Παντα ηθελα ενα καμπριο. Απαιτησεις μετακινησης δεν υπαρχουν, θα αγοραστει αποκλειστικα για να μου φυγει η καψα. Δηλαδη καμια εκδρομουλα, κυριακατικες βολτες κλπ. Αν δω οτι αντεχει μπορει να κατεβω και Ελλαδα αν υπαρχει διαθεση.
Επισης, το πρωτο μου αμαξι ηταν μεγκαν 1, και παντα ηθελα να το ξαναπαρω. Οποτε ξεκινησα κοιτωντας αυτο σε καμπριο. Το παλιο μου δεν ειχε βγαλει κατι σημαντικο, μονο βασεις εξατμισης μου εκοβε, οποτε δεν ξερω τι θεματα μπορει να εχει σαν μοντελο.
Επισης βλεπω και μεγκαν 2 cc, λιγο ακριβοτερα, και ακομα πιο πανω 307 cc. Αξιζει η σκληρη οροφη την ευκολια της ή παιζει να κατεβει μια μερα και να μην ξανανεβει ποτε?
Θα προτιμουσα να μην ειναι roadster, ωστε να εχει και λιγο πορτ παγκαζ και να μην φοβαμαι καθε φορα που θα το παιρνει η στη βροχη, και οι πισω υποτυπωδεις θεσεις ειναι καλοδεχουμενες. Πχ mr2, mx5 κλπ τα ξεχναω. Ετσι κι αλλιως το στησιμο και η γρηγορη οδηγηση ειναι στον πατο των επιθυμιων μου, που να τα κανω αλλωστε στα βουνα της Ολλανδιας. Οποτε κοιταω για 4θεσιο μπροστοκινητο.
Καποια αλλα που ειδα σερφαροντας λιγο ειναι το αστρα, κατι volvo v70, saab 9.3, clk, κλπ, δε με ψηνουν για διαφορους λογους (πχ σιχαινομαι τα οπελ).
Το μεγκαν 1 το βρισκω σε 1.6 και διλιτρο, το μεγκαν 2 και το 307 μονο σε διλιτρα. Για μεγκαν 1 θα ηθελα να μεινω κατω απο τα 1500 ευρω, για τα αλλα 2 θα πηγαινα και μεχρι 2500 νομιζω (τελειως απο την κοιλια μου τα ορια).
Υπαρχει καποιο αλλο που ξεχναω? Πχ, 206 cc πολυ μικρο, barchetta το ιδιο (θα επαιρνα για πλακα μια αν ειχα ηδη ενα αυτοκινητο, αλλα οχι για μοναδικο, ειδα μια φωτο το πορτ παγκαζ της και με πηραν τα κλαματα ), golf 4 μπλιαξ
Θα ηθελα λοιπον να μαθω κυριως αξιοπιστια των τριων υποψηφιων και αν υπαρχει καποιο αλλο που ξεχναω.