kantoniou έγραψε:PeterPan έγραψε:Επιτόκιο 9,6% είναι απίστευτα μεγάλο. Βγαίνει στην 4ετια 20.600 € λες. Πόσο βγαίνει αν το πληρώσεις ντούκου?
Αυτη ειναι η τιμολογηση που εκανα στην αντιπροσωπεια. Το configurator που έχουν στο site ειναι πολυ καλο και ακριβες, οποτε τιμολογει κανεις και μονος του, αρκει να ξερει τα εξοδα, τελη κτλ.Κώδικας: Επιλογή όλωνΑξία 16.450
Τόκοι 1.934
Εγγύηση 319
Allianz 982
MetLife 607
Εξ.φακελ 295
Σύνολο 20.587
Βγαίνει 16.450 € με το απλο λευκο χρωμα (104 €) και δωρο συναγερμο και after market αισθητηρες παρκαρισματος πισω (που δεν εχουν ενδειξη στην οθονη). Δηλ. το στανταρ HighLine με δυο δωρα "ντοπια". Αν βαλεις καμερα, εργοστασιακους αισθητηρες, το connect για τα τηλεφωνα (αρα και την 8αρα οθονη), μεταλικο χρωμα, ανεβαινει (...εκτοξευεται) κι αλλο η τιμη.
Μετα διαλεγεις χρηματοδοτηση, ή το 9,6% της τραπεζας ή το δικο τους με 7,1%, στο οποιο ομως υποχρωτικα πληρωνεις ασφαλιστρα για το αυτοκινητο και ζωης - απωλειας εισοδηματος για το δανειο. Μοιραζουν τα εξοδα φακελου και τα ασφαλιστρα Ζωης ατοκα στις δοσεις, ενω την επεκταση της εγγυησης και τα ασφαλιστρα του αυτοκινητου εντοκα και "μπροστα"
Ειναι καλο αυτοκινητο, με αισθηση μεγαλυτερου, αλλα δεν παιζει για αγορα, καθως βγαινει πιο ακριβο απο το Vitara, το 500L και το Stonic. Επισης δεν ψηθηκα οτι αξιζει τη διαφορα σε σχεση με το Ibiza. Ασε που, δεδομενου οτι εγω εργαζομαι σε ασφαλιστικη εταιρεια, το να πληρωνω ασφαλιστρα (για το αυτοκινητο και το δανειο) αλλου με εκνευριζει και για λογους αρχης και οικονομικους. Αν παλι διαλεξω το αλλο προγραμμα, θα εχω το χειροτερο επιτοκιο της αγορας και θα δωσω σχεδον τα ιδια σε τοκους.
Ισως ειναι καλη περιπτωση για καποιον που τα εχει μετρητα και θελει ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας. Εκει το καταλαβαινω.
Τα 607 της Metlife είναι το νταβατζιλίκι της ασφάλειας ζωής λογικά...
Κοίτα να δεις τι βλακείες μηχανεύονται οι αντιπρόσωποι για να βγάλουν μερικά φραγκοδίφραγκα παραπάνω!
Από εκεί και πέρα αποδεικνύεται για πολλοστή φορά πως ακόμη και τα "ξαδερφάκια" , κάθε άλλο παρά το ίδιο αμάξι είναι, επομένως επιβάλλεται η επίσκεψη σε όλους τους αντιπροσώπους, γιατί πολύ απλά μπορεί κάποιο να μας αρέσει περισσότερο, ή μπορεί να παίζει κάποια προσφορά.
Από εκεί και μετά, θα επιμείνω πως είναι λάθος να συγκρίνεις το Baleno με το ατμοσφαιρικό και τα 90 άλογα με τα τουρμπάκια με τα 115... Γιατί το πρώτο όταν βάλεις μέσα την οικογένεια και τις αποσκευές, δεν θα μπορεί να πάρει τα πόδια του.
Επίσης, μπορεί το Vitara να είναι πολύ πιο όμορφο εξωτερικά, αλλά ταξίδι θα κάνει πολύ καλύτερο το Polo και το Ibiza, κι ας είναι (λίγο) μικρότερα.