Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#757248
Asimov έγραψε:Ας το βάλω εδώ.
Αυτές τις μέρες συνόδευσα έναν γνωστό μου που ψάχνει αυτοκίνητο σαν αυτό του τίτλου. Ιδανικά b-suv τέλος πάντων.
Δεν υπάρχει ΤΊΠΟΤΑ. Οι μόνοι που έχουν αυτοκίνητα είναι το VAG και κάτι λίγα οι μάρκες της stellantis (το Mokka πχ)
Πήγαμε επίσης σε ford, Renault, suzuki, Citroën στους κορεατες κλπ.
Όλοι έλεγαν 6-8-10 μήνες και ειδικά η Toyota περίπου 14-16 ΛΟΛ
Και αυτό είναι το λιγότερο : οι τιμές που πέρυσι έπαιζαν στα 15-25 ανάλογα με τον κατασκευαστή και το μοντέλο, έχουν πάει στα 20-30. Κάτω από 20 έχει μόνο κάτι stonic και Bayon (με τα μικρά μοτέρ και την αρχική έκδοση), απαράδεκτα μικρά.
Kamiq ambition 1.5 DSG αγορασμένο στα 21,5 τον Γενάρη του 21, έχει σήμερα 26,5 τελική τιμή.
Τέλος πάντων κατέληξε σε troc 1.5 manual στα 26+. Πέρυσι τέτοια εποχή είχε 22 περίπου. Τουλάχιστον είναι ετοιμοπαραδοτο (γι' αυτό και στην αντιπροσωπεία γινόταν διαδήλωση και υποθέτω ότι θα σπάσουν κάθε ρεκόρ πωλήσεων)
Έχοντας εικόνα από το προ f/l μπορώ να πω ότι βελτιώθηκε αρκετά ποιοτικά, αφού το ταμπλό έχει νέο σχέδιο και τα πλαστικά στο πάνω μέρος είναι πλέον μαλακά. Βέβαια παραμένει υποδεέστερο του kamiq σε αυτό, καθώς και σε χώρους (έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο βέβαια που το ζήλεψα, καθώς και digital cockpit). Δεν θα πλήρωνα τα επιπλέον χρήματα (2-2,5 χιλιάδες ανάλογα με την έκδοση).
Σε κάθε περίπτωση 26+ για σχεδόν βασικό t-roc, έστω με το καλό μοτέρ, μου φάνηκε εξωφρενικό ποσό... μέχρι που πήγαμε δίπλα στη ford και του ζήτησαν 25,5 για χιλιαρι puma με πετσοκομμενο εξοπλισμό και παράδοση σε κάνα 8μηνο στην καλύτερη περίπτωση (20.800 είχα πάρει στα τέλη του '20 προσφορά για μια πολύ πιο πλούσια βερσιόν του).
Με αυτό το δεδομένο το t-roc το λες κι ευκαιρία.
Τα έχει πει ο HF τόσο καιρό τώρα. Σε t roc θα πας

Τραγικά ακριβά όλα πράγματι.

Μόνο μέσω dim8 πλέον αυτοκίνητο :)
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#757265 Δεν έχει ποικιλια μωρε ο dim.. Βασικά Clio, ένα panda, ένα evo.
Κάτι πιο εκλεκτό από γαλλικό;

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#757335
bibendum έγραψε:Τα έχει πει ο HF τόσο καιρό τώρα. Σε t roc θα πας

Εγώ το απέφυγα, άλλος την πάτησε :shifty:
Αν και είδα ότι στο facelift βάλανε και αεραγωγούς πίσω :inlove:
Γενικά το εσωτερικό πολύ βελτιωμένο, να τα λέμε αυτά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#757337 Και το δικό μου έχει αεραγωγούς πάντως πίσω. Τρομακτικά χρήματα πάντως, τι να πω... Ας ελπίσουμε να μην χρειαστεί ν'αγοράσω αμάξι σύντομα.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#757345 Σαν το δικό σου (r-line?) έχει 31? 31,5? Κάτι τέτοιο...
Βέβαια με τόσο κόσμο που είχαν τέτοια εποχή δε νομίζω να ρίξουν σύντομα τις τιμές. Μη σου πω ότι θα τις ανεβάσουν κι άλλο.
Α ένας που πήγε και ρώτησε για yaris Cross (ΜΠΛΙΑΞ) του είπαν για παράδοση 9ο του... '23
Άβαταρ μέλους
By edmond
#757363 Με κάτι τέτοια οι μαντράδες κάνουν πάρτυ με τα μτχ.
Το δικό μου πχ. μετά από 1+ χρόνο αγοράς, δίνεται ακόμα και 1κ ακριβότερα :ninja:
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#757391 Στην ανατολική Γερμανία το trabant είχε τόσο αναμονή ώστε το μεταχειρισμενο ηταν πιο ακριβο γιατί ήταν άμεσα διαθέσιμο.

Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στις μέρες μας.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#757533 Μίλησα σήμερα με τον γνωστό μου και τον ρώτησα για τον εξοπλισμό, κι όπως φαίνεται η βασική έκδοση Life τα πάει εξαιρετικά καλά σε αυτόν τον τομέα: έχει led φώτα μπρος-πίσω, ACC, front και lane assist, digital cockpit, διζωνικό κλίμα, υποβραχιόνιο μπρος πίσω με θύρα για σκι, ηλεκτρικό χειρόφρενο κλπ. Από την μεσαία έκδοση Style διαφέρει στη ζάντα (16 αντί 17, μάλλον καλύτερα) και στην οθόνη του infotainment που είναι 8 αντί 9. Κανένας λόγος να πληρώσει το έξτρα χιλιάρικο, οπότε άλλαξε την παραγγελία.
Ακρίβυναν μεν τα αυτοκίνητα, είναι πλήρη δε. Εξηγείται εν μέρει και ο χαμός που γινόταν στη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#757535
Asimov έγραψε:Σαν το δικό σου (r-line?) έχει 31? 31,5? Κάτι τέτοιο...
Βέβαια με τόσο κόσμο που είχαν τέτοια εποχή δε νομίζω να ρίξουν σύντομα τις τιμές. Μη σου πω ότι θα τις ανεβάσουν κι άλλο.
Α ένας που πήγε και ρώτησε για yaris Cross (ΜΠΛΙΑΞ) του είπαν για παράδοση 9ο του... '23

Τι R-line ρε, @@ είναι η έκδοση μετά την Advance η οποία είναι η βασική αν θυμάμαι καλά.
Τώρα έχουν αλλάξει, βλέπω τις Life Και Style, και οι δύο είναι πιο πλούσιες από την δική μου.
Αλλά εντάξει, τα λεφτά είναι τρομακτικά πολλά γι'αυτό που παίρνεις. Ήταν και τότε, τώρα είναι ακόμη περισσότερο.
Το Yaris Cross σε μη βασική έκδοση είναι γαμάτο στα δικά μου μάτια, αν και το πιο όμορφο Toyota παραμένει το C-HR.

EDIT: Βλακεία έγραψα, έχουν ανακατέψει τον εξοπλισμό, δεν είναι παντού καλύτερα! Βλέπω πως το ACC είναι στην R-line μόνον πλέον; Τραγικό!
https://www.volkswagen.gr/el/models/t-roc.html
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#757554 Αν έχω καταλάβει καλά το ACC είναι στάνταρ παντού. Αυτό που έχει επιπλέον η r-line είναι ένα αναβαθμισμένο που παίρνει δεδομένα από το εργοστασιακό navi. Πάντως, οι τιμές των έξτρα, αν πεις τα βάζω μετά, είναι πολύ λογικές (το είδα και στη skoda αυτό)

ΥΓ. Το yaris Cross είναι πιο άσχημο κι από το c3 aircross. Κι αυτό είναι κατόρθωμα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#757559 Δεν θα κάνω σχόλια για την εμφάνιση των αυτοκινήτων, ειδικά όταν είναι εξαιρετικά σπάνιο να βρεις κάποιο όμορφο (πχ εμένα μου αρέσει πολύ το νέο Mokka, αλλά οχι και για να το αγοράσω κιόλας...). Γενικώς, κανένα δεν το λες ιδιαίτερα όμορφο, καλώς ή κακώς.
Τώρα, πόσο λογικές είναι οι τιμές, επίσης πονεμένη ιστορία, νομίζω πως είναι κι αυτές θύματα της προσφοράς και ζήτησης. Γιατί στο τέλος, σημασία έχει και τι αγοράζεις. Σχεδόν 30Κ για έστω καλοεξοπλισμένο κουβαδάκι, δεν είναι και ευκαιρία, ανεξαρτήτως μάρκας.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#757567 Το Mokka άρεσε και σ' εκείνον και σ' εμενα και πήγαμε και το είδαμε. Οι χώροι του είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Μου φάνηκε πιο στενοχωρο κι από το stonic. Καλά, για το Bayon δεν το συζητάμε. Οπότε απορρίφθηκε κι ας ήταν το μοναδικό από τα υπόλοιπα που είχε ετοιμοπαραδοτα σε κάποιες εκδόσεις.
Α επίσης η τιμή του με αντίστοιχο εξοπλισμό ήταν πολύ κοντά στην τιμή του troc. Όπως και τα υπόλοιπα δηλαδή...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#757568 Εγώ μιλώ για εμφάνιση μόνο, χώρους δεν είδα, όλα είναι νομίζω αρκετά στενάχωρα και απαιτούν κάποιες παραχωρήσεις. Πρέπει ν'ανέβεις κατηγορία για να έχεις άνεση σε χώρους και εκεί πλέον τα λεφτά γίνονται ΠΑΡΑ πολλά.
Όπως και να 'χει, ελπίζω η γριά (BMW 120i) ν'αντέξει ακόμη, τα βλέπω (και τις τιμές τους) και μου έρχεται απελπισία!
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#757570 Συμφωνώ για τους χώρους. Κι εγώ, όταν ξεκίνησα να ψάχνω, την πιο πάνω κατηγορία είχα στο μυαλό μου.
Βέβαια, αφού δεν πρόλαβα κάτι 3008 στα 22κ που έδιναν τον Ιούνιο του 20 μετά το πρώτο λοκνταουν, πήρα το πιο ευρύχωρο της αποκατω κατηγορίας (συμβιβάστηκα στο πορτ μπαγκαζ) γιατί τα λεφτά ήταν εξωφρενικά.
Όμως, κατόπιν εορτής, νομίζω ότι τελικά ήμουν και λίγο τυχερός : σε αυτή τη γαμωπολη όσο μικρότερο μήκος έχεις τόσο καλύτερα. Αν ξαναγυριζα πίσω το χρόνο, πάλι κάτι μέχρι 4,2 μ. θα έπαιρνα. Δεν είναι τυχαία η απίστευτη επιτυχία των οχημάτων αυτής της κατηγορίας στην αγορά. Νομίζω ότι κυριαρχούν από τη μέρα που εμφανίστηκαν.
Αν ζούσα στην επαρχία θα ήταν αλλιώς τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#757576 Νομίζω κυριαρχούν γιατί είναι προσιτά και απευθύνονται σε μεγαλύτερο κοινό. Δεν είναι και δύσκολο να βολευτούν με αυτά και μικρές οικογένειες, ή ζευγάρια. Με 1 παιδί πχ, μια χαρά θα βολευτείς με ένα B-SUV, μην τρελαθούμε. Άντε να πάρεις και μια μπαγκαζιέρα για 1-2 ταξίδια το χρόνο, κλάιν.
Θεωρώ πως είναι ένας λογικός συμβιβασμός αυτές οι διαστάσεις: πιο άνετο από σουπερμίνι και καλύτερος χώρος αποσκευών από ένα Golf. Ε, μια χαρά για τον περισσότερο κόσμο.
Το κακό είναι πως τα λεφτά είναι πολλά (ή αλλιώς, εμείς είμαστε φτωχότεροι).