Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#554480 Στα Volvo έχουμε τεχνογνωσία πάντως...
Χτύπα το πεντακυλινδρο..Μόνο στη πάνω βάση μηχανής πάσχουν όπως βλέπεις.Εικόνα

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Chris
#554497 Το c70 απορριπτεται, βγαινει γυρω στα 70 ευρω παγια εξοδα πανω, το μηνα, απο τα αλλα 2. Απο το μεγκαν 1 ακομα περισσοτερο. Πρεπει να ειναι αμαξαρα, οντως. Αν το ηθελα για καθημερινο θα το κοιτουσα πιο προσεκτικα...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#554512
Anonymous Founder έγραψε:Πολύ καλή πρόταση και οι τιμές είναι χαμηλά βλέπω:
https://www.car.gr/used-cars/volvo/c70. ... d=features
Μια άλλη λύση θα ήταν και η αντίστοιχη 3άρα BMW:
https://www.car.gr/classifieds/cars/?so ... ategory=12

Το βασικό πρόβλημα αυτών των αυτοκινήτων, είναι το βάρος τους που σημαίνει πως θέλουν κάποιο μοτέρ που να τα κινεί με αξιοπρέπεια και πως η κατανάλωση θα είναι αυξημένη σίγουρα.

πολύ καλές προτάσεις όντως. κ το volvo πολύ φθηνό βλέπω. τα hard top είναι πολύ καλή επιλογή.

στο δικό μου με 2λιτρο πετρέλαιο έχω κατανάλωση 6-6,2 πάντα. σε βενζίνη θα είναι κάπως περισσότερο. αλλά κ με 2λιτρό πετρέλαιο πάει πολύ γρήγορα.

εγώ το δικό μου ίσως αναγκαστώ να το πουλήσω σε κανένα χρόνο λόγω της πετρελαιοαπαγόρευσης. αλλά σκέφτομαι να αγοράσω 4 cabrio βενζίνη, πχ 428 . Έμεινα πολύ ευχαριστημένος έως τώρα...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#554514 Για μένα το βασικό σε ανοιχτό είναι όταν το ανοίγεις να νιώθεις ότι είσαι σε ανοιχτό. Εκεί υστερούν τα περισσότερα με σκληρή οροφή. Το παρμπρίζ πάει τόσο πίσω που σχεδόν καλύπτει τον οδηγό, άσε που είναι και πατικωμένο οπότε αν σκύψεις εμπρός χτυπάς.... (δεν είμαι ψηλός αλλά κάθομαι σχετικά όρθιος). Οπότε έτσι απορρίπτω Renault, Peugeot, Astra, Focus, Mitsubishi Colt, Nissan Micra, Volvo.... Δεν μένουν και πολλά.
Από πρσοθιοκίνητα θα πήγαινα για το VW EOS. Το βρίσκω και πιο όμορφο με σκληρή οροφή που είναι και διπλού χαρακτήρα (ανοίγει και σαν ηλιοροφή μόνο) που δεν σε καλύπτει και είναι πολύ πιο καλοφτιαγμένο από τα γαλλικά. Αλλιώς σε πιο μικρό και παιχνιδιάρικο (επίσης με οροφή διπλού χαρακτήρα αν και μαλακή) το MINI.
Αλλά αφού υπάρχουν πισωκίνητα, σαφώς πιο πρίμιουμ αλλά σε μτχ όχι ακριβότερα γιατί να μην τα προτιμήσεις. BMW 3άρα για σκληρή οροφή που δεν σε σκεπάζει (ή και 6άρα για την υπέρβαση, στα ίδια λεφτά είναι, ή σειρά 2 για πιο μαζεμένο, ή πιο παλιά 3άρα με μαλακή οροφή για οικονομία). Υπάρχουν και Alpina αν ξέρεις και θέλεις, Audi που βγαίνει και σε τετρακίνητο, Mercedes CLK (πολύ καλό κι ας μην μου αρέσουν τα στρογγυλά φωτάκια ούτε τα gay κουμπάκια). Όταν υπάρχουν όλα τα προηγούμενα Saab μόνο αν το ερωτευτείς. Lexus έχει 2 μοντέλα αλλά μάλλον όχι. Infinity το ίδιο.
Jaguar, Maserati, Porsche διαθέτουν επίσης πίσω θέσεις αλλά δεν φαντάζομαι να σε ενδιαφέρουν και Bentley, Rolls δεν τους ενδιαφέρεις εσύ.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#554516 Το ΕOS εχει τραγική αξιοπιστία ειδικα δε η οροφή ειναι για τα μπάζα. Κανα 93 καινούργιο κοιταξες; Γενικα αν πάρεις soft top φρόντισε να έχει θερμαινομενο πισω τζαμί.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#554519 Χομπιστας ε; Αμαξαρα. Κοιτα για καμιά CLK απο τις πρώτες. Εγώ θα κοιτούσα και για 306 άλλα ξεχνάς παθητική ασφάλεια σε αυτα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#554524 Θα κοίταζα και για κάποιο κλειστό σεντάν με 4 πόρτες ή χάτσμπακ με 5 πόρτες και ανοιχτά παράθυρα. Οι μηχανισμοί είναι αρκετά φθηνότεροι σε περίπτωση αντικατάστασης και δεν κάνεις πουθενά παραχώρηση.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#554525 Ενα ιμπρεζα πχ που δεν εχει και πλαισια στα παραθυρα, θα δινει ακομα περισσοτερο την αισθηση ανοιχτου; :lol:

@mirage, παθολογικα αντιμερσεντικος. Κατι στο εσωτερικο τους, στην εργονομια και το design του με κανει να νιωθω 20 χρονια μεγαλυτερος. Ειδικα εκεινης της εποχης οι δεινοσαυροι. Σα να ειναι σχεδιασμενα για πρεσβυωπια. 306 οχι απλα και μονο επειδη βαζω κατι ακομα και παιρνω 307.


< >
Άβαταρ μέλους
By Chris
#554527 Verkocht= πουληθηκε :)

Τωρα γιατι ειναι ακομα πανω η αγγελια, θα σε γελασω


< >
Άβαταρ μέλους
By Chris
#554531 Μιραγκιε, αν εχει τζαμι ειναι σιγουρα θερμαινομενο κι αν εχει πλαστικο δεν ειναι, ή υπαρχουν και περιπτωσεις με τζαμι χωρις αντιστασεις;


< >