Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By snoops
#551742
markvag έγραψε:
snoops έγραψε:Εδώ βέβαια ανεβαίνει αρκετά το κόστος για τις εκδόσεις DSG.


Συν την εξαιρετικά αμφιλεγόμενη αξιοπιστία του... :rtfm:


Aναφέρεσαι στην αξιοπιστία του DSG;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#551744
snoops έγραψε:
markvag έγραψε:
snoops έγραψε:Εδώ βέβαια ανεβαίνει αρκετά το κόστος για τις εκδόσεις DSG.


Συν την εξαιρετικά αμφιλεγόμενη αξιοπιστία του... :rtfm:


Aναφέρεσαι στην αξιοπιστία του DSG;
Ναι, σε αυτό αναφέρεται. Υπήρχε , τουλάχιστον παλιότερα, μεγάλο θέμα με την αναξιοπιστία του 7αριου dsg. Θεωρητικά το έχουν βελτιώσει αλλά δεν ξέρω αν όντως έχουν λυθεί τα θέματα που είχε.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By snoops
#551747
belgarion έγραψε:
snoops έγραψε:
markvag έγραψε:
snoops έγραψε:Εδώ βέβαια ανεβαίνει αρκετά το κόστος για τις εκδόσεις DSG.


Συν την εξαιρετικά αμφιλεγόμενη αξιοπιστία του... :rtfm:


Aναφέρεσαι στην αξιοπιστία του DSG;
Ναι, σε αυτό αναφέρεται. Υπήρχε , τουλάχιστον παλιότερα, μεγάλο θέμα με την αναξιοπιστία του 7αριου dsg. Θεωρητικά το έχουν βελτιώσει αλλά δεν ξέρω αν όντως έχουν λυθεί τα θέματα που είχε.

< Note >


Η αλήθεια είναι πως δεν καίγομαι για αυτόματο κιβώτιο, αλλά αν ήταν απροβλημάτιστο και βοηθούσε στην οικονομικότερη/αποδοτικότερη οδήγηση του οχήματος ίσως να το επέλεγα. Παρόλα αυτά, αν μιλάμε και για θέματα αξιοπιστίας, θα το αποφύγω. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#551898
snoops έγραψε:
markvag έγραψε:
snoops έγραψε:Εδώ βέβαια ανεβαίνει αρκετά το κόστος για τις εκδόσεις DSG.


Συν την εξαιρετικά αμφιλεγόμενη αξιοπιστία του... :rtfm:


Aναφέρεσαι στην αξιοπιστία του DSG;


Ακριβώς, όπως είπε και ο παραπάνω. Θεωρητικά έχει βελτιωθεί, αλλά δεν θα έβαζα και χέρι στη φωτιά... :lol: Γενικά αν μιλάμε για αυτόματο κιβώτιο σε απλό καθημερινό αυτοκίνητο (όπου η ταχύτητα αλλαγών είναι δευτερεύον θέμα), θεωρώ πως ένα διπλοσύμπλεκτο δεν προσφέρει κάποιο ιδιαίτερο πλεονέκτημα, ιδίως σε σχέση με ένα καλό "κλασσικό" με μετατροπέα ροπής.

Όχι ότι δεν υπάρχουν αναξιόπιστα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, αλλά θεωρώ πως είναι πιο απλά σε κατασκευή και άρα (θεωρητικά τουλάχιστον) πιο πιθανό να είναι αξιόπιστα... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#552024
snoops έγραψε:
sknipper έγραψε:αποφυγή βρώμας του ντίζελ, μειωμένο ρίσκο απαξίωσης ή και περιορισμού χρήσης.
Για τα δύο τελευταία τείνω να συμφωνήσω - όμως είναι πραγματικά πιο βρώμικο το diesel ακόμη και με τα Euro 6b;
Εδώ και 1,5 χρόνο που ποδηλατώ κάθε μέρα για τη δουλειά σε διαβεβαιώνω ότι ακόμα και τα πολύ καινούργια ντίζελ και με πετρέλαιο Αγγλίας μυρίζουν από αρωματικά (με την κακή έννοια, καρκινογόνο άρωμα) μέχρι τη μαυρίλα όταν πατάνε γκάζι. Δεν ξέρω τι euro είναι αλλά όλα βρωμάνε.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#552044 Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν όταν βγάζουν φίλτρα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#552048 Μέχρι τώρα ναι, αβέρτα.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#552085
Asimov έγραψε:
theo13 έγραψε:
snoops έγραψε:
Scotch έγραψε:Κάποιο που να χωράει πίσω 3 παιδικά καθίσματα (αν τα άλλα δύο παιδιά είναι μικρά).

< >


Θα έχουμε για το άμεσο μέλλον ένα booster και δυο βρεφικά καθισματάκια. Τα παιδιά είναι 6 ετών, 8 μηνών και το τρίτο έρχεται...


το μόνο αυτοκίνητο που έχει τα κατάλληλα πίσω καθίσματα για 3 παιδιά είναι το Peugeot 5008.

Για το 5008 δεν ξέρω, ξέρω όμως ότι ΣΙΓΟΥΡΑ, αν μιλάμε για SUV, υπάρχει αυτή η δυνατότητα στο Honda CRV.
Τα MPV εννοείται ότι είναι πιο ευέλικτα σε αυτό το θέμα.


Εγώ μιλάω για τρία ΚΑΝΟΝΙΚΑ καθίσματα.
Το CRV δεν έχει τρια καθίσματα πίσω, τουλάχιστον τρια καθίσματα που να χωρούν παιδικά καθίσματα.
Εικόνα

Αντίθετα το 5008 έχει. Το έχω ψάξει πολύ πρόσφατα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό γι αυτό το ξέρω σίγουρα :lol:
Εικόνα

Ενώ φυσικά έχει και 3η σειρά καθισμάτων.
Εικόνα
Εικόνα

Δε ξέρω πόσο βγαίνει τελική τιμή με έκπτωση του τέλους ταξινόμησης λόγω τριτεκνίας, αλλά νομίζω ότι είναι καλή περίοδος snoops να πάρεις προσφορά και να πετύχεις καλή τιμή.

Με μια πρόχειρη αναζήτηση είδα τις παρακάτω τιμές:

5008 1.6 BlueHDi 120 Active Grip: 32.000 ευρώ
5008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 Active Grip: 33.000 ευρώ
Άρα αν υπολογίζεις και το όφελος από το τέλος ταξινόμησης πιστεύω πέφτεις πολύ κοντά στο budget σου. Κατά την γνώμη μου επειδή με την ασφάλεια δε παίζεις και 1000-1500 ευρώ παραπάνω να πάει η τελική τιμή, να το πάρεις, για την ασφάλεια και την άνεση των παιδιών σου. (συν ότι είναι καλό αυτοκίνητο φυσικά)
Άβαταρ μέλους
By g8777
#598876 Ανασταίνω το τοπικό μια απλή ερώτηση.

Kadjar απερχόμενο 1.5 dci sport edition στα 23παρακατι ή Tuscon exclusive mild hybrid με 4 χιλιάρικα παραπάνω (26600); Αξίζει η υπέρβαση; :hmmm:
Κλίνω προς κατζαρ, ξενερωμα με την απτή ποιότητα της καμπίνας και έχει μείνει μόνο μπλέ :thumbsdown:
Όποιος αναφέρει τπτ από την γείτονα χώρα θα βρεθεί ξαντεριασμενoς ανήμερα chpanayash , ξηγημενα πράγματα. :x

Α, να αποφύγουμε παρακαλω Βαγκαιους, υποσχέθηκα dimviii. :oops:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#598877 Γιατί kadjar κι όχι Qashqai που είναι ίδιο στο πιο όμορφο, είναι η ερώτηση.
Και μπλε κιόλας :shifty:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#598878 Γιατί το κατσαπλιαρ είναι πολύ καλύτερο οδηγικά. Κασκαι test drive με 17κ στο κοντέρ βαραγε νταούλια σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Ασε που πόνεσαν τα μυαλά μας από τον θόρυβο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#598879 :hmmm:

Ίδια αμάξια, πόση διαφορά να έχουν... Το Kadjar το δοκίμασες ή διαβάζεις περιοδικά κι εσυ; :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#598880 ΚΙΑ? :hmmm: