Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#542227 Το Opel Combo που είχαμε στην εταιρία, μάλλον είπε το ποίημα. Κατα πάσα πιθανότητα, χτύπησαν κουζινετα, στροφαλός κτλ. :(

Ψάνουμε καινούργιο με ίδιους χώρους.

Ακούω προτάσεις.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#542239 Εμείς στη δουλειά έχουμε 2 καινούρια Doblo 1,3d (ή πιο σωστά 1,25) με 95 ατίθασα Ιταλικά.

Εντυπώσεις; Καλή ανάρτηση (είναι αρκετά άνετο), αξιοπρεπής εξοπλισμός (εκτός αν πας στο τελείως βασικό που δεν έχει και ηχοσύστημα, έχει όμως κεραία... :yahoo: :s_rofl ) και κλασσικά τεράστιοι χώροι. Από επιδόσεις τάφος προφανώς, αλλά στα @@ σου, κατανάλωση πρέπει να είναι γύρω στο 6 με μπόλικο σταμάτα - ξεκίνα και δούλεμα στο ρελαντί (οι μηχανικοί συχνά ξεχνάνε να το σβύσουν και αυτό δουλεύει...). Νομίζω πολύ καλά... Τα αμάξια είναι καινούρια, το πιο παλιό δεν έχει ακόμα 5Κ χλμ, οπότε από αξιοπιστία αγνοώ... Είναι με leasing.

Έχουμε επίσης και ένα Ford Tourneo Connect, πρέπει να είναι πάνω από 10ετία. Παρόλη την ελλειπή συντήρηση, τον άγνωστο αριθμό χλμ (τη μια το κοντέρ δείχνει 120κάτι Κ χλμ, την άλλη 460κάτι Κ χλμ... :metalo: :lol: , αγοράστηκε μεταχειρισμένο, εισαγωγής... :tomato: ), το αμάξι δεν έχει κανένα θέμα αξιοπιστίας. Ένα άλλο όμως που είχαμε (transit connect - ίδιο μέγεθος), έσκασε το μοτέρ, με αποτέλεσμα να φύγει. Θεωρητικά είχε 120Κ χλμ και αγοράστηκε εισαγωγής με 70Κ χλμ από έμπορο, γνωστό για τις ματσακωνιές του ( :roll: ) και στο συνεργείο είπαν πως κάτι τέτοιο βλέπουν σε αμάξια με άπειρα χλμ... Οπότε δεν θα το φοβόμουν αν το έπαιρνα καινούριο...

Προφανώς, με τίποτα μεταχειρισμένο (μόνο από άνθρωπο που ξέρεις πάρα πολύ καλά), θα σκεφτόμουν σοβαρά τη λύση του leasing, έτσι ώστε να έχω κάθε 3 χρόνια καινούριο... :hmmm: Συν το ότι εκπίπτει ως έξοδο, συν το ότι δεν σε νοιάζει για συντήρηση, κτλ, έχεις μονίμως μικτή και ότι κι αν γίνει έχεις πολύ γρήγορα αυτοκίνητο αντικατάστασης. Και το εργαλείο της δουλειάς σου είναι μονίμως καινούριο...

Επειδή σε εμάς έχω φορτωθεί (και) τα αυτοκίνητα, καμία σχέση η ησυχία στο κεφάλι μου με τα leasing.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#542241
markvag έγραψε:Εμείς στη δουλειά έχουμε 2 καινούρια Doblo 1,3d (ή πιο σωστά 1,25) με 95 ατίθασα Ιταλικά.

Εντυπώσεις; Καλή ανάρτηση (είναι αρκετά άνετο), αξιοπρεπής εξοπλισμός (εκτός αν πας στο τελείως βασικό που δεν έχει και ηχοσύστημα, έχει όμως κεραία... :yahoo: :s_rofl ) και κλασσικά τεράστιοι χώροι. Από επιδόσεις τάφος προφανώς, αλλά στα @@ σου, κατανάλωση πρέπει να είναι γύρω στο 6 με μπόλικο σταμάτα - ξεκίνα και δούλεμα στο ρελαντί (οι μηχανικοί συχνά ξεχνάνε να το σβύσουν και αυτό δουλεύει...). Νομίζω πολύ καλά... Τα αμάξια είναι καινούρια, το πιο παλιό δεν έχει ακόμα 5Κ χλμ, οπότε από αξιοπιστία αγνοώ... Είναι με leasing.

Έχουμε επίσης και ένα Ford Tourneo Connect, πρέπει να είναι πάνω από 10ετία. Παρόλη την ελλειπή συντήρηση, τον άγνωστο αριθμό χλμ (τη μια το κοντέρ δείχνει 120κάτι Κ χλμ, την άλλη 460κάτι Κ χλμ... :metalo: :lol: , αγοράστηκε μεταχειρισμένο, εισαγωγής... :tomato: ), το αμάξι δεν έχει κανένα θέμα αξιοπιστίας. Ένα άλλο όμως που είχαμε (transit connect - ίδιο μέγεθος), έσκασε το μοτέρ, με αποτέλεσμα να φύγει. Θεωρητικά είχε 120Κ χλμ και αγοράστηκε εισαγωγής με 70Κ χλμ από έμπορο, γνωστό για τις ματσακωνιές του ( :roll: ) και στο συνεργείο είπαν πως κάτι τέτοιο βλέπουν σε αμάξια με άπειρα χλμ... Οπότε δεν θα το φοβόμουν αν το έπαιρνα καινούριο...

Προφανώς, με τίποτα μεταχειρισμένο (μόνο από άνθρωπο που ξέρεις πάρα πολύ καλά), θα σκεφτόμουν σοβαρά τη λύση του leasing, έτσι ώστε να έχω κάθε 3 χρόνια καινούριο... :hmmm: Συν το ότι εκπίπτει ως έξοδο, συν το ότι δεν σε νοιάζει για συντήρηση, κτλ, έχεις μονίμως μικτή και ότι κι αν γίνει έχεις πολύ γρήγορα αυτοκίνητο αντικατάστασης. Και το εργαλείο της δουλειάς σου είναι μονίμως καινούριο...

Επειδή σε εμάς έχω φορτωθεί (και) τα αυτοκίνητα, καμία σχέση η ησυχία στο κεφάλι μου με τα leasing.



Γιατί αυτό ?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#542249 Transit Connect οδηγούσα παλιά μεταφέροντας τόνερ και εξοπλισμό ΙΤ και ήταν μια χαρά έως πολύ καλό.

< >
Άβαταρ μέλους
By Govus
#542252
saxon_747 έγραψε:
Govus έγραψε:Σάξονα, τι μοτέρ είχε το Combo;

1.7 td Diesel (Isuzu)

Συγγνώμη που παρενέβην, απλά Combo επιβατικό με το ίδιο μοτέρ ξεφορτώθηκε πριν από κανέναν μήνα φιλαράκι στη Θεσ/νίκη, γιατί τον είχε φλομώσει στα προβλήματα (όχι, δεν χτύπησε μοτέρ) :lipsealed: ...
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#542253 Μέχρι τώρα, δεν είχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα εκτός από αυτό και ένα δυναμό. Τι να πω...
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#542257
red_monster έγραψε:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=266176404&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&grossPrice=false&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelDescription=caddy&maxPrice=4500&minFirstRegistrationDate=2008&pageNumber=1&scopeId=VUT75&usage=USED&searchId=30875cc7-f35d-7b1e-0669-4c4f64c6d884

Υπολόγιζε ακόμα 2500 για εκτελωνισμό-πινακίδες-μεταφορά


Και το Combo από Γερμανία το είχαμε φέρει, ξέρω τη διαδικασία. Αλλά από Γερμανία ξανά όχι. Ούτε από μάντρα φυσικά. Η καινούργιο ή leasing.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#542261
saxon_747 έγραψε:
red_monster έγραψε:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=266176404&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&grossPrice=false&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelDescription=caddy&maxPrice=4500&minFirstRegistrationDate=2008&pageNumber=1&scopeId=VUT75&usage=USED&searchId=30875cc7-f35d-7b1e-0669-4c4f64c6d884

Υπολόγιζε ακόμα 2500 για εκτελωνισμό-πινακίδες-μεταφορά


Και το Combo από Γερμανία το είχαμε φέρει, ξέρω τη διαδικασία. Αλλά από Γερμανία ξανά όχι. Ούτε από μάντρα φυσικά. Η καινούργιο ή leasing.



Έχω φέρει πολλά από Ολλανδία και Βέλγιο και ήταν το ένα καλύτερο από το άλλο. Η διαφορά στο κόστος είναι τεράστια, αλλά εσύ αποφασίζεις.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#542262 Και το Combo, υποτίθεται ήταν ελεγμένο (στείλαμε δικό μας άνθρωπο που κάνει αυτή τη δουλειά) με πραγματικά χλμ (υπήρχαν όλα τα τιμολόγια από ΚΤΕΟ , σέρβις κτλ) αλλά μάλλον δε βγήκε και τεφαρικι.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#542263
popolaros έγραψε:Σε προχθεσινή βόλτα με Fiat doblo, ομολογώ ότι μου άρεσε

Σε εμπιστεύομαι. Από αξιοπιστία ξέρουμε τπτ;

Βασικά, με ενδιαφέρουν 3 πράγματα:
1. Αξιοπιστία
2. Κόστος
3. Οικονομία καυσίμου
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#542266
saxon_747 έγραψε:Και το Combo, υποτίθεται ήταν ελεγμένο (στείλαμε δικό μας άνθρωπο που κάνει αυτή τη δουλειά) με πραγματικά χλμ (υπήρχαν όλα τα τιμολόγια από ΚΤΕΟ , σέρβις κτλ) αλλά μάλλον δε βγήκε και τεφαρικι.


Για μικρή εταιρία το μτχ ΦΙΧ είναι ταμ από όλες τις απόψεις (και λογιστικά)
Βέβαια αν καταλαβαίνω καλά, Είσαι σε φάση που φυσάς και το γιαούρτι, οκ