- 27 Ιαν 2019, 16:35
#562984
Λοιπον, τα Cross/SUV εχουν ολα αποκλειστει, προτιμω να δωσω το τριχιλιαρο σε εξοπλισμο ασφαλειας και αξιοπρεπη κινητηρα παρα να παρω ενα ψοφιο ψευτο-SUV χωρις κανενα συστημα ασφαλειας για να το "θαυμαζει" ο γειτονας ή η παρεα της κορης.
Ειδα και το Auris και, χωρις να υστερει πουθενα, δεν μου αρεσε ιδιαιτερα. Η θεση οδηγησης δεν με βολεψε, ειναι λιγο κλειστοφοβικο και σκοτεινο, παλιο μοντελο, μετριοι χωροι. Το Hybrid με γοητευει καπως, αλλα ξεφευγω πολυ απο το μπατζετ και το χρηματοδοτικο τους ειναι χαλια και με επιβαρυνει ακομη περισσοτερο.
Αρα Auris, Astra, 308, Cactus, Megane, Leon, Golf ειναι εκτος. Το Tipo το απερριψα λογω κινητηρων-καταναλωσης. Το Ceed εχει αποκλειστει απο το i30.
Ερωτηση: Υπαρχει αλλο που να αξιζει να δω;
Στον τελικο ειναι το i30 και το Focus, που τα βρισκω ισοδυναμα, μεχρι να τα οδηγησω.
Μπαλαντερ τα σουπερ μινι Ibiza - Baleno (αν ερθει συντομα).
Ερωτηση: Το Fial 500L MJT 1.6 τεστ ντράιβ που "σημαδευω", εχει την ανοιγομενη ηλιοροφη. Ειχα και στο 307 (σταθερη και τεραστια) και ηταν πολυ ομορφη, αλλα ανυποφορη με ηλιο. Στο Φιατ φοβαμαι (α) τα κινουμενα μερη (τριγμους, βλαβες, στεγανοτητα, αεροδυναμικο θορυβο) και (β) οτι το σκιαδιο δεν ειναι συμπαγες, οπως στο Πεζο, αλλα ενα λεπτο, διατρητο. Μηπως το αυτοκινητο ειναι no-go στην Ελλαδα μονο για αυτον τον λογο και να μην το περιμενω αδικα;
Edit: Έσβησα το δεύτερο βίντεο γιατί έδειχνε άλλη οροφή
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 27 Ιαν 2019, 17:26, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά