Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#563069
kantoniou έγραψε:Στον τελικο ειναι το i30 και το Focus, που τα βρισκω ισοδυναμα, μεχρι να τα οδηγησω.


Όταν τα οδηγήσεις, προφανώς και θα επιλέξεις το Focus. :lol:


kantoniou έγραψε:Το Fial 500L MJT 1.6 τεστ ντράιβ που "σημαδευω", εχει την ανοιγομενη ηλιοροφη. Ειχα και στο 307 (σταθερη και τεραστια) και ηταν πολυ ομορφη, αλλα ανυποφορη με ηλιο. Στο Φιατ φοβαμαι (α) τα κινουμενα μερη (τριγμους, βλαβες, στεγανοτητα, αεροδυναμικο θορυβο) και (β) οτι το σκιαδιο δεν ειναι συμπαγες, οπως στο Πεζο, αλλα ενα λεπτο, διατρητο. Μηπως το αυτοκινητο ειναι no-go στην Ελλαδα μονο για αυτον τον λογο και να μην το περιμενω αδικα;


Προφανώς και το διάτρητο σκιάδιο είναι no-go στην Ελλάδα. Είχα στο Disco τέτοιες χαζομάρες στις 2 ηλιοροφές (μπρος-πίσω). Οι Αγγλάρες το φτιάξανε μόνο για το Aberdeen μάλλον. :vava: Από τις πρώτες μέρες μπήκανε οι πιο σκούρες μεμβράνες που υπάρχουν και στις ηλιοροφές, όπως και στους φεγγίτες οροφής (αριστερά-δεξιά). :rtfm: Έβραζε το σύμπαν!!! :s_mad
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563447 Δυσκολευομαι να θυμηθω χειροτερο και ασημαντοτερο face lift απο αυτο του Baleno...

Εικόνα

Εικόνα

Αλλαγες για Ινδια:
Αλλαξαν μασκα και ποδιά, βαλαν διχρωμια μπλε-μαυρο στα καθισματα και τις πορτες και σκουρυναν τα υπαρχοντα χειριστηρια του κλιματιστικου. :dizzy:
Εχουν νεο infotainment, φωτα full led στις ακριβες εκδοσεις :thumbsup: , νεες ζαντες, καποιες προσθαφαιρεσεις χρωματων.
Κινητηρες ιδιοι, πισω μερος ιδιο, πλαϊνο ιδιο, τιμονι-πινακας οργανων ιδια.

Για τους εξοπλισμους και τις αλλαγες που θα εχουν τα αυτοκινητα εξαγωγης δεν εχω ακομη διαβασει τιποτα.

Τα πισω φωτα, που δεν μου αρεσουν καθολου, δεν αλλαξαν (εκτος αν παιξουν τιποτα led για Ευρωπη). Επισης το κομματι που ειναι το χειροτερο κατ' εμε αισθητικα, δηλαδη το προφιλ με τα τεραστια φτερα και το περιεργο σχημα μπροστα, εγινε ακομη χειροτερο.
Εικόνα Εικόνα Εικόνα
ΟΡΓΩΝΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΕΜΕ!!! :metalo:

https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... r-het-mes/
https://gaadiwaadi.com/2019-maruti-suzu ... -in-india/
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563615 Ford Focus 1.0 Business (με πακετο park assist) vs Hyudai i30 1.0 Distinctive UPDATED

To Ford κοστιζει (κλειδι) 18.750 (λευκο) και το Hyundai 18.270 με το μεταλλικο χρωμα δωρεαν. Με τις δοσεις ομως που θελω, καταληγουμε το Φοκους να ειναι ελαχιστα πιο φτηνο, λογω μικροτερου επιτοκιου. Αρα απο κοστος ιδια.

Συστηματα ασφαλειας: Και τα δυο εχουν αυτοματο φρεναρισμα και διατηρηση λωριδας. Το Focus εχει ανιχνευση πεζου και το αυτοματο φρεναρισμα τα πηγε καλυτερα στο NCAP .

Κινητηρες: Στις προδιαγραφες ισοπαλια, αλλα στις μετρησεις του DRIVE το Focus ειναι παντου λιγο καλυτερο. Καταναλωση τα ιδια.

Αξιοπιστια: Εγγυηση εχουν και τα δυο 5 χρονια. Θεωρω οτι το Χιουνται θα ειναι πιο απροβληματιστο, το Φορντ πιο φτηνο στα σερβις(;). Το συνεργειο μου λεει οτι οι EcoBoost βγαζουν προβληματακια με τα μπεκ ψεκασμου, αλλα τιποτα σοβαρο.

Χωροι-διαστασεις: Υπερτερει ο κορεατης, ειδικα στο πορτ μπαγκαζ (395 vs 341). Παντως το πορτ μπαγκαζ του Focus με τιποτα δεν δειχνει τοσο μικρο στο ματι :hmmm:

Εξοπλισμος: Το Χιουνταϊ εχει ηλεκτρονικο διζωνικο κλιματισμο, ηλεκτρικη οσφυϊκη στηριξη, υποβραχιονιο πισω με το (μικρο) ski hatch, δωρεαν μεταλικο χρωμα και ζαντες 17" (το Φορντ 16").
Το Φοκους εχει αισθητηρες παρκαρισματος και εμπρος (το i30 μονο πισω), συστημα αυτοματου παρκαρισματος, εργοστασιακο navi, ρεζερβα αναγκης και οσφυϊκη στηριξη (manual). Στα υπολοιπα γενικα ισοπαλια, με μικρες διαφορες που δεν με επηρεαζουν.

Εξωτερικα μου αρεσει περισσοτερο το i30, δεν με χαλαει ομως και το Focus. Εσωτερικα ισοπαλια. Το i30 εχει φυσικα πληκτρα στην οθονη, πιο ομορφο τιμονι και το clima. Το Focus καλυτερο φωτισμο το βραδυ, περισσοτερους χωρους για κοκοκοψαρα και συρομενο υποβραχιονιο.

Τα οδηγησα και τα δυο με αρκετη βροχη και στην ιδια διαδρομη (Πολη, Καρδία, επιστροφη απο Τριλοφο). Δηλαδη (για τους φιλους που δεν ξερουν απο το Βορειο Τμημα του Πρωτου Μερους) σε Εθνικη οδο με εντονη ανηφορα και σε επαρχιακο δρομο με στροφες.

Το Χιουνται δυστυχως δεν υπαρχει τεστ ντραιβ με τον χιλιαρη τουρμπο στη Θεσσαλονικη. Το 1.4 ατμοσφαιρα 100ΗΡ ειναι ανεπαρκες (πιο αργο απο το 307). Το αυτοκινητο παταει πολυ ωραια, εχει πολυ χαμηλο θορυβο στα 140, το lane assist ειναι καλη φαση. Το τιμονι εμενα μου αρεσε, ελαφρυ ειναι αλλα δεν εισαι στα χαμενα. Στις στροφες δεν σου προκαλει καμια ανησυχια, γερνει αλλα δεν με χαλασε. Η αναρτηση στις λακουβες χτυπαει αρκετα και νομιζω οτι οι 17αρες ζαντες με τα ελαστικα χαμηλου προφιλ (45αρια αν θυμαμαι) θα εχουν θεμα.

Το Φορντ με τον κινητηρα των 125ΗΡ ειναι πολυ καλο. Ανεβαινει την Καρδια ανετα με 5η, ειναι πολυ αθορυβο και ποιοτικο. Το lane assist λειτουργει καλυτερα, η αναρτηση φιλτραρει τις λακουβες πιο καλα και γενικα μου φανηκε καλυτερο στην ποιοτητα κυλισης. Στο κρατημα δεν ειδα και τεραστια διαφορα, αλλα δεν το "τεντωσα" και πολυ, γιατι οι συνθηκες δεν ηταν καλες. Τιμονι, κλιση στις στροφες, κρατημα μου φανηκαν πολυ καλα, ισως καλυτερα απο το Ι30 ισως να ηταν και placebo.

Γενικα στην οδηγηση μου αρεσε περισσοτερο το Φοκους, αλλα το i30 αδικειται, καθως ειχε χειροτερο κινητηρα. Αν ομως δει κανεις τον χωρο αποσκευων και τον εξοπλισμο (και πιθανως καλυτερη αξιοπιστια), το i30 αντιστεκεται.

ΥΓ: Το αυτοματο παρκαρισμα εχει πολυ πλακα. Ειναι γρηγορο και πολυ αποτελεσματικο (το εβαλα να παρκαρει σε μια ΑΡΚΕΤΑ στενη θεση). Παρκαρει σαν εμπειρος οδηγος (πλησιαζει πολυ στα αλλα αυτοκινητα και εκμεταλλευεται τον χωρο) και ειναι απλο στη χρηση. Πιστευω παντως οτι με καμερα και αισθητηρες μπροστα και πισω δεν σου χρειαζεται, θα δωσει ομως μια αυτοπεποιθηση στις κορες.
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 30 Ιαν 2019, 19:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563710 Σορι, αλλα κολλησα τωρα με τις διαστασεις των ελαστικων και ειδικα του "πλουσιου" i30 (Distinctive):
Focus Business: 205/60R16
i30 Style: 205/55R16
i30 Distinctive: 225/45R17

Οπως εχετε καταλαβει, δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα η εμφανιση, ουτε η σπορ συμπεριφορα και οι οριακες διαφορες στο κρατημα.

Μηπως το 45αρι προφιλ ειναι ακαταλληλο για τους ελληνικους δρομους και επηρεαζει πολυ την καταναλωση και κυριως την ανεση και τη σπονδυλικη στηλη μου; Προφανως θα βελτιωνει το φρεναρισμα, το οποιο ομως ειναι ηδη καλο και με τα 205 στις 16αρες.
Μηπως πρεπει να αποφυγω τους συγκεκριμενους τροχους;

Δειτε και εδω στο 6:00
https://youtu.be/6XgnmkpDN2A?t=358
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#563728
kantoniou έγραψε:Σορι, αλλα κολλησα τωρα με τις διαστασεις των ελαστικων και ειδικα του "πλουσιου" i30 (Distinctive):
Focus Business: 205/60R16
i30 Style: 205/55R16
i30 Distinctive: 225/45R17

Οπως εχετε καταλαβει, δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα η εμφανιση, ουτε η σπορ συμπεριφορα και οι οριακες διαφορες στο κρατημα.

Μηπως το 45αρι προφιλ ειναι ακαταλληλο για τους ελληνικους δρομους και επηρεαζει πολυ την καταναλωση και κυριως την ανεση και τη σπονδυλικη στηλη μου; Προφανως θα βελτιωνει το φρεναρισμα, το οποιο ομως ειναι ηδη καλο και με τα 205 στις 16αρες.
Μηπως πρεπει να αποφυγω τους συγκεκριμενους τροχους;

Δειτε και εδω στο 6:00
https://youtu.be/6XgnmkpDN2A?t=358


Δεν πρέπει να αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα τα 225/45/17 πέρα από το προφανές ---> περί τα 360e/καλή τετράδα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#563732 Σαν κόστος και οι τέσσερεις διαστάσεις πρέπει να κυμαίνονται στα ίδια πάνω κάτω... Ιδίως αν μιλάμε για μία φορά στα 3 χρόνια πάνω κάτω, 30-40 ευρώ δεν είναι και ο καθοριστικός παράγοντας νομίζω... Εξάλλου η διάσταση αυτή, τα 225/45/17 δεν είναι ιδιαίτερα ακριβή, μιας και είναι πλέον αρκετά συχνή σε πολλά αμάξια.

Πάντως, οδηγώντας εδώ και 3 χρόνια αμάξι με αυτές ακριβώς τις διαστάσεις ελαστικών (225/45/17) δεν είχα θέματα ποτέ με σκισίματα ή καρούμπαλα. Το ίδιο με η μητέρα μου με το Α3 1,6 που έχει τέτοιες διαστάσεις τροχούς.


Με γεια το φόκους κι από μένα! :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#563738
kantoniou έγραψε:Αν τελικα παρω το Focus, θα πρεπει να μετονομασουμε το νημα σε Μεγαλες διαστασεις (4.38) μικροι χωροι (341 lt πορτ μπαγκαζ)... :vava:


Έχουμε ακόμα δρόμο να σε ψήσουμε για Ζ4. :lol:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#563741
kantoniou έγραψε:Αν τελικα παρω το Focus, θα πρεπει να μετονομασουμε το νημα σε Μεγαλες διαστασεις (4.38) μικροι χωροι (341 lt πορτ μπαγκαζ)... :vava:

Ε εντάξει από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις την αναζήτηση για να καταλάβεις τι θέλεις; Η κόρη με το φοκους είναι οκ;;; Την πήρες μαζί σου στο τεστ;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#563758
kantoniou έγραψε:Κινητηρες: Στις προδιαγραφες ισοπαλια, αλλα στις μετρησεις του DRIVE το Focus ειναι παντου λιγο καλυτερο. Καταναλωση τα ιδια.

Aν ισχύουν τα νουμέρα του DRIVE πάντως, το Focus είναι αισθητά πιο γρήγορο και οικονομικό, όχι λίγο καλύτερο.