- 11 Δεκ 2018, 18:29
#555166
Λοιπον:
Το 2008, για το οποιο ειχα πολυ θετικη προδιαθεση λογω ικανοποιησης απο το 307, εχει πολυ μικρους χωρους, χανει σχεδον απο ολα.
Το ΚΟΝΑ, όπως σωστα υποψιαστηκε ο belgarion, δεν μου αρεσε καθολου εξωτερικα.
Το Cactus θα το δω, ειναι λιγοτερο διαστημικο απο C3 Aircross και Kona.
Το Clio Sports Tourer είναι παρα πολυ καλη περιπτωση, σε χωρους, τιμη, εξοπλισμο (αν και, μαζι με το Captur, πασχουν πλεον σε εξοπλισμο ασφαλειας). Ειναι λιγο μεγαλο (4,26) και εχει δυο κουσουρια δευτερευοντα, αλλα σημαντικα για εμενα, χωρις να "φταιει" το αυτοκινητο:
1. Ειναι (οσο και να το κρυβει με πολυ ωραιο τρόπο) μικρο station, και ΟΛΟΙ οσοι το ακουσαν μου ειπαν "οχι παλι station ρε |λογοκρισία|".
2. Δεν μου αρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ ο πινακας οργανων (οπως και στο Captur) και η οθονη που προεξεχει απο το ταμπλο. Αυτο δεν ειναι σοβαρο επιχειρημα, αλλα επειδη δινω μεγαλυτερη σημασια στο εσωτερικο, αυτο το χαρακτηριστικο, να προεξεχει η οθονη σαν ταμπλετ που επεσε απο ψηλα και καρφωθηκε στο ταμπλο ή σαν να τη βιδωσε εκει ο μαστορας, με χαλασε σε αρκετα αυτοκινητα και θα ηθελα να το αποφυγω.
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 11 Δεκ 2018, 18:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά