Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#542392 Θελει κανα 35αρι το αυτοματο Κουπρα με 2-3 εξτραδακια αλλα περιμενω να μαθω τι παιζει, αν παιζει, απο στοκαρισμενα.

Μεχρι πριν λιγους μηνες επαιζε το Κουπρα 290 στα 28-29Κ.

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#542413 Αν σου έλεγε κάποιος ότι το Q5 δεν θα έβγαζε κάποια βλάβη για τα επόμενα 100.000km και ταυτόχρονα έκαιγε γύρω στο 10ρικο μέσα στην πόλη (αντί για 15 που καίει τώρα), θα το κρατούσες;

< >
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#542420 Aς την πω και γω την παπαριά μου. Στα 25 χιλιάρικα σου μένουν ρέστα για το ρολογάκι, ή το πακέτο για τα +50hp. Κάνει για καθημερινό, κάνει για μοναδικό (με μερικές παραχωρήσεις), έχει εξοπλισμό και εγγύηση καινούργιου και μένεις στον διάολο που ξέρεις :s_devil
Εικόνα
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εξαντλήσεις όλο το κομπόδεμα σε τέτοια κατηγορία. Αλλιώς κομμάτια να γίνει, τράβα πάρε το πιστόλι το καινούργιο τάπερ που είναι trackday material σε ωραία συσκευασία καθημερινού και ξεμπέρδεψες.
PS μπορείς να αναζητήσεις cheap thrills και στον συνδυασμό αυτόματου χαμάλη + 2τροχου :inlove: Δουλεύει καλά αυτό το combo.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#542432
Scotch έγραψε:Αν σου έλεγε κάποιος ότι το Q5 δεν θα έβγαζε κάποια βλάβη για τα επόμενα 100.000km και ταυτόχρονα έκαιγε γύρω στο 10ρικο μέσα στην πόλη (αντί για 15 που καίει τώρα), θα το κρατούσες;

< >

Αυτό πάω να πετύχω τώρα με την αλλαγή. Να χω αμάξι που θα χω για 80-90-100Κ χλμ το κεφάλι μου ήσυχο και να καίει 11-12λτ (το 10 είναι ουτοπικό για μένα όταν το 1200αρι 308 καίει 10.5) αλλά να λέει και κάτι στο δρόμο. Οπότε το Audi θα εξακολουθούσε να μη μου κάνει και με τις συνθήκες που αναφέρεις.
Jorge_greek έγραψε:Aς την πω και γω την παπαριά μου. Στα 25 χιλιάρικα σου μένουν ρέστα για το ρολογάκι, ή το πακέτο για τα +50hp. Κάνει για καθημερινό, κάνει για μοναδικό (με μερικές παραχωρήσεις), έχει εξοπλισμό και εγγύηση καινούργιου και μένεις στον διάολο που ξέρεις :s_devil

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εξαντλήσεις όλο το κομπόδεμα σε τέτοια κατηγορία. Αλλιώς κομμάτια να γίνει, τράβα πάρε το πιστόλι το καινούργιο τάπερ που είναι trackday material σε ωραία συσκευασία καθημερινού και ξεμπέρδεψες.
PS μπορείς να αναζητήσεις cheap thrills και στον συνδυασμό αυτόματου χαμάλη + 2τροχου :inlove: Δουλεύει καλά αυτό το combo.

Το Polo είναι διαχρονικά από τα πιο αδιάφορα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, είναι και μικρό και γενικά τσου. Εκτός αυτού τα hot super mini παραείναι νεανικά. Μέχρι 26-27 να το συζητούσαμε αλλά τώρα θέλω κάτι μεγαλύτερο.

Καλά Honda για κανένα λόγο. Βιάζει την αισθητική μου το Civic και σε μερικά σημεία είναι εντελώς playmobil.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#542438
dimik έγραψε:Πόσο να έχει αυτό; :hmmm:

https://www.car.gr/14917815-bmw-428-428i-sport-line

εγώ με κάτι τέτοιο σε φαντάζομαι για μακροχρόνια χρήση μετά το Q5, όχι με Cupra, Supra και κουβαδάκια


αν δεν τον ενδιαφερει η πισωκινηση το Κουπρα εχει τα τελευταια γκατζετακια και ηλεκτρονικα και καλυτερο κινητηρα. και σε μικροτερο μέγεθος..αντίθετα για μακροχρονια χρηση είναι καλυτερο...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#542440 Το επόμενο 3μηνο θα βγουν στην αγορά δυο φουλ φουλ έξτρα 428i, 4ετίας, στην πένα, το ένα με κάτω από 40Κ χλμ και το άλλο με καμιά 60Κ. Τα υπολογίζω να παίξουν στα 32-35Κ €. Επειδή τα χω οδηγήσει όμως δε μου λένε και πολλά. Λίγο μιεχ η φάση. Επίσης ξαναμπλέκεις με premium εκτός εγγύησης και παραμένει το άγχος.

Εκτός αυτού μόνο για λάστιχα αυτά θέλουν κάνα 1000αρικο όταν το μέσο hot hatch θέλει τα μισά. Πρέπει να μπουν στην εξίσωση όλα αυτά. Δε μπορώ να πάω στα κουτουρού γιατί πρέπει να πάρει σειρά και το θέμα σπίτι και δε γίνεται να πληρώνω γαμησιάτικα στη bmw και στην κάθε bmw.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#542441 Η BMW είναι 2 κλάσεις επάνω σαν αμάξι, αλλά και τεράστιο ρίσκο προφανώς. Και δεν φημίζεται και για την αξιοπιστία της. Από την άλλη, επιμένω πως είναι πιο λογικό κάτι με μικρότερο μοτέρ, και φουλ φουλ έξτρα εξοπλισμό, παρά κάποιο hot hatch, που δεν έχει τόσο νόημα στις ελληνικές συνθήκες, και θα γλιτώσεις και κάμποσα χιλιάρικα.
Πχ, το Leon σαν του Busso αλλά χωρίς ελλείψεις εξοπλισμού, πόσο να πηγαίνει σε αυτόματο (εννοείται, αντιλαμβάνεσαι πολύ καλά πως DSG = ρίσκο); Κάνα 24άρι;
Και έχεις και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας και δεν έχεις και φόρο πολυτελείας. Πρέπει ν' αθροίσεις και αυτό στην εξίσωση (άλλα 4000 αν θυμάμαι καλά στην 5ετία).
Άρα, παίρνεις το ίδιο αμάξι πάνω κάτω, με λίγο λιγότερα άλογα, και γλιτώνεις κάνα 10χίλιαρο.
Για εμένα, αυτό έχει νόημα, από την στιγμή που πήρες απόφαση ν' αφήσεις κατά μέρος τα premium και να πας σε φθηνότερες budget λύσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#542442
Deleted User 1 έγραψε:Το επόμενο 3μηνο θα βγουν στην αγορά δυο φουλ φουλ έξτρα 428i, 4ετίας, στην πένα, το ένα με κάτω από 40Κ χλμ και το άλλο με καμιά 60Κ. Τα υπολογίζω να παίξουν στα 32-35Κ €.

Please keep us posted :ninja:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#542443 Μιεχ η 4αρα;
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#542444 Σε κόβω για κούπρα καινούριο. Είναι μια χαρά αμαξάκι, κυκλοφορείς άνετα στην πόλη, στα ταξίδια πολύ σβέλτο αλλά και ξεκούραστο, πολύ καλά μπαμ για ξεκαύλ@μα και ενδιαφέρον οδηγικά παρ'ότι μπροσθιοκίνητο. Το καινούριο είναι και φουλ στα γκετζετάκια που γουστάρετε εσείς οι νέοι. :lol:
Λογικό κόστος χρήσης, χωρίς ρίσκο με την εγγύηση της... εγγύησης.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#542445 Τον βλέπω αποφασισμένο για καυλόγκαζο με την ταυτότητα στο στόμα. :s_gamer

Τα κόστη για λάστιχα και βενζίνες τα ακούω βερεσέ. :s_devil (αλήθεια πως βγαίνει το 1000ρικο για λάστιχα;)

Ο ΗΦ έχει δίκιο, σε budget κοντά στα 30 πας σε κάτι κλάσεις ανώτερο, δεν αξίζουν τα μικρά σε αυτά τα λεφτά, για οικονομία λογική κατανάλωση και γκαζάκι πας σε οικονομικότερη λύση και γκάζι και κάνεις την δουλειά σου επιφυλασσόμενος για το μέλλον.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#542447
Anonymous Founder έγραψε:Η BMW είναι 2 κλάσεις επάνω σαν αμάξι, αλλά και τεράστιο ρίσκο προφανώς. Και δεν φημίζεται και για την αξιοπιστία της. Από την άλλη, επιμένω πως είναι πιο λογικό κάτι με μικρότερο μοτέρ, και φουλ φουλ έξτρα εξοπλισμό, παρά κάποιο hot hatch, που δεν έχει τόσο νόημα στις ελληνικές συνθήκες, και θα γλιτώσεις και κάμποσα χιλιάρικα.
Πχ, το Leon σαν του Busso αλλά χωρίς ελλείψεις εξοπλισμού, πόσο να πηγαίνει σε αυτόματο (εννοείται, αντιλαμβάνεσαι πολύ καλά πως DSG = ρίσκο); Κάνα 24άρι;
Και έχεις και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας και δεν έχεις και φόρο πολυτελείας. Πρέπει ν' αθροίσεις και αυτό στην εξίσωση (άλλα 4000 αν θυμάμαι καλά στην 5ετία).
Άρα, παίρνεις το ίδιο αμάξι πάνω κάτω, με λίγο λιγότερα άλογα, και γλιτώνεις κάνα 10χίλιαρο.
Για εμένα, αυτό έχει νόημα, από την στιγμή που πήρες απόφαση ν' αφήσεις κατά μέρος τα premium και να πας σε φθηνότερες budget λύσεις.
Έχεις κολλήσει. Τι είναι δηλαδή το hot hatch? Ένα καθημερινό αμάξι είναι με λίγο πιο σπορ στήσιμο και μοτέρ. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Γι' αυτό έβαλα εξάλλου τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση στα επιθυμητά ώστε να το χώνεις στο comfort και γεια σας.

Επίσης θα κολλήσουμε στο DSG? Γι' αυτό φωνάζω για εγγύηση και εγγύηση για να μην υπάρχει αυτό το άγχος. Αν είσαι καλυμμένος για 4-5 χρόνια είσαι ΟΚ. Μετά ας σκορπίσει, δε γαμιέται? Χώρια που πλέον έχει βελτιωθεί πολύ η κατάσταση και το Cupra φοράει 6αρι που παραδοσιακά είναι το "καλό" από θέμα αξιοπιστίας.

Το Leon του Bussο πλέον βγαίνει 2λτ και για να το πάρεις αυτόματο και φουλ έξτρα θέλει 25-26Κ. Για 5-6 χιλιάρικα δεν έχει νόημα να πληρώνεις πάγια 2λιτρου και να μην πάρεις Cupra. Kαι ξαναλέω τα πάγια του 2λτ δε μου λένε κάτι. Αυτή τη στιγμή το Audi θέλει 998€ το χρόνο μόνο για να έχει πινακίδες πάνω, πριν 3 χρόνια ήθελε 1100€. Το Cupra χειροκίνητο θέλει 732€ και αυτόματο 839€. Οπότε έστω και για λίγο είμαι κερδισμένος χωρίς να συνυπολογίζω και τη μείωση στην κατανάλωση.
dimik έγραψε:Τον βλέπω αποφασισμένο για καυλόγκαζο με την ταυτότητα στο στόμα. :s_gamer

Τα κόστη για λάστιχα και βενζίνες τα ακούω βερεσέ. :s_devil (αλήθεια πως βγαίνει το 1000ρικο για λάστιχα;)

Ο ΗΦ έχει δίκιο, σε budget κοντά στα 30 πας σε κάτι κλάσεις ανώτερο, δεν αξίζουν τα μικρά σε αυτά τα λεφτά, για οικονομία λογική κατανάλωση και γκαζάκι πας σε οικονομικότερη λύση και γκάζι και κάνεις την δουλειά σου επιφυλασσόμενος για το μέλλον.

Ποιο είναι το κλάσεις ανώτερο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ με 200+ άλογα και 30Κ? :hmmm:

Τα P Zero run flat 225 μπροστα/255 πίσω, ένα χιλιάρικο βγαίνουν. Κάπου έχω κι ένα τιμολόγιο. Θα το ανεβάσω αν το βρω.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#542448 Α και πουστε...το λευκό Cupra DSG αντίος από car. Ούτε να πάω να το δω δεν πρόλαβα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#542450 Stefan μπορεί να μην ψωνίσεις αλλά τα δυο 428 τα βλέπω να φεύγουν από το τοπικούλι. :lol: