Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#555144 Σκεφτόμουν να προτείνω ΚΟΝΑ (4.165 μήκος, 361 λίτρα, από 16.590€) αλλά αν δεν σου αρέσει το C3 aircross τι πιθανότητες έχει το Hyundai? Πάντως αν θες μάξιμουμ χώρο σε όσο το δυνατόν μικρότερο μήκος εκ των πραγμάτων πας ή σε πολυμορφικό ή σε B suv.
+1 για το i30 στον από πάνω
Να σημειωθεί ότι έχουν και πολύ καλά συστήματα ασφαλείας από τις βασικές εκδόσεις ακόμη

< Note >
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#555155
Govus έγραψε:Clio Tourer (εντάξει, είναι λίγο πάνω από 4,20...) :hmmm: ;

https://www.car.gr/9825915-renault-clio ... 90-dynamic

Αυτό το αμαξάκι για κάποιο περίεργο λόγο το συμπαθώ πάρα πολύ. Τι πορτ μπαγκαζ έχει;;
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#555161
markvag έγραψε:Τα suzuki δεν θα τα κοιτούσα, απ' ότι ακούω έχουν θέμα με την έλλειψη ηχομόνωσης... Ένα swift 1,3d προηγούμενης γενιάς που είχαμε στη δουλειά ήταν κουδουνίστρα, σε σημείο που σε ταξίδι 250χλμ περίπου γύρισα με πονοκέφαλο... :help: ΟΚ, άλλο αμάξι, προηγούμενης γενιάς, αλλά κάνε μια καλή βόλτα πριν κλείσεις suzuki...

Και εγώ το έχω ακούσει αυτό πολλές φορές και νομίζω κυρίως εδώ στο φορουμ; αλλά η μοναδική και πρόσφατη εμπειρία μου από ταξίδι με suzuki swift 4Χ4 προπροηγούμενης γενιάς στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Κομοτηνή δεν μου έδειξε κάτι τραγικό σε θέμα ηχομόνωσης σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα ανταγωνιστικά :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#555165 Εγώ το έχω διαπιστώσει ο ίδιος, η γυναίκα μου συμφώνησε (μιλώ για Swift και Vitara), ενώ και από άλλους κατόχους διαβάζω τα ίδια. Είχα πετύχει τον... έναν και μοναδικό κάτοχο αυτόματου τούρμπο Swift στο 4tforum και ευτυχώς ο άνθρωπος ήταν ειλικρινής:
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 7#p3271087
Ο θόρυβος θεωρώ οτι ειναι έντονος περα απο το κανονικό. Μεγάλο μου παράπονο και σίγουρα ειναι οικονομία για τη τομή και το βάρος του αυτοκινήτου. Ελπίζω με την αλλαγη των χαζό-οικολογικών ελαστικών να βελτιωθεί η κατάσταση λιγο.

Δεν θέλω να τον... στενοχωρήσω, αλλά ΔΕΝ θα βελτιωθεί. Όλα τα Suzuki ακούγονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ειδικά οι πίσω επιβάτες σε ταξίδι θα γυρίσουν με τα κεφάλια κουδούνια.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555166 Λοιπον:
Το 2008, για το οποιο ειχα πολυ θετικη προδιαθεση λογω ικανοποιησης απο το 307, εχει πολυ μικρους χωρους, χανει σχεδον απο ολα.
Το ΚΟΝΑ, όπως σωστα υποψιαστηκε ο belgarion, δεν μου αρεσε καθολου εξωτερικα.
Το Cactus θα το δω, ειναι λιγοτερο διαστημικο απο C3 Aircross και Kona.
Το Clio Sports Tourer είναι παρα πολυ καλη περιπτωση, σε χωρους, τιμη, εξοπλισμο (αν και, μαζι με το Captur, πασχουν πλεον σε εξοπλισμο ασφαλειας). Ειναι λιγο μεγαλο (4,26) και εχει δυο κουσουρια δευτερευοντα, αλλα σημαντικα για εμενα, χωρις να "φταιει" το αυτοκινητο:
1. Ειναι (οσο και να το κρυβει με πολυ ωραιο τρόπο) μικρο station, και ΟΛΟΙ οσοι το ακουσαν μου ειπαν "οχι παλι station ρε |λογοκρισία|".
2. Δεν μου αρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ ο πινακας οργανων (οπως και στο Captur) και η οθονη που προεξεχει απο το ταμπλο. Αυτο δεν ειναι σοβαρο επιχειρημα, αλλα επειδη δινω μεγαλυτερη σημασια στο εσωτερικο, αυτο το χαρακτηριστικο, να προεξεχει η οθονη σαν ταμπλετ που επεσε απο ψηλα και καρφωθηκε στο ταμπλο ή σαν να τη βιδωσε εκει ο μαστορας, με χαλασε σε αρκετα αυτοκινητα και θα ηθελα να το αποφυγω. :vava:
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 11 Δεκ 2018, 18:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555171
markvag έγραψε:Προσωπικά θα ήμουν μεταξύ των i30 (του απλού hatchback, όχι την αηδία το fastback! :protest: ), που λογικά με αξιοπρεπή εξοπλισμό θα βγαίνει εντός πάτσετ το 1,0Τ βενζίνης με 120 άτια, Seat leon 1.0Τ 115 άτια και του duster 1,5dci 4x2, που βγαίνει στα 17Κ η πιο πλούσια έκδοση.

Επίσης, κάπου άκουσα πως παίζει προσφορά στην Opel για το Astra 1.4 150ps στην καλή εξοπλιστικά έκδοση στα 18,5Κ... Αν ισχύει ακόμα, δεν είναι καθόλου άσχημη πρόταση (αν και πρέπει να τσιμπάει λίγο σε κατανάλωση το συγκεκριμένο μοτέρ).

Kανω μια συνειδητη προσπαθεια να συμμαζευτω σε διαστασεις. Για τον λογο αυτο δεν ειδα (και δεν με ενδιαφερουν) τα μεσαια hatchback, i30, Astra, 308, Ceed κτλ, τα οποια ειναι πλεον στα ~4,30 και μερικα πλησιαζουν τα 4,42 του δικου μου STATION! (Astra, Tipo στα 4,37...). Σορι που δεν το διευκρινισα σαφως.
Μονο το Leon ειδα, αλλα και παλι, θα προτιμουσα το Ibiza (μικροτερο 22cm και μονο 25lt μικροτερο πορτ μπαγκαζ) ή το Arona (μικροτερο 14cm και +20lt πορτ μπαγκαζ).
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555173
markvag έγραψε:Τα suzuki δεν θα τα κοιτούσα, απ' ότι ακούω έχουν θέμα με την έλλειψη ηχομόνωσης... Ένα swift 1,3d προηγούμενης γενιάς που είχαμε στη δουλειά ήταν κουδουνίστρα, σε σημείο που σε ταξίδι 250χλμ περίπου γύρισα με πονοκέφαλο... :help: ΟΚ, άλλο αμάξι, προηγούμενης γενιάς, αλλά κάνε μια καλή βόλτα πριν κλείσεις suzuki... Και δεν ακούω και τα καλύτερα από μεριάς αξιοπιστίας (και στα δικά μας τα κιβώτια είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται στην όπισθεν όταν τα δώσαμε πίσω στην εταιρεία leasing στην τριετία).

Anonymous Founder έγραψε:Εγώ το έχω διαπιστώσει ο ίδιος, η γυναίκα μου συμφώνησε (μιλώ για Swift και Vitara), ενώ και από άλλους κατόχους διαβάζω τα ίδια. Όλα τα Suzuki ακούγονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ειδικά οι πίσω επιβάτες σε ταξίδι θα γυρίσουν με τα κεφάλια κουδούνια.


Για τον θορυβο δεν θα επιμεινω, αν και εγω δεν διαπιστωσα προβλημα (σε Baleno 1.2, Swift και Vitara). Μαλιστα το Vitara κανει και εναν αρκετα ευχαριστο θορυβο οταν επιταχυνει, αν και τρικυλινδρος. Δεν ειμαι ομως και ο καλυτερος κριτης, καθως η ακοη μου ειναι μετρια (σοβαρα). :s_music
Για την αξιοπιστια τους ομως δεν συμφωνω, εχω ακουσει καλα λογια, στις ερευνες πανε καλα και εχουν 7 χρονια εγγυηση (και η μπαταρια στο υβριδικο 10).
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#555177
kantoniou έγραψε:
markvag έγραψε:Τα suzuki δεν θα τα κοιτούσα, απ' ότι ακούω έχουν θέμα με την έλλειψη ηχομόνωσης... Ένα swift 1,3d προηγούμενης γενιάς που είχαμε στη δουλειά ήταν κουδουνίστρα, σε σημείο που σε ταξίδι 250χλμ περίπου γύρισα με πονοκέφαλο... :help: ΟΚ, άλλο αμάξι, προηγούμενης γενιάς, αλλά κάνε μια καλή βόλτα πριν κλείσεις suzuki... Και δεν ακούω και τα καλύτερα από μεριάς αξιοπιστίας (και στα δικά μας τα κιβώτια είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται στην όπισθεν όταν τα δώσαμε πίσω στην εταιρεία leasing στην τριετία).

Anonymous Founder έγραψε:Εγώ το έχω διαπιστώσει ο ίδιος, η γυναίκα μου συμφώνησε (μιλώ για Swift και Vitara), ενώ και από άλλους κατόχους διαβάζω τα ίδια. Όλα τα Suzuki ακούγονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ειδικά οι πίσω επιβάτες σε ταξίδι θα γυρίσουν με τα κεφάλια κουδούνια.


Για τον θορυβο δεν θα επιμεινω, αν και εγω δεν διαπιστωσα προβλημα (σε Baleno 1.2, Swift και Vitara). Μαλιστα το Vitara κανει και εναν αρκετα ευχαριστο θορυβο οταν επιταχυνει, αν και τρικυλινδρος. Δεν ειμαι ομως και ο καλυτερος κριτης, καθως η ακοη μου ειναι μετρια (σοβαρα). :s_music
Για την αξιοπιστια τους ομως δεν συμφωνω, εχω ακουσει καλα λογια, στις ερευνες πανε καλα και εχουν 7 χρονια εγγυηση (και η μπαταρια στο υβριδικο 10).
Το baleno όμως αντέχεις να το βλέπεις; Φωνάζει Ινδία από χιλιόμετρα
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555178 Ναι.
Το Jazz μου αρεσε παντοτε, αλλα ειναι ακριβο για οσα προσφερει. Επισης η παρουσα version δεν με ενθουσιασε (θεση οδηγησης, πινακας οργανων).
Το Fiesta ειναι ΠΟΛΥ μικρο σε χωρους επιβατων και αποσκευων, εφυγα τρεχοντας.
Επισης και τα i20, Rio, Micra, Clio, 208, ειναι μικρα σε σχεση με Ibiza και Baleno.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#555182 Είναι όλα καλύτερα αυτοκίνητα πάντως.
Στη θέση σου (κι αφού κοιτάς αυτά στα 4 μέτρα) θα κοίταζα και το c3 το απλό (που συζητάμε στο άλλο τοπικ) που μου φάνηκε αρκετά ευρύχωρο κι επίσης με τα λεφτά που διαθέτεις το παίρνεις αυτόματο και σου μένουν και ρέστα.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555183
Asimov έγραψε:Το baleno όμως αντέχεις να το βλέπεις;

Εεε, οχι :oops:
Απο μεσα ομως ειναι καλο(υτσικο), παρα την πλαστικουρα. Πινακας οργανων με οθονη 4,2", καλο infotainment, πολλους αποθηκευτικους χωρους, διπλο πατωμα στον χωρο αποσκευων, άπλα.
Εχει βεβαια δυο "ματσουκια" στο ταμπλο, για να αλλαζουν οι ενδειξεις του πινακα οργανων (back to the 80s) που βγαζουν ματι. Και τα εχουν και στο Vitara(!), ενω στο Swift τα ελεγχεις απο το τιμονι...

Ελπιζω στο Face lift. Δεν μπορει, θα το σουλουπωσουν λιγο εξωτερικα, θα βαλουν και το Hill Assist, θα βαλουν και το τιμονι του Swift (εχω δωσει σχετικες οδηγιες :rtfm: ). ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕ! :twisted:

Η (ορθο)λογικη επιλογη ειναι ενα ευρυχωρο hatchback σαν το Baleno ή το Ibiza. Απλα μου φαινονται μικρα αυτα (ενω στην πραγματικοτητα με καλυπτουν), και ψαχνομαι για κατι πιο ευρυχωρο - ωραιο.
Εχουν εξαφανιστει και τα μικρα πολυμορφικα, γαμω τα Crossover μου, γαμω...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#555187 To Baleno αν ξεπεράσεις το θέμα του θορύβου και της ινδικής καταγωγής, τότε ΟΚ. Θα πήγαινα μόνον στο 1.0 turbo όμως, γιατί ο ατμοσφαρικός είναι αδύναμος αν φορτωθεί. Επίσης, αν και ανεβάζει το κόστος, οπωσδήποτε με το αυτόματο που είναι εξαιρετικό!
Αναρωτιέμαι πάντως αν οι κόρες συμφωνούν με το Baleno, γιατί από εμφάνιση και στυλ δεν νομίζω να διεκδικεί δάφνες...
:lipsealed:
Χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι κακό αμάξι εννοείται. Ειδικά στις πλούσιες εξοπλιστικά εκδόσεις έχει τα πάντα, αλλά το επιτόκιο είναι όντως πολύ υψηλό.

Δείτε λίγο ξανά το Duster, είναι πραγματικά αξιόλογο αυτοκίνητο αν δεν σε χαλάει το σήμα.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#555188 Ποιοτικά πάντως τα suzuki μου φαίνονται σαν τα dacia, στην ίδια κατηγορία με τα Seat: φτηνιάρικα