panos2171 έγραψε:cosneo έγραψε:
Για το Mx5 nc ψαξτο λίγο με τις φλάντζες του 1,8 που απλά έχω ακούσει χωρίς να ξέρω κάτι παραπάνω.
Περί κατανάλωσης λαδιού μάλλον λες Κώστα. Δεν ήταν θέμα φλάντζας αυτό αλλά θερμοστάτη. Κολλούσε ανοιχτός, δε το παίρνανε πρέφα και από κει ξεκινούσε το πρόβλημα γιατί τα πιέζανε ενώ θεωρητικά ήταν κρύα και άρα ψέκαζε συνεχώς περισσότερο καύσιμο. Έχω την εντύπωση ότι την ακούγανε τσιμούχες βαλβίδων ή εμβόλων.
Αυτό, ναι!
Πάντως το mx5 το rc (αυτο με την σκληρή αναδιπλούμενη οροφή) θα βόλευε κάποιον που δεν έχει χώρο για parking. Επίσης από ότι έχω διαβάσει έχει απλο και αξιόπιστο μηχανισμό και γενικότερα είναι αξιόπιστο σαν αυτοκίνητο.
Υπερβάλλω εννοείται, αλλά το κάνω για να επιστήσω την προσοχή ότι δεν είναι φάση σαγιονάρα QsisVTS το καλοκαιράκι, απαιτεί κάποιες παραχωρήσεις που με τα Μέγκαν κλπ δεν θα χρειάζεται να κάνεις. Παίρνεις παραπάνω πίσω στην οδήγηση ασυζητητί, αλλά δεν είναι το ίδιο άνετα στην καθημερινή μετακίνηση. Οπότε η ερώτηση είναι: θέλω να οδηγώ κάτι ενδιαφέρον ή θέλω κάμπριο όπως το έθεσε ο Chris;
drdino έγραψε:mmarkom έγραψε:Εγώ πέρσι που το σκεφτόμουν για το 307 με τα 150/175 άλογα άκουσα ιστορίες τρόμου και για άλυτα προβλήματα στο μοτέρ λόγω κακού εργοστασιακού σχεδιασμού όσον αφορά το τομέα του turbo αν θυμάμαι καλά.Επίσης όταν έκανα όρεξη για κανένα Cooper S 10ετίας και βάλε μου θύμισαν πως πρόκειται για το ίδιο μοτέρ308 εννοείς αλλά δεν υπάρχει κάτι άλυτο. Τα προβλήματα είναι γνωστά πλέον και αντιμετωπίσιμα... Το 200αρι δε (υπερσπανιο πουλί στην Ελλάδα) είναι πολύ καλύτερο.
Κάπου είχα διαβάσει πως, για το 207 κυρίως, πως τα θέματα που είχαν λύθηκαν στο face-lift, δηλαδή από το 2010 και μετά.
Ισχύει κάτι τέτοιο ή βλακείες?
markvag έγραψε:Το Megane αυτής της γενιάς, ιδίως το cabrio, είναι γενικά για ανθρώπους που αντέχουν πολλά άγχη... Άγχος να μην χαλάσει, άγχος να μην κλείσει η οροφή, άγχος να μην σε αφήσει στη μέση του δρόμου, άγχος μην χαλάσει αυτή η |λογοκρισία| με την κάρτα και ζητάει κανένα 2χίλιαρο, κτλ... (συγνώμη Chris )
Προσωπικά, θα ήμουν μεταξύ του 307cc ή μίας 3άρας (αν μπορέσεις να βρεις κάποια που να μην έχει βιαστεί άπειρες φορές σε όλα τα σημεία και σε λογική τιμή, ξέρω σχεδόν αδύνατη εξίσωση), ειδάλλως, αφού υπάρχει 4θέσιο, γιατί το συζητάμε;;
Με γεια το ΜΧ-5
Μιλας για προσωπικη σου εμπειρια megane ή κοντινη ή "ακουσα" ?(κξερω οτι δεν ειχες Megane αλλα ειχες αλλη Γαλλικουρα, και ξερω οτι ακους και πραγματα)?
3αρα με hard top? Κατι ειχε ποσταρει ο Hifi σε νωριτερο ποστ, εννοειται οτι ακουγεται γαματη αλλα πηγαινε και κανα 12αρι τουλαχιστον νομιζω.
cosneo έγραψε:Αν και νομίζω το έχω γράψει και άλλη φορά, σε γενικές γραμμές από Megane 1,6 δες από το 2008 και έπειτα. Στα τελειώματα της καριέρας του είχε λύσει αρκετά θέματα του.
Γερμαναραδες με FSI λεω να απεχω προς το παρον.
Καποια στιγμη αλλαξε το μοντελο το CC και υπαρχει πιο καινουριο. Κοστιζει αρκετα ακριβοτερα και βλεπω πολυ πετρελαιο που με απωθεί.
EDDIE_147 έγραψε:Μη γνωρίζοντας τι σημαίνει SLK με +150.000 χλμ στο κοντέρ
Αυτο δεν το γνωριζω και εγω, υπαρχει κανεις που να εχει εμπεριστατωμενη αποψη για το θεμα?
Νομιζω Obelix και Beams ειναι γνωστες
Σε προηγουμενες συζητησεις στο φορουμ διαβαζω για λαδοπαγιδες και μαγικα που συνεβαιναν στους κινητηρες που έχει η SLK και αλλα "μικρα" ΜΒ της εποχης, αλλα πραγματικα δεν εχω ιδεα αν πχ ειναι αναγνωρισιμα απο ενα καλο συνεργειο / αντιπροσωπεια αν παω ενα αυτοικινητο για ελεγχο και αν "λυνονται" τα θεματα χωρις μια περιουσια.
Οι τιμες τους παιζουν τοσο πολυ που ειναι περιεργο, βλεπεις 1.8 μοντελα (που εχουν και χαμηλοτερο σημα) με 9Κ και με 15 Κ...
funkyreverend έγραψε: Οπότε η ερώτηση είναι: θέλω να οδηγώ κάτι ενδιαφέρον ή θέλω κάμπριο όπως το έθεσε ο Chris;
Ακριβως. Ξερω οτι Megane και 307 308 κλπ εινα αλλο πραγμα απο το ΜΧ-5.... οπως εγραψα και παραπανω, αμα παω ΜΧ 5 ακριβο ειμαι στα επιπεδα φτηνοτερου SLK..... άλλο περιεργο διλημμα.
NickTG έγραψε:Κάπου είχα διαβάσει πως, για το 207 κυρίως, πως τα θέματα που είχαν λύθηκαν στο face-lift, δηλαδή από το 2010 και μετά.
Ισχύει κάτι τέτοιο ή βλακείες?
Χρησιμη πληροφορία αν την ξερει καποιος
trident1971 έγραψε:Οι τιμες τους παιζουν τοσο πολυ που ειναι περιεργο, βλεπεις 1.8 μοντελα (που εχουν και χαμηλοτερο σημα) με 9Κ και με 15 Κ...
Αμάξια 10+ ετών με ακριβή συντήρηση προκαλούν εύλογο ερωτηματικό σχετικά με το κατά πόσο ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν τυπικός ή το είχε παρτάλι.
Όπου παρτάλι --> τα πολύ χαμηλά νούμερα που μπορεί να βλέπεις.
Το 15Κ είναι λίγο φάση 'ζητάω τόσα για να χαίρομαι ότι θα έπιανα τόσα', αλλά ΟΚ όπως τη βρίσκει κανείς.
Διαχρονικά πάντως οι SLK κράταγαν αξία (όταν πήρα το δικό μου, αντίστοιχης κατάστασης SLK 200 ήταν +50% πιο ακριβή).
Φαντάζομαι λόγω κυβισμού (1,8).
trident1971 έγραψε:αμα παω ΜΧ 5 ακριβο ειμαι στα επιπεδα φτηνοτερου SLK..... άλλο περιεργο διλημμα.
Καθόλου δίλημμα, όταν βλέπεις SLK με 8-9k και με 15k οι πρώτες είναι παρτάλια και οι δεύτερες απλά δεν είναι για πούλημα εκτός αν κάποιος βρεθεί και τα δώσει για τους δικούς του λόγους.
Οι καλές SLK βρίσκονται στο μέσο των τιμών αυτών, δηλαδή με 10-11k βρίσκεις μια καλή SLK. Όπως και με 8-9€ βρίσκεις ένα καλό RC. Αυτά των 6k θέλουν άλλα τόσα για μαζέματα. Το βασικότερο όμως είναι να καταλήξεις, θέλεις roadster ή όχι; Γιατί υπάρχει και το ΤΤ.
< >
Στα 9 είδα κάποια που φαίνονται περιποιημένα.
Τονίζω το φαίνονται γιατί από κάτω μπορεί να κρύβεται ο Γκοτζίλα.
Πάντως δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε mx5 και slk ειδικά αν μιλάμε για καθημερινή χρήση.
Θα πρότεινα πρωτης facelift αυτοματο 230κ.
Αλεξισφαιρα ειναι. Και κινητηρας/μετάδοση και η οροφη. Ειχα ενα και το εδωσα με 250κ χλμ γιατι ηταν το τριτο στο σπιτι πλεον. Το πηρα με 5+ προηγουμενους ιδιοκτητες χωρις ιστορικο και δεν ζητησε τιποτα παρολο το συνεχες κανιβαλισμα.
Με καποια βασικα check αποφευγεις τα πολλα πολλα χαζα. Εκει που ποναν αρκετα ειναι σκουριες στα φτερα.
< 9 SE >
trident1971 έγραψε:Απανταω σε ολους ή στους περισσοτερους:markvag έγραψε:Το Megane αυτής της γενιάς, ιδίως το cabrio, είναι γενικά για ανθρώπους που αντέχουν πολλά άγχη... Άγχος να μην χαλάσει, άγχος να μην κλείσει η οροφή, άγχος να μην σε αφήσει στη μέση του δρόμου, άγχος μην χαλάσει αυτή η |λογοκρισία| με την κάρτα και ζητάει κανένα 2χίλιαρο, κτλ... (συγνώμη Chris )
Προσωπικά, θα ήμουν μεταξύ του 307cc ή μίας 3άρας (αν μπορέσεις να βρεις κάποια που να μην έχει βιαστεί άπειρες φορές σε όλα τα σημεία και σε λογική τιμή, ξέρω σχεδόν αδύνατη εξίσωση), ειδάλλως, αφού υπάρχει 4θέσιο, γιατί το συζητάμε;;
Με γεια το ΜΧ-5
Μιλας για προσωπικη σου εμπειρια megane ή κοντινη ή "ακουσα" ?(κξερω οτι δεν ειχες Megane αλλα ειχες αλλη Γαλλικουρα, και ξερω οτι ακους και πραγματα)?
1ος ξάδερφος είχε (και δυστυχώς γι' αυτόν συνεχίζει να έχει, μιας και δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να το πετάξει και να πάρει κάτι που να μην θέλει λεφτά κάθε τρεις και λίγο) Megane sedan ίδιας γενιάς, με το 1,4 μοτέρ των 100 ατίθασων.
Συνέχεια προβλήματα, από φθηνά μέχρι 1-2 χιλιάρικων...
Καμία σχέση σε μηχανικά μέρη η Renault με την PSA. Είτε για το καλό, είτε για το κακό. Δεν ισχύει γενικά δηλαδή αυτό το "είχα Γαλλικά και ξέρω", μιλάμε για τελείως διαφορετικά αμάξια.
trident1971 έγραψε: 3αρα με hard top? Κατι ειχε ποσταρει ο Hifi σε νωριτερο ποστ, εννοειται οτι ακουγεται γαματη αλλα πηγαινε και κανα 12αρι τουλαχιστον νομιζω.
Ναι, ξέχασα το hardtop... επίσης, όπως είπα, καλή τύχη να βρεις καμία μη καγκουρεμένη σε φυσιολογική τιμή.
trident1971 έγραψε:Γερμαναραδες με FSI λεω να απεχω προς το παρον.
Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά οι απλοί FSI (χωρίς τούρμπο) δεν είχαν ιδιαίτερα προβλήματα...
trident1971 έγραψε:EDDIE_147 έγραψε:Μη γνωρίζοντας τι σημαίνει SLK με +150.000 χλμ στο κοντέρ
Αυτο δεν το γνωριζω και εγω, υπαρχει κανεις που να εχει εμπεριστατωμενη αποψη για το θεμα?
Νομιζω Obelix και Beams ειναι γνωστες
Χωρίς, σε καμία περίπτωση να είμαι ιδιαίτερος γνώστης, δεν έχω καλή εικόνα για το 1,8Κ μοτέρ... Στην C200 του πατέρα μου (με πολύ χαλαρή οδήγηση) ράγισε κεφαλή στα 125Κ χλμ και στα 385Κ έσπασε ο στρόφαλος (ΟΚ, την βλάβη στα 385Κ χλμ δεν την λες και αφύσικη, αλλά στα 125Κ την λες...). Εκτός αυτού, η εικόνα του εσωτερικού (πλαστικά, καθίσματα, κτλ) δεν είναι και η καλύτερη μετά από καιρό, αλλά πρέπει να ομολογήσω πως όλα δουλεύουν σαν καινούρια. Εκτός από τα δύο αυτά θέματα του μοτέρ, το αμάξι είναι σαν καινούριο. Και το 5άρι αυτόματο, με αλλαγές βαλβολινών κάθε 120Κ χλμ παραμένει όπως όταν αγοράστηκε το αμάξι. Το δίλιτρο μοτέρ που είχαν τα προηγούμενης γενιάς που αναφέρθηκαν, πρέπει όντως να είναι αλεξίσφαιρο...
Σίγουρα βέβαια Mercedes και φθηνή συντήρηση δεν πάνε πακέτο (ιδίως μετά από πχ 10 χρόνια), αν και υπάρχουν λύσεις στην πιάτσα.
Για εμένα, η καλύτερη ένδειξη αξιοπιστίας είναι το reliability index, που βγαίνει από την warranty direct. Βλέπει τι πληρώνει για βλάβες στις εγγυήσεις που δίνει και βγάζει τα σχετικά νούμερα. Οπότε ξέρουν καλά τι παίζει με κάθε μοντέλο που έχουν, μιας και τα πληρώνουν. Απλά δεν πάει πολύ πίσω...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Ωστόσο, ακόμη και με τα 163 άλογα "θερίζει" σε σχέση με ένα ατμοσφαιρικό megane ας πούμε, είναι 6τάχυτη, κάνει σχετικά ήσυχο ταξίδι για τα δεδομένα convertible 15ετίας (μία soft top Ε46 από την οποία επίσης έχω παραστάσεις, είναι πολύ χειρότερη σε ταξίδι -παίζει ρόλο πως ήταν και 5τάχυτη βέβαια-)
Γενικά, πολύ τίμιο αυτοκινητάκι για χαλαρές βόλτες και ενεργητική ασφάλεια συν το ωραίο vibe του cabrio, όμως δεν θα έδινα εύκολα πάνω από 10Κ για ένα καλό. Καλώς κακώς μιλάμε για αρκετά παλιά οχήματα, με μηδενικό σύγχρονο εξοπλισμό και ειδικά η SLK έχει λίγο έως πολύ φουσκωμένες τιμές λόγω του combo αστέρι + λογικά cc κυβισμού.
markvag έγραψε:trident1971 έγραψε:Γερμαναραδες με FSI λεω να απεχω προς το παρον.
Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά οι απλοί FSI (χωρίς τούρμπο) δεν είχαν ιδιαίτερα προβλήματα...
Όχι, προβλήματα υπήρχαν μόνο σε ότι είχε να κάνει με την εισαγωγή μίγματος και τις βαλβίδες (με μείωση ισχύος και λαμπάκια στο καντράν), την καύση και τη λίπανση του μοτέρ.