Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#651461
funkyreverend έγραψε:
markvag έγραψε:
trident1971 έγραψε:Γερμαναραδες με FSI λεω να απεχω προς το παρον.


Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά οι απλοί FSI (χωρίς τούρμπο) δεν είχαν ιδιαίτερα προβλήματα... :hmmm:


Όχι, προβλήματα υπήρχαν μόνο σε ότι είχε να κάνει με την εισαγωγή μίγματος και τις βαλβίδες (με μείωση ισχύος και λαμπάκια στο καντράν), την καύση και τη λίπανση του μοτέρ.


Α, εντάξει, όχι κάτι σοβαρό, μόνο σε όλες τις φάσεις λειτουργίας του μοτέρ... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#651475
markvag έγραψε:
trident1971 έγραψε:Απανταω σε ολους ή στους περισσοτερους:

markvag έγραψε:Το Megane αυτής της γενιάς, ιδίως το cabrio, είναι γενικά για ανθρώπους που αντέχουν πολλά άγχη... Άγχος να μην χαλάσει, άγχος να μην κλείσει η οροφή, άγχος να μην σε αφήσει στη μέση του δρόμου, άγχος μην χαλάσει αυτή η |λογοκρισία| με την κάρτα και ζητάει κανένα 2χίλιαρο, κτλ... (συγνώμη Chris :oops: )

Προσωπικά, θα ήμουν μεταξύ του 307cc ή μίας 3άρας (αν μπορέσεις να βρεις κάποια που να μην έχει βιαστεί άπειρες φορές σε όλα τα σημεία και σε λογική τιμή, ξέρω σχεδόν αδύνατη εξίσωση), ειδάλλως, αφού υπάρχει 4θέσιο, γιατί το συζητάμε;; :hmmm:

Με γεια το ΜΧ-5


Μιλας για προσωπικη σου εμπειρια megane ή κοντινη ή "ακουσα" ?(κξερω οτι δεν ειχες Megane αλλα ειχες αλλη Γαλλικουρα, και ξερω οτι ακους και πραγματα)?


1ος ξάδερφος είχε (και δυστυχώς γι' αυτόν συνεχίζει να έχει, μιας και δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να το πετάξει και να πάρει κάτι που να μην θέλει λεφτά κάθε τρεις και λίγο) Megane sedan ίδιας γενιάς, με το 1,4 μοτέρ των 100 ατίθασων.

Συνέχεια προβλήματα, από φθηνά μέχρι 1-2 χιλιάρικων...

Καμία σχέση σε μηχανικά μέρη η Renault με την PSA. Είτε για το καλό, είτε για το κακό. Δεν ισχύει γενικά δηλαδή αυτό το "είχα Γαλλικά και ξέρω", μιλάμε για τελείως διαφορετικά αμάξια.

trident1971 έγραψε: 3αρα με hard top? Κατι ειχε ποσταρει ο Hifi σε νωριτερο ποστ, εννοειται οτι ακουγεται γαματη αλλα πηγαινε και κανα 12αρι τουλαχιστον νομιζω.


Ναι, ξέχασα το hardtop... επίσης, όπως είπα, καλή τύχη να βρεις καμία μη καγκουρεμένη σε φυσιολογική τιμή.

trident1971 έγραψε:Γερμαναραδες με FSI λεω να απεχω προς το παρον.


Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά οι απλοί FSI (χωρίς τούρμπο) δεν είχαν ιδιαίτερα προβλήματα... :hmmm:

trident1971 έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Μη γνωρίζοντας τι σημαίνει SLK με +150.000 χλμ στο κοντέρ
:hmmm:


Αυτο δεν το γνωριζω και εγω, υπαρχει κανεις που να εχει εμπεριστατωμενη αποψη για το θεμα? :hmmm:
Νομιζω Obelix και Beams ειναι γνωστες


Χωρίς, σε καμία περίπτωση να είμαι ιδιαίτερος γνώστης, δεν έχω καλή εικόνα για το 1,8Κ μοτέρ... :hmmm: Στην C200 του πατέρα μου (με πολύ χαλαρή οδήγηση) ράγισε κεφαλή στα 125Κ χλμ και στα 385Κ έσπασε ο στρόφαλος (ΟΚ, την βλάβη στα 385Κ χλμ δεν την λες και αφύσικη, αλλά στα 125Κ την λες...). Εκτός αυτού, η εικόνα του εσωτερικού (πλαστικά, καθίσματα, κτλ) δεν είναι και η καλύτερη μετά από καιρό, αλλά πρέπει να ομολογήσω πως όλα δουλεύουν σαν καινούρια. Εκτός από τα δύο αυτά θέματα του μοτέρ, το αμάξι είναι σαν καινούριο. Και το 5άρι αυτόματο, με αλλαγές βαλβολινών κάθε 120Κ χλμ παραμένει όπως όταν αγοράστηκε το αμάξι. Το δίλιτρο μοτέρ που είχαν τα προηγούμενης γενιάς που αναφέρθηκαν, πρέπει όντως να είναι αλεξίσφαιρο...

Σίγουρα βέβαια Mercedes και φθηνή συντήρηση δεν πάνε πακέτο (ιδίως μετά από πχ 10 χρόνια), αν και υπάρχουν λύσεις στην πιάτσα.



Για εμένα, η καλύτερη ένδειξη αξιοπιστίας είναι το reliability index, που βγαίνει από την warranty direct. Βλέπει τι πληρώνει για βλάβες στις εγγυήσεις που δίνει και βγάζει τα σχετικά νούμερα. Οπότε ξέρουν καλά τι παίζει με κάθε μοντέλο που έχουν, μιας και τα πληρώνουν. Απλά δεν πάει πολύ πίσω...
Το θέμα με τα Renault, είναι ότι υπάρχουν γενιές και γενιές. Το συγκεκριμένο Mégane όντως έβγαζε θέματα. Από την άλλη το Clio TCE του αδελφού μου σε δέκα χρόνια έχει βγάλει μια βαλβίδα EGR αν θυμάμαι καλά και κάτι ψιλολογια τύπου φλας που σταματά να δουλεύει . Το δικό μου με 165.000χλμ έχει πάει συνεργείο απρογραμμάτιστα μόνο γιατί κόλλησε το gps, έχει κάψει 2 λάμπες φρένων πίσω και φυσικά τρώει τακάκια για πρωινό. Κατά τα άλλα ουδέν, οκ έχει και μια ευαισθησία στο κιβώτιο και ενίοτε σκαλωνει.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#651480 SLK με πάνω από 100000 χλμ να υπολογίζεις ότι θα κάνεις εναν έλεγχο σε καδένα γρανάζια εκκεντροφόρου , κόστος ανάλογα την φθορά από 2-3 έως 7-8 κατοσταρικα, πάντα με ιμιτασιον ανταλλακτικά.
Οροφή το σύνηθες είναι να χάνει λάδια η μπουκάλα που ασφαλίζει τον ουρανό, επισκευή σε τόρνο κανα τρακοσαρι με τα βάλε βγάλε. Επίσης τρίζει η οροφή σε όλα.
Συνεμπλοκ μπαλάκια είναι σύνηθες σε όλα τα Μερσεντές , νομίζω νορμάλ τιμές.
Γενικά υπάρχουν λύσεις για συντήρηση για όλα τα βαλαντια αλλά είναι ένα ακριβό αμάξι όσο και να έχει φτηνηνει.
Ότι θες για SLK με ρωτάς

< Note 6 >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#651494
rafi έγραψε:Ασχετο αλλα πόσα χλμ. έχει το clio tce του αδερφού;

.
Όχι πολλά, γύρω στα 110-120.000. Πρέπει να αναμένουμε κάτι?

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#651532
belgarion έγραψε:Το θέμα με τα Renault, είναι ότι υπάρχουν γενιές και γενιές. Το συγκεκριμένο Mégane όντως έβγαζε θέματα. Από την άλλη το Clio TCE του αδελφού μου σε δέκα χρόνια έχει βγάλει μια βαλβίδα EGR αν θυμάμαι καλά και κάτι ψιλολογια τύπου φλας που σταματά να δουλεύει . Το δικό μου με 165.000χλμ έχει πάει συνεργείο απρογραμμάτιστα μόνο γιατί κόλλησε το gps, έχει κάψει 2 λάμπες φρένων πίσω και φυσικά τρώει τακάκια για πρωινό. Κατά τα άλλα ουδέν, οκ έχει και μια ευαισθησία στο κιβώτιο και ενίοτε σκαλωνει.

< Note >


Ακριβώς. Έχω την εντύπωση πως η επόμενη γενιά Megane και η τωρινή είναι αξιόπιστα αμάξια.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#651535 https://www.car.gr/28240447-opel-astra-1-8-cabrio

Opel Astra Cabrio 1.8 με λίγα σχετικά χλμ.


Που να μπλέκεις με τα υπόλοιπα... είσαι και συνηθισμένος με το Χιουνται και θα σου κακοφανει

< >
Άβαταρ μέλους
By Chris
#651541 Να αποφασισει πρωτα ο ενδιαφερομενος βεβαια αν θελει καμπριο ή ροουντστερ

Και τα 2 εχουν τα καλα τους, εγω ποτε δε θα πηγαινα για κατηγορια 207, τιγκρα κλπ, εχω την αισθηση πως συνδυαζουν τα αρνητικα και των 2 κατηγοριων, πως να το πω, μισοριξιες

Αν παει για καμπριο, το φοκους προταθηκε;


< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#651555 Δεν τον λυπάσαι και του προτείνεις το έκτρωμα των CC?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#651556 Ήταν χοντρό αυτό.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#651559
alexm έγραψε:Ας την πω και γώ τη μλκια μου.

https://www.car.gr/29187181-audi-a4
Για μένα είναι το πιο όμορφο της κατηγορίας


Ως κάμπριο και χωρίς οδηγικές ανησυχίες , απο μένα είναι ΝΑΙ
Ως κάμπριο με οδηγικές ανησυχίες, όντως κάποιο MX-5 , με τη σκληρή.

Για την SLK 1.8 που προτάθηκε, μεγάλη προσοχή στο μοτέρ της και εξονυχιστικός έλεγχος για τις εργασίες που έχουν γίνει σε καδένα-εκκεντροφόρους-γλύστρες κλπα.
Μεγάλο αγκάθι αυτού του κινητήρα και ήθελε συνεργείο-επισκευαστική μονάδα που να ξέρει το αυτοκίνητο αλλιώς
ο λογαριασμός μεγαλώνει επικίνδυνα.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#651564
mirage έγραψε:Δεν τον λυπάσαι και του προτείνεις το έκτρωμα των CC?


Ολα τα cc ασχημα μου φαινονται προσωπικα :lol: Οποτε τι μεγκαν, τι αστρα, τι φοκους, αμα το προτιμαει και ειναι λιγοτερο ζημιαρικο...

Εξ'ορισμου, οι αναλογιες δεν μπορει να ειναι ποτε σωστες. Μονο το eos σωζεται λιγο στα ματια μου.

Η απορια καποιου 1-2 σελιδες πριν, απαντηθηκε? Αν υπαρχει γιαπωνεζικο cc? Μαζικης παραγωγης και για ευρωπη, οχι κανα k-car που βγηκε σε 120 κομματια μονο στην αντιπροσωπεια της νταιχατσου στο Κυοτο. Εγω δεν καταφερα να σκεφτω κατι.
Τελευταία επεξεργασία από Chris και 12 Ιουν 2020, 14:01, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά