Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By edmond
#757578 Δεν λέω πως μένω στην Κυψέλη αλλά από τα 4,50m του μεγκάν, πηγαίνοντας στα 3,94 του γιάρις, ξαφνικά ανακάλυψα 3-4 θέσεις παρκαρίσματος στην γειτονιά μου. :lol:
Και λέμε το αυταπόδεικτο. Ότι κινείται γύρω από την κατηγορία Β, είναι ότι πρέπει για τα ελλ δεδομένα.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#759810
Anonymous Founder έγραψε:EDIT: Βλακεία έγραψα, έχουν ανακατέψει τον εξοπλισμό, δεν είναι παντού καλύτερα! Βλέπω πως το ACC είναι στην R-line μόνον πλέον; Τραγικό!
https://www.volkswagen.gr/el/models/t-roc.html

Λοιπόν, καθώς το παρέλαβε και το είχα για πολλές ώρες τα χέρια μου, το πήγα και μια μεγάλη βόλτα, εθνική κλπ. και θα το οδηγώ αρκετά συχνά, επιβεβαιώνω ότι έχει κανονικά ACC, αυτόματο φρενάρισμα (και στην όπισθεν), lane assist, ένδειξη για σήματα κυκλοφορίας, για κούραση οδηγού, αυτόματο παρκάρισμα με καθρέφτες που αναδιπλώνονται αυτόματα, που χαμηλώνουν, αυτόματα φώτα (τα πάντα LED), digital cockpit, ηλεκτρικό χειρόφρενο, υαλοκαθαριστήρες κλπ. Όλα αυτά από τη βασική έκδοση Life.

Δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας (έχει όμως αισθητήρες μπρος-πίσω για το αυτόματο παρκάρισμα) και μια βελτιωμένη έκδοση του ACC με side assist που το ονομάζει IQ drive και μπαίνει έξτρα με 7 κατοστάρικα, εκτός της R-Line που το έχει στάνταρ (κάτι σαν βελτιωμένο blind-spot είναι αυτό που σε κρατάει και στο μέσο της λωρίδας - βέβαια δεν είναι ότι αφήνεις το τιμόνι γιατί αρχίζει το κράξιμο και τα μπιπ μπιπ). Επίσης κανένας λόγος να πληρώσεις παραπάνω έκδοση, καθώς οι διαφορές είναι κυρίως αισθητικές και κάτι μεγαλύτεροι ψηφιακοί πίνακες -κλαιν. Α, και μεγαλύτερες ζάντες, που εγώ λέω ότι 1000 φορές οι 16αρες της Life, γιατί οι 17αρες που οδηγήσαμε στο τεστ ντράιβ κοπάναγαν πολύ περισσότερο.

Κι εδώ ερχόμαστε στο οδηγικό που εγώ, για να πω την αλήθεια, το t-roc σε σχέση με το Kamiq το ένιωσα ελάχιστα πιο μαλακό, ίιιιιιιισως να παίρνει και λίγο μεγαλύτερες κλίσεις, αλλά σε κάθε περίπτωση για να καταλάβεις αμέσως τη διαφορά, αν δεν τα οδηγήσεις και τα δύο για πολλές-πολλές ώρες, πρέπει να είσαι επαγγελματίας δοκιμαστής. Σε αίσθηση τιμονιού και φρένα, όποιος εντοπίσει και εξηγήσει διαφορά, έχει respect.

Επίσης τώρα που άλλαξαν το εσωτερικό, έψαχνα πολλή ώρα για να βρω σε τι διαφέρει από το δικό μου : παιδί που έκατσε πίσω μπερδεύτηκε προς στιγμή. Πόρτες ίδιες, διακόπτες-κουμπιά όλοι ίδιοι, πλαφονιέρες ίδιες, το design σχεδόν copy, τα υλικά πλέον ίδια, πάνω-κάτω. Μέχρι και το κλειδί ΟΛΟΙΔΙΟ (α, ξέχασα, το Life παραδόξως -και ως μόνη έλλειψη- δεν έχει keyless και ξεκίνημα με κουμπί, αλλά θα το αντάλλαζα με το ηλεκτρικό χειρόφρενο).

Τα υπόλοιπα δεν άλλαξαν: πιο ευρύχωρο μέσα το Kamiq (6 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο), 10% πιο μεγάλο το πορτ μπαγκάζ του t-roc.
Χειροκίνητο 150αρι δεν είχα οδηγήσει, για χειροκίνητο είναι πολύ καλό, συμπλέκτης μαλακός, επιλογέας άψογος, αλλά το DSG καλύτερο, αυτό το προτιμώ. Βέβαια με 27.400 που πουλάνε τώρα το Kamiq 150 DSG (πέτυχα στην Καρεντα τον πωλητή που μου το πούλησε και τα λέγαμε), μάλλον θα προτιμούσα το χειροκίνητο T-Roc στα 26,5 για τον παραπάνω εξοπλισμό. Ή ίσως και όχι. Βασικά δε νομίζω ότι θα έδινα αυτόν το σκασμό λεφτά για ένα τέτοιο αυτοκινητάκι. Για κανένα τέτοιο αυτοκινητάκι. Μέχρι 20-22 που είχαν πριν 1 χρόνο ήταν πολύ τίμια. Τώρα πια, έλεος.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#759822 Στα 22Κ αυτό που αγόρασες ήταν τιμιότατο. Το δικό μου που έφτανε τότε 26Κ, το λες ακριβό γι'αυτό που είναι. Οι σημερινές τιμές, είναι απλά παράλογες.
Άβαταρ μέλους
By JASON21_90
#794438 Sorry αν είναι off-topic αλλά σε dacia sandero stepway λέτε να αξίζει το παρακάτω πακέτο :
α) κάρτα κλειδί
β) ηλεκτρικό χειρόφρενο
γ) υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο

ή είναι μια περιττή πολυτέλεια;

Δεν έχω ιδέα για το α) και β) καθότι οδηγούσα μόνο το κανονικό χειρόφρενο και είχα πάντα κλειδί.

Υ.Γ Διάβασα ότι αν γίνει το οτιδήποτε στο ηλεκτρικό χειρόφρενο οι τιμές είναι 4ψηφιες όπως και ότι η κάρτα κλειδί παραβιάζεται ευκολότερα μέσω υποκλοπής των σημάτων που εκπέμπει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794441 Κάρτα κλειδί, άχρηστο gadget για μένα.
Ηλεκτρικό χειρόφρενο, χρησιμότατο, πολύ βολικό στην καθημερινότητα, αλλά συνδυάζεται ιδανικά με αυτόματο κιβώτιο. Δεν θα το πλήρωνα σε χειροκίνητο.
Το υποβραχιόνιο είναι απαραίτητο, το αν έχει και χώρο, αδιάφορο.
Άβαταρ μέλους
By JASON21_90
#794444 Ευχαριστώ για την απάντηση! Υποβραχιόνιο και για 'μενα είναι απαραίτητο και μπορώ να βάλω του Duster (το 'χει κάνει και φίλος) και είναι πολύ αναπαυτικό με αρκετό χώρο. Έχει δικό του βέβαια αλλά απλό. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο θα ήταν τέλειο να συνδυαζόταν με αυτόματο κιβώτιο αλλά στην περίπτωση του lpg δεν το κάνουν...Για την κάρτα κλειδί θα συμφωνήσω!


Οπότε, όπως το βλέπω θα κάνω μετατροπή αν γίνεται σε κάποιο υποβραχιόνιο της αρεσκείας μου που μπορούν να μου βάλουν εργοστασιακά μετά από δική μου προτροπή!
Άβαταρ μέλους
By edmond
#794462 Είχα συνηθίσει στην κάρτα 16 χρόνια, θα μου φαινόταν πισωγύρισμα αν έπρεπε να ψάχνω να βάζω κλειδί στην μίζα. Θέλω να πω πως θα εμπ1 σε κάρτα.
Αν (λέω αν) συνδυάζεται με κανά keyless entry ή απλά μπαίνεις μέσα στο αμάξι και βάζεις μπρος, για μένα κάντο.
Ηλ. χειρόφρενο συμφωνώ για συνδυασμό με αυτόματο αν και γενικά θα έμενα μακριά καθότι δυνητικά μπορεί να σε δυσκολέψει.
Για υποβραχιόνιο χθες κιόλας :)
Άβαταρ μέλους
By JASON21_90
#794467
edmond έγραψε:Είχα συνηθίσει στην κάρτα 16 χρόνια, θα μου φαινόταν πισωγύρισμα αν έπρεπε να ψάχνω να βάζω κλειδί στην μίζα. Θέλω να πω πως θα εμπ1 σε κάρτα.
Αν (λέω αν) συνδυάζεται με κανά keyless entry ή απλά μπαίνεις μέσα στο αμάξι και βάζεις μπρος, για μένα κάντο.
Ηλ. χειρόφρενο συμφωνώ για συνδυασμό με αυτόματο αν και γενικά θα έμενα μακριά καθότι δυνητικά μπορεί να σε δυσκολέψει.
Για υποβραχιόνιο χθες κιόλας :)


Το "κακό" είναι πως τα παντρεύομαι και τα 3 αφού προσφέρονται σε πακέτο και όχι ξεχωριστά (Pack RELAX: Κάρτα Renault Handsfree, Ηλεκτρικό χειρόφρενο, Mid console με υποβραχιόνιο & κλειστή αποθήκευση) :(

Δίνονται τα εξής σαν προαιρετικός εξοπλισμός :

-Pack SECURITY: Κάμερα οπισθοπορείας, Εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος & Προειδοποίηση τυφλού σημείου (BSW)

-Αυτόματος κλιματισμός

-Ζάντες αλουμινίου 16" Black Diamant "MAHALIA"

-Μεταλλικό χρώμα

τα οποία και έχω προσθέσει ήδη και μένει να δω αν τροποποιήσω εκ νέου την παραγγελία για να βάλω και αυτό το τελευταίο! Με τρομάζει το ηλεκτρικό χειρόφρενο όταν έρθει η στιγμή για service γιατί είδα ότι κοστίζει ακριβά αν ισχύει!
Άβαταρ μέλους
By JASON21_90
#794472
edmond έγραψε:Ok κατάλαβα.
Αν επιτρέπεται, πόσο φτάνει η τιμή με τον εξοπλισμό που προσθέτεις;


Στα 20,800...Έχουν ξεφύγει γενικότερα οι τιμές!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#794484 Φαντάζομαι όλα έχουν auto-hold, σωστά; Δεν έχω πετύχει κάποιο χωρίς, αλλά δεν έχω οδηγήσει και τα πάντα προφανώς. Ακριβώς γι'αυτό είναι πρακτικό, με το που βάζεις τον μοχλό στο Ρ, δεν χρειάζεσαι άλλη κίνηση, ενώ και εν κινήσει, δεν χρειάζεται να πατάς το φρένο στα φανάρια.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#794487
JASON21_90 έγραψε:Sorry αν είναι off-topic αλλά σε dacia sandero stepway λέτε να αξίζει το παρακάτω πακέτο :
α) κάρτα κλειδί
β) ηλεκτρικό χειρόφρενο
γ) υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο


α) Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα, ίσα ίσα κι εγώ το ψιλο-φοβάμαι για το ενδεχόμενο κλοπής.
β) Εννοείται, μεγάλη υπόθεση, το βάζεις στο αυτόματο και ξεχνάς τι πάει να πει χειρόφρενο, μπαίνει μόνο του όταν σβήνεις τον κινητήρα, βγαίνει μόνο του όταν ξεκινάς. Πολύ χρήσιμο, ανεξαρτήτως αυτομάτου ή όχι, το είχα στη Νίτσα της υπογραφής (χειροκίνητο) και πραγματικά μου λείπει στην MWB που έχω τώρα. Σε καμιά ανηφορική εκκίνηση (εκτός του ότι έχει hill holder, οπότε σε συγκρατεί), μπορείς απλά να πατήσεις το κουμπάκι για να μπει το χειρόφρενο και μετά απλά να ξεκινήσεις χωρίς πρόβλημα. Βγαίνει από μόνο του όταν ξεκινήσεις να πηγαίνεις μπροστά...
γ) Καλό είναι, γενικά ένα υποβραχιόνιο είναι βασικό, καλό είναι να έχει και αποθηκευτικό χώρο, χαμένος δεν θα πάει...


Εγώ θα έπαιρνα και το Security Pack (και οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και το blind spot warning είναι πολύ καλές ιδέες)

Βέβαια, την τσέπη σου εσύ την ξέρεις, καθώς και το αν γίνεται.