Asimov έγραψε:Ας το βάλω εδώ.Τα έχει πει ο HF τόσο καιρό τώρα. Σε t roc θα πας
Αυτές τις μέρες συνόδευσα έναν γνωστό μου που ψάχνει αυτοκίνητο σαν αυτό του τίτλου. Ιδανικά b-suv τέλος πάντων.
Δεν υπάρχει ΤΊΠΟΤΑ. Οι μόνοι που έχουν αυτοκίνητα είναι το VAG και κάτι λίγα οι μάρκες της stellantis (το Mokka πχ)
Πήγαμε επίσης σε ford, Renault, suzuki, Citroën στους κορεατες κλπ.
Όλοι έλεγαν 6-8-10 μήνες και ειδικά η Toyota περίπου 14-16 ΛΟΛ
Και αυτό είναι το λιγότερο : οι τιμές που πέρυσι έπαιζαν στα 15-25 ανάλογα με τον κατασκευαστή και το μοντέλο, έχουν πάει στα 20-30. Κάτω από 20 έχει μόνο κάτι stonic και Bayon (με τα μικρά μοτέρ και την αρχική έκδοση), απαράδεκτα μικρά.
Kamiq ambition 1.5 DSG αγορασμένο στα 21,5 τον Γενάρη του 21, έχει σήμερα 26,5 τελική τιμή.
Τέλος πάντων κατέληξε σε troc 1.5 manual στα 26+. Πέρυσι τέτοια εποχή είχε 22 περίπου. Τουλάχιστον είναι ετοιμοπαραδοτο (γι' αυτό και στην αντιπροσωπεία γινόταν διαδήλωση και υποθέτω ότι θα σπάσουν κάθε ρεκόρ πωλήσεων)
Έχοντας εικόνα από το προ f/l μπορώ να πω ότι βελτιώθηκε αρκετά ποιοτικά, αφού το ταμπλό έχει νέο σχέδιο και τα πλαστικά στο πάνω μέρος είναι πλέον μαλακά. Βέβαια παραμένει υποδεέστερο του kamiq σε αυτό, καθώς και σε χώρους (έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο βέβαια που το ζήλεψα, καθώς και digital cockpit). Δεν θα πλήρωνα τα επιπλέον χρήματα (2-2,5 χιλιάδες ανάλογα με την έκδοση).
Σε κάθε περίπτωση 26+ για σχεδόν βασικό t-roc, έστω με το καλό μοτέρ, μου φάνηκε εξωφρενικό ποσό... μέχρι που πήγαμε δίπλα στη ford και του ζήτησαν 25,5 για χιλιαρι puma με πετσοκομμενο εξοπλισμό και παράδοση σε κάνα 8μηνο στην καλύτερη περίπτωση (20.800 είχα πάρει στα τέλη του '20 προσφορά για μια πολύ πιο πλούσια βερσιόν του).
Με αυτό το δεδομένο το t-roc το λες κι ευκαιρία.
Τραγικά ακριβά όλα πράγματι.
Μόνο μέσω dim8 πλέον αυτοκίνητο