Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#554389 Καλημέρα. Ο αδερφός ψάχνει για καινούριο αυτοκίνητο. Κατηγορία τιμής. Βαριά μέχρι 21.000 ευρώ τελική τιμή (και όσο φθηνότερα τόσο καλύτερα προφανώς). Απαραίτητα στοιχεία: Mοτέρ diesel και αυτόματο (aka χωρίς χειροκίνητο συμπλέκτη) κιβώτιο. Κατηγορία: Μικρομεσαία ή/και crossover ανάλογου όγκου.
Ο αδερφός μου είναι της φαν της ευκολίας οδήγησης, πρακτικότητας/χώρων και της οικονομίας κατανάλωσης, και αδιάφορος οδηγικά (προφανώς επιθυμεί αυτοκίνητο που να μην εμπνέει ανασφάλεια). Κωλύματα του στιλ θέλει ή δε θέλει ευρωπαϊκό, γιαπωνέζικο κλπ δεν υπάρχουν γενικά. Απλά επειδή και τα 2 του μέχρι τώρα αυτοκίνητα (Mitsubishi Colt 1.3 2005 & Toyota Auris 1.6 2010) ήταν ιαπωνικά και ειδικά με το Auris έχει φάει μεγάλη ξενέρα με εικόνα πλαστικών και τριγμούς συν φτήνεια κατασκευής, καλοκοιτάζει κατα΄αρχάς πιο ζωηρά ευρωπαϊκά ονόματα (αν και μάλλον έτσι κι αλλιώς δεν πρέπει καν να υπάρχουν ιαπωνικά/κορεατικά diesel & αυτόματα στις κατηγορίες που κοιτά).
Βασικοί περιορισμοί σε αυτό που ψάχνει απ' όσο είδαμε είναι ότι σχετικά λίγες εταιρείες βγάζουν μοντέλα σε αυτές τις κατηγορίες που, όντας diesel, να συνδυάζονται και με αυτόματο κιβώτιο.
Μέχρι στιγμής είδαμε σε Οpel τα Αstra & Crossland X. Διαφορετικές φιλοσοφίες, λίγο πιο πολυτελής εικόνα εσωτερικού το Astra, μεγαλύτερος χώρος αποσκευών το Crossland Χ (ειδικά το astra έχει 310 λίτρα χώρο αποσκευών με χρήση ρεζέρβας ανάγκης αντί κιτ επισκευής όπου μόνο με το τελευταίο έχει τα 370 λίτρα που διαφημίζουν, γεγονός που ξενέρωσε τον αδερφό). Επίσης το Astra με αυτόματο φοράει (υποχρεωτικά) τον 1.6 136 ίππων ενώ το Crossland Χ φορά (επίσης υποχρεωτικά) τον 1.5 120 ίππων (της PSA προφανώς).
Αμφότερα βγαίνουν γύρω στα 21.000 ευρώ με το Crossland Χ γύρω στα 300 ευρώ φθηνότερο για παρόμοιο (χαμηλομεσαίο αλλά χωρίς ουσιαστικές ελλείψεις) επίπεδο εξοπλισμού.
Από μια πρόχειρη αναζήτηση με τα ζητούμενα κινητήρα/κιβωτίου που έθεσα υπάρχει σίγουρα το Fiat Tipo, το οποίο αν εξαιρέσει κανείς την μάλλον μέτρια/παρωχημένη εικόνα εσωτερικού, έχει καλούς χώρους και πολύ ανταγωνιστική τιμή, στα 17400 ευρώ (17150 αν η αγορά γίνει μέχρι 31/12) με το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού και 6άρι αυτόματο κιβώτιο με το μοτέρ diesel 120 ίππων της Fiat, οπότε λογικά θα το κοιτάξει κι αυτό σε έκθεση.
Ενδιαφέρουσα επιλογή φαίνεται το Seat Arona το οποίο με το μικρό μοτέρ diesel 95 ίππων και αυτόματο DSG βγαίνει γύρω στα 19500 ευρώ με μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού χωρίς βασικές ελλείψεις. Επίσης γενικά από όσο έχω διαβάσει έχει καλές κριτικές σε θέματα οδικής συμπεριφοράς και πακέτου value for money. Ερωτηματικά η αξιοπιστία DSG και κινητήρα σε βάθος χρόνου.
Το Seat Leon μάλλον δεν τον πολυενδιαφέρει ως αμάξωμα/αισθητική οπότε προς το παρόν δεν το κοιτάμε (αν όμως πηγαίνοντας σε έκθεση Seat δούμε καμιά δελεαστική προσφορά λόγω αλλαγής μοντέλου πχ, ίσως το δούμε κι αυτό).
Yπάρχει επίσης το Renault Captur με μοτέρ 90 ίππων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σε καλή έκδοση εξοπλισμού γύρω στα 20500 ευρώ, καθώς και το ανάλογο Μegane με τον diesel τον 110 ίππων περίπου στα 21500, οπότε ξεφεύγει.
Έχετε υπόψη κάτι άλλο; Ξαναλέω ότι κοιτάμε οπωσδήποτε diesel και οπωσδήποτε αυτόματο, οπότε προβληματισμοί του τύπου, γιατί θέλει diesel, ή γιατί σώνει και καλά αυτόματο, δεν μπαίνουν στην κουβέντα. Ο αδερφός είναι αγύριστο κεφάλι σε αυτά.
Περιμένω τα σχόλιά σας.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#554406 Χαλαρά θα έπαιρνα ένα fiat tipo κι ας κατασκευάζεται τουρκία. Αλλά και το λεόν στο δίνουν σε εξαιρετική τιμή.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#554411 Αφού δε θέλει τσιπιές στο εσωτερικό, τι να το κάνει το Fiat; Αναφορικά με το αμάξωμα, θα προτιμούσα Σουβ παρά μικρομεσαίο για λόγους ορατότητας και πρακτικότητας.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#554412 To 500 το απορρίπτει με το καλημέρα λόγω εμφάνισης. Το Λεόν αφενός δεν φαίνεται να βγαίνει φτηνότερο από το Arona κι αφετέρου δεν του πολυαρέσει σαν εμφάνιση συν το ότι οδεύει προς αντικατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#554420
lazarefa έγραψε:To 500 το απορρίπτει με το καλημέρα λόγω εμφάνισης. Το Λεόν αφενός δεν φαίνεται να βγαίνει φτηνότερο από το Arona κι αφετέρου δεν του πολυαρέσει σαν εμφάνιση συν το ότι οδεύει προς αντικατάσταση.

To Leon είναι πολλές κλάσεις καλύτερο αυτοκίνητο από το Arona και κατά την γνώμη μου είναι λάθος να παραβλέπει την ουσία από την ψευτό-SUV εμφάνιση.
To Arona έχει δοκιμαστεί σε moose test με απαράδεκτα αποτελέσματα:

To Leon στην ίδια δοκιμασία περνάει με 5 χλμ επιπλέον, με ασφάλεια και χωρίς δράματα. Η διαφορά είναι χαώδης!

Επειδή μάλλον του αρέσουν τα SUV, και επειδή θέλει diesel και αυτόματο (και πολύ σωστά, ειδικά με diesel μοτέρ το αυτόματο είναι σωτηρία), στην μικρή κατηγορία το καλύτερο αυτόματο το έχουν οι Γάλλοι της PSA (και κάποιων Opel πλέον), εγώ θα πρότεινα να δει το C3 Aircross.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#554423 Εγώ πάλι (κι αφού φτάνει στα 21 το μπάτζετ) θα κοίταζα το 308 1.5 130 ΕΑΤ8 που βγαινει πάνω-κάτω σε αυτά τα λεφτά (οκ, δεν είναι SUV αλλά έχει άλλες χάρες)
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#554425 . στο διαμορφωτή της Citroen το C3 Aircross εμφανίζεται σε πετρέλαιο διαθέσιμο μόνο με μηχανικό κιβώτιο σε έκδοση 100 ή 120 ίππων. Με αυτόματο εμφανίζεται διαθέσιμο μόνο στην 1.2 βενζίνη 110 ίππων.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#554426
Asimov έγραψε:Εγώ πάλι (κι αφού φτάνει στα 21 το μπάτζετ) θα κοίταζα το 308 1.5 130 ΕΑΤ8 που βγαινει πάνω-κάτω σε αυτά τα λεφτά (οκ, δεν είναι SUV αλλά έχει άλλες χάρες)

To 308 είναι όντως εξαιρετική επιλογή πλην όμως στον κατάλογο ξεκινά από 21600 χωρίς μεταλλικό οπότε σε τιμή ταμείου θα βγαίνει αρκετά πάνω από 22000 ευρώ.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#554429 Δεν ισχύουν οι τιμές καταλόγου. Πήρα πρόσφατα προσφορά -3800 (από 22800 στα 19000 σε ετοιμοπαράδοτο λόγω BF και καλά), αλλά σε κάθε περίπτωση έχουν προωθητική έκπτωση γύρω στα 2 χιλιάρικα, αν πας σε παραγγελία. Ας το κοιτάξει.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#554430 Ο αδερφός μου βρήκε τα Opel Astra & Crossland X σε μια έκθεση Opel που ρώτησε το πρώτο οριακά στα 21000 (ή κανά 100άρι λιγότερο) και το δεύτερο 20500 αλλά μιλάμε για τελικές τιμές με μεταλλικό, τέλη κυκλοφορίες, έξοδα προετοιμασίας κλπ., οπότε όταν βλέπουμε μια τιμή από ΧΧΧΧΧ ευρώ στον κατάλογο, βάλτε περίπου + 1000 ευρώ για το χρώμα και τα λοιπά.
Κάποιοι έμποροι βέβαια κάνουν κι εξτρά προωθητικές ενέργειες αλλά αυτά μόνο με επιτόπια έρευνα διαπιστώνονται.
Asimov, τώρα είδα τι έγραψες. ΟΚ, ευχαριστώ θα του πω σαφώς να το κοιτάξει και το 308. Πολύ καλό αυτοκίνητο όντως.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#554434
lazarefa έγραψε:. στο διαμορφωτή της Citroen το C3 Aircross εμφανίζεται σε πετρέλαιο διαθέσιμο μόνο με μηχανικό κιβώτιο σε έκδοση 100 ή 120 ίππων. Με αυτόματο εμφανίζεται διαθέσιμο μόνο στην 1.2 βενζίνη 110 ίππων.

Α, ακόμη να το φέρουν με τον diesel σε αυτόματο;
Μπορεί να δει τότε το C4 Cactus, είναι λίγο περίεργο σε κάποια (πχ πίσω παράθυρα που δεν ανοίγουν, ο συνοδηγός δεν έχει δικό του αεραγωγό και πρέπει ν' αρκείται στον κεντρικό, κλπ) αλλά είναι ευχάριστο αυτοκίνητο μέσα-έξω και στο δρόμο πολύ άνετο.
Η τιμή του θα είναι εντός budget και με συμπαθητικό εξοπλισμό.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#554467
Asimov έγραψε:Δεν ισχύουν οι τιμές καταλόγου. Πήρα πρόσφατα προσφορά -3800 (από 22800 στα 19000 σε ετοιμοπαράδοτο λόγω BF και καλά), αλλά σε κάθε περίπτωση έχουν προωθητική έκπτωση γύρω στα 2 χιλιάρικα, αν πας σε παραγγελία. Ας το κοιτάξει.
Πριν κάνα μήνα για το 308 , ενώ υπήρχε έκπτωση 1200€ για χειροκίνητο η τιμή για το αυτόματο ήταν καταλόγου. Για το black friday όντως έδωσαν μεγάλες εκπτώσεις (θα μου είχε βγει μεταλλικό χειροκίνητο γύρω στα 19.000 αν θυμάμαι καλά, το έγραψα και κάπου) αλλά το θέμα είναι αν τις συνεχίζουν και για ποια αυτοκίνητα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#554469 Για τα - 3800 μου έδωσαν μια λίστα με (αρκετά και σε μπόλικα χρώματα) αυτοκίνητα που είτε ήταν στο τελωνείο είτε ήταν στο καράβι είτε είχαν πάρει ημερομηνία παραγωγής και για τα οποία ίσχυε η έκπτωση και μετά την BF. Δεν ξέρω τι έχει μείνει ή αν συνεχίζει και μετά την 1/12 (φαντάζομαι πως ναι). Η έκπτωση των 1800 πάντως είναι πάγια, την παίρνεις και τώρα άμα πας.

Σε κάθε περίπτωση θα ξαναπαίξει κάτι μέχρι το Μάρτη που συνήθως επαναλαμβανει τις προσφορές η Peugeot. Αλλάζει και το μοντέλο σε ένα χρόνο.