Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#566053
kantoniou έγραψε:
kantoniou έγραψε:Βασικα περιμενω σε λιγες μερες:
-Να μαθω αν και σε ποια τιμη μπορω να καπαρωσω test drive Fiat 500L MJT 1.6 120HP (που δεν το φτανω καινουριο με τιποτα)

Μου εδωσε σημερα η Φιατ τιμη για το τεστ ντράιβ 500L MultiJet 1.6 120HP. Αδεια 9/2018, ~8000 χλμ, λευκο, με ανοιγομενη ηλιοροφη. Ειναι η εκδοση Mirror, που εχει τωρα καταργηθει. Εχει δηλαδη το "Urban" look, που μου αρεσει πολυ περισσοτερο απο το Cross, που προωθουν τωρα.
Τιμη 18.800 κλειδι, με το αντιστοιχο καινουριο να κοστιζει περιπου 21.500. Εγγυηση 2 (=1,5) χρονια, γινεται επεκταση στα 4 (=3,5) ή 5 (=4,5) με κοστος 350€ ή 550€ αντιστοιχα.

Το οδηγησα στην ιδια διαδρομη με το i30 και το Focus. Στην ανηφορα της Καρδιας το αυτοκινητο ανεβαινει ανετα με 6η. Ενω ο ντιζελ ακουγεται εξω αρκετα, μεσα ειναι πολυ ησυχο. Στις στροφες, αν και πολυ ψηλο, δεν γερνει πολυ, ειναι καλυτερο απ' οτι περιμενα. Το τιμονι ειναι ελαφρυ και εχει λιγο τζογο. Γενικα απο ποιοτητα κυλισης μου αρεσε. Εξοπλισμο εχει καλο, αν και λιγο κατωτερο απο τα αλλα δυο. Σε χωρους ειναι απαιχτο. Το εσωτερικο μου αρεσει πολυ. Επισης πλεονεκτημα το υψος στο μπες-βγες και το οτι οι πισω θεσεις ειναι ψηλα τοποθετημενες και βλεπεις καλυτερα εξω (το προσεξαν τα κοριτσια και τους αρεσε).

Τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης:
-Ειναι σωστο να υπολογιζω καταναλωση 1 - 1,5 λιτρο λιγοτερο απο τα 3κυλινδρα βενζινοκινητα i30 και Focus; Δεν οδηγω πολυ οικονομικα, εθνικη με 150, αρκετο βουνο με γκαζι και αρκετη πολη. Πιστευω οτι η καταναλωση στα τουρμπο βενζινης, οταν ζοριζονται, θα ανεβαινει περισσοτερο απο το ντιζελ.
-Εχει κανεις αποψη για τον κινητηρα; Η ροπη ειναι φοβερη και οι καταναλωσεις που βλεπω στα reviews και το spritmonitor πολυ χαμηλες. Απο προβληματα, αξιοπιστια τι λεει;
-Η μειωση της τιμης (~12,5%) ειναι λιγη ή μου φαινεται;
-Να αγορασω την επεκταση εγγυησης; Για 2 ή 3 χρονια;

Γενικα μου αρεσει αυτο το αυτοκινητο και νομιζω οτι η ευκολη, "ορθια" προσβαση στη θεση του οδηγου θα παιξει ρολο στο μελλον. Δισταζω ομως να αγορασω μεταχειρισμενο, με λιγοτερο εξοπλισμο και ακριβοτερη τιμη. Αν βεβαια υπολογισω τη διαφορα στην καταναλωση και στην τιμη ανα λιτρο, τελικα ειναι η φθηνοτερη επιλογη μακροπροθεσμα.

Ο κινητηρας είναι πολύ αξιόπιστος.Αλλά κάνε και την επέκταση να είσαι σίγουρος...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#566054 Εγώ θα ζητούσα την επέκταση δωρεάν ή με κάποια έκπτωση. Δε νομιζω να εχεις να χασεις κατι να το ζητήσεις.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#566056 Σαν πολλά δεν είναι τα 18.800 που ζητάνε;

https://www.car.gr/15108333-fiat-500l-1 ... y-cross-fl

Και έχει και 5 χρόνια εγγύηση
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#566061
kantoniou έγραψε:-Ειναι σωστο να υπολογιζω καταναλωση 1 - 1,5 λιτρο λιγοτερο απο τα 3κυλινδρα βενζινοκινητα i30 και Focus; Δεν οδηγω πολυ οικονομικα, εθνικη με 150, αρκετο βουνο με γκαζι και αρκετη πολη. Πιστευω οτι η καταναλωση στα τουρμπο βενζινης, οταν ζοριζονται, θα ανεβαινει περισσοτερο απο το ντιζελ.

Για αυτο κανεις;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#566063
kantoniou έγραψε:
kantoniou έγραψε:-Ειναι σωστο να υπολογιζω καταναλωση 1 - 1,5 λιτρο λιγοτερο απο τα 3κυλινδρα βενζινοκινητα i30 και Focus; Δεν οδηγω πολυ οικονομικα, εθνικη με 150, αρκετο βουνο με γκαζι και αρκετη πολη. Πιστευω οτι η καταναλωση στα τουρμπο βενζινης, οταν ζοριζονται, θα ανεβαινει περισσοτερο απο το ντιζελ.

Για αυτο κανεις;

Υπάρχει σημαντική διαφορά στο βάρος και στην αεροδυναμική, το 500L μειονεκτεί και στα δύο. Το μοτέρ όμως είναι πολύ αξιόπιστο και οικονομικό. Θεωρώ πως σωστά υπολογίζεις την διαφορά εκεί, αναλόγως τις συνθήκες (πχ πόλη) μπορεί να είναι και μεγαλύτερη.
Επίσης, ακόμη πιο σημαντική είναι η διαφορά στην αντλία, που ακόμη είναι σκανδαλωδώς μεγάλη (θα έπρεπε το λιγότερο να μηδενιστεί, αν όχι να έχει πέναλτι το diesel).
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#566065 Ειδικά το i30 είναι και αρκετά λαίμαργο , οπότε το 1,5 λίτρο είναι σίγουρο πιστεύω. Άμα ήταν χιλιαρης Vag ή Φόρντ πιστεύω θα ήταν μικρότερη

< Note >
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#566066
NiTse έγραψε:Στα χαρτιά πόση είναι η διαφορά;;

Κώδικας: Επιλογή όλων                Focus  i30   500L
Εργοστασιακη MO  4,8   5,0   4,3
SpritMonitor     6,8   6,4   5,7
Δοκιμη Drive     7,5   8,6   6,3
Μ.Ο.             6,4   6,7   5,4
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#566068 Καλά τα 6.8 και 6.4 για τα Focus και i30 είναι αστεία νούμερα, ειδικά από τη στιγμή που όπως λες δεν οδηγείς οικονομικά. Για μένα στις καταναλώσεις του sprintmonitor βάζει άλλα 2λτ στο καθένα εκτός κι αν είσαι κάθε μέρα Εγνατία οδό με cc στα 110χαω.

Το 500L 1.3 95hp που είχα για 3 μέρες στην Ιταλία έκαψε ένα αστείο ποσό που νομίζω έβγαινε βία 5-5.5λτ/100 και ήταν πάντα με 4 άτομα μέσα. Η Giulietta με το 1.6d που έχω εικόνα, παίζει επίσης στα 5.5λτ και με σχεδόν αποκλειστική αστική μετακίνηση. Αντίστοιχα γύρω στο 6.5λτ έχει ο κουμπάρος μου με το ίδιο μοτέρ στο Renegade αλλά κι αυτός μόνο μέσα στην Αθήνα κινείται.
Τελευταία επεξεργασία από Deleted user 1 και 14 Φεβ 2019, 11:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#566071
kantoniou έγραψε:-Να αγορασω την επεκταση εγγυησης; Για 2 ή 3 χρονια;


Ναι, εγώ θα έπαιρνα όσο πιο πολύ μπορώ. Δεν είναι λίγο. Μία ψιλοσοβαρή βλάβη να βγάλει, τα έβγαλες τα λεφτά σου με το παραπάνω. Ζήτα να στην κάνουν δώρο, δεν χάνεις κάτι...

Με γεια το Fiat λοιπόν! :lol:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#566570
NiTse έγραψε:C3 Aircross 4,15m μήκος 410 λίτρα αποσκευές

Anonymous Founder έγραψε:Θεωρώ λοιπόν πως βάσει των θέλω σου, οι καλύτερες επιλογές είναι από την Citroen, C3 Aircross και C4 Cactus.

NiTse έγραψε:αυτά που ζητάς μικρές διαστάσεις - μεγάλοι χώροι τα δίνουν τα Suv τύπου C3 aircross

kantoniou έγραψε:
NiTse έγραψε:
kantoniou έγραψε:C3 Aircross. Ειναι το προτυπο μου σε προδιαγραφες, σε μηκος, χωρους, τιμη, εξοπλισμο. Αλλα ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. Ειναι το μονο που απεκλεισα λογω εξωτερικης εμφανισης...

Μήπως όμως αρέσει στις γυναίκες οπότε ... πρόβλημα;;; :lol:

Αρεσει πραγματι στις κορες, αλλα οι δυο γέροι βαλαμε βετο.

kantoniou έγραψε:Το Aircross ειναι πολυ κοντα στις προδιαγραφες μου (βασικα ΕΙΝΑΙ οι προδιαγραφες μου) αλλα δεν το μπορω εμφανισιακα.

kantoniou έγραψε:Citroen C3 Aircross: Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο. Οπως εγραψα, ειναι ιδανικο για αυτο που θελω, με μικρο μηκος και πολυ καλους χωρους. Επισης ο κινητηρας των 110 ειναι αξιοπρεπης. Δεχεται σαν εξτρα στη μεσαια εκδοση το συρομενο πισω καθισμα με το υποβραχιονιο που θελω (δεν το ειχα καταλαβει). Μου αρεσε το εσωτερικο, η τιμη ειναι λιγο πανω απο το μεσο ορο, το χρηματοδοτικο μετριο. Παιζουν κατι εκπτωσεις μεχρι το τελος της χρονιας.
Δεν μου αρεσει ομως καθολου εξωτερικα και μ' ενοχλει η ελλειψη ξεχωριστων χειριστηριων για το A/C, καθως παιζω συνεχεια με τις ρυθμισεις. Γενικα το βρισκω μεγαλο εργονομικο φαουλ να πρεπει για ΚΑΘΕ ρυθμιση να μπαινω στην οθονη του infotainment.
"Παιζει" σαν υποψηφιο, στο ανω ακρο των επιλογων μου (τιμολογιακα).


Λοιπον, με αφορμη την καμπανια της Citroen για ατοκα προγραμματα, και αναλαμβανοντας τον κινδυνο να φαω ban στο forum λογω πρηξιματος σας, ξαναειδα το Aircross, με τις κορες αυτη τη φορα.
Το προγραμμα εχει ως επιβαρυνση μονο το 0,6% της εισφορας, ενω τα εξοδα φακελου ειναι 320 απο 250... Ο πωλητης μου ειπε οτι στην τιμη μετρητοις η εκπτωση ειναι μονο 700 €, οποτε το κερδος απο τους τοκους ειναι πολυ μεγαλυτερο. Τη Δευτερα θα τσεκαρω βεβαια ποση εκπτωση δινουν πραγματικα στην τιμη μετρητοις, για να δω ποσο ατοκο ειναι...

Ασχετα απο αυτο, το προγραμμα ταιριαζει πολυ στις δικες μου αναγκες. Με τιμη 20.145 € (1.2 110ΗΡ Shine), το τελικο κοστος (με τοκους) ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο απο το i30, με τιμη ~18.000. Στις κορες αρεσε (φυσικα... :rant: ) πολυ. Στην εκδοση Shine εχει το μεσαιο καθισμα που πεφτει, το grip control και τα λαστιχα μικτης χρησης (ενα "πακετο ski" οτι πρεπει για εμας).

Λειπουν μονο η καμερα οπισθοπορειας και το υποβραχιονιο του οδηγου, που μπαινουν εξτρα, ενω μπορει να προστεθει και blind spot warning. Επισης μπορεις να χτισεις μια φθηνοτερη εκδοση με τα εξτρα αυτα, αλλα δεν ξερω ποσο θα βγει (θα το κανω απο βδομαδα).

Στη λογικη των νοκ-αουτ που ακολουθω, αποκλειει το 500L 1.6 MJT (τεστ ντράιβ). Ειναι πιο φτηνο, ειναι κανουριο, εχει καλυτερο εξοπλισμο, ειναι κι αυτο ψηλο με πολυ καλο χωρο αποσκευων, εxει το ski hatch και δεν ειναι ντιζελ, που απο την αρχη δεν ηταν η προτιμηση μου.
Σε συνδυασμο και με τα παρακατω, λεω να το προτιμησω απο το ΦΙΑΤ.
citastak έγραψε:Και εμένα μου άρεσε το 500L αλλά μετά από το small overlap του IIHS που το βγάζει επικίνδυνο, δεν θα το σκεφτόμουν.
https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehic ... -hatchback


Απο αυτα που ακουσα εγω στο βιντεο, δεν μπορω να αποκλεισω, στη χωρα που ζουμε, μια συντομη απαγορευση των ντιζελ EURO5 στις πολεις. Δεδομενου οτι το αυτοκινητο θα το κρατησουμε καμια 12-15 χρονια και ζω εξω, αλλα εργαζομαι στη Θεσσαλονικη, βλεπω οτι υπαρχει υπαρκτος κινδυνος να παθω καμια νίλα με πιθανη ολικη απαγορευση των ντιζελ (ακομη και των EURO6) και να τρεχω, κατι που δεν θελω να το ρισκαρω.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#566571 Για τον αλλο φιναλιστ, το i30, πηρα τιμη με εκπτωση περιπου 800€ και οδηγησα το Ν :inlove: , καθως το απλο i30 δεν ηταν διαθεσιμο... :yahoo:
Ψαχνω 25000 € (τα υπολοιπα τα εχω) :lol:

Ρε παιδια, αυτα που ποσταρα παραπανω, για αναξιοπιστια του EcoBoom εχουν βαση; Εγω με αυτα που διαβασα στο FB group εχω φριξει, και κυριως για αυτο απεκλεισα το Focus (μαζι με το πορτ μπαγκαζ). Εχει κανεις αποψη;
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 16 Φεβ 2019, 20:41, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#566572 Στο ίντερνετ θα διαβάσεις μόνο ιστορίες τρόμου. Συνήθως κανείς δεν πρόκειται να γράψει "έχω έκο-ουστ" και δεν έχω πρόβλημα. Έχουν πουληθεί άπειρα τέτοια μοτερ. Από 'κει και πέρα, ναι, κάποια είχαν θέμα (1000αρια με το θεματάκι του σωλήνα εξαέρωσης το οποίο όμως έχει στρώσει και 1600αρια που έχαναν ψυκτικό πάλι), αλλά πλέον δεν υπάρχει συστημικό θέμα.