Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#562551 Η εγγυηση παιζει αναλογα με το μοντελο. Συμφωνα με τον πωλητη για το Focus ειναι 5 χρονια. Στο σάιτ γράφει πραγματι μονο 2.

Το επιτοκιο για το σεναριο μου (χρηματοδοτηση 13,5k σε 48 μηνες) ειναι 7,1% τελικο. Πεφτει ομως οσο ανεβαινει η προκαταβολη και μειωνεται η διαρκεια. Πχ αν πας στους 36 μηνες πεφτει στο 4,1% (το οποιο το πιανω ανετα) και νομιζω μειωνεται κι αλλο αν πας στη διετια.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#562758
belgarion έγραψε:Εμένα 3 πράγματα δεν μου άρεσαν στην θέση οδήγησης του 308....
3. Δεν βρήκα θέση που να βολεύει το προσκέφαλο, ένιωθα ότι μου σπρώχνει το κεφάλι μπροστά ( αυτό ίσως ήταν θέμα ρύθμισης αλλά ούτε πριν ξεκινήσουμε, ούτε εν κινήσει, ούτε ο πωλητής κατάφερε να το ρυθμίσει)....
Αυτό με το προσκέφαλο το ένιωσα και στο 208 της αδελφής μου, δεν το πολυέψαξα αλλά δεν ένιωσα να ρυθμίζεται. Και είναι πολύ ενοχλητικό, τέλειο για καμπούρηδες.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#562781 Το 2008 έχει απορριφθεί?
Έσκασε μύτη ένα βινδεακι στο facebook που έχουνε ενα στην Automotivo, 3 μηνών καλοεξοπλισμενο με 15.800€

https://www.facebook.com/gocar.gr/video ... 993010512/

Δε βλέπω βέβαια κάποιο βοήθεια όπως αυτόματο φρενάρισμα....
< Note >
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#562831 Παιδια μεταχειρισμενα στην Αθηνα δεν παιζουν σαν υποψηφια, ειμαι Θεσσαλονικη. Υποψιαζομαι οτι εχει τον ατμοσφαιρικο με τα 82ΗΡ, γιατι αν ειχε τον 110ΗΡ θα το ελεγε. :lol:
Συν το οτι το 2008 ειχε γενικα πολυ μικρους χωρους και δεν μου αρεσε, για τους ιδιους λογους με το 308.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#562835
Deleted User 1 έγραψε:
kantoniou έγραψε:Μια αλλη ενοχλητικη λεπτομερεια ειναι οτι η θεση για το κινητο ειναι πολυ μικρη (για τα σημερινα τηλεφωνα) και δεν χωραει τη συσκευη ΚΑΙ το usb συνδεδεμενο.

Δυσκολευομαι να σκεφτώ σύγχρονο αυτοκίνητο που να έχει προβλέψει αυτό το τόσο απλό. Αυτές τις μέρες έχω ένα Arona και ενώ έχει μια χαρά γαμάτη θέση για το κινητό, αν πας να βάλεις το καλώδιο για το Andoid Auto γαμιέται το σύμπαν. Πρέπει να παίξεις τέτρις εάν έχεις κάνα σοβαρό τηλέφωνο 5.5+ ιντσες.
/quote]
Το Focus ειναι παρα πολυ καλο σε αυτον τον τομεα. Εχει πολυ χωρο στην κονσολα και δευτερο USB μεσα στο υποβραχιονιο, με ανοιγμα για να περναει το καλωδιο, αν θελεις να εχεις το κινητο εξω.
Το i30 εχει οριακο χωρο. Το 500L εχει πολυ σε ογκο, αλλα τετραγωνο, δεν εχει δηλαδη επαρκες μηκος σε καμια πλευρα.
Το Baleno εχει επισης πολυ χωρο.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#562840
kantoniou έγραψε:Με το Auris αξιζει να ασχοληθω; Εχει κατι τελευταια κομματια Active με τον 1.2t στα 18.400 και Hybrid στα 20.000. Δηλαδη εκπτωσεις 1500-2000.
Μόνο ίσως για την αξιοπιστία του. Μ' αρέσει η εμφάνιση του, εχει μεγάλο αμάξωμα αλλά οι χώροι του μέσα δεν λένε και πολλά. Στεναχωρο και σκοτεινό το εσωτερικό του. Τελευταία του χρονιά φέτος και από τους πωλητές και την εταιρεία δεν είδα ιδιαίτερη διάθεση να το πουλήσουν.
Ίσως κανα 2μηνο πριν την αντικατάσταση του σε καμιά καλή προσφορά του στοκ τους να αξίζει...
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#562984 Λοιπον, τα Cross/SUV εχουν ολα αποκλειστει, προτιμω να δωσω το τριχιλιαρο σε εξοπλισμο ασφαλειας και αξιοπρεπη κινητηρα παρα να παρω ενα ψοφιο ψευτο-SUV χωρις κανενα συστημα ασφαλειας για να το "θαυμαζει" ο γειτονας ή η παρεα της κορης.

Ειδα και το Auris και, χωρις να υστερει πουθενα, δεν μου αρεσε ιδιαιτερα. Η θεση οδηγησης δεν με βολεψε, ειναι λιγο κλειστοφοβικο και σκοτεινο, παλιο μοντελο, μετριοι χωροι. Το Hybrid με γοητευει καπως, αλλα ξεφευγω πολυ απο το μπατζετ και το χρηματοδοτικο τους ειναι χαλια και με επιβαρυνει ακομη περισσοτερο.

Αρα Auris, Astra, 308, Cactus, Megane, Leon, Golf ειναι εκτος. Το Tipo το απερριψα λογω κινητηρων-καταναλωσης. Το Ceed εχει αποκλειστει απο το i30.
Ερωτηση: Υπαρχει αλλο που να αξιζει να δω;

Στον τελικο ειναι το i30 και το Focus, που τα βρισκω ισοδυναμα, μεχρι να τα οδηγησω.

Μπαλαντερ τα σουπερ μινι Ibiza - Baleno (αν ερθει συντομα).

Ερωτηση: Το Fial 500L MJT 1.6 τεστ ντράιβ που "σημαδευω", εχει την ανοιγομενη ηλιοροφη. Ειχα και στο 307 (σταθερη και τεραστια) και ηταν πολυ ομορφη, αλλα ανυποφορη με ηλιο. Στο Φιατ φοβαμαι (α) τα κινουμενα μερη (τριγμους, βλαβες, στεγανοτητα, αεροδυναμικο θορυβο) και (β) οτι το σκιαδιο δεν ειναι συμπαγες, οπως στο Πεζο, αλλα ενα λεπτο, διατρητο. Μηπως το αυτοκινητο ειναι no-go στην Ελλαδα μονο για αυτον τον λογο και να μην το περιμενω αδικα;

Edit: Έσβησα το δεύτερο βίντεο γιατί έδειχνε άλλη οροφή
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 27 Ιαν 2019, 17:26, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#562985 Κάποτε σε κάποιο περιοδικό που είχαν για long term ένα απλό 500 που έχει τον ίδιο τύπο είχαν βάλει γιαν πλάκα ντοσιέ χάρτινα μεταξύ τζαμιού και πλέγματος. Καταλαβαίνεις λοιπόν τι κλίβανος θα γίνεται εκεί μεσα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#562988 Και πώς τα ντοσιέ κατω απο το τζαμί βοήθησαν ακριβώς; Πέρα απο το αστείο (not) του θέματος.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#563002 Απλά για την σκιά. Να κόψει λίγο την φωτεινότητα του χώρου. Δεν έχει να κάνει με την θερμοκρασία.
Και εγώ σε κάποιες περιπτώσεις έχω βάλει ένα κομμάτι χαρτόνι ανάμεσα στο τζάμι και στο πλέγμα.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563055
kantoniou έγραψε:Ερωτηση: Το Fial 500L MJT 1.6 τεστ ντράιβ που "σημαδευω", εχει την ανοιγομενη ηλιοροφη. Ειχα και στο 307 (σταθερη και τεραστια) και ηταν πολυ ομορφη, αλλα ανυποφορη με ηλιο. Στο Φιατ φοβαμαι (α) τα κινουμενα μερη (τριγμους, βλαβες, στεγανοτητα, αεροδυναμικο θορυβο) και (β) οτι το σκιαδιο δεν ειναι συμπαγες, οπως στο Πεζο, αλλα ενα λεπτο, διατρητο. Μηπως το αυτοκινητο ειναι no-go στην Ελλαδα μονο για αυτον τον λογο και να μην το περιμενω αδικα;

Διαβαζω στα αμερικανικα φορουμ οτι το σκιαδιο ειναι εντελως ανεπαρκες και οτι στις νοτιες πολιτειες η ηλιοροφη ειναι λανθασμενη επιλογη. Μιλανε για οδηγηση με καπελο και αντιηλιακο... Επισης ολοι βαζουν αντιηλιακες μεμβρανες και αναφερουν οτι το κλιματιστικο ζοριζεται για να ψυξει το αυτοκινητο. Εμεις εδω δεν ειμαστε Αριζονα ή νοτια Φλοριντα, αλλα δεν απεχουμε και πολυ.
Πιστευω πως η ηλιοροφη ειναι λογος αποκλεισμου του Φιατ, μαζι με το οτι θα ειναι μεταχειρισμενο 6 μηνων οταν το παρω και ειναι ντιζελ που δεν θελω (αν και παρα πολυ καλος).
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#563059 Το σκιαδιο στο 500αρακι ειναι ψιλοαστειο αλλα σε 8 χρονια συμβιωσης δε με ενοχλησε ποτε ιδιαιτερα. Το προβλημα βεβαια δεν ειναι το σκιαδιο αλλα το οχι αρκετα φιμε τζαμι. Αρα η λυση ειναι φιμε στο τζαμι της ηλιοροφης και καθαρισες. Το χει κανει και ο Busso στο Leon με εξαιρετικα αποτελεσματα και λογικα θα το κανω κι εγω. Ουσιαστικα ακυρωνεις το σκιαδιο. Το χρησιμοποιεις μονο εαν προκειται να σταθμευσεις για ωρες σε εντελως απροστατευτο χωρο.

< >