- 31 Ιαν 2019, 14:02
#563778
Εχω αποκλεισει το Ibiza και το Baleno turbo, καθως, αν τελικα παω σε μικρο, θα ειναι αποκλειστικα το Baleno 1.2, σαν η πιο οικονομικη (=φτηνιαρικη
) λυση, μιας και η διαφορα ειναι πανω απο 5.500 € με Focus - i30. Απο το Ibiza και το Baleno turbo μεχρι τα C-segment η διαφορα ειναι πιο μικρη και θα προτιμησω τα μεγαλα.
Το σεναριο αυτο λεει οτι το Baleno σε 3-5 χρονια αντικαθιστα το Panda, σαν το μικρο της οικογενειας, ρολος για τον οποιο ειναι επαρκεστατο και σιγουρα καλυτερο απο το Παντα. Εχει το πλεονεκτημα οτι μπορει τοτε να αγορασω κατι εκτος c-segment (μικρο ή SUV) και συνολικα να κανω καποια οικονομια. Εχει το μειονεκτημα οτι για ~4 χρονια το βασικο αυτοκινητο θα ειναι ανεπαρκες, ενω και σαν μικρο δεν ειναι το πιο βολικο (πχ η συζυγος θα προτιμουσε ενα αυτοματο A-segment).
Ενα σεναριο ειναι να περιμενω να ερθει το Baleno, να δω εξοπλισμο - τιμη και ταυτοχρονα να μαθω τιμη για το FIAT. Ταιριαζει, γιατι με μια αναμονη περιπου διμηνου προστιθενται δυο εναλλακτικες. Το Focus και το i30 δεν προκειται να φυγουν. Αν παιξει και καμια πρσφορα σε τιμη - επιτοκιο θα βγω και κερδισμενος. Αν γινει καμια αυξηση βεβαια θα τη φαω.
Το αλλο ειναι να παρω τωρα μια αποφαση και να διαλεξω μεταξυ Focus - i30, καθως τα αλλα δυο δεν ειναι διαθεσιμα.
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 31 Ιαν 2019, 14:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά