Scala 4.36μ, φοβαμαι θα ειναι ακριβο. Αν δεν εχω αγορασει οταν ερθει, θα το δω, αλλα δεν το περιμενω. Τo Rapid SpaceBack είχε το πισω καθισμα που ηθελα, αλλα δεν προκαμα.
Pulsar 4.39μ και υπαρχει πλεον μονο στη βασικη εκδοση, που ειναι πολυ φτωχη.
Το Duster ειναι παρομοιο σε διαστασεις με το 500L. Υψος 1.69 (500L 1.68) μηκος 4.34 (500L 4.28). Αλλα μου φανηκε στην εκθεση (που πηγα για το Captur) πολυ πιο ογκωδες στο ματι και δεν το εξετασα καν. Θα το ξαναδω.
Θα ζητησω προσφορα και για το 1.6 MJT 120HP.
Γενικα με το μεγεθος (του αυτοκινητου... ) εχω προβλημα. Σκεφτομαι τι σημασια εχουν 10cm (πχ απο το Baleno στο Captur). Μετά αλλα 5,να το Vitara. Αλλα 10cm, τσουπ στο 500L. Μετά το Duster είναι μονο 6cm πιο μακρυ. Φτασαμε, λιγο-λιγο, απο τα 4,00μ του Baleno στα 4,34 του Duster και μολις 8cm απο τα 4,42 του 307SW, που το θεωρουσα πολυ μεγαλο οταν το αγορασα. Πιστευω οτι 30-35 cm κανουν μεγαλη διαφορα στο παρκαρισμα και γενικα στην αντιληψη του αυτοκινητου για νεο οδηγο.
kantoniou έγραψε:C3 Aircross. Ειναι το προτυπο μου σε προδιαγραφες, σε μηκος, χωρους, τιμη, εξοπλισμο. Αλλα ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. Ειναι το μονο που απεκλεισα λογω εξωτερικης εμφανισης...
Μήπως όμως αρέσει στις γυναίκες οπότε ... πρόβλημα;;;
NiTse έγραψε:kantoniou έγραψε:C3 Aircross. Ειναι το προτυπο μου σε προδιαγραφες, σε μηκος, χωρους, τιμη, εξοπλισμο. Αλλα ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. Ειναι το μονο που απεκλεισα λογω εξωτερικης εμφανισης...
Μήπως όμως αρέσει στις γυναίκες οπότε ... πρόβλημα;;;
Αρεσει πραγματι στις κορες, αλλα οι δυο γέροι βαλαμε βετο.
https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehic ... -hatchback
Για κάποιο λόγο, το 500X πάει πολύ καλύτερα
https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehic ... 4-door-suv
kantoniou έγραψε:NiTse έγραψε:kantoniou έγραψε:C3 Aircross. Ειναι το προτυπο μου σε προδιαγραφες, σε μηκος, χωρους, τιμη, εξοπλισμο. Αλλα ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. Ειναι το μονο που απεκλεισα λογω εξωτερικης εμφανισης...
Μήπως όμως αρέσει στις γυναίκες οπότε ... πρόβλημα;;;
Αρεσει πραγματι στις κορες, αλλα οι δυο γέροι βαλαμε βετο.
Ορίστε σαν το Brexit η γερουσία χαντακωνει τη νεα γενιά....
Να πάρεις C3 Aircross ειδικα σε Vogue αν βγαίνει ρωτα τον drdino.
NiTse έγραψε:Πάντως στο 500L όσον αφορά τον χώρο αποσκευών οριακά είστε, 343 λίτρα μου βγάζει (το οποίο βέβαια μου προξενεί έκπληξη ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν αρκετά μεγαλύτερο).
Τα 'χει μπλεξει η FIAT και βγαζουν στο configurator οτι να'ναι στοιχεια. Χωρο αποσκευων 343 lt (και μηκος 4,14) ειχε, απ' οσα εχω καταλαβει, το προ Face Lift μοντελο. Το καινουριο το μεγαλωσαν στα 4,24 (το Urban) και 4,28 (το Cross λογω προφυλακτηρα) και εχει χωρο 412 lt. Και οπτικα μοιαζει τουλαχιστον για τοσο.
Εχει ομως και συρομενα πισω καθισματα. Με τα καθισματα τραβηγμενα μπροστα, φτανει στα 455 lt, διαμορφωση ακρως ρεαλιστικη, καθως και ΤΕΡΑΣΤΙΟ χωρο για τα ποδια των πισω επιβατων εχει και οι δικες μου δεν ειναι ακριβως μπασκετμπολιστριες,
citastak έγραψε:Και εμένα μου άρεσε το 500L αλλά μετά από το small overlap του IIHS που το βγάζει επικίνδυνο, δεν θα το σκεφτόμουν.
https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehic ... -hatchback
Αμερικανοι ειναι αυτοι;
Κανουν κατι διαφορετικο απο το EURO NCAP;
Ειναι πχ πιο αυστηρα τα τεστ;
kantoniou έγραψε:Τα 'χει μπλεξει η FIAT και βγαζουν στο configurator οτι να'ναι στοιχεια. Χωρο αποσκευων 343 lt (και μηκος 4,14) ειχε, απ' οσα εχω καταλαβει, το προ Face Lift μοντελο. Το καινουριο το μεγαλωσαν στα 4,24 (το Urban) και 4,28 (το Cross λογω προφυλακτηρα) και εχει χωρο 412 lt. Και οπτικα μοιαζει τουλαχιστον για τοσο.
Αν 412 τότε πάσο, το 500 είναι το φαβορί εκτός βέβαια από θέμα κινητήρα γιατί και ο 1,3 ντηζελ στα χαρτιά δεν έχει σπουδαίες επιδόσεις (προς το ψιλοχαλια).
Εχει ομως και συρομενα πισω καθισματα. Με τα καθισματα τραβηγμενα μπροστα, φτανει στα 455 lt, διαμορφωση ακρως ρεαλιστικη, καθως και ΤΕΡΑΣΤΙΟ χωρο για τα ποδια των πισω επιβατων εχει
Εννοείς ότι με τραβηγμένα τέρμα εμπρός τα καθίσματα κάθονται πάλι κανονικά άνθρωποι;; Εντυπωσιακό!!!
και οι δικες μου δεν ειναι ακριβως μπασκετμπολιστριες,
Χοντρό
< Sport
Το κορεάτικο έχει και γαμώ τις εγγυήσεις (5 χρόνια απεριόριστα χλμ), το Ρουμανο-γαλλικό έχει 5 χρόνια επίσης, αλλά νομίζω 100Κ χλμ, το Ισπανικό είναι νομίζω στα 4 χρόνια.
Τα suzuki δεν θα τα κοιτούσα, απ' ότι ακούω έχουν θέμα με την έλλειψη ηχομόνωσης... Ένα swift 1,3d προηγούμενης γενιάς που είχαμε στη δουλειά ήταν κουδουνίστρα, σε σημείο που σε ταξίδι 250χλμ περίπου γύρισα με πονοκέφαλο... ΟΚ, άλλο αμάξι, προηγούμενης γενιάς, αλλά κάνε μια καλή βόλτα πριν κλείσεις suzuki... Και δεν ακούω και τα καλύτερα από μεριάς αξιοπιστίας (και στα δικά μας τα κιβώτια είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται στην όπισθεν όταν τα δώσαμε πίσω στην εταιρεία leasing στην τριετία).
Επίσης, κάπου άκουσα πως παίζει προσφορά στην Opel για το Astra 1.4 150ps στην καλή εξοπλιστικά έκδοση στα 18,5Κ... Αν ισχύει ακόμα, δεν είναι καθόλου άσχημη πρόταση (αν και πρέπει να τσιμπάει λίγο σε κατανάλωση το συγκεκριμένο μοτέρ).
kantoniou έγραψε:Τα 'χει μπλεξει η FIAT και βγαζουν στο configurator οτι να'ναι στοιχεια. Χωρο αποσκευων 343 lt (και μηκος 4,14) ειχε, απ' οσα εχω καταλαβει, το προ Face Lift μοντελο. Το καινουριο το μεγαλωσαν στα 4,24 (το Urban) και 4,28 (το Cross λογω προφυλακτηρα) και εχει χωρο 412 lt. Και οπτικα μοιαζει τουλαχιστον για τοσο.
Μην κολλάς στα ονομαστικά λίτρα, παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και η διαμόρφωση... Είμαι σίγουρος πως πχ στο i30 5θ που έχει 395 λίτρα χωράνε περισσότερα πράγματα απ' ότι στην μπεμπέκα μου, που έχει μεν 460 ονομαστικά, αλλά και από σχήμα δεν είναι και τόσο βολικό και επιπλέον είναι σεντάν, που σε περιορίζει...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα