Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#560496
kantoniou έγραψε:
PeterPan έγραψε:Επιτόκιο 9,6% είναι απίστευτα μεγάλο. Βγαίνει στην 4ετια 20.600 € λες. Πόσο βγαίνει αν το πληρώσεις ντούκου?

Αυτη ειναι η τιμολογηση που εκανα στην αντιπροσωπεια. Το configurator που έχουν στο site ειναι πολυ καλο και ακριβες, οποτε τιμολογει κανεις και μονος του, αρκει να ξερει τα εξοδα, τελη κτλ.
Κώδικας: Επιλογή όλωνΑξία   16.450
Τόκοι   1.934
Εγγύηση   319
Allianz   982
MetLife   607
Εξ.φακελ  295
Σύνολο 20.587

Βγαίνει 16.450 € με το απλο λευκο χρωμα (104 €) και δωρο συναγερμο και after market αισθητηρες παρκαρισματος πισω (που δεν εχουν ενδειξη στην οθονη). Δηλ. το στανταρ HighLine με δυο δωρα "ντοπια". Αν βαλεις καμερα, εργοστασιακους αισθητηρες, το connect για τα τηλεφωνα (αρα και την 8αρα οθονη), μεταλικο χρωμα, ανεβαινει (...εκτοξευεται) κι αλλο η τιμη.
Μετα διαλεγεις χρηματοδοτηση, ή το 9,6% της τραπεζας ή το δικο τους με 7,1%, στο οποιο ομως υποχρωτικα πληρωνεις ασφαλιστρα για το αυτοκινητο και ζωης - απωλειας εισοδηματος για το δανειο. Μοιραζουν τα εξοδα φακελου και τα ασφαλιστρα Ζωης ατοκα στις δοσεις, ενω την επεκταση της εγγυησης και τα ασφαλιστρα του αυτοκινητου εντοκα και "μπροστα" :dizzy:
Ειναι καλο αυτοκινητο, με αισθηση μεγαλυτερου, αλλα δεν παιζει για αγορα, καθως βγαινει πιο ακριβο απο το Vitara, το 500L και το Stonic. Επισης δεν ψηθηκα οτι αξιζει τη διαφορα σε σχεση με το Ibiza. Ασε που, δεδομενου οτι εγω εργαζομαι σε ασφαλιστικη εταιρεια, το να πληρωνω ασφαλιστρα (για το αυτοκινητο και το δανειο) αλλου με εκνευριζει και για λογους αρχης και οικονομικους. Αν παλι διαλεξω το αλλο προγραμμα, θα εχω το χειροτερο επιτοκιο της αγορας και θα δωσω σχεδον τα ιδια σε τοκους.
Ισως ειναι καλη περιπτωση για καποιον που τα εχει μετρητα και θελει ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας. Εκει το καταλαβαινω.

Τα 607 της Metlife είναι το νταβατζιλίκι της ασφάλειας ζωής λογικά...
Κοίτα να δεις τι βλακείες μηχανεύονται οι αντιπρόσωποι για να βγάλουν μερικά φραγκοδίφραγκα παραπάνω!

Από εκεί και πέρα αποδεικνύεται για πολλοστή φορά πως ακόμη και τα "ξαδερφάκια" , κάθε άλλο παρά το ίδιο αμάξι είναι, επομένως επιβάλλεται η επίσκεψη σε όλους τους αντιπροσώπους, γιατί πολύ απλά μπορεί κάποιο να μας αρέσει περισσότερο, ή μπορεί να παίζει κάποια προσφορά.

Από εκεί και μετά, θα επιμείνω πως είναι λάθος να συγκρίνεις το Baleno με το ατμοσφαιρικό και τα 90 άλογα με τα τουρμπάκια με τα 115... Γιατί το πρώτο όταν βάλεις μέσα την οικογένεια και τις αποσκευές, δεν θα μπορεί να πάρει τα πόδια του.

Επίσης, μπορεί το Vitara να είναι πολύ πιο όμορφο εξωτερικά, αλλά ταξίδι θα κάνει πολύ καλύτερο το Polo και το Ibiza, κι ας είναι (λίγο) μικρότερα.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#560508
Anonymous Founder έγραψε:Επίσης, μπορεί το Vitara να είναι πολύ πιο όμορφο εξωτερικά, αλλά ταξίδι θα κάνει πολύ καλύτερο το Polo και το Ibiza, κι ας είναι (λίγο) μικρότερα.

Για την εμφάνιση :s_hang του Vitara ας πουμε γούστα, αλλά το άλλο είναι μεγάλη αλήθεια.
BTW η ασφάλιση του πακέτου είναι απλή ή μεικτή;
Γιατί για το Golf ήταν απλή :help: για αμάξι 21 χιλιάρικα :omg: κι αν ήθελες μεικτή σε στραβοκοίταζε και σου έλεγε κάτι του στυλ "δεν σε συμφέρει" :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#560510 Ε, νομίζω πως το Vitara είναι πιο όμορφο από Polo και Ibiza, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως αυτό φτάνει. Όπως έχω ξαναπεί, έχω απορρίψει (δυστυχώς) όλα τα Suzuki ενώ την συμπαθώ σαν μάρκα, γιατί η αίσθηση του "τσίγκινου" και η κακή ηχομόνωση είναι τεράστιο ζήτημα για εμένα.
Αλλά το καινούριο Polo είναι βαρετό σαν σχέδιο, ενώ το Ibiza ξαναζεσταμένη (και χειρότερη) σούπα του προηγούμενου.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#560517 Η ασφαλιση ειναι μονο κλοπη-φωτια με εγγυημενη την αξια. Για να παρεις το επιτοκιο 7,1% προπληρωνεις 4 χρονια, με το ποσο να ενσωματωνεται στη χρηματοδοτηση και να τοκιζεται :rant:
Το ασφαλιστρο δεν ειναι κακο, για μια εταιρεια σαν την Allianz, αλλα η ολη "διευθετηση" ειναι για τα μπαζα (και για την ασφαλιστικη και για τον πελατη).

Το θεμα της εμφανισης ειναι φυσικα υποκειμενικο. Εμενα, απο αυτα που με ενδιαφερουν, μου αρεσουν εξωτερικα κατα σειρα Vitara, Stonic, 500L, Ibiza, Polo, Baleno.

Για την ιπποδυναμη δεν διαφωνω ρε παιδια, αλλα ειναι μεγαλος ο πειρασμος να γλιτωσω 3-5 χιλιαρικα και να συμβιβαστω με το ατμοσφαιρικο Baleno, δεδομενου οτι δεν με χαλαει το εσωτερικο του. Απο το να παρω το Fiat με 95HP ή το Crossland ξερωγω με 82, το Baleno μου φαινεται καλυτερο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#560521 Πάντως το ατμοσφαιρικό μοτεράκι της PSA ειναι πολύ ζωντανό.
Οι τόκοι που υπολόγισες είναι χωρίς προκαταβολή;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#560524
kantoniou έγραψε:
Για την ιπποδυναμη δεν διαφωνω ρε παιδια, αλλα ειναι μεγαλος ο πειρασμος να γλιτωσω 3-5 χιλιαρικα και να συμβιβαστω με το ατμοσφαιρικο Baleno, δεδομενου οτι δεν με χαλαει το εσωτερικο του. Απο το να παρω το Fiat με 95HP ή το Crossland ξερωγω με 82, το Baleno μου φαινεται καλυτερο.

Αυτοι οι κινητηρες ειναι για χρηση πολης και μονο. Σιγουρα οχι για ταξιδια φορτωμενος επιβατες και αποσκευες και μαλιστα σε ορεινες διαδρομες.

Απο εκει και περα εσυ εχεις το καρπουζι εσυ και το μαχαιρι.

Κατι μου λεει πως ανεξαρτητα ποιο αμαξι θα επιλεξεις συντομα θα νοσταλγεις τους χωρους και την ποιοτητα κυλισης του 307
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#560527 Δεν πρέπει να πάρεις κανένα ατμοσφαιρικό μοτέρ με λιγότερους από 100 ίππους, για να μην πω πως αφού θα κάνεις ταξίδια, θα έπρεπε να μην τα σκέφτεσαι καν. Και το 500L με τα 95 θα σέρνεται.
Δεν λέω, καλό είναι να γλιτώσεις λεφτά, αλλά υπάρχει λόγος (σοβαρός) που κοστίζουν λιγότερο... Σε κανέναν δεν αρέσει να σκορπάει λεφτά (ΟΚ, υπάρχουν κάποιοι που τους αρέσει, αλλά αυτοί χρειάζονται... ψυχίατρο! :lol: ), αλλά μην φτάνουμε στο άλλο άκρο: αν το θέλεις για πόλη μόνον, τότε το αδύναμο μοτέρ δεν είναι πρόβλημα.
Αν είναι να φορτώνεις οικογένεια και μπαγκάζια, τότε ΕΙΝΑΙ πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#560528
NiTse έγραψε:Το Renegade facelift με τον 1.000 πόσο βγαίνει;; Μήπως κάτω από 20.000 €;;


Πολύ σωστή πρόταση. Από ότι είδαι βγαίνει 18.900 τιμή καταλόγου ενώ και το επιτόκιο είναι 6,9% . Not Bad
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#560542
Asimov έγραψε:Πάντως το ατμοσφαιρικό μοτεράκι της PSA ειναι πολύ ζωντανό.
Οι τόκοι που υπολόγισες είναι χωρίς προκαταβολή;

Το οδηγησα στο 208, δεν ειναι κακο. Το πουλαν ομως στο C3 Aircross και στο Crossland, για τα οποια πιστευω ειναι εντελως ανεπαρκες.

Το σεναριο μου ειναι προκαταβολη 5.000 και τα υπολοιπα σε 48 μηνες.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#560547 Το Renegade ειναι ακριβο. Εχω βαλει σαν οριο 17.000 τιμη καταλογου, για να μου βγουν 20.000 στην τετραετια (με προκαταβολη 5.000).
Με τιμη καταλογου 18.900, η χρηματοδοτηση θα ειναι 14 - 14,5k και το τελικο κοστος σιγουρα πανω απο 21.500.

Εκτος αυτων εχει εγγυηση 2 χρονια, μικρο χωρο αποσκευων (350λ) και δεν μου αρεσει ιδιαιτερα.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#560560
kantoniou έγραψε:Το Tipo (...) εχει τον καλο κινητηρα βενζινης 1.4 120HP που δεν βαζουν στο L. Εχει κανεις αποψη για τον κινητηρα αυτο (καταναλωση, αξιοπιστια, χαρακτηριστικα λειτουργιας;)

Για αυτο εχει κανεις αποψη; Βλεπω στο spritmonitor πολυ υψηλες καταναλωσεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#560562 Από αξιοπιστία είναι σκύλος. Φημίζεται ότι καίει μίνιμουμ 1-1.5λτ πάνω από το αντίστοιχο TSI καθώς είναι πιο old school. Το χω οδηγήσει σε Bravo και είναι πολύ σπιρτόζικο.