Τουτέστιν (308/12)*3 = 77€
Άρα νομίζω μπορώ να βάλω στην αγγελία ΧΩΡΙΣ φόρο πολυτελείας.
Deleted User 1 έγραψε:Το δικό μου έχει άδεια 26/3/09 επομένως πληρώνει ΦΠ για τους 3 μήνες του 2019, είτε το κρατήσω εγώ είτε το πάρει 1/1/19 κάποιος άλλος, σωστά?
καθόλου σωστά! Δεν ασχολείσαι με φόρο πολυτελούς διαβίωσης μετά την 31η Δεκέμβρη 2018.
Ορθώς γράφει ο stefan... Οι 3 μήνες του 2019 στους οποίους το αμάξι θα κλείσει 10 χρόνια κυκλοφορίας αντιστοιχούν στα 77€, τα οποία θα πληρωθούν το 2020.
Όπως δεν πλήρωσε το 2010 όλη τη χρήση του 2009, αλλά μόνο τους 9 μήνες χρήσης του.
edit.... Το αμάξι αν δεν έχει παραδώσει πινακίδες μέσα στη 10ετία από αγοράς του, θα πρέπει να πληρώσει 120 μήνες φόρο πολυτελείας.
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Προσπάθησα να εξηγήσω παραπάνω, αλλά μάλλον δεν τα κατάφερα πως ορίζονται τα χρόνια παλαιότητας στα αυτοκίνητα.
rocsta έγραψε: Δεν πάει με τα 10 χρόνια από τον μήνα της 1ης άδειας.
1ος χρόνος χρήσης: 2009
2ος: 2010
.
.
.
10ος χρόνος χρήσης: 2018
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
τα παραπάνω ποσά ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης από κάθε αυτοκίνητο μειώνονται ανάλογα με την παλαιότητά του, η οποία υπολογίζεται από το έτος πρώτης κυκλοφορίας του στην Ελλάδα ή σε χώρα της Ε.Ε./ΕΟΧ
Όταν πουλάς ή αγοράζεις μτχ, γιατί πληρώνεις σύμφωνα με τους μήνες;
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Διαβασε ξανα τα ποστ που εγραψα και θα βγαλεις ακρη νομιζω.
Sent >
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Sent >
Επομένως, ο Στέφανος μπορεί άνετα να γράψει την μαγική φράση "χωρίς φόρο πολυτελούς διαβίωσης"!
Νομίζω πως μπει αυτό και πέσει και η τιμή κάτω από τα 20Κ, θ' αρχίσει να χτυπάει το τηλέφωνο.
kyr80 έγραψε:Δηλαδή λες, ότι κάποιος που θα αγοράσει τον Δεκέμβριο καινούριο αυτοκίνητο, θα πληρώσει 9 χρόνια φόρο πολυτελείας;
Αν ισχύει αυτό, άλλος ένας λόγος να βιαστώ!
kouladi έγραψε:Ναι. Θα έχει αχτύπητο πακέτο.
Καλά, όχι ακριβώς, αλλά είναι ένα ανταγωνιστικό (και ψυχολογικό...) πλεονέκτημα από τα υπόλοιπα πιο καινούρια που σε κάποιες περιπτώσεις είναι και φθηνότερα. Αν κάποιο πιο καινούριο θα πληρώνει φόρο πολυτελούς διαβίωσης για 3 χρόνια ακόμη πχ, σημαίνει και 1000€ κόστος.
Το έχω ξαναπεί, στις αγορές αυτοκινήτων >2.0 λίτρα θα πρέπει να υπολογιστεί και ο φόρος αυτός στην τιμή. Πχ το Peugeot 308 που δεν πληρώνει τέτοιον φόρο, ίσως να γίνεται πιο ανταγωνιστικό στην απευθείας σύγκριση με τα υπόλοιπα που είναι δίλιτρα.
Όχι πως έχει καμία σημασία βέβαια, αφού είναι πλέον σαφές πως ο Στέφανος κοιτάζει μόνον το Cupra, το γράφω γενικώς για να υπάρχει στην σκέψη όσων σκέφτονται να προχωρήσουν σε αντίστοιχη αγορά.