Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#551652 Γιωργο η μπαταρία στο κλειδι αλλαχτηκε στην 4ετια περίπου στο QQ μου. Και στο Micra το ίδιο.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#551656
cosneo έγραψε:Γιωργο η μπαταρία στο κλειδι αλλαχτηκε στην 4ετια περίπου στο QQ μου. Και στο Micra το ίδιο.
Δεν θα το έκανα τόσο θέμα αλλά έχει συναγερμό αντιπροσωπείας που δεν είχαν προβλέψει να ανοίγει χειροκινητα και έτσι το να κόβεις βόλτες με το συναγερμό να χτυπάει, ε δεν το λες και πολύ in

Επίσης δεν είχε υπάρξει αμάξι που να χει καεί ασφαλεία για τον εσωτερικό φωτισμο και να μην ξεκινάει. Μέχρι που γνώρισα το QQ!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#551658
red_monster έγραψε:Γιαπωνέζικη πχιοτητα.


Ντιμηηηηη
Παλαιά, Renault groupe

< Note >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#551664
Focusman91 έγραψε:Επίσης δεν είχε υπάρξει αμάξι που να χει καεί ασφαλεία για τον εσωτερικό φωτισμο και να μην ξεκινάει. Μέχρι που γνώρισα το QQ!


Led λαμπάκια πήγες να του βάλεις και φρικαρε!
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#551666
cosneo έγραψε:
Focusman91 έγραψε:Επίσης δεν είχε υπάρξει αμάξι που να χει καεί ασφαλεία για τον εσωτερικό φωτισμο και να μην ξεκινάει. Μέχρι που γνώρισα το QQ!


Led λαμπάκια πήγες να του βάλεις και φρικαρε!
Ναι είχα κάνει επιχείρηση να βάλω led παντού στο εσωτερικό αλλά βάζοντας ήδη ένα έκαψε ασφάλεια. Μετά με το χρώμα που έβαλα, το είπανε χειρουργείο, οπότε τελικά το άφησα με τα εργοστασιακά φώτα (μέσα).

< Note >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#551670
Obelix έγραψε:
red_monster έγραψε:Γιαπωνέζικη πχιοτητα.


Ντιμηηηηη
Παλαιά, Renault groupe

< Note >
Ξέροντας πόσο περίεργοι είναι οι Γάλλοι, βλέπεις να έχουν περάσει γαλλικές ιδιοτροπίες στην Α class με τους αντίστοιχους κινητήρες?

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#551675 Όχι μόνο κινητήρες δίνουν, μόνο το citan και το Smart είναι αμιγώς Renault.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#551679 Κι εγώ για την κατηγορία (μικρομεσαία SUV με σχετικά μικρούς κινητήρες) θα απέφευγα το ντίζελ. Θα το συζήταγα αν έλεγες για 2,0-2,5 λτ και πάνω ή για πάνω από 25-30.000χλμ το χρόνο.
Πολύ βασικό το να χωράνε και τα 3 παιδιά (2 καθισματάκια κι ένα booster), και αυτό δεν είναι καθόλου αυτονόητο. Και μην κοιτάς απλά τις διαστάσεις, πρέπει να πας από κοντά να δεις που είναι οι ζώνες και αν πραγματικά χωράνε.
Δεν θεωρώ απαραίτητο αλλά με 3 παιδιά αν δεν ξεφεύγεις σε λεφτά ή διαστάσεις αξίζει να πάρεις 7θέσιο (κρίμα που το 6 θέσιο Honda FRV δεν βγαίνει πια, για το Fiat Multipla δεν θέλω να πω τίποτα), κάπου θα σου χρειαστεί και σου προσφέρει αρκετές λύσεις.
Και πάρε αυτόματο.
Άβαταρ μέλους
By snoops
#551687
sknipper έγραψε:Κι εγώ για την κατηγορία (μικρομεσαία SUV με σχετικά μικρούς κινητήρες) θα απέφευγα το ντίζελ.


sknipper έγραψε:Και πάρε αυτόματο.


Oι λόγοι για αυτές τις επιλογές έχουν να κάνουν με το κόστος, την αξιοπιστία ή κάτι άλλο;
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#551689
snoops έγραψε:
sknipper έγραψε:Κι εγώ για την κατηγορία (μικρομεσαία SUV με σχετικά μικρούς κινητήρες) θα απέφευγα το ντίζελ.


sknipper έγραψε:Και πάρε αυτόματο.


Oι λόγοι για αυτές τις επιλογές έχουν να κάνουν με το κόστος, την αξιοπιστία ή κάτι άλλο;
Το καύσιμο για το κόστος αγοράς, διαφορά κόστους χρήσης όχι αρκετά πειστική, αποφυγή βρώμας του ντίζελ, μειωμένο ρίσκο απαξίωσης ή και περιορισμού χρήσης.
Το αυτόματο για την ευκολία αλλά ανάλογα με την εφαρμογή μπορεί να σημαίνει και αξιοπιστία και οικονομία στη συντήρηση.
Άβαταρ μέλους
By snoops
#551690
sknipper έγραψε:
snoops έγραψε:
sknipper έγραψε:Κι εγώ για την κατηγορία (μικρομεσαία SUV με σχετικά μικρούς κινητήρες) θα απέφευγα το ντίζελ.


sknipper έγραψε:Και πάρε αυτόματο.


Oι λόγοι για αυτές τις επιλογές έχουν να κάνουν με το κόστος, την αξιοπιστία ή κάτι άλλο;
Το καύσιμο για το κόστος αγοράς, διαφορά κόστους χρήσης όχι αρκετά πειστική, αποφυγή βρώμας του ντίζελ, μειωμένο ρίσκο απαξίωσης ή και περιορισμού χρήσης.
Το αυτόματο για την ευκολία αλλά ανάλογα με την εφαρμογή μπορεί να σημαίνει και αξιοπιστία και οικονομία στη συντήρηση.


Είχα αυτόματο μοντέλο (σε παλιό αμάξι - Nissan Sunny του '93) και ήταν όντως μεγάλη ευκολία για διαδρομές εντός πόλεως. Φαντάζομαι πως τα σημερινά DSG έχουν κάνει άλματα σε σχέση με εκείνα τα πρωτόγονα αυτόματα...Εδώ βέβαια ανεβαίνει αρκετά το κόστος για τις εκδόσεις DSG.
Άβαταρ μέλους
By snoops
#551691
sknipper έγραψε:αποφυγή βρώμας του ντίζελ, μειωμένο ρίσκο απαξίωσης ή και περιορισμού χρήσης.


Για τα δύο τελευταία τείνω να συμφωνήσω - όμως είναι πραγματικά πιο βρώμικο το diesel ακόμη και με τα Euro 6b;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#551704 Ναι. Αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα ακόμη "επιδοτείται" λόγω χαμηλής τιμής στην αντλία σε σχέση με την βενζίνη και διαφοράς στα τέλη.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#551713
snoops έγραψε:Εδώ βέβαια ανεβαίνει αρκετά το κόστος για τις εκδόσεις DSG.


Συν την εξαιρετικά αμφιλεγόμενη αξιοπιστία του... :rtfm: