Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555189
Asimov έγραψε:Είναι όλα καλύτερα αυτοκίνητα πάντως.
Στη θέση σου (κι αφού κοιτάς αυτά στα 4 μέτρα) θα κοίταζα και το c3 το απλό (που συζητάμε στο άλλο τοπικ) που μου φάνηκε αρκετά ευρύχωρο κι επίσης με τα λεφτά που διαθέτεις το παίρνεις αυτόματο και σου μένουν και ρέστα.

Αυτοκινητο με πορτ μπαγκαζ 300L δεν παιρνω. Παμε τις εκδρομες μας στο βουνο (με αποσκευες ΚΑΙ σκι), παμε και διακοπες το καλοκαιρι (με ΤΡΕΙΣ γυναικες :lipsealed: ).

Γι' αυτο εγραψα 350L min.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#555190 @Asimov
Όχι, τα Seat είναι ανώτερα από αυτά, δεν είναι στην ίδια κατηγορία. Είναι ένα κλικ κάτω από τα Skoda στα υλικά τους, και 2 κλικ κάτω από VW, αλλά όχι και σαν Suzuki ή Dacia.
:rtfm:
To Duster θεωρώ πως είναι λίγο καλύτερο από τα Suzuki, κάτι που δεν ισχύει για τα υπόλοιπα Dacia.
Δεν έχω δει το καινούριο Ibiza από κοντά, μόνον στο δρόμο σε leasing και σε #touftoxou εκδόσεις με τάσια, οπότε δεν έχω γνώμη.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555193
Anonymous Founder έγραψε:To Baleno αν ξεπεράσεις το θέμα του θορύβου και της ινδικής καταγωγής, τότε ΟΚ.
Δείτε λίγο ξανά το Duster, είναι πραγματικά αξιόλογο αυτοκίνητο αν δεν σε χαλάει το σήμα.

Με καταγωγες και σηματα δεν εχω θεμα. Την Ινδια δεν τη θεωρω "κακη" χωρα για κατασκευη.

Anonymous Founder έγραψε:Θα πήγαινα μόνον στο 1.0 turbo όμως, γιατί ο ατμοσφαρικός είναι αδύναμος αν φορτωθεί.

Αν παω στον τουρμπο, πλησιαζω σε τιμη το Ibiza με τα 115. Ο 1.2 90ΗΡ της Suzuki βγαζει απιστευτες καταναλωσεις και το αυτοκινητο εχει μετρηθει με καλυτερες επιδοσεις απο του κατασκευαστη. Το δε κιλα ανα ιππο ειναι πολυ καλο, λογω χαμηλου βαρους. Δεν νομιζω να παω στον τουρμπο στο Baleno.

Anonymous Founder έγραψε:Επίσης, αν και ανεβάζει το κόστος, οπωσδήποτε με το αυτόματο που είναι εξαιρετικό!

Το αυτοματο το σκεφτηκα, γιατι λυνει και το προβλημα του Hill Assist. Αλλα εχουμε ηδη αυτοματο στην οικογενεια (Panda) και θα ηθελα τα κοριτσια να μαθουν να οδηγουν με χειροκινητο. Ποιο απο τα δυο ειναι εξαιρετικο, γιατι εχουν και "ρομποτικο" και CVT;

Anonymous Founder έγραψε:Αναρωτιέμαι πάντως αν οι κόρες συμφωνούν με το Baleno, γιατί από εμφάνιση και στυλ δεν νομίζω να διεκδικεί δάφνες...
:lipsealed:

Ε ναι, δεν τρελαθηκαν κιολας, αλλα εγω ειμαι το αφεντικο :omg: :tomato: :s_omg
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#555196 Δεν είναι κανένα ρομποτικό, το 6άρι είναι με μετατροπέα ροπής και μπαίνει μόνον στον 1.0 τούρμπο. Το CVT μπαίνει μόνον στον ατμοσφαιρικό. Σε κάθε περίπτωση αν πας στον ατμοσφαιρικό, ξέχνα το αυτόματο, γιατί φορτωμένο δεν θα μπορεί να πάρει τα πόδια του. Και με το χειροκίνητο το ίδιο θα συμβαίνει, γιατί η καλή αναλογία ανά ίππο που βλέπεις είναι γιατί είναι άδειο... Φόρτωσέ το και θα δεις πως θα ζορίζεται. Τα 90 άλογα είναι λίγα αν βάλεις μέσα 3-4 άτομα και αποσκευές.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#555199 Το clio SW έχει 446 λίτρα αν δεν κάνω λάθος. Δεν με έψησε καθόλου πάντως. Φαίνεται και είναι "φτηνό", ιδανικό για εταιρικό που κάνει και μικροπαραδόσεις προϊόντων. Μην παρεξηγηθώ, πολύ ΟΚ αλλά όχι να τρέξεις να δώσεις τα λεφτά σου.

Έχω την εντύπωση ότι θα ξηλωθείς για να πάρεις κάτι που δεν θα είναι καλύτερο από το 307 (εκτός και αν έχει γίνει ρημάδι και επειδή σε γνωρίζουμε/ξέρουμε/εκτιμούμε το δίχως άλλο, αυτό δεν ισχύει, καλή σου ώρα Θ.Χ.) και κάτι που δεν σε γεμίζει κιόλας. Θα προσπερνούσα εύκολα την αλλαγή για την ώρα μέχρι να έρθει το κεραυνοβόλο.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#555217 Του χρόνου έρχονται πάντως καινούργια Captur και Clio.
Αν έχεις την υπομονή να περιμένεις....
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#555231 Το σενάριο μικρό μτχ για την κόρη, γιατί δεν παίζει;
Και θα μάθει, και θα έχεις και εσύ αυτοκίνητο. Γιατί μόλις το πάρει το δίπλωμα και ξεψαρώσει.... είσαι δύσκολα αν έχεις μόνο 1.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555285 Το σκεπτικό είναι να ξεκινήσει η κόρη σ' ένα σύγχρονο, ασφαλές, καλά εξοπλισμένο και σχετικά μικρό αυτοκίνητο.
Το 307 δεν πληροί τίποτα από τα παραπάνω, με τα σημερινά στάνταρ. Κι ένα μικρό μεταχειρισμένο επίσης θα υστερεί, εκτός αν δώσω 10.000+.
Άλλωστε υπάρχει το Panda της συζύγου, αλλά και ένα 206 των παππούδων, που χρησιμοποιείται από αυτούς μόνο καλοκαίρι. Άρα στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται ΚΙ ΑΛΛΟ αυτοκίνητο για την κόρη.
Είπα λοιπόν να δώσω το 307 (15 ετών πλέον...) και να πάρουμε ένα σύγχρονο "2σε1". Και οικονομία θα έχω στα καύσιμα και -κυρίως- θα αισθάνομαι μεγαλύτερη ασφάλεια για το παιδί.
Δεν έχω αμφιβολίες για το σκεπτικό μου, απλά δεν έχει κάτσει ΤΟ αυτοκίνητο για να το υλοποιήσω, όπως κατάλαβε ο funky. Εξ ου και η υπερανάλυση και η αναζήτηση τόσων πολλών και ετερόκλητων υποψηφίων. Όταν αγόρασα το Πεζό μου είχε κάνει αμέσως "κλικ" για τις τότε ανάγκες και δεν παιδευτηκα πολύ.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#555308 Το Fabia αναφέρθηκε :hmmm: ;

Για να μην πάω στο Combi (λόγω μήκους -4,26- , ΑΛΛΑ με 530 λίτρα χώρου αποσκευών :lipsealed: ), πιστεύω ότι το πεντάθυρο με τον πιο δυνατό TSi, είναι μια χαρά επιλογή (κάτω από 4 μέτρα μήκος και 330 λίτρα για αποσκευές).
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555320 Το Fabia το είδα, αλλά χάνει από το ομόσταυλο Ibiza, που είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε χώρους (και σε διαστάσεις), με ίδια μηχανικά μέρη και συγκρίσιμες τιμές (και μου άρεσε και περισσότερο).
Άβαταρ μέλους
By markvag
#555321
kantoniou έγραψε:Αυτοκινητο με πορτ μπαγκαζ 300L δεν παιρνω. Παμε τις εκδρομες μας στο βουνο (με αποσκευες ΚΑΙ σκι), παμε και διακοπες το καλοκαιρι (με ΤΡΕΙΣ γυναικες :lipsealed: ).

Γι' αυτο εγραψα 350L min.


Έφυγες για duster με φαίνεται... :s_wink

Πάντως ένα i30 πχ δεν είναι και τόσο μεγάλο... Και νομίζω για να έχεις χώρο αποσκευών στο μέγεθος που θέλεις, πρέπει να περάσεις τα 4 μέτρα... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#555322
kantoniou έγραψε:
citastak έγραψε:Και εμένα μου άρεσε το 500L αλλά μετά από το small overlap του IIHS που το βγάζει επικίνδυνο, δεν θα το σκεφτόμουν.
https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehic ... -hatchback

Αμερικανοι ειναι αυτοι;
Κανουν κατι διαφορετικο απο το EURO NCAP;
Ειναι πχ πιο αυστηρα τα τεστ;


Ναι αμερικάνοι είναι. Έχουν το small overlap test το οποιο ασκεί μεγαλύτερες δυνάμεις σε συγκεκριμένα σημεία. Δες τις μεθοδολογίες στο site. Αν το ψάξεις, ξεφτυλίζονται πολλά μοντέλα (ευρωπαϊκά, ασιατικά, αμερικάνικα) καθώς υποχωρεί η κολόνα του τιμονιού και το κεφάλι χτυπάει σε σταθερά σημεία. Φοβάμαι, αν τα ευρωπαϊκά που δεν εισάγονται στην Αμερική έκαναν το τέστ, θα είχαμε πολύ διαφορετική εικόνα για τα αποτελέσματα σε σχέση με το NCAP.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#555328 Ακόμα και τα "κοινά" μεταξύ αγορών αμάξια έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους...
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#555359
kantoniou έγραψε:Αν παω στον τουρμπο, πλησιαζω σε τιμη το Ibiza με τα 115. Ο 1.2 90ΗΡ της Suzuki βγαζει απιστευτες καταναλωσεις και το αυτοκινητο εχει μετρηθει με καλυτερες επιδοσεις απο του κατασκευαστη. Το δε κιλα ανα ιππο ειναι πολυ καλο, λογω χαμηλου βαρους. Δεν νομιζω να παω στον τουρμπο στο Baleno.




Επειδή πάντως έχω αυτοκίνητο με αντίστοιχα κιλά και άλογα ήδη με 2 άτομα μέσα φαίνεται η διαφορά.
Με 4 και αποσκευές προσπεράσεις και ειδικά σε ανηφόρα προφανώς δεν γίνεται εύκολα.
Αν και κανένα νομίζω μέχρι τώρα από αυτά που έχουν αναφερθεί δεν το κάνει εύκολα αυτό.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#555368 ΕΕΠ αν πάρεις τελικά αυτοκίνητο VAG, μεταξύ Polo και Ibiza (ίδια πλατφόρμα, ίδιοι χώροι κλπ.) προσωπικά θα επέλεγα το VW. Τα αξίζει τα επιπλέον λεφτά που ζητάνε (κάνα 1200αρι; κάπου εκεί)