Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By mirage
#566753 Άμα έχεις χειμερινα κλάιν. Όχι all weather m+s αλλα χειμερινα.
Με τα all weather σιγουρα θα βοηθήσει για να ξεκινήσεις κλπ. Ρωτα ινφο τον kilomeater που το εχει προβάρει στο 5008.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#566864 Νομίζω πως με τα πακέτα έτοιμου εξοπλισμού και όχι με ειδική παραγγελία ίσως είναι πιο εύκολο να ρίξεις τιμή.
Μετρητά δεν τα προωθούν - προτιμούν τραπεζικό δανεισμό (υπάρχει και bonus για τους πωλητές από την τράπεζα).
Πάρε προσφορά και τρέχα σε άλλη σιτροέν με το χαρτί ανα χείρας για αντιπροσφορά για το ίδιο αυτοκίνητο. Και στη συνέχει γύρνα στον 1ο.
Εξαντλούν έτσι μεγάλο τμήμα του περιθωρίου για έκπτωση.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#567024
mirage έγραψε:Άμα έχεις χειμερινα κλάιν. Όχι all weather m+s αλλα χειμερινα.
Με τα all weather σιγουρα θα βοηθήσει για να ξεκινήσεις κλπ. Ρωτα ινφο τον kilomeater που το εχει προβάρει στο 5008.
Παίρνω πασά από το από πάνω

Grip ξε-grip , τετρακίνηση ή μη, έτσι και πας να κατέβεις καμία κατηφόρα με χιόνια και τα λάστιχα δεν ακολουθούν, κλαφτα....
Τα continental που φοράει το 5008 , παρότι M+S δεν είναι για χιόνια, ούτε νιφαδα έχουν. Δεν είναι και θερινά όμως έτσι; ψιλό πάνε αλλά στο C5 πχ που φόραγα καθαρά χειμερινά έσπερνε , εμφανής η διαφορά.
Εγώ θα έβαζα τα λεφτά μου στα λάστιχα, και γι'αυτό θα τα αλλάξω καποια στιγμή με all weather snowflake Michelin crossclimate.
Από εκεί και πέρα μια κάποια διαφορά την κάνει, κόβει τα χαζοσπιναρισματα οπότε αν σκοπευεις να βρίσκεσαι συχνά σε χιόνια, καλύτερα να το βάλεις.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#567139 Να διευκρινισω οτι κινουμαστε σε χιονοδρομικα εδω και παρα πολλα χρονια, αλλοτε με χειμερινα λαστιχα, αλλοτε με αλυσιδες - κουβερτες και αλλοτε με τα θερινα, εχω δηλαδη αρκετη εμπειρια στο θεμα.
Η σκεψη μου ειναι οτι grip control θα μπορεσει να προσφερει μια εξτρα ασφαλεια, ειδικα οταν ερθει η ωρα να οδηγησουν τα κοριτσια στο βουνο. Οχι φυσικα να αντικαταστησει τις αλυσιδες - χειμερινα ελαστικα σε δυσκολες καταστασεις, αλλα να σε βοηθησει τη στιγμη που αιφνιδιαστεις ή να σε γλιτωσει απο την αναγκη να βαλεις τις κουβερτες για light καταστάσεις - λιγα μετρα.

Απο τα βιδεακια παντως που ειδα στο ΥouTube, φαινεται να δουλευει καλυτερα απ' οσο πιστευα αρχικα.

Ασε που καλυπτει και το κενο στην κονσολα (Πάνω |λογοκρισία|), εξτρα λογος για να το επιλεξω :tomato:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#567603 Η Citroen προμοταρει το C3 AirCross με αυτο το βιντεο, που μιλαει για ανιχνευση πεζων (χωρις ρανταρ; :hmmm: ) και λειτουργια μεχρι 49 μιλια για αυτοκινητα:


Το δοκιμαζουν εδω και τα παει ψιλοχαλια:


Τι γινεται;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#567607 Κάτι παίζει με το καλιμπράρισμα, αν υποθέσουμε ότι ο οδηγός δεν πατάει κατά λάθος γκάζι στο τέλος. Στα τεστ που χτυπάει το μπαλόνι στα τελευταία φρένα φαίνεται σαν να σταματάει το φρενάρισμα (Το μπρουμίτιασμα εξαφανίζεται). Δες στο 3008 πχ τη διαφορά.

Σίγουρα πάντως χωρίς σύστημα fusion με radar δεν θα έχει τις ίδιες επιδόσεις.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#567609
kantoniou έγραψε:Η Citroen προμοταρει το C3 AirCross με αυτο το βιντεο, που μιλαει για ανιχνευση πεζων (χωρις ρανταρ; :hmmm: ) και λειτουργια μεχρι 49 μιλια για αυτοκινητα:


Το δοκιμαζουν εδω και τα παει ψιλοχαλια:


Τι γινεται;
Τα συστήματα αυτά λειτουργούν με μόνο ή στέρεο κάμερες. Δεν ειναι απαραίτητο το radar αλλα μπορεί βελτιώσει τις επιδόσεις. Το σύστημα της Subaru που θεωρείται κορυφαίο βασιζεται σε στέρεο κάμερες.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#567617
Εχω φρικαρει λιγο. Στα 30 km δεν λειτουργει καθολου; Ουτε καν να κοψει την ταχυτητα; Αυτο εννοουμε οταν λεμε low speed;

Βλεπω οτι το Stonic (Rio), το Arona (Ibiza) και το Focus τα πανε πολυ καλυτερα, ενω το i30 ειναι μετριο.

Νταξ, δεν ξεκιναω με την ιδεα οτι θα αρχισουμε οικογενειακως να τρακαρουμε ολοι, αλλα ξαναβλεπω τις επιλογες μου με κριτηριο την ασφαλεια και τα συστηματα υποβοηθησης και αλλαζει καπως η εικονα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#567619 αυτα τα αυτοκινητα πωλουνται και στις ΗΠΑ?
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#567894
kantoniou έγραψε:Το σκεπτικό είναι να ξεκινήσει η κόρη σ' ένα σύγχρονο, ασφαλές, καλά εξοπλισμένο και σχετικά μικρό αυτοκίνητο.

cosneo έγραψε:
kantoniou έγραψε:Δεν έχω αμφιβολίες για το σκεπτικό μου, απλά δεν έχει κάτσει ΤΟ αυτοκίνητο για να το υλοποιήσω, όπως κατάλαβε ο funky. Εξ ου και η υπερανάλυση και η αναζήτηση τόσων πολλών και ετερόκλητων υποψηφίων. Όταν αγόρασα το Πεζό μου είχε κάνει αμέσως "κλικ" για τις τότε ανάγκες και δεν παιδευτηκα πολύ.

Θα σταθώ λίγο εδώ για ένα σχόλιο πιο γενικό και ιδίως στην τελευταία σου πρόταση.
Εξαρχής σωστοτατο το σκεπτικό σου για την κόρη σου αλλα επειδή ουσιαστικα μιλάμε για downgrade μαζί με αυτό το σκεπτικό αν μπορούσες να βάλεις και το δικό σου κλικ...
(...)
Υπάρχει κάποιο που να σε έχει κάνει κλικ αλλά να ξεφεύγει λίγο από τις προδιαγραφές σου?
Απλα το αναφερω διοτι τα λεφτά που διαθέτεις είναι ένα πολύ καλό ποσό που μπορούν να προσφέρουν και αυτό το κλικ.


kantoniou έγραψε:Νταξ, δεν ξεκιναω με την ιδεα οτι θα αρχισουμε οικογενειακως να τρακαρουμε ολοι, αλλα ξαναβλεπω τις επιλογες μου με κριτηριο την ασφαλεια και τα συστηματα υποβοηθησης και αλλαζει καπως η εικονα.

Πλησιαζουμε στο τελος. :yahoo:
Συνδυαζοντας την αρχικη σκεψη, για b-seg SUV (για μικρες διαστασεις-χωρους-στιλ) και την αναγκη για συστηματα ασφαλειας (που κατεστησαν must οταν τα ειδα στα c-seg hatchbacks), καταληγω οτι με μια (ακομη...) υπερβαση στο μπατζετ θα καλυφθω απο τα Crossακια. Βασικο κριτηριο ειναι οτι αρεσουν -φυσικα- περισσοτερο στα κοριτσια, που θα ειναι βασικοι συν-χρηστες και για αυτο ο λογος τους μετραει, στο αισθητικο κομματι.

Οδηγησα Kona, Stonic, το AirCross με τον κινητηρα με τα 110HP (που δεν βρηκα στη Θεσσαλονικη). Το Arona το ειχα ηδη οδηγησει στην πρωτη φαση, κατι φεγγαρια πριν... :innocent:

Με λυπη μου αποκλειω το C3. Ειναι μακραν το καλυτερο σε χωρους-πολυμορφικοτητα, αλλα δεν μου κανει το κλικ. Η μουρη, η ελλειψη διακοπτων για το A/C και ο πινακας οργανων με χαλανε. Πχ το συστημα προειδοποιησης για τη συγκρουση βγαζει τα μηνυματα στην κεντρικη οθονη των 7" και οχι στον πινακα οργανων! :dizzy: Οι αλλαγες στα συστηματα (πχ να βγαλεις το lane assist οι τους αισθητηρες off) δεν εχουν κουμπια, αλλα για ολα πρεπει να μπαινεις στο μενου της οθονης κτλ. Αυτα εργονομικα με εκνευριζουν, ασε που ειναι μεχρι και επικινδυνα. Επισης στο τεστ για το brake assist που εβαλα παραπανω πηγε μετρια.

Σημειωνω παντως οτι, χτιζοντας το iTouch, σου δινονται μεγαλες δυνατοτητες παραμετροποιησης, για να το φτιαξεις ακριβως οπως θελεις. Στον δρομο μου αρεσε (κινητηρας, θεση οδηγησης, ορατοτητα), αλλα δεν τρελαθηκα κιολας (θορυβος απο τον ανεμιστηρα, αεροδυναμικος θορυβος, κακη επιδοση στα φρενα λογω all weather ελαστικων, οπως διαβαζω). Η αναρτηση ειναι μεν ανετη, αλλα δεν τη λες και Citroen.

Το Kona χανει καθαρα απο το Stonic. Ιδιοι (μικροι) χωροι, μικροτερη εγγυηση, μεγαλυτερο επιτοκιο, αρκετα χειροτερες επιδοσεις στις ρεπριζ (προφανως λογω βαρους). Α, και δεν βλεπεται...

Μου μενουν το Stonic, που ειναι μαλλον το φαβορι και το Arona.

Το Stonic ειναι παντου καλο, εκτος απο τους χωρους και τον χρονο παραδοσης ως ειδικη παραγγελια (4-5 μηνες λογω Κορεας). Σημειωνω οτι με το πακετο ασφαλειας (ADAS) αλλαζει φυσικα κλιμακα στο τελος, με αποτελεσμα τα μισα να μου τα παιρνει ο Ευκλειδης, αλλα χαλαλι. Το ADAS ειναι το πιο πληρες πακετο (με blind spot και ελεγχο κατα την οπισθεν, που πανε μαζι αφου εχουν τους ιδιους αισθητηρες). Επισης στα τεστ το AEB τα πηγε εξαιρετικα.
Ειναι ομορφο, αξιοπιστο, εχει 7ετη εγγυηση και ειναι πολυ ποιοτικο μεσα, αν και οχι ιδιαιτερα ελκυστικο. Εχει μικρο χωρο αποσκευων και τα σκι θα βγουν υποχρεωτικα εξω. Με τις μπαρες ομως θα κουμπωνω τις σχαρες και τελος. Με χαλαει και το "δερμα", αλλα ΟΚ...

Το SEAT πρεπει να τιμολογησω ξανα, σαν Style με τα εξτρα που θελω, καθως το Xcellence μαλλον ξεφευγει.

Μεσα στην εβδομαδα θα αποφασισω, μεταξυ των δυο.