Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#548159
Dimsabas έγραψε:Η πρώτη απάντηση στο θέμα πέρασε παντελώς ασχολίαστη. Μόνο ο Κίλο με ένιωθε αλλά δεν πήρε την απόφαση.


αμα ειχε ενα Kona Max (+2) να το βλέπαμε :-)
επισης ο ανθρωπος ζηταει άλλα πράγματα, δε νομίζω να έπαιρνε ποτε Hyundai
Κάποια στιγμη θα γράψω ενα ανθολόγιο απόψεων που ακουσα/συγκεντρωσα over the years απο κατοχους και γενικα το target group των "premium" αμαξιων που εχουμε in excess στη δουλεια.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#548167
KiloMeater έγραψε:Κάποια στιγμη θα γράψω ενα ανθολόγιο απόψεων που ακουσα/συγκεντρωσα over the years απο κατοχους και γενικα το target group των "premium" αμαξιων που εχουμε in excess στη δουλεια.

:s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#548185
Dimsabas έγραψε:Η πρώτη απάντηση στο θέμα πέρασε παντελώς ασχολίαστη. Μόνο ο Κίλο με ένιωθε αλλά δεν πήρε την απόφαση.

Να σχολιαστουν τα αυτονοητα? Σε αναζητηση C-Seg SUV προτεινεις ενα μικροτερο B-Seg....νομιζεις οτι το προβλημα ειναι premium ή οχι? :dizzy:

Βασικα την καλυτερη προταση κατα τη γνωμη μου την εκανε ο PeterPan...Αν υπαρχουν στα 38Κ του μπατζετ του ελαφρως μτχ της μεγαλυτερης κατηγοριας, τυπου GLC, ειναι σαφως καλυτερα/πιο προσεγμενα αυτοκινητα, αν φυσικα και ο επιπλεον ογκος δεν ειναι αποτρεπτικος.

Thomas_C200K έγραψε:Εντιτ 2: Στο καυσιμο η ζυγαρια γερνει προς την βενζινη :thumbsdown: ενώ κάνει χλμ για το πηγαινε ελα στην δουλεια.

Συντομα πιστευω θα ανακοινωθει και το υβριδικο XC40. Παντως για να ειναι καλυτερη η συγκριση θα πρεπει να δουμε και για ποιες εκδοσεις μεταξυ των δυο μιλαμε..οπως και για τι χρηση ειναι, αν εχει αναγκη τους χωρους κτλ
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#548194 Audi Q3 και Kona έχουν διαφορά 22 πόντους στο μήκος. Δε λέω ότι είναι αμελητέα διαφορά, αλλά δεν είναι και καθοριστική.Στα μηχανολογικά όμως, τα χωρίζει το χάος.
Εφόσον μιλάμε για πολιτισμένη Ευρώπη, με φορτιστές παντού, το ηλεκτρικό δεν πρέπει να απορριφθεί ελαφρά τη καρδία. Ειδικά αφού ο ενδιαφερόμενος κάνει και κάμποσα χιλιομετράκια.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#548198 Η πλέον ασήμαντη διαφορά ανάμεσα σε Kona και Q3 είναι οι διαστάσεις.
Γενικά δεν υφίσταται η συγκεκριμένη σύγκριση.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#548207 Περαν του οτι η διαφορα μεγεθους ειναι μεγαλυτερη (μιλαμε για το νεο Q3 - 4484), και δεν χαρακτηριζει μονο μια διασταση τους διαθεσιμους χωρους ενος αυτοκινητου, το ζητημα δεν ειναι απλα το μεγεθος. Και το Q5 ειναι μονο 17 ποντους μεγαλυτερο απο το Q3 αλλα ειναι εντελως αλλο αυτοκινητο. Οι κατηγοριες δεν ειναι τυχαια χωρισμενες, καθε μια εχει παραμετρους, οι οποιες συνηθως σχετιζονται με το κοστος, και καθοριζουν τις μηχανολογικες (και οχι μονο) επιλογες.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#548261 Ωραία. Ας προταθεί κι αυτή η επιλογή (μαζί με το σημαντικά πιο ευρύχωρο Kia Niro EV) στον ενδιαφερόμενο. Πιστεύω ότι κάτι θα χάσει, πολλά θα κερδίσει. Κι όχι μόνο οικονομικά. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό, κατευθείαν από το μέλλον. Δεν έπαθε τυχαία την πλάκα του ο 250.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#548307
Dimsabas έγραψε:Ωραία. Ας προταθεί κι αυτή η επιλογή (μαζί με το σημαντικά πιο ευρύχωρο Kia Niro EV) στον ενδιαφερόμενο. Πιστεύω ότι κάτι θα χάσει, πολλά θα κερδίσει. Κι όχι μόνο οικονομικά. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό, κατευθείαν από το μέλλον. Δεν έπαθε τυχαία την πλάκα του ο 250.

Δηλαδη εγω που οδηγησα το Renault Zoe και τρελαθηκα θα με αγαπησεις?
:inlove: :inlove: :inlove:
Καλά τα ηλεκτρικά αλλά πάσχουν πολύ ακόμα... οπότε συμβατικά καύσιμα και άγιος ο θεός.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#548309 Και σένα θα αγαπήσω, και τη Ζωή θα αγαπήσω.

Πού πάσχουν τα ηλεκτρικά; Μιλάμε για την περιοχή που μένεις εσύ, όχι εδώ. Γιατί με μπαταρία 64 kWh, Kona και Kia Niro χτυπούν 500άρια χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#548314
Dimsabas έγραψε:Και σένα θα αγαπήσω, και τη Ζωή θα αγαπήσω.

Πού πάσχουν τα ηλεκτρικά; Μιλάμε για την περιοχή που μένεις εσύ, όχι εδώ. Γιατί με μπαταρία 64 kWh, Kona και Kia Niro χτυπούν 500άρια χιλιόμετρα.

Στα χαρτιά, γιατί στην πραγματικότητα με ζορί να διανύσουν καμιά 200χλμ..., με εχει πιάσει μια μαλάκυνση και έχω ξεκινήσει 2μερα test drive μικρων ηλεκτρικων για τον χαβαλέ. Προς το παρόν το πάγωσα γτ δεν έχω χρόνο, αλλά ενας φυσικος που ψαχνει με τι να αντικαταστησει το Smart του έχει δηλωσει απογοητευμενος... και έχει i8 για τα ΣΚ