- 07 Δεκ 2018, 21:13
#554514
Για μένα το βασικό σε ανοιχτό είναι όταν το ανοίγεις να νιώθεις ότι είσαι σε ανοιχτό. Εκεί υστερούν τα περισσότερα με σκληρή οροφή. Το παρμπρίζ πάει τόσο πίσω που σχεδόν καλύπτει τον οδηγό, άσε που είναι και πατικωμένο οπότε αν σκύψεις εμπρός χτυπάς.... (δεν είμαι ψηλός αλλά κάθομαι σχετικά όρθιος). Οπότε έτσι απορρίπτω Renault, Peugeot, Astra, Focus, Mitsubishi Colt, Nissan Micra, Volvo.... Δεν μένουν και πολλά.
Από πρσοθιοκίνητα θα πήγαινα για το VW EOS. Το βρίσκω και πιο όμορφο με σκληρή οροφή που είναι και διπλού χαρακτήρα (ανοίγει και σαν ηλιοροφή μόνο) που δεν σε καλύπτει και είναι πολύ πιο καλοφτιαγμένο από τα γαλλικά. Αλλιώς σε πιο μικρό και παιχνιδιάρικο (επίσης με οροφή διπλού χαρακτήρα αν και μαλακή) το MINI.
Αλλά αφού υπάρχουν πισωκίνητα, σαφώς πιο πρίμιουμ αλλά σε μτχ όχι ακριβότερα γιατί να μην τα προτιμήσεις. BMW 3άρα για σκληρή οροφή που δεν σε σκεπάζει (ή και 6άρα για την υπέρβαση, στα ίδια λεφτά είναι, ή σειρά 2 για πιο μαζεμένο, ή πιο παλιά 3άρα με μαλακή οροφή για οικονομία). Υπάρχουν και Alpina αν ξέρεις και θέλεις, Audi που βγαίνει και σε τετρακίνητο, Mercedes CLK (πολύ καλό κι ας μην μου αρέσουν τα στρογγυλά φωτάκια ούτε τα gay κουμπάκια). Όταν υπάρχουν όλα τα προηγούμενα Saab μόνο αν το ερωτευτείς. Lexus έχει 2 μοντέλα αλλά μάλλον όχι. Infinity το ίδιο.
Jaguar, Maserati, Porsche διαθέτουν επίσης πίσω θέσεις αλλά δεν φαντάζομαι να σε ενδιαφέρουν και Bentley, Rolls δεν τους ενδιαφέρεις εσύ.
aka onyx !