- 30 Ιαν 2019, 19:03
#563615
Ford Focus 1.0 Business (με πακετο park assist) vs Hyudai i30 1.0 Distinctive UPDATED
To Ford κοστιζει (κλειδι) 18.750 (λευκο) και το Hyundai 18.270 με το μεταλλικο χρωμα δωρεαν. Με τις δοσεις ομως που θελω, καταληγουμε το Φοκους να ειναι ελαχιστα πιο φτηνο, λογω μικροτερου επιτοκιου. Αρα απο κοστος ιδια.
Συστηματα ασφαλειας: Και τα δυο εχουν αυτοματο φρεναρισμα και διατηρηση λωριδας. Το Focus εχει ανιχνευση πεζου και το αυτοματο φρεναρισμα τα πηγε καλυτερα στο NCAP .
Κινητηρες: Στις προδιαγραφες ισοπαλια, αλλα στις μετρησεις του DRIVE το Focus ειναι παντου λιγο καλυτερο. Καταναλωση τα ιδια.
Αξιοπιστια: Εγγυηση εχουν και τα δυο 5 χρονια. Θεωρω οτι το Χιουνται θα ειναι πιο απροβληματιστο, το Φορντ πιο φτηνο στα σερβις(;). Το συνεργειο μου λεει οτι οι EcoBoost βγαζουν προβληματακια με τα μπεκ ψεκασμου, αλλα τιποτα σοβαρο.
Χωροι-διαστασεις: Υπερτερει ο κορεατης, ειδικα στο πορτ μπαγκαζ (395 vs 341). Παντως το πορτ μπαγκαζ του Focus με τιποτα δεν δειχνει τοσο μικρο στο ματι
Εξοπλισμος: Το Χιουνταϊ εχει ηλεκτρονικο διζωνικο κλιματισμο, ηλεκτρικη οσφυϊκη στηριξη, υποβραχιονιο πισω με το (μικρο) ski hatch, δωρεαν μεταλικο χρωμα και ζαντες 17" (το Φορντ 16").
Το Φοκους εχει αισθητηρες παρκαρισματος και εμπρος (το i30 μονο πισω), συστημα αυτοματου παρκαρισματος, εργοστασιακο navi, ρεζερβα αναγκης και οσφυϊκη στηριξη (manual). Στα υπολοιπα γενικα ισοπαλια, με μικρες διαφορες που δεν με επηρεαζουν.
Εξωτερικα μου αρεσει περισσοτερο το i30, δεν με χαλαει ομως και το Focus. Εσωτερικα ισοπαλια. Το i30 εχει φυσικα πληκτρα στην οθονη, πιο ομορφο τιμονι και το clima. Το Focus καλυτερο φωτισμο το βραδυ, περισσοτερους χωρους για κοκοκοψαρα και συρομενο υποβραχιονιο.
Τα οδηγησα και τα δυο με αρκετη βροχη και στην ιδια διαδρομη (Πολη, Καρδία, επιστροφη απο Τριλοφο). Δηλαδη (για τους φιλους που δεν ξερουν απο το Βορειο Τμημα του Πρωτου Μερους) σε Εθνικη οδο με εντονη ανηφορα και σε επαρχιακο δρομο με στροφες.
Το Χιουνται δυστυχως δεν υπαρχει τεστ ντραιβ με τον χιλιαρη τουρμπο στη Θεσσαλονικη. Το 1.4 ατμοσφαιρα 100ΗΡ ειναι ανεπαρκες (πιο αργο απο το 307). Το αυτοκινητο παταει πολυ ωραια, εχει πολυ χαμηλο θορυβο στα 140, το lane assist ειναι καλη φαση. Το τιμονι εμενα μου αρεσε, ελαφρυ ειναι αλλα δεν εισαι στα χαμενα. Στις στροφες δεν σου προκαλει καμια ανησυχια, γερνει αλλα δεν με χαλασε. Η αναρτηση στις λακουβες χτυπαει αρκετα και νομιζω οτι οι 17αρες ζαντες με τα ελαστικα χαμηλου προφιλ (45αρια αν θυμαμαι) θα εχουν θεμα.
Το Φορντ με τον κινητηρα των 125ΗΡ ειναι πολυ καλο. Ανεβαινει την Καρδια ανετα με 5η, ειναι πολυ αθορυβο και ποιοτικο. Το lane assist λειτουργει καλυτερα, η αναρτηση φιλτραρει τις λακουβες πιο καλα και γενικα μου φανηκε καλυτερο στην ποιοτητα κυλισης. Στο κρατημα δεν ειδα και τεραστια διαφορα, αλλα δεν το "τεντωσα" και πολυ, γιατι οι συνθηκες δεν ηταν καλες. Τιμονι, κλιση στις στροφες, κρατημα μου φανηκαν πολυ καλα, ισως καλυτερα απο το Ι30 ισως να ηταν και placebo.
Γενικα στην οδηγηση μου αρεσε περισσοτερο το Φοκους, αλλα το i30 αδικειται, καθως ειχε χειροτερο κινητηρα. Αν ομως δει κανεις τον χωρο αποσκευων και τον εξοπλισμο (και πιθανως καλυτερη αξιοπιστια), το i30 αντιστεκεται.
ΥΓ: Το αυτοματο παρκαρισμα εχει πολυ πλακα. Ειναι γρηγορο και πολυ αποτελεσματικο (το εβαλα να παρκαρει σε μια ΑΡΚΕΤΑ στενη θεση). Παρκαρει σαν εμπειρος οδηγος (πλησιαζει πολυ στα αλλα αυτοκινητα και εκμεταλλευεται τον χωρο) και ειναι απλο στη χρηση. Πιστευω παντως οτι με καμερα και αισθητηρες μπροστα και πισω δεν σου χρειαζεται, θα δωσει ομως μια αυτοπεποιθηση στις κορες.
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 30 Ιαν 2019, 19:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά