- 15 Απρ 2022, 09:52
#759810
Anonymous Founder έγραψε:EDIT: Βλακεία έγραψα, έχουν ανακατέψει τον εξοπλισμό, δεν είναι παντού καλύτερα! Βλέπω πως το ACC είναι στην R-line μόνον πλέον; Τραγικό!
https://www.volkswagen.gr/el/models/t-roc.html
Λοιπόν, καθώς το παρέλαβε και το είχα για πολλές ώρες τα χέρια μου, το πήγα και μια μεγάλη βόλτα, εθνική κλπ. και θα το οδηγώ αρκετά συχνά, επιβεβαιώνω ότι έχει κανονικά ACC, αυτόματο φρενάρισμα (και στην όπισθεν), lane assist, ένδειξη για σήματα κυκλοφορίας, για κούραση οδηγού, αυτόματο παρκάρισμα με καθρέφτες που αναδιπλώνονται αυτόματα, που χαμηλώνουν, αυτόματα φώτα (τα πάντα LED), digital cockpit, ηλεκτρικό χειρόφρενο, υαλοκαθαριστήρες κλπ. Όλα αυτά από τη βασική έκδοση Life.
Δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας (έχει όμως αισθητήρες μπρος-πίσω για το αυτόματο παρκάρισμα) και μια βελτιωμένη έκδοση του ACC με side assist που το ονομάζει IQ drive και μπαίνει έξτρα με 7 κατοστάρικα, εκτός της R-Line που το έχει στάνταρ (κάτι σαν βελτιωμένο blind-spot είναι αυτό που σε κρατάει και στο μέσο της λωρίδας - βέβαια δεν είναι ότι αφήνεις το τιμόνι γιατί αρχίζει το κράξιμο και τα μπιπ μπιπ). Επίσης κανένας λόγος να πληρώσεις παραπάνω έκδοση, καθώς οι διαφορές είναι κυρίως αισθητικές και κάτι μεγαλύτεροι ψηφιακοί πίνακες -κλαιν. Α, και μεγαλύτερες ζάντες, που εγώ λέω ότι 1000 φορές οι 16αρες της Life, γιατί οι 17αρες που οδηγήσαμε στο τεστ ντράιβ κοπάναγαν πολύ περισσότερο.
Κι εδώ ερχόμαστε στο οδηγικό που εγώ, για να πω την αλήθεια, το t-roc σε σχέση με το Kamiq το ένιωσα ελάχιστα πιο μαλακό, ίιιιιιιισως να παίρνει και λίγο μεγαλύτερες κλίσεις, αλλά σε κάθε περίπτωση για να καταλάβεις αμέσως τη διαφορά, αν δεν τα οδηγήσεις και τα δύο για πολλές-πολλές ώρες, πρέπει να είσαι επαγγελματίας δοκιμαστής. Σε αίσθηση τιμονιού και φρένα, όποιος εντοπίσει και εξηγήσει διαφορά, έχει respect.
Επίσης τώρα που άλλαξαν το εσωτερικό, έψαχνα πολλή ώρα για να βρω σε τι διαφέρει από το δικό μου : παιδί που έκατσε πίσω μπερδεύτηκε προς στιγμή. Πόρτες ίδιες, διακόπτες-κουμπιά όλοι ίδιοι, πλαφονιέρες ίδιες, το design σχεδόν copy, τα υλικά πλέον ίδια, πάνω-κάτω. Μέχρι και το κλειδί ΟΛΟΙΔΙΟ (α, ξέχασα, το Life παραδόξως -και ως μόνη έλλειψη- δεν έχει keyless και ξεκίνημα με κουμπί, αλλά θα το αντάλλαζα με το ηλεκτρικό χειρόφρενο).
Τα υπόλοιπα δεν άλλαξαν: πιο ευρύχωρο μέσα το Kamiq (6 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο), 10% πιο μεγάλο το πορτ μπαγκάζ του t-roc.
Χειροκίνητο 150αρι δεν είχα οδηγήσει, για χειροκίνητο είναι πολύ καλό, συμπλέκτης μαλακός, επιλογέας άψογος, αλλά το DSG καλύτερο, αυτό το προτιμώ. Βέβαια με 27.400 που πουλάνε τώρα το Kamiq 150 DSG (πέτυχα στην Καρεντα τον πωλητή που μου το πούλησε και τα λέγαμε), μάλλον θα προτιμούσα το χειροκίνητο T-Roc στα 26,5 για τον παραπάνω εξοπλισμό. Ή ίσως και όχι. Βασικά δε νομίζω ότι θα έδινα αυτόν το σκασμό λεφτά για ένα τέτοιο αυτοκινητάκι. Για κανένα τέτοιο αυτοκινητάκι. Μέχρι 20-22 που είχαν πριν 1 χρόνο ήταν πολύ τίμια. Τώρα πια, έλεος.
She'd kicked me out again without my clothes, so I figured I'd hit the bar, but that's when I started to get an inkling something was afoot...