Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555058 Καλημερα (μετα απο χρονια...)

Αγορα νεου αυτοκινητου, με διπλο ρολο:
Βασικο αυτοκινητο 4μελους οικογενειας, αλλα και οδηγηση απο τη μεγαλη κορη (μου φαινεται απιστευτο... :lipsealed: )

Αρα δεν εχουμε καροτσια κτλ, αλλα κανουμε ταξιδια-διακοπες ολοι μαζι. Απο την αλλη θελω να ειναι οσο πιο μικρο σε διαστασεις γινεται, για να διευκολυνω τη νεα οδηγο.
Προδιαγραφες:
Τιμη μεχρι 17000 ΜΑΧ (βασικα εχω οριο 20000 € σε 4ετες δανειο, οποτε παιζουν και οι τοκοι)
Μηκος ιδανικα 4,20
Χωρος αποσκευων 350 lt+ (MUST)
Μανιουαλ κιβωτιο
Μεταξυ επιδοσεων-εξοπλισμου, το βαρος στον εξοπλισμο.

Δεν ειμαι ρατσιστης :) Δηλ. (α) δεν αποκλειω εκ των προτερων καμια χωρα - μαρκα και (β) δεν αποκλειω κατηγορια (hatchback, crossover, MVP).
Προτιμω βενζινη, αλλα δεν αποκλειω το ντιζελ. ΔΕΝ ενδιαφερομαι για φυσικο αεριο.
ΔΕΝ ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο
Μονη ιδιαιτερη απαιτηση (αν γινεται) να εχει "θυριδα" μεταφορας σκι (να πεφτει το υποβραχιονιο ή το μεσαιο πισω καθισμα ανεξαρτητα, οπως πχ στο 307 SW που εχω ή στο Yeti).
Ακουλουθω λογικη "νοκ-αουτ" συγκρισεων (το καθε υποψηφιο χανει και αποκλειεται απο καποιο αλλο).

Ειδα (κατα σειρα που μου αρεσαν):
1. Fiat 500L Cross :oops:
(+) Τεραστιοι χωροι, πολυ ομορφο και φωτεινο εσωτερικο, καλος εξοπλισμος, καλο value for money, σουπερ χρηματοδοτικο, 6αρι κιβωτιο (gas)
(-) Πολυ αργο στην εκδοση βενζινης (και στη ντιζελ;), αμφιλεγομενη ( :ninja: ) εξωτερικη εμφανιση (αρεσει ομως στις 3 γυναικες), υψηλη καταναλωση (στην εκδοση βενζινης), μεγαλο μηκος
Θελω να ρωτησω αν εχετε αποψη, για το αν το αυτοκινητο θα σερνεται επικινδυνα. Προφανως δεν ενδιαφερουν οι επιδοσεις, αλλα να μπορω να προσπερναω και καμια νταλικα (ή εστω τρακτερ :whistlink: ) σε ανηφορα. Στο τεστ ντράιβ ΔΕΝ μου φανηκε απογοητευτικο στο τομεα αυτο.

2. Suzuki Baleno 1.2 DualJet 90HP
(+) Κορυφαιο value for money, πολυ καλοι χωροι (εσωτερικα και αποσκευες) για μηκος 4μ, απιστευτα χαμηλη καταναλωση, υπερπληρης εξοπλισμος, αξιοπρεπης κινητηρας-κιβωτιο, 7ετης εγγυηση
(-) Δεν εχει hill assist (και το θελω, για να αισθανονται πιο ανετα η συζυγος και η κορη), 4 αστερια στο crash test, αχρωμο εμφανισιακα, κακο χρηματοδοτικο
Αναμενεται face lift, οποτε αν αυτο ειναι η επιλογη, θα περιμενω.
Θελω να ρωτησω αν εχει καποιος αποψη για το αν αξιζει τη διαφορα των 750€ η εκδοση SHVS (mild hybrid).
Εργοστασιακες καταναλωσεις (πολη - εκτος - συνδυασμενος κυκλος):
Για το "απλο" 1.2 DualJet: 5,8 - 4,0 - 4,7
Για το υβριδικο 1.2 SHVS: 4,9 - 4,0 - 4,3
17-18.000 χλμ τον χρονο, τα 7-8.000 στην πολη.

3. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet GL+
(+) Πολυ καλος κινητηρας - επιδοσεις, ομορφο εξω (και μεσα καλουτσικο), πουλ-μουρ φακτορ, καλος εξοπλισμος, 7ετης εγγυηση
(-) Το πιο ακριβο απ' ολα (βασικα φευγει απο το οριο της 4ετιας), κακο χρηματοδοτικο
Το προβλημα του Vitara, λεγεται ... Baleno. Ιδια εγγυηση, ιδιο Infotainment system, μονο 20lt διαφορα στο πορτ μπαγκαζ, καλυτερος εξοπλισμος στο Baleno, και διαφορα τιμης (στην 4ετια) 4,5+ χιλιαδες...
Θα ηταν η επιλογη μου (ανεξαρτητως κοστους), αλλα 4,5 χιλιαρικα για μουρη, δεν...

Αποκλειστηκαν για διαφορους λογους:
-Renault Captur 0.9 90HP Είναι καλο σε χωρους, μου αρεσει εξωτερικα. ΑΛΛΑ ειναι στο τελος της ζωης του, δεν μου αρεσε καθολου ο πινακας οργανων, εχει μετριο εξοπλισμο (χανει απο το Vitara στα ιδια λεφτα).
-Opel Crossland 1.2 82HP. Ειναι το μονο που εχει το πισω καθισμα οπως θελω (εξτρα πακετο). Αλλα το απεκλεισα λογω χαμηλης ιπποδυναμης - επιδοσεων. Χανει απο το 500L (αργα και τα δυο, το Fiat με καλυτερο εξοπλισμο, τιμη και επιτοκιο).
-Seat Arona 1.0 115ΗΡ. Ειναι καλο σε ολα, με τον κορυφαιο κινητηρα αλλα ακριβοτερο-φτωχοτερο απο το Vitara.
-Seat Ibiza 1.0 115ΗΡ. Οπως το Arona, κορυφαιο σε χωρους απο τα hatchback, αλλα ακριβοτερο-φτωχοτερο απο το Baleno.
-Honda Jazz (πολυ ακριβο, χανει απο το Ibiza)
-Αποκλειστηκαν επισης οσα crossovers δεν μου δινουν προστιθεμενη αξια σε χωρους, Πχ το Stonic και το 500Χ εχουν χωρους αποσκευων οσο το Ibiza-Baleno. Σε Cross θα παω μονο για σοβαρη διαφορα στον χωρο αποσκευων.

Αυτη τη στιγμη ή αγοραζω το Fiat ή περιμενω το Baleno FL.

Παρακαλω για προτασεις (ειδικα αν μου εχει ξεφυγει καποιο, πχ το Baleno το ειδα τελευταια στιγμη).
Επισης παρακαλω για αποψη για τις επιδοσεις και την καταναλωση του Fiat, καθως και συγκριση των δυο κινητηρων του (Βενζινη 1.4 vs ντιζελ 1.3 MJT). Εχουν ιδια ιπποδυναμη, τεραστια διαφορα ροπης υπερ του ντιζελ, η μπεντζινα εχει 6αρι κιβωτιο, ο ντιζελ ειναι πιο ακριβος. ΔΕΝ μου αρεσει το μικρο ευρος λειτουργιας των ντιζελ, ενω ανησυχω (επειδη θα το κρατησουμε χρονια) και για το μελλον του (απαγορευσεις κτλ). Απο την αλλη στον βενζινοκινητηρα δινουν παρα πολυ υψηλες καταναλωσεις...

Ξερω οτι οι συγκρισεις που κανω ειναι ανομοιες, αλλα κριτηριο μου ειναι οι χωροι και το κοστος και οχι οι κατηγοριες (Cross-segment συγκριση :s_tongue )
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 11 Δεκ 2018, 12:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#555059 Οδήγησες Vitara 1,0Τ;
Κατανάλωση;
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#555061 Εάν 500L τότε το 1.6d με τα 120hp. Είναι το μόνο που δεν είναι οριακό. Έχοντας ως νοικιάρικο για 4 μέρες το 1.3d, είναι ΟΚ, αλλά με 4 άτομα μέσα ζοριζόταν πάρα πολύ. Επίσης απ' ότι βλέπω το 1.6 έχει και εξαιρετικό εξοπλισμό και με τις όποιες εκπτώσεις, λογικά είναι εντός budget.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555062 Εργοστασιακες καταναλωσεις Vitara πολη 6,2 - εκτος 4,8 - συνδυασμενος 5,3
Σε ολα τα τεστ (σε baleno, swift) ο χιλιαρης τουρμπο εκθειαζεται ως πολυ οικονομικος.

Το τεστ ντράιβ το ειχαν μολις παραλαβει, δεν ειχε ενδεικτικη καταναλωση.

Ειναι πολυ ευχαριστο στο δρομο, με καλη θεση οδηγησης (ορατοτητα, καλο υψος) και βγαζει την επιταχυνση σβελτα, αλλα οχι αποτομα. Το αυτοκινητο φευγει μπροστα πολυ απαλα, αλλα κερδιζει χλμ γρηγορα. Το Αρονα μου φανηκε οτι "αρπαζει" πιο γρηγορα, αλλα και καπως πιο αποτομα. Δεν εχω δει μετρησεις ρεπριζ.

Απο αναρτηση καλο ειναι, αλλα δεν τρελαθηκα κιολας. Ειναι λιγο "ξερο" στις λακουβες και στις στροφες γερνει, αλλα πολυ νορμαλ και χωρις να μπαινει ευκολα το ESP.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555063
Stefan147 έγραψε:Εάν 500L τότε το 1.6d με τα 120hp. Είναι το μόνο που δεν είναι οριακό. Έχοντας ως νοικιάρικο για 4 μέρες το 1.3d, είναι ΟΚ, αλλά με 4 άτομα μέσα ζοριζόταν πάρα πολύ. Επίσης απ' ότι βλέπω το 1.6 έχει και εξαιρετικό εξοπλισμό και με τις όποιες εκπτώσεις, λογικά είναι εντός budget.

Ειναι (πολυ) εκτος budget
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#555064 Κάτι τέτοιο δηλαδή πόσο βγαίνει με το 4ετές χρηματοδοτικό? Βλέπω έχει εξαιρετικό επιτόκιο.

https://www.car.gr/15108333-fiat-500l-1-6-mjt-120hp-city-cross-fl
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#555065 https://www.car.gr/14377950-hyundai-i-3 ... style-navi

Τα παντα ολα και ρεστα πισω, αλλα ειναι λιγο πιο μακρυ
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555074 Ρε σεις, τις προδιαγραφες τις βαζω για καποιον λογο. :protest: :lol:

Το 120αρι το Fiat εχει τιμη καταλογου 19.500, εγω εχω οριο τα 17.000
Το fastback εχει μηκος 4,45 :dizzy: , πιο μακρυ απο το 307 SW που εχω τωρα (4,42). Θελετε να με αποκληρωσει η κορη;
Εδω το 500L με τα 4,28 μου πεφτει μεγαλο...
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#555078 20Κ δε λες με το 4ετές δάνειο? Άσε την τιμή καταλόγου. Το θέμα είναι να πας να πάρεις κανονική προσφορά.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#555080 Νομίζω οι τιμές καταλόγου δεν εχουν καποια ιδιαίτερη αξία πλεον. Πήγαινε να πάρεις προσφορές και στο τέλος θα κάνεις ότι σου πούνε οι γυναίκες σου. Μεχρι και μελομακάρονα θα φας...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#555083
mirage έγραψε:Μεχρι και μελομακάρονα θα φας...


χοντρό
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#555085 Dacia Duster;
Εντός budget, τεράστιοι χώροι. Δεν ξέρω αν το έχουν φέρει με τα καλά μοτέρ βενζίνης, νομίζω πως όχι (άρα παίζεις με τον 1.6 ατμόσφαιρα).
https://www.dacia.gr/files/NEO_DUSTER/B ... ipment.pdf

Από αυτά που κοιτάς, εγώ το 500L με τον 1.4 ατμόσφαιρα δεν θα τον αγόραζα. Εντελώς οριακό μοτέρ, αν είναι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προτίμησε τον 1.3 diesel που αγοράζει και η ιταλική αγορά σωρηδόν.

Το Baleno επίσης έχει εντελώς οριακό μοτέρ και σίγουρα τα παραπάνω χρήματα του "υβριδικού" δεν θα τα αποσβέσεις ποτέ (εκτός αν κάνεις όλα τα χιλιόμετρα στην πόλη και πάλι το συζητάμε...). Αν Baleno, προτίμησε το απλό.
Το Vitara το προτιμάς για την εμφάνιση, το πάτωμα είναι το ίδιο, δηλαδή Swift, Baleno, Vitara έχουν το ίδιο πάτωμα σε διάφορες παραλλαγές. Όλα είναι πανάλαφρα, σούπερ οικονομικά και σούπερ εξοπλισμένα (ειδικά στις πλούσιες εκδόσεις), αλλά ετοιμάσου για θόρυβο από παντού (μοτέρ, κύλισης, αναρτήσεις).

Με τα δικά σου κριτήρια θα ήμουν μεταξύ του 500L 1.3 turbodiesel και του Duster 1.5 diesel ή 1.6 βενζίνη.
Οι χώροι και των δύο είναι τεράστιοι και επίσης και τα δύο είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα Suzuki στο δρόμο.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#555088 Υπάρχουν κάποια λίγα κομμάτια από το Pulsar 1.2T σε πολύ καλή τιμή και με καλό εξοπλισμό. Μεζούρα δεν έχω ευκαιρη αλλά νομίζω είναι εντός ορίων.