Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#551389 Renault Kadjar? Είναι αδερφάκι του nissan , έχει 5 χρόνια εγγύηση αν δεν κάνω λάθος, ίσως αξίζει μια ματιά. Για το θέμα βενζίνη vs πετρέλαιο, είσαι σίγουρος ότι οι διαφορές σε τέλη είναι τόσο μεγάλες σε όλες τις περιπτώσεις? Δες και kodiac, ateca αλλά και karoq.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#551391 Το Ateca θα έρθει στο επόμενο εξάμηνο σε έκδοση φυσικού αερίου. Υπάρχει περίπτωση να σε ενδιαφέρει; Κόστος κίνησης σχεδόν μισό από το πετρέλαιο (όχι, δεν είναι ορθογραφικό λάθος), καμία αγωνία για μελλοντική απαγόρευση αφού είναι το πιο καθαρό καύσιμο. Λογικά θα έχεις όφελος και στα τέλη κυκλοφορίας.
Μειονεκτήματα;
Λιγότερη δύναμη (130 αντί για 150 ίππους ο 1.5)
Περιορισμένα πρατήρια (δες αν σε βολεύουν τα υπάρχοντα, αν και λένε ότι θα αυξηθούν)
Χώρος αποσκευών κατά τι μικρότερος
Μικρότερο ντεπόζιτο βενζίνης (για όταν τελειώνει το φυσικό αέριο)

Συν ότι θα χρειαστεί να περιμένεις.

https://youtu.be/6jTi4GDSduU
Άβαταρ μέλους
By snoops
#551394
Dimsabas έγραψε:Το οποίο μάλιστα θα έρθει στο επόμενο εξάμηνο σε έκδοση φυσικού αερίου. Υπάρχει περίπτωση να σε ενδιαφέρει; Κόστος κίνησης σχεδόν μισό από το πετρέλαιο (όχι, δεν είναι ορθογραφικό λάθος), καμία αγωνία για μελλοντική απαγόρευση αφού είναι το πιο καθαρό καύσιμο. Λογικά θα έχεις όφελος και στα τέλη κυκλοφορίας.
Μειονεκτήματα;
Λιγότερη δύναμη (130 αντί για 150 ίππους ο 1.5)
Περιορισμένα πρατήρια (δες αν σε βολεύουν τα υπάρχοντα, αν και λένε ότι θα αυξηθούν)
Χώρος αποσκευών κατά τι μικρότερος
Μικρότερο ντεπόζιτο βενζίνης (για όταν τελειώνει το φυσικό αέριο)

Συν ότι θα χρειαστεί να περιμένεις.
https://youtu.be/6jTi4GDSduU


Ασφαλώς και με ενδιαφέρει το CNG, μάλιστα είχα κοιτάξει και το Octavia - το μόνο με ΦΑ κοντά σε αυτη την καηγορία μεγέθους-budget. Για την αναμονή, αναλόγως με το πότε θα έρθει.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#551397 Asimov τι ΧΑΩΔΗΣ ;;;

2 lt /100χλμ βλεπω στο spritmonitor.de :hmmm:

Στα 12κ χλμ δλδ θα εχει καταναλωσει 240λτ παραπανω βενζινη*0,15= τριαντα εξι ευρω παραπανω /ετος :s_whiteflag

Ωπα , κατσε, πολυ λιγα βγαινουν, εκανα καπου λαθος; :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By snoops
#551398
g8777 έγραψε:Asimov τι ΧΑΩΔΗΣ ;;;

2 lt /100χλμ βλεπω στο spritmonitor.de :hmmm:

Στα 12κ χλμ δλδ θα εχει καταναλωσει 240λτ παραπανω βενζινη*0,15= τριαντα εξι ευρω παραπανω /ετος :s_whiteflag

Ωπα , κατσε, πολυ λιγα βγαινουν, εκανα καπου λαθος; :s_sarcastic


Oντως είναι μικρή η διαφορά...έχει ανέβει αρκετά και η τιμή του diesel βέβαια :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By fot
#551400
g8777 έγραψε:Asimov τι ΧΑΩΔΗΣ ;;;

2 lt /100χλμ βλεπω στο spritmonitor.de :hmmm:

Στα 12κ χλμ δλδ θα εχει καταναλωσει 240λτ παραπανω βενζινη*0,15= τριαντα εξι ευρω παραπανω /ετος :s_whiteflag

Ωπα , κατσε, πολυ λιγα βγαινουν, εκανα καπου λαθος; :s_sarcastic


Ναι έκανες. Είναι 240 επι την τιμή του λίτρου της βενζίνης.


< >
Άβαταρ μέλους
By fot
#551404 Στα της διαφοράς, υπάρχει επιπλέον το ποσό λίτρα ετησίως επι την διαφορά τιμής και τα τέλη. Γενικά σε τέτοιου τύπου αυτοκίνητο θα πρότεινα πετρέλαιο. Βέβαια με την οικονομία του καυσίμου θα μπεις σε πειρασμό για περισσότερα χιλιόμετρα. Αλλά και πάλι μόνο θετικό το βλεπω, γιατί σημαίνει περισσότερες βόλτες και ταξίδια.


< >
Άβαταρ μέλους
By snoops
#551405 Συνεπώς μιλάμε για διαφορά 300-400€ + τη διαφορά στα τέλη. Με τον επί του παρόντος ισχύοντα πίνακα τελών κυκλοφορίας πάντως, δεν βρήκα κάποιο βενζινοκίνητο που να πέφτει σε χαμηλότερη κλίμακα από τα 141-160, δηλαδή 1.85€ ανά γραμμάριο εκπομπών - εκτός κι αν κοίταξα τις εκπομπές τους με λάθος τρόπο.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#551407 Οπότε μιλάμε για απόσβεση κοντά στη δεκαετία.
Άβαταρ μέλους
By snoops
#551408
fot έγραψε:Στα της διαφοράς, υπάρχει επιπλέον το ποσό λίτρα ετησίως επι την διαφορά τιμής και τα τέλη. Γενικά σε τέτοιου τύπου αυτοκίνητο θα πρότεινα πετρέλαιο. Βέβαια με την οικονομία του καυσίμου θα μπεις σε πειρασμό για περισσότερα χιλιόμετρα. Αλλά και πάλι μόνο θετικό το βλεπω, γιατί σημαίνει περισσότερες βόλτες και ταξίδια.


< >


Αυτό που αποτέλεσε τον αρχικό λόγο ανησυχίας δεν ήταν τόσο το οικονομικό (που φυσικά μετράει), όσο η πιθανότητα το diesel να χτυπηθεί ανελέητα την επόμενη δεκαετία. Κι αυτό διότι το συγκεκριμένο όχημα θα το αγοράσω καινούριο και θα το κρατήσω για πάρα πολύ καιρό. Δεν θέλω να έρθουν το 2025 και να μου πουν: "απαγορεύεται να κυκλοφορείς εντός πόλεως". Συν τοις άλλοις θα απαξιωθούν απίστευτα όλα τα diesel, άρα θα χάσω πολλά και στη μεταπωλητική αξία, όταν έρθει εκεινος ο καιρός.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#551439 Προσωπικά θα κοιτούσα κάτι σε Κορέα μεριά. Αξιοπιστία, χώροι, άνεση, χαμηλό κόστος συντήρησης. Huyndai ή ΚΙΑ δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, μηχανικά τα ίδια είναι τα αμάξια, οι διαφορές είναι στην εμφάνιση και σε ρυθμίσεις της ανάρτησης. Επίσης, προσωπικά θα κοιτούσα (εφόσον δεν κάνεις πολλά χλμ και δεν προβλέπεται να αυξηθούν τα χλμ που κάνεις) κάποιο μοτέρ από τα μικρά τούρμπο βενζίνης, δεν είμαι σίγουρος όμως πως οι Κορεάτες τα έχουν σε αυτά τα μοντέλα που κοιτάς... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By theo13
#551457
snoops έγραψε:
Scotch έγραψε:Κάποιο που να χωράει πίσω 3 παιδικά καθίσματα (αν τα άλλα δύο παιδιά είναι μικρά).

< >


Θα έχουμε για το άμεσο μέλλον ένα booster και δυο βρεφικά καθισματάκια. Τα παιδιά είναι 6 ετών, 8 μηνών και το τρίτο έρχεται...


το μόνο αυτοκίνητο που έχει τα κατάλληλα πίσω καθίσματα για 3 παιδιά είναι το Peugeot 5008.