Μεχρι πριν λιγους μηνες επαιζε το Κουπρα 290 στα 28-29Κ.
< >
Scotch έγραψε:Αν σου έλεγε κάποιος ότι το Q5 δεν θα έβγαζε κάποια βλάβη για τα επόμενα 100.000km και ταυτόχρονα έκαιγε γύρω στο 10ρικο μέσα στην πόλη (αντί για 15 που καίει τώρα), θα το κρατούσες;
< >
Jorge_greek έγραψε:Aς την πω και γω την παπαριά μου. Στα 25 χιλιάρικα σου μένουν ρέστα για το ρολογάκι, ή το πακέτο για τα +50hp. Κάνει για καθημερινό, κάνει για μοναδικό (με μερικές παραχωρήσεις), έχει εξοπλισμό και εγγύηση καινούργιου και μένεις στον διάολο που ξέρεις
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εξαντλήσεις όλο το κομπόδεμα σε τέτοια κατηγορία. Αλλιώς κομμάτια να γίνει, τράβα πάρε το πιστόλι το καινούργιο τάπερ που είναι trackday material σε ωραία συσκευασία καθημερινού και ξεμπέρδεψες.
PS μπορείς να αναζητήσεις cheap thrills και στον συνδυασμό αυτόματου χαμάλη + 2τροχου Δουλεύει καλά αυτό το combo.
dimik έγραψε:Πόσο να έχει αυτό;
https://www.car.gr/14917815-bmw-428-428i-sport-line
εγώ με κάτι τέτοιο σε φαντάζομαι για μακροχρόνια χρήση μετά το Q5, όχι με Cupra, Supra και κουβαδάκια
Deleted User 1 έγραψε:Το επόμενο 3μηνο θα βγουν στην αγορά δυο φουλ φουλ έξτρα 428i, 4ετίας, στην πένα, το ένα με κάτω από 40Κ χλμ και το άλλο με καμιά 60Κ. Τα υπολογίζω να παίξουν στα 32-35Κ €.
Anonymous Founder έγραψε:Η BMW είναι 2 κλάσεις επάνω σαν αμάξι, αλλά και τεράστιο ρίσκο προφανώς. Και δεν φημίζεται και για την αξιοπιστία της. Από την άλλη, επιμένω πως είναι πιο λογικό κάτι με μικρότερο μοτέρ, και φουλ φουλ έξτρα εξοπλισμό, παρά κάποιο hot hatch, που δεν έχει τόσο νόημα στις ελληνικές συνθήκες, και θα γλιτώσεις και κάμποσα χιλιάρικα.Έχεις κολλήσει. Τι είναι δηλαδή το hot hatch? Ένα καθημερινό αμάξι είναι με λίγο πιο σπορ στήσιμο και μοτέρ. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Γι' αυτό έβαλα εξάλλου τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση στα επιθυμητά ώστε να το χώνεις στο comfort και γεια σας.
Πχ, το Leon σαν του Busso αλλά χωρίς ελλείψεις εξοπλισμού, πόσο να πηγαίνει σε αυτόματο (εννοείται, αντιλαμβάνεσαι πολύ καλά πως DSG = ρίσκο); Κάνα 24άρι;
Και έχεις και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας και δεν έχεις και φόρο πολυτελείας. Πρέπει ν' αθροίσεις και αυτό στην εξίσωση (άλλα 4000 αν θυμάμαι καλά στην 5ετία).
Άρα, παίρνεις το ίδιο αμάξι πάνω κάτω, με λίγο λιγότερα άλογα, και γλιτώνεις κάνα 10χίλιαρο.
Για εμένα, αυτό έχει νόημα, από την στιγμή που πήρες απόφαση ν' αφήσεις κατά μέρος τα premium και να πας σε φθηνότερες budget λύσεις.
dimik έγραψε:Τον βλέπω αποφασισμένο για καυλόγκαζο με την ταυτότητα στο στόμα.
Τα κόστη για λάστιχα και βενζίνες τα ακούω βερεσέ. (αλήθεια πως βγαίνει το 1000ρικο για λάστιχα;)
Ο ΗΦ έχει δίκιο, σε budget κοντά στα 30 πας σε κάτι κλάσεις ανώτερο, δεν αξίζουν τα μικρά σε αυτά τα λεφτά, για οικονομία λογική κατανάλωση και γκαζάκι πας σε οικονομικότερη λύση και γκάζι και κάνεις την δουλειά σου επιφυλασσόμενος για το μέλλον.
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]