Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#752282
dimik έγραψε:Ξεθάβω γιατί πέτυχα S-Tonic 6/21, 10.000χλμ 1.0 κυβικα 100 άλογα, αυτόματο με ακόμα 6, 5 χρόνια εγγύηση σε τιμή - 20% του καινούριου.



Τελική τιμη; Κινητήρας;

Το είχα δει το stonic, για εντός πόλης είναι οκ. Και εκτός, με λίγους συμβιβασμούς σε χώρο αποσκευών.
Καλή ποιότητα κατασκευής, πάει καλά στο δρόμο, είναι αρκετά όμορφο.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#752283
saxon_747 έγραψε:
dimik έγραψε:Ξεθάβω γιατί πέτυχα S-Tonic 6/21, 10.000χλμ 1.0 κυβικα 100 άλογα, αυτόματο με ακόμα 6, 5 χρόνια εγγύηση σε τιμή - 20% του καινούριου.



Τελική τιμη; Κινητήρας;

Το είχα δει το stonic, για εντός πόλης είναι οκ. Και εκτός, με λίγους συμβιβασμούς σε χώρο αποσκευών.
Καλή ποιότητα κατασκευής, πάει καλά στο δρόμο, είναι αρκετά όμορφο.


16.000, 1000ρι t-gdi τρικυλινδρο με 100 άλογα αυτόματο 7ρι.

Εκτός πόλης δεν αναμένεται να πάει πουθενά, ειδικά με βαλίτσες. Μιλάμε για διαδρομές 80-100χλμ αν βγει εκτός.
Συνήθως θα κάνει 10-12χλμ εντός πόλης σε συνθήκες κίνησης.

Πορτ μπαγκαζ έχει 350 λίτρα, αντίστοιχος του Golf. Νομίζω 20 λίτρα λιγότερο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#752403 Πάρα πολύ ωραίο το Stonic. Το χα οδηγήσει όταν είχε πρωτοβγει και είχα εντυπωσιαστεί από οδική συμπεριφορά, καλύτερη απ' το Arona που είχα οδηγήσει πιο πριν.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#752433 Πηγον ειδον αγορασον (τις επόμενες μέρες)

Το είδα χθες από κοντά και το οδήγησα.

Μικρό στο μάτι αλλά εγώ με το 182 και τα κιλάκια μου μια χαρά βολευόμουν μπρος πίσω με τα καθίσματα ρυθμισμένα για μένα. Δοκίμασα και οδηγού και συνοδηγού.

Πορτ μπαγκαζ μικρό σε μήκος μεγάλο σε βάθος, οκ αλλάζεις τον τρόπο φορτώματος, όχι ότι θα βάλω και κάτι παραπάνω από παιδικό καροτσάκι ή σακουλες του σούπερ.

Τεχνολογία μπόλικη, έγχρωμη οθόνη αφής 8" με android auto και car play, έγχρωμη μικρή οθόνη μεταξύ στροφομετρου και ταχύμετρου, Bluetooth, αυτόματα φώτα, tpms, clima, hill hold. Δεν έχει τα lane assist κλπ, δεν ξέρω αν χρειάζονται κιόλας στην πόλη.

Σκληρά πλαστικά παντού αλλά καλύτερα για να κλωτσάει ο μικρός ελεύθερα Πολύ καλοβαλμενα πάντως, ίχνος τριγμου πουθενά.

Στην οδήγηση καλύτερο από ότι περίμενα, πολύ ηλεκτρικό τιμόνι και εύκολο στην περιστροφή, δεν μου αρέσει προσωπικά θα το χαρεί η γυναίκα. Στο eco mode θέλει σχεδόν kick down για να ξυπνήσει, στα άλλα 2 modes είναι καλύτερο. Ανεβάζει ωραία αν και σίγουρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο.
Στρίβει όμως απρόσμενα καλά, σε ορεινό δρόμο έστριβε με 80χλμ και έπρεπε να το δω 2 φορές για να το πιστέψω, καθόμουν πίσω και νόμιζα πάμε με 40. Γενικά σφιχτή ανάρτηση αλλά δεν είναι τόσο χειρότερη από του Golf με 17ρες, φορούσε 16ρες το συγκεκριμένο, δεν εγερνε πάντως όσο το Golf.
Το κιβώτιο παρόμοιο με DSG, ίσως και λίγο καλύτερο, ταιριάζει πολύ στον κινητήρα, πας μόνιμα cruising με 5-6-7η σε νορμάλ ταχύτητες πόλης
Καταναλωση γύρω στο 6-6.5 με 7.5 μαξ.

Γενικά συμπαθητικό αυτοκινητάκι, δεν ξέρω αν θα το αγόραζα να κυκλοφορω εγώ κάθε μέρα αλλά για αυτοκίνητο γυναίκας, μικρό, οικονομικό στην απόκτηση και συντήρηση συμπληρώνει σχεδόν όλα τα κουτάκια.

< >
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#752446 Με το καλο dimik :thumbsup:

Το διπλοσυμπλεκτο θα με φρεναρε λιγο για χρηση κυριως σε πολη , απο αποψη κοστους αλλαγης δισκων
Κατα τα άλλα φαινεται καλη περιπτωση :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#752454
alexandros.K έγραψε:Με το καλο dimik

Το διπλοσυμπλεκτο θα με φρεναρε λιγο για χρηση κυριως σε πολη , απο αποψη κοστους αλλαγης δισκων
Κατα τα άλλα φαινεται καλη περιπτωση :iconcool:


Αλλά 6,5 χρόνια εγγύησης, αναμένεται να πουληθεί νωρίτερα

Ευχαριστώ για τις ευχές, τώρα κανονίζω ποτέ θα παμε για μεταβίβαση.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#752456 Δεν είναι κακή τακτική η πώληση εντός εγγύησης, έχεις το κεφάλι σου πάντα ήσυχο. Βέβαια, δεν νομίζω πως είναι ό,τι φθηνότερο, γιατί τρως πάντα την μεγάλη απαξίωση εσύ. Αλλά you can't win 'em all...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#752467 Η μεταπωλητικη αξία παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο.

Για αυτό και ψαχνόμουν σε Ιάπωνες και κορεατες και δεν πήγα σε Τσέχους-Γερμανούς και Γάλλους.

Αναμένω να πάρω πίσω τα 2/3 των χρημάτων που έδωσα για ένα αυτοκίνητο 5-6ετων με 50-60.000 χλμ.


< >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#757126 Ας το βάλω εδώ.
Αυτές τις μέρες συνόδευσα έναν γνωστό μου που ψάχνει αυτοκίνητο σαν αυτό του τίτλου. Ιδανικά b-suv τέλος πάντων.
Δεν υπάρχει ΤΊΠΟΤΑ. Οι μόνοι που έχουν αυτοκίνητα είναι το VAG και κάτι λίγα οι μάρκες της stellantis (το Mokka πχ)
Πήγαμε επίσης σε ford, Renault, suzuki, Citroën στους κορεατες κλπ.
Όλοι έλεγαν 6-8-10 μήνες και ειδικά η Toyota περίπου 14-16 ΛΟΛ
Και αυτό είναι το λιγότερο : οι τιμές που πέρυσι έπαιζαν στα 15-25 ανάλογα με τον κατασκευαστή και το μοντέλο, έχουν πάει στα 20-30. Κάτω από 20 έχει μόνο κάτι stonic και Bayon (με τα μικρά μοτέρ και την αρχική έκδοση), απαράδεκτα μικρά.
Kamiq ambition 1.5 DSG αγορασμένο στα 21,5 τον Γενάρη του 21, έχει σήμερα 26,5 τελική τιμή.
Τέλος πάντων κατέληξε σε troc 1.5 manual στα 26+. Πέρυσι τέτοια εποχή είχε 22 περίπου. Τουλάχιστον είναι ετοιμοπαραδοτο (γι' αυτό και στην αντιπροσωπεία γινόταν διαδήλωση και υποθέτω ότι θα σπάσουν κάθε ρεκόρ πωλήσεων)
Έχοντας εικόνα από το προ f/l μπορώ να πω ότι βελτιώθηκε αρκετά ποιοτικά, αφού το ταμπλό έχει νέο σχέδιο και τα πλαστικά στο πάνω μέρος είναι πλέον μαλακά. Βέβαια παραμένει υποδεέστερο του kamiq σε αυτό, καθώς και σε χώρους (έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο βέβαια που το ζήλεψα, καθώς και digital cockpit). Δεν θα πλήρωνα τα επιπλέον χρήματα (2-2,5 χιλιάδες ανάλογα με την έκδοση).
Σε κάθε περίπτωση 26+ για σχεδόν βασικό t-roc, έστω με το καλό μοτέρ, μου φάνηκε εξωφρενικό ποσό... μέχρι που πήγαμε δίπλα στη ford και του ζήτησαν 25,5 για χιλιαρι puma με πετσοκομμενο εξοπλισμό και παράδοση σε κάνα 8μηνο στην καλύτερη περίπτωση (20.800 είχα πάρει στα τέλη του '20 προσφορά για μια πολύ πιο πλούσια βερσιόν του).
Με αυτό το δεδομένο το t-roc το λες κι ευκαιρία.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#757237 Τα αυτοκίνητα με την Covid-19 (έλλειψη chips) και με τον πόλεμο (έλλειψη ανταλλακτικών από Ρωσία-Ουκρανία) έχουν γίνει απλησίαστα και ακριβοθώρητα. Κακή εποχή για όποιον χρειάζεται νέο αυτοκίνητο. Οι υπόλοιποι καλύτερα να περιμένουμε.