Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By g8777
#568854
kantoniou έγραψε:Ειρηνη υμιν.

Οταν ζηταμε αποψη στο φορουμ, ειναι αυτονοητο οτι θα ακουσουμε και αντιθετες απο τις δικες μας αποψεις, ακομη και κριτικη.

Βεβαια, οταν κανουμε κριτικη στην αποφαση του αλλου, θα πρεπει να λαμβανουμε υποψη τα δικα του κριτηρια και οχι τα δικα μας. Να συνεισφερουμε δηλαδη με πληροφοριες, γνωσεις και προσωπικες εμπειριες, αλλα υπο το πρισμα που ψαχνει ο ερωτων.

Αποψεις του τυπου το Α αυτοκινητο ειναι πολυ χειροτερο απο το Β, με τα δικα μας κριτηρια, ειναι μαλλον αχρηστες.

Εγω προσπαθησα να εξηγησω τι εψαχνα, για ποιους λογους ειχα συγχυση στις προτεραιοτητες και με ποια κριτηρια τελικα επελεξα. Το βασικο ειναι οτι βρηκα αυτο που μου εκανε το "κλικ" και ειμαι πολυ ικανοποιημενος, οπως και η φαμιλια. Σε οποιον δεν αρεσει η επιλογη μου, καλη καρδια. :s_roses

Προσωπικα βοηθηθηκα πολυ απο τις αποψεις που ακουσα και σας ευχαριστω και παλι.


:s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy

Καλοριζικο-καλοστριφτο-καλοξεζαντωτο-25ζαντο. :thumbsup:

Thus said, ΑΡΚΕΤΑ ασχοληθηκες με ανουσιες λεπτομερειες της ζωης :adminpower:

Το φορμουλοτοπικο ειναι σε παρακμη. :(

ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#568927
Andreasdik έγραψε:Και μ' άρεσαν πολύ και τα συγκριτικά excel που έφτιαχνες :)

Αυτα που εβαλα δεν ηταν τιποτα, που να δεις αυτα με τα τεχνικα στοιχεια, τον εξοπλισμο και τα υπερ-κατα :lipsealed:

Βαζω ενα τελευταιο, με τις μετρησεις του DRIVE συγκεντρωτικα. Το Stonic ειναι παντου το ταχυτερο στις ρεπριζ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#568958 Ωραίος!
Πήρες πολύ καλό αυτοκίνητο, με το καλό να το παραλάβεις!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#568976 Εγώ θα έλεγα, αν θες φυσικά, να τα βάλεις όλα τα εξελ, πιστεύω ότι θα είναι χρήσιμα και για άλλους που μπορεί να σκέφτονται κάποια από αυτά τα αυτοκίνητα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#568996
KiloMeater έγραψε:Αν είναι να σου κάνει και 1_2 φορές αχρειαστη παρέμβαση αλλά να σε σώσει και άλλες τόσες από τρακο


Να επισημάνουμε βέβαια ότι η άκυρη επέμβασή του μπορεί να προκαλέσει και τράκο... Ξέρω κόσμο που πλέον το απενεργοποιεί μετά από 1-2 τέτοια περιστατικά.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#569030
kantoniou έγραψε:
Andreasdik έγραψε:Και μ' άρεσαν πολύ και τα συγκριτικά excel που έφτιαχνες :)

Αυτα που εβαλα δεν ηταν τιποτα, που να δεις αυτα με τα τεχνικα στοιχεια, τον εξοπλισμο και τα υπερ-κατα :lipsealed:

Βαζω ενα τελευταιο, με τις μετρησεις του DRIVE συγκεντρωτικα. Το Stonic ειναι παντου το ταχυτερο στις ρεπριζ.
Εικόνα


Τα φρένα του citroen είναι πολύ μέτρια. :lipsealed: :lipsealed:

Οδηγώντας με τη μηχανή παρατηρείς καλύτερα πόσοι κάφροι οδηγούν και στέλνουν μηνύματα ή σερφάρουν :s_wacko :s_wacko


Καλοτάξιδο
Άβαταρ μέλους
By markvag
#569032
REALZEUS έγραψε:
KiloMeater έγραψε:Αν είναι να σου κάνει και 1_2 φορές αχρειαστη παρέμβαση αλλά να σε σώσει και άλλες τόσες από τρακο


Να επισημάνουμε βέβαια ότι η άκυρη επέμβασή του μπορεί να προκαλέσει και τράκο... Ξέρω κόσμο που πλέον το απενεργοποιεί μετά από 1-2 τέτοια περιστατικά.


Το θέμα είναι που γέρνει η ισορροπία. Αν σώζει περισσότερα απ' όσα προκαλεί, προφανώς και το αποτέλεσμα είναι θετικό. :s_wink Και έχω την σοβαρή υποψία πως η ζυγαριά γέρνει υπέρ του θετικού αποτελέσματος.

Αντίστοιχα υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις που ένας αερόσακος μπορεί να προκαλέσει θάνατο σε ατύχημα (ακόμα και με σωστή χρήση) ή το ABS να κάνει το αμάξι να μην φρενάρει σωστά. Ωστόσο, στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων το αποτέλεσμα είναι θετικότατο. :s_wink
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#569049
red_monster έγραψε:Τα φρένα του citroen είναι πολύ μέτρια. :lipsealed: :lipsealed:

Οδηγώντας με τη μηχανή παρατηρείς καλύτερα πόσοι κάφροι οδηγούν και στέλνουν μηνύματα ή σερφάρουν :s_wacko :s_wacko


Καλοτάξιδο


Νομιζω οτι ειναι το μονο που φορα all weather m+s γι' αυτο.

Σημερα πετυχα μια που ειχε στο αριστερο το κινητο ακουμπωνυας το στην στεφανη του τιμονιου για να βλεπει και στο δεξι τσιγαρο με κλειστα παραθυρα :lipsealed: :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#569075 Ακριβώς, τα λάστιχα ευθύνονται γι' αυτό το κακό αποτέλεσμα, το τεστ του Drive αφορά την έκδοση Shine που έχει τα λάστιχα Μ+S.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... tech-110-1
Με ασφάλτινα θα ήταν σίγουρα 4-5 μέτρα καλύτερη η επίδοση.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#569304
Anonymous Founder έγραψε:Σε άλλα, το Stonic αν και ωραίο, είναι νομίζω σαν ένα hatchback στο ύψος. Αυτή την εντύπωση μου είχε δώσει από κοντά επίσης, ήταν ελάχιστη η διαφορά του σε ύψος.

Ισχύει αυτό, μερικως:
Το Focus εχει υψος 1,45 και αποσταση απο το εδαφος 119 mm
Το Kona εχει υψος 1,55 και αποσταση απο το εδαφος 171 mm
To C3 Aircross υψος 1,60 και αποσταση απο το εδαφος 175 mm
To Stonic εχει υψος 1,49 και αποσταση απο το εδαφος 183 mm

Δηλ. αν και ειναι πραγματι χαμηλο για SUV και μοιαζει οπτικα με hatchback, εχει το μεγαλυτερο ground clearance, απο αυτα τουλαχιστον που με ενδιεφεραν. Προσωπικα το θεωρω πλεονεκτημα αυτο, να μην ειναι πολυ ψηλο, αλλα να εχει ικανοποιητικη αποσταση απο το εδαφος.

Μου αρεσε βεβαια η ψηλη θεση οδηγησης του Aircross, αλλα και στο Stonic βολευτηκα καλα στο καθισμα.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#569309 Εγινε η παραγγελια, λευκο με μαυρη οροφη. :sorry: :lol: Ηταν ανενδοτες στο χρωμα, συνασπισμενες και οι τρεις, και μετα απο δυο βραδυα υπνου στο σπιτακι του σκυλου, υπεκυψα. :s_whiteflag
Του παει πολυ, αλλα ειναι καπως συνηθισμενο. Το Graphite τους αρεσε, αλλα για χρωματιστη οροφη ουτε που ηθελαν να ακουσουν.

Εκπτωση 510€, τελικο κοστος (με τοκους 3ετιας) 20.400€.

Ενδεικτικα αναφερω (σε παρομοια σεναρια προκαταβολης-δοσεων):
Aircross Shine+camera 21.250€
Aircross iTouch+grip+family pack 19.800
i30 Distinctive 19.800
Focus Business 20.150€

Οπως καταλαβαινετε, το κοστος δεν ηταν κριτηριο, καθως μιλαμε για μηδαμινες διαφορες.
EDIT: Τα δυο SUV ευνοουνται απο το επιτοκιο (C3=0,6%, Stonic=4,5%) και μειωνουν τις διαφορες απο τις τιμες μετρητοις με τα hatch.

Τωρα περιμεεεενουμε... :sleep:

(η τελευταια ειναι στο ασημι μαλλον)
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 02 Μαρ 2019, 14:56, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά