Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563760
NiTse έγραψε:
kantoniou έγραψε:Αν τελικα παρω το Focus, θα πρεπει να μετονομασουμε το νημα σε Μεγαλες διαστασεις (4.38) μικροι χωροι (341 lt πορτ μπαγκαζ)... :vava:

Ε εντάξει από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις την αναζήτηση για να καταλάβεις τι θέλεις; Η κόρη με το φοκους είναι οκ;;; Την πήρες μαζί σου στο τεστ;

Δεν την ειχα μαζι, εχει εξεταστικη τωρα! :rtfm:
Δεν εχει αντιρρηση, μονο ενα "μαγκωμα" για τις διαστασεις.
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#563766
kantoniou έγραψε:
NiTse έγραψε:
kantoniou έγραψε:Αν τελικα παρω το Focus, θα πρεπει να μετονομασουμε το νημα σε Μεγαλες διαστασεις (4.38) μικροι χωροι (341 lt πορτ μπαγκαζ)... :vava:

Ε εντάξει από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις την αναζήτηση για να καταλάβεις τι θέλεις; Η κόρη με το φοκους είναι οκ;;; Την πήρες μαζί σου στο τεστ;

Δεν την ειχα μαζι, εχει εξεταστικη τωρα! :rtfm:
Δεν εχει αντιρρηση, μονο ενα "μαγκωμα" για τις διαστασεις.
Bonus αυτόματο παρκάρισμα όμως...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563768
rocsta έγραψε:
kantoniou έγραψε:Κινητηρες: Στις προδιαγραφες ισοπαλια, αλλα στις μετρησεις του DRIVE το Focus ειναι παντου λιγο καλυτερο. Καταναλωση τα ιδια.

Aν ισχύουν τα νουμέρα του DRIVE πάντως, το Focus είναι αισθητά πιο γρήγορο και οικονομικό, όχι λίγο καλύτερο.

Πραγματι. Αυτο που σαρωνει βεβαια ειναι το FIAT, με τη διπλασια ροπη (και με πολυ μικρη καταναλωση)...

Εικόνα
Μετρησεις DRIVE
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563771
dekouk έγραψε:
kantoniou έγραψε:
NiTse έγραψε:
kantoniou έγραψε:Αν τελικα παρω το Focus, θα πρεπει να μετονομασουμε το νημα σε Μεγαλες διαστασεις (4.38) μικροι χωροι (341 lt πορτ μπαγκαζ)... :vava:

Ε εντάξει από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις την αναζήτηση για να καταλάβεις τι θέλεις; Η κόρη με το φοκους είναι οκ;;; Την πήρες μαζί σου στο τεστ;

Δεν την ειχα μαζι, εχει εξεταστικη τωρα! :rtfm:
Δεν εχει αντιρρηση, μονο ενα "μαγκωμα" για τις διαστασεις.
Bonus αυτόματο παρκάρισμα όμως...

Ναι, της αρεσει αυτο, αλλα ειπε κιολας οτι καλο θα ειναι να μαθει μονη της, γιατι "τι θα γινει αν χρειαστει να οδηγησω καποιο αλλο αυτοκινητο";
ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;?:?
ΠΟΙΑΝΟΥ; ΓΙΑΤΙ; ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ; :protest: :rant: :lipsealed: :help: :s_mad

:s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#563772 Το Baleno έχει τραγικό σκορ στο φρενάρισμα, φρενάρει χειρότερα από το 500L που είναι μισό τόνο βαρύτερο!
Δεν ξέρω αν είναι θέμα ελαστικών, αλλά είναι απαράδεκτη επίδοση.
Οι επιδόσεις του, είναι πολύ καλές για ατμοσφαιρικό 1200άρι, αλλά απλά κακές σε σύγκριση με τα άλλα που έχουν σύγχρονα turbo μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563778 Εχω αποκλεισει το Ibiza και το Baleno turbo, καθως, αν τελικα παω σε μικρο, θα ειναι αποκλειστικα το Baleno 1.2, σαν η πιο οικονομικη (=φτηνιαρικη :rtfm: ) λυση, μιας και η διαφορα ειναι πανω απο 5.500 € με Focus - i30. Απο το Ibiza και το Baleno turbo μεχρι τα C-segment η διαφορα ειναι πιο μικρη και θα προτιμησω τα μεγαλα.
Το σεναριο αυτο λεει οτι το Baleno σε 3-5 χρονια αντικαθιστα το Panda, σαν το μικρο της οικογενειας, ρολος για τον οποιο ειναι επαρκεστατο και σιγουρα καλυτερο απο το Παντα. Εχει το πλεονεκτημα οτι μπορει τοτε να αγορασω κατι εκτος c-segment (μικρο ή SUV) και συνολικα να κανω καποια οικονομια. Εχει το μειονεκτημα οτι για ~4 χρονια το βασικο αυτοκινητο θα ειναι ανεπαρκες, ενω και σαν μικρο δεν ειναι το πιο βολικο (πχ η συζυγος θα προτιμουσε ενα αυτοματο A-segment).

Ενα σεναριο ειναι να περιμενω να ερθει το Baleno, να δω εξοπλισμο - τιμη και ταυτοχρονα να μαθω τιμη για το FIAT. Ταιριαζει, γιατι με μια αναμονη περιπου διμηνου προστιθενται δυο εναλλακτικες. Το Focus και το i30 δεν προκειται να φυγουν. Αν παιξει και καμια πρσφορα σε τιμη - επιτοκιο θα βγω και κερδισμενος. Αν γινει καμια αυξηση βεβαια θα τη φαω.

Το αλλο ειναι να παρω τωρα μια αποφαση και να διαλεξω μεταξυ Focus - i30, καθως τα αλλα δυο δεν ειναι διαθεσιμα.
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 31 Ιαν 2019, 14:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#563780
bibendum έγραψε:To captur γιατι εχει απορριφθει; Για το μεγεθος του νομιζω εχει καλους χωρους

kantoniou έγραψε:Το Captur εχει πολλα "συν" (σωστες διαστασεις, καλους χωρους, συρομενα πισω καθισματα) και μου αρεσει εξωτερικα. Ειναι ομως στο τελος της "καριερας" του, οι κινητηρες του ειναι οριακοι και δεν μου αρεσει καθολου ο πινακας οργανων (αυτες οι περιεργες καμπυλες, η ελλειψη οθονης tft και κυριως ο τεραστιος δεικτης βενζινης, που πιανει χωρο οσο ενα ταχυμετρο-στροφομετρο).
Εξάλλου χανει στα "νοκ-αουτ" απο το Vitara, με το οποιο εχει ιδια τιμη, παρομοιο εξοπλισμο και το Suzuki εχει καλυτερο κινητηρα, εγγυηση και μου αρεσει περισσοτερο.

Επιπλεον το Captur πασχει σε βοηθηματα ενεργητικης ασφαλειας, που προσφερουν τα χατσμπακ στην ιδια τιμη. Αυτο το διαπιστωσα προσφατα, οταν ειδα τα μεσαια χατσμπακ και εξ αυτου του λογου απερριψα ολα τα cross SUV.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#563783 Αν αποφασίσεις να περιμένεις, θα δεις και τη νέα Clio, η οποία αν πιστέψουμε τη Renault είναι αυτό που λέει ο τίτλος σου.
Να δούμε και σε τι τιμή θα πωλείται...
Άβαταρ μέλους
By Govus
#563800 Ψιλοαργεί να έρθει το Clio και επιπλέον, δεν ξέρουμε με ποια διαμόρφωση ...ρεζέρβας θα έρθει στο ελλάντα, ώστε να συνυπολογιστεί και το ευρύχωρο (ή μη) πορτ-παγκάζ...
Άβαταρ μέλους
By elteo
#563830
kantoniou έγραψε:Ford Focus 1.0 Business (με πακετο park assist) vs Hyudai i30 1.0 Distinctive UPDATED

To Ford κοστιζει (κλειδι) 18.750 (λευκο) και το Hyundai 18.270 με το μεταλλικο χρωμα δωρεαν. Με τις δοσεις ομως που θελω, καταληγουμε το Φοκους να ειναι ελαχιστα πιο φτηνο, λογω μικροτερου επιτοκιου. Αρα απο κοστος ιδια.

Συστηματα ασφαλειας: Και τα δυο εχουν αυτοματο φρεναρισμα και διατηρηση λωριδας. Το Focus εχει ανιχνευση πεζου και το αυτοματο φρεναρισμα τα πηγε καλυτερα στο NCAP .

Κινητηρες: Στις προδιαγραφες ισοπαλια, αλλα στις μετρησεις του DRIVE το Focus ειναι παντου λιγο καλυτερο. Καταναλωση τα ιδια.

Αξιοπιστια: Εγγυηση εχουν και τα δυο 5 χρονια. Θεωρω οτι το Χιουνται θα ειναι πιο απροβληματιστο, το Φορντ πιο φτηνο στα σερβις(;). Το συνεργειο μου λεει οτι οι EcoBoost βγαζουν προβληματακια με τα μπεκ ψεκασμου, αλλα τιποτα σοβαρο.

Χωροι-διαστασεις: Υπερτερει ο κορεατης, ειδικα στο πορτ μπαγκαζ (395 vs 341). Παντως το πορτ μπαγκαζ του Focus με τιποτα δεν δειχνει τοσο μικρο στο ματι :hmmm:

Εξοπλισμος: Το Χιουνταϊ εχει ηλεκτρονικο διζωνικο κλιματισμο, ηλεκτρικη οσφυϊκη στηριξη, υποβραχιονιο πισω με το (μικρο) ski hatch, δωρεαν μεταλικο χρωμα και ζαντες 17" (το Φορντ 16").
Το Φοκους εχει αισθητηρες παρκαρισματος και εμπρος (το i30 μονο πισω), συστημα αυτοματου παρκαρισματος, εργοστασιακο navi, ρεζερβα αναγκης και οσφυϊκη στηριξη (manual). Στα υπολοιπα γενικα ισοπαλια, με μικρες διαφορες που δεν με επηρεαζουν.

Εξωτερικα μου αρεσει περισσοτερο το i30, δεν με χαλαει ομως και το Focus. Εσωτερικα ισοπαλια. Το i30 εχει φυσικα πληκτρα στην οθονη, πιο ομορφο τιμονι και το clima. Το Focus καλυτερο φωτισμο το βραδυ, περισσοτερους χωρους για κοκοκοψαρα και συρομενο υποβραχιονιο.

Τα οδηγησα και τα δυο με αρκετη βροχη και στην ιδια διαδρομη (Πολη, Καρδία, επιστροφη απο Τριλοφο). Δηλαδη (για τους φιλους που δεν ξερουν απο το Βορειο Τμημα του Πρωτου Μερους) σε Εθνικη οδο με εντονη ανηφορα και σε επαρχιακο δρομο με στροφες.

Το Χιουνται δυστυχως δεν υπαρχει τεστ ντραιβ με τον χιλιαρη τουρμπο στη Θεσσαλονικη. Το 1.4 ατμοσφαιρα 100ΗΡ ειναι ανεπαρκες (πιο αργο απο το 307). Το αυτοκινητο παταει πολυ ωραια, εχει πολυ χαμηλο θορυβο στα 140, το lane assist ειναι καλη φαση. Το τιμονι εμενα μου αρεσε, ελαφρυ ειναι αλλα δεν εισαι στα χαμενα. Στις στροφες δεν σου προκαλει καμια ανησυχια, γερνει αλλα δεν με χαλασε. Η αναρτηση στις λακουβες χτυπαει αρκετα και νομιζω οτι οι 17αρες ζαντες με τα ελαστικα χαμηλου προφιλ (45αρια αν θυμαμαι) θα εχουν θεμα.

Το Φορντ με τον κινητηρα των 125ΗΡ ειναι πολυ καλο. Ανεβαινει την Καρδια ανετα με 5η, ειναι πολυ αθορυβο και ποιοτικο. Το lane assist λειτουργει καλυτερα, η αναρτηση φιλτραρει τις λακουβες πιο καλα και γενικα μου φανηκε καλυτερο στην ποιοτητα κυλισης. Στο κρατημα δεν ειδα και τεραστια διαφορα, αλλα δεν το "τεντωσα" και πολυ, γιατι οι συνθηκες δεν ηταν καλες. Τιμονι, κλιση στις στροφες, κρατημα μου φανηκαν πολυ καλα, ισως καλυτερα απο το Ι30 ισως να ηταν και placebo.

Γενικα στην οδηγηση μου αρεσε περισσοτερο το Φοκους, αλλα το i30 αδικειται, καθως ειχε χειροτερο κινητηρα. Αν ομως δει κανεις τον χωρο αποσκευων και τον εξοπλισμο (και πιθανως καλυτερη αξιοπιστια), το i30 αντιστεκεται.

ΥΓ: Το αυτοματο παρκαρισμα εχει πολυ πλακα. Ειναι γρηγορο και πολυ αποτελεσματικο (το εβαλα να παρκαρει σε μια ΑΡΚΕΤΑ στενη θεση). Παρκαρει σαν εμπειρος οδηγος (πλησιαζει πολυ στα αλλα αυτοκινητα και εκμεταλλευεται τον χωρο) και ειναι απλο στη χρηση. Πιστευω παντως οτι με καμερα και αισθητηρες μπροστα και πισω δεν σου χρειαζεται, θα δωσει ομως μια αυτοπεποιθηση στις κορες.


Άβαταρ μέλους
By theo13
#564081
kantoniou έγραψε:
NiTse έγραψε:
kantoniou έγραψε:Αν τελικα παρω το Focus, θα πρεπει να μετονομασουμε το νημα σε Μεγαλες διαστασεις (4.38) μικροι χωροι (341 lt πορτ μπαγκαζ)... :vava:

Ε εντάξει από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις την αναζήτηση για να καταλάβεις τι θέλεις; Η κόρη με το φοκους είναι οκ;;; Την πήρες μαζί σου στο τεστ;

Δεν την ειχα μαζι, εχει εξεταστικη τωρα! :rtfm:
Δεν εχει αντιρρηση, μονο ενα "μαγκωμα" για τις διαστασεις.
Νομίζω αυτό το μαγκωμα πρέπει να το αποβάλλει από το μυαλό της αλλά και εσύ αφού οι διαφορές στα αυτοκίνητα που κοιτάς είναι μικρές. Μέσα σε 10 μέρες θα το έχει συνηθίσει. Όχι μάθει, συνηθίσει.

.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#565669 Ενα τριήμερο στην Αθήνα (απο Θεσσαλονικη) με το 206, με τις 3 γυναικες και φορτωμενα τα σκι, ηταν αρκετο για να αποκλεισω καθε ιδεα για σουπερ-μινι. Εκανα μαγικα (tetris level: expert) για να χωρεσουν στο πορτ-μπαγκαζ, και παλι ταξιδεψαμε μη χειροτερα.