Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561559 Ειδα και το i30 Distinctive, για να ελεγξω το ski hatch και την οσφυϊκη στηριξη. Περιμενα να με απογητευσει η οσφυϊκη και να μου αρεσει το ski hatch και εγινε το αντιθετο. Το εξογκωμα στη μεση ειναι αρκετα εντονο και σε πολυ καταλληλο για εμενα σημειο και μου φανηκε οτι θα κανει δουλιτσα.
Η τρυπα για τα σκι ειναι πολυ μικρη (ενω εχουν χωρο για να τη μεγαλωσουν) και μετα βιας θα χωραν τα δυο ζευγαρια πεδιλα των κοριτσιων. Αν ειναι να βαλω σχαρα για τα δικα μου, βαζω για ολα και ησυχαζω.
Παντως το Distinctive πιστευω αξιζει ετσι κι αλλιως, γιατι, εκτος απο τα δυο παραπανω, παιρνεις εργοστασιακους αισθητηρες παρκινγκ, ηλεκτρονικο κλιματισμο, φυσικα υποβραχιονιο πισω, 17αρες ζαντες (ΟΚ, αυτο το θεωρω μεχρι και μειονεκτημα) και δωρεαν το μεταλικο χρωμα.
Διαφορα τιμης 630€...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#561562
kantoniou έγραψε:Παντως το Distinctive πιστευω αξιζει ετσι κι αλλιως, γιατι, εκτος απο τα δυο παραπανω, παιρνεις εργοστασιακους αισθητηρες παρκινγκ, ηλεκτρονικο κλιματισμο, φυσικα υποβραχιονιο πισω, 17αρες ζαντες (ΟΚ, αυτο το θεωρω μεχρι και μειονεκτημα) και δωρεαν το μεταλικο χρωμα.
Διαφορα τιμης 630€...

Για αυτοκινητο που θα το κρατησεις 10+ χρονια η διαφορα κοστους ειναι αστεια.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561563
cosneo έγραψε:Το είχε το QQ και το έχει και το Micra μου.

Focusman91 έγραψε:Ακριβώς επειδή κι ο πατέρας μου έχει θέμα με το μπες βγες κατέληξε με το QQ.

Ποιο ειναι το QQ ρε παιδια; :hmmm: :oops:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#561564
kantoniou έγραψε:Ειδα και το i30 Distinctive, για να ελεγξω το ski hatch και την οσφυϊκη στηριξη. Περιμενα να με απογητευσει η οσφυϊκη και να μου αρεσει το ski hatch και εγινε το αντιθετο. Το εξογκωμα στη μεση ειναι αρκετα εντονο και σε πολυ καταλληλο για εμενα σημειο και μου φανηκε οτι θα κανει δουλιτσα.
Η τρυπα για τα σκι ειναι πολυ μικρη (ενω εχουν χωρο για να τη μεγαλωσουν) και μετα βιας θα χωραν τα δυο ζευγαρια πεδιλα των κοριτσιων. Αν ειναι να βαλω σχαρα για τα δικα μου, βαζω για ολα και ησυχαζω.
Παντως το Distinctive πιστευω αξιζει ετσι κι αλλιως, γιατι, εκτος απο τα δυο παραπανω, παιρνεις εργοστασιακους αισθητηρες παρκινγκ, ηλεκτρονικο κλιματισμο, φυσικα υποβραχιονιο πισω, 17αρες ζαντες (ΟΚ, αυτο το θεωρω μεχρι και μειονεκτημα) και δωρεαν το μεταλικο χρωμα.
Διαφορα τιμης 630€...
Βασικά αν δεν σε ενοχλεί το μήκος, για τον εξοπλισμό και την εγγύηση που έχει δεν νομίζω να βρεις καλύτερο αυτοκίνητο από το χιλιαρι με τα 120 σε αυτά τα λεφτά. Η διαφορά είναι πολύ μικρή από το ατμοσφαιρικό 1.400 , ειδικά αν συνυπολογίσεις ότι πληρώνει και μικρότερα τέλη κυκλοφορίας ( 151.20 έναντι 264.55) ενώ κυκλοφορεί και καθημερινά στο δακτύλιο ( αυτό δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει), ενώ αν δεν το πιέζεις θα καίει και λιγότερο.

< Note >
Τελευταία επεξεργασία από belgarion και 19 Ιαν 2019, 14:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#561565
kantoniou έγραψε:
cosneo έγραψε:Το είχε το QQ και το έχει και το Micra μου.

Focusman91 έγραψε:Ακριβώς επειδή κι ο πατέρας μου έχει θέμα με το μπες βγες κατέληξε με το QQ.

Ποιο ειναι το QQ ρε παιδια; :hmmm: :oops:
Qashqai καλέ!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561572
belgarion έγραψε:
kantoniou έγραψε:Ειδα και το i30 Distinctive
Βασικά αν δεν σε ενοχλεί το μήκος, για τον εξοπλισμό και την εγγύηση που έχει δεν νομίζω να βρεις καλύτερο αυτοκίνητο από το χιλιαρι με τα 120 σε αυτά τα λεφτά. Η διαφορά είναι πολύ μικρή από το ατμοσφαιρικό 1.400 , ειδικά αν συνυπολογίσεις ότι πληρώνει και μικρότερα τέλη κυκλοφορίας ( 151.20 έναντι 264.55) ενώ κυκλοφορεί και καθημερινά στο δακτύλιο ( αυτό δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει), ενώ αν δεν το πιέζεις θα καίει και λιγότερο.

Το i30 μου αρεσε. Πολυ. Η διαφορα τιμης για το turbo και μικρη ειναι και θα αποσβεστει απο τελη και καταναλωση. Το τουρμπο εχει βεβαια αναγκη για συχνοτερα σερβις και αλλαγες λαδιων.
Ειναι φυσικα σε μια κατηγορια στην οποια στην αρχη δεν στοχευα, καθως δεν ειναι "νεανικο" για την κορη. Θα ... το σκεφτω.
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 19 Ιαν 2019, 14:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561573
Focusman91 έγραψε:
kantoniou έγραψε:
cosneo έγραψε:Το είχε το QQ και το έχει και το Micra μου.

Focusman91 έγραψε:Ακριβώς επειδή κι ο πατέρας μου έχει θέμα με το μπες βγες κατέληξε με το QQ.

Ποιο ειναι το QQ ρε παιδια; :hmmm: :oops:
Qashqai καλέ!

< Note >

Aαα :oops:
Δυστυχως για μενα εχει γινει πλεον ΤαΣκαει (ο αγοραστης)
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#561586
kantoniou έγραψε:
Asimov έγραψε:Ενημερωτικά τρέχει προσφορά για το Opel Astra 1.4 150hp έκδοση edition 120, ΤΕΛΙΚΉ ΤΙΜΉ 17500 (λευκό χρώμα).
Σημερινή προσφορά από 2 αντιπροσωπείες Opel.
Επίκειται f/l βέβαια, αν σε απασχολεί αυτό.

Το ειδα. To facelift δεν με απασχολει. Εξωτερικα μου αρεσε αρκετα. Το εσωτερικο οχι τοσο.

Δεν μου αρεσαν:
Μερικες βασικες (για τις δικες μας αναγκες) ελλειψεις στον εξοπλισμο, οπως καμερα οπισθοπορειας, αισθητηρες παρκινγκ.
Το συστημα ασφαλειας Opel Eye δεν προσφερεται ουτε εξτρα στη βασικη εκδοση. Στην επομενη, που ειναι στα 19,5k, χρεωνεται 800€...
Χωρος αποσκευων 370lt, πλησιαζει επικινδυνα στα 355 του Ibiza και του Μπαλενου, που ειναι 30 και 37cm πιο κοντα.
Το κενο στην κονσολα που υποτιθεται ειναι θηκη για το κινητο, ενω ειναι απλα μια αηδια.
Τα χειριστηρια (ειδικα στο τιμονι και στο κλιματιστικο) φαινονται πολυ κατωτερα ποιοτικα του i30 & Ceed.

Μου αρεσαν:
Οι προδιαγραφες του κινητηρα ειναι πολυ ανωτερες ολων των αλλων. Το χρηματοδοτικο ειναι πολυ καλο, ειδικα ενα προγραμμα που εχουν με επιτοκιο 3,5% αν εξοφλησεις σε 36 μηνες. Η οθονη εχει ενσωματωθει πολυ πετυχημενα στο ταμπλο.

Η τιμη ειναι μεν καλη (17,5k), αλλα αν το συγκρινεις με Hyundai / Kia, ειναι τελικα πιο ακριβο, καθως οι κορεατες εχουν φουλ πακετο ασφαλειας και αρκετα αλλα στοιχεια εξοπλισμου.

Δεν ψηθηκα για το Αστρα, καθως το ατου του (κινητηρας, επιδοσεις) δεν ειναι πρωτευον κριτηριο για εμας και λειπουν πραγματα που θελω για το παιδι.

Εχουν φερει και το Crossaland με τον 1.2t 110HP του PSA, που μεχρι τωρα το εδιναν μονο με αυτοματο κιβωτιο. Αλλα το τιμολογουν 19.300 (και θα αυξηθει η τιμη), κατι που το κανει ασυμφορο, τοσο σε σχεση με το Αστρα οσο και με τα Vitara, Stonic.
Έχει πλάκα γιατί σήμερα μίλησα με Βελμαρ και μου είπαν 16.900 τελική τιμή σε λευκό με την κάμερα οπισθοπορειας δώρο. Φαίνεται ότι από dealer σε dealer παίζουν διαφορές.
Επίσης έχουν αρκετά συμφέρον επιτόκιο, αν ενδιαφέρεται κάποιος για χρηματοδότηση, στο 7,4% με την εισφορά.

Οκ έχει μειονέκτημα τον ημιάκαμπτο πίσω, αλλά η ποιότητα συναρμολογησης εμένα μου φάνηκε πολύ καλή και η τιμή για 150 άλογα είναι εξαιρετική. Στο δρόμο, και δεδομένου του ημιακαμπτου που ακούγεται κάπως μιεχ, μου φάνηκε πολύ καλό, ευχάριστη έκπληξη για την ακρίβεια.
Επίσης ειναι όμορφο.

Η χωρητικότητα που δίνουν στο πορτ μπαγκαζ είναι με ρεζέρβα, ενώ σε Ibiza κλπ είναι με κιτ επισκευής. Αν βάλεις κι εκεί ρεζέρβα πέφτει 50λτ. Είναι το νέο marketing κόλπο στα vag αυτό
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#561589 Asimov, πας για ανταγωνιστής του carwow; :lol:

Κάθε μέρα σε ενημερώνουν όλες οι αντιπροσωπείες για όλα τα μοντέλα;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#561590 Ψάχνω να αγοράσω ρε συ
Γέρασε το παλιό....

Κι απ' όπου περάσεις και ρωτήσεις, κρατανε τα στοιχεία σου και σε παίρνουν να δουν αν αποφάσισες ή όταν έχουν καμια καλύτερη πρόταση
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#561627
kantoniou έγραψε:Περι Astra
1.0t, ιπποδυναμη 105/4300-6000, ροπη 170/1800-4300, κιβωτιο 5αρι, τελικη 195, 0-100 11,8, μικτη καταναλωση 4,8
1.4t, ιπποδυναμη 150/5000-5600, ροπη 245/2000-4000, κιβωτιο 6αρι, τελικη 215, 0-100 8,9, μικτη καταναλωση 5,5

Ασχετως τιμης (που φαινεται απο το site οτι η διαφορα ειναι πολυ μικρη) ο μικρος κινητηρας μου φαινεται πιο καταλληλος για τις αναγκες μας: Μικροτερη καταναλωση και καλυτερες καμπυλες & ευρος ιπποδυναμης και ροπης.
Επισης οι επιδοσεις του μεγαλου ειναι ανω των αναγκων μας και των οριων που θα ηθελα για τη μικρη.

Εχει κανεις αποψη για την αξιοπιστια και καταναλωση των δυο μοτερ;


Εδώ κάπου μπερδεύεσαι. Ο 1400 ναι μεν βγάζει την ισχύ του πιο ψηλά, αλλά αυτή είναι κατά 43% μεγαλύτερη. Αυτό σημαίνει ότι στις ίδιες ΣΑΛ, θα έχει πολύ μεγαλύτερη ισχύ από τον 1000άρη. Βέβαια, αν δεν θέλεις επιδόσεις, μια χαρά κάνεις την δουλειά σου και με το μικρό μοτέρ.


kantoniou έγραψε:Ειναι φυσικα σε μια κατηγορια στην οποια στην αρχη δεν στοχευα, καθως δεν ειναι "νεανικο" για την κορη.


Την κόρη της ρώτησε τι της αρέσει, ή έβγαλες μόνος σου αυτό το συμπέρασμα; :lol:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561649 Τα κατανοω αυτα. Εγω αναφερομαι στο οτι ο μικρος κινητηρας βγαζει τις (παντου μικροτερες) τιμες ιπποδυναμης και ροπης σε χαμηλοτερες στροφες και για μεγαλυτερο ευρος. Αρα τα χαρακτηριστικα λειτουργιας του ειναι καλυτερα (=πιο "φιλικα") και οχι οι επιδοσεις του (που φυσικα μετραν περισσοτερο).
Τεσπα, η ερωτηση μου και ψιλο-ατοπη ηταν και δεν εχει σημασια γιατι (α) τον μικρο κινητηρα τον προσφερουν μονο στο βασικο επιπεδο εξοπλισμου ενω τον μεγαλο στο edition (β) με την προσφαρα στον 150αρη, ο μικρος ειναι τελειως ασυμφορος, γιατι με τον 1.4 εχεις καλυτερες επιδοσεις και εξοπλισμο με ελαχιστη επιβαρυνση και (γ) χωρις ουτε καν το brake assist δεν βλεπω να επιλεγω το Astra.

Την κορη την ρωταω και της εξηγω τα κριτηρια. Δεν εχει απαιτησεις, ισα-ισα δεν θελει να ξεφυγουμε οικονομικα για χαρη της ιδιας. Λεει ομως τη γνωμη της, κυριως για την εξωτερικη εμφανιση και τον εξοπλισμο. Το i30 της αρεσει, αλλα γενικα προτιμα μικρες διαστασεις. Εμφανισιακα παντως, απ' ολα προτιμαει το Vitara.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561654 Βλεποντας τα hatchback του c-segment, διαπιστωσα ακομη περισσοτερο αυτο που εβλεπα συγκρινοντας τα Cross με τα σουπερ-μινι: Μας κοροϊδευουν με τα SUV και τα Cross, στα οποια τρωμε κανονικοτατο και μεγαλο "καπελο".
Συγκρίνοντας Ceed - Stonic, i30 - Kona, Astra - Crossland κτλ βλεπεις οτι με τα ιδια χρηματα, παιρνεις πολλα περισσοτερα στα hatchback. Μπρος στα καλη, τι 'ναι ο (οικονομικος) πονος...