Deleted User 1 έγραψε:Μιλάμε για 15000 διαφορά. Εσύ αποφασίζεις αλλά σε καμία περίπτωση δε με πείθει ότι αξίζει 15000 παραπάνω το FR.alexm έγραψε:Στέφαν είδα στο car δύο εκθεσειακα Leon 1800αρια στα 21000.
https://www.car.gr/14395104-seat-leon-1-8-tsi-fr-plus
Με κάτι τέτοιο δεν θα έμενες ευχαριστημένος;
.
Εξαιρετικό για τα χρήματά του, το οδήγησα το ΣΚ και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος, αλλά εφόσον με λίγο ζόρι μπορώ το Cupra γιατί να αρκεστώ στο FR?
Εκτός και αν κάνεις κάνα deal και πάρεις το δημοσιογραφικο σε καλή τιμή.
.
NiTse έγραψε:Αν παραγγείλεις καινούργιο με χειροκίνητο κιβώτιο πόσο βγαίνει;; Είναι απλώς μείον η αξία του αυτόματου η λόγω κλίμακας πέφτει ακόμα πιο κάτω η τιμή;
31.500 είναι το μανουαλ σε παραγγελία και αν βάλεις ηλιοροφή, μπρος-πίσω αισθητήρες, μεταλλικό, πρόσθεσε άλλα 1920€. Άρα απλά αφαιρείται η αξία του DSG.
alexm έγραψε:Μιλάμε για 15000 διαφορά. Εσύ αποφασίζεις αλλά σε καμία περίπτωση δε με πείθει ότι αξίζει 15000 παραπάνω το FR.
Εκτός και αν κάνεις κάνα deal και πάρεις το δημοσιογραφικο σε καλή τιμή.
.
To δημοσιογραφικό δεν το ακουμπάω και 20Κ να μου το δίνανε.
Κατά τα άλλα με αυτά τα επιπλέον 15Κ μεταξύ FR και Cupra παίρνεις: +120hp, +13nm, DSG, μεγαλύτερα φρένα, ηλεκτρονική ανάρτηση, 19αρες, μπλοκέ/στήσιμο για 300hp και κάποια επιπλέον bits εξοπλισμού. Εκτός αυτού παίρνεις upgrades στα σημεία από θέμα υλικών στην καμπίνα και ίσως λίγο καλύτερα καθίσματα.
Χάνεις στη φορολογία και στην κατανάλωση που κλάιν. Από αυτά που δίνω τώρα κερδισμένος θα είμαι.
Οπότε το αν αξίζει ή όχι νομίζω είναι σχετικά υποκειμενικό.
Deleted User 1 έγραψε:Εφόσον είσαι τόσο ψημένος go for it. Αν φυσικά πουληθεί το audi...NiTse έγραψε:Αν παραγγείλεις καινούργιο με χειροκίνητο κιβώτιο πόσο βγαίνει;; Είναι απλώς μείον η αξία του αυτόματου η λόγω κλίμακας πέφτει ακόμα πιο κάτω η τιμή;
31.500 είναι το μανουαλ σε παραγγελία και αν βάλεις ηλιοροφή, μπρος-πίσω αισθητήρες, μεταλλικό, πρόσθεσε άλλα 1920€. Άρα απλά αφαιρείται η αξία του DSG.alexm έγραψε:Μιλάμε για 15000 διαφορά. Εσύ αποφασίζεις αλλά σε καμία περίπτωση δε με πείθει ότι αξίζει 15000 παραπάνω το FR.
Εκτός και αν κάνεις κάνα deal και πάρεις το δημοσιογραφικο σε καλή τιμή.
.
To δημοσιογραφικό δεν το ακουμπάω και 20Κ να μου το δίνανε.
Κατά τα άλλα με αυτά τα επιπλέον 15Κ μεταξύ FR και Cupra παίρνεις: +120hp, +13nm, DSG, μεγαλύτερα φρένα, ηλεκτρονική ανάρτηση, 19αρες, μπλοκέ/στήσιμο για 300hp και κάποια επιπλέον bits εξοπλισμού. Εκτός αυτού παίρνεις upgrades στα σημεία από θέμα υλικών στην καμπίνα και ίσως λίγο καλύτερα καθίσματα.
Χάνεις στη φορολογία και στην κατανάλωση που κλάιν. Από αυτά που δίνω τώρα κερδισμένος θα είμαι.
Οπότε το αν αξίζει ή όχι νομίζω είναι σχετικά υποκειμενικό.
Πάντως υπάρχουν και κάνα δυο μεταχειρισμένα cupra αλλά 3θυρα.
Υγ. https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/12519148/
Πόσο να βγαίνει αυτό ρε γμτ;
.
alexm έγραψε:
Υγ. https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/12519148/
Πόσο να βγαίνει αυτό ρε γμτ;
.
Αρχική 55βαλε. Έχει κάμποσα πάνω. Είπαμε εντελώς άλλα μεγέθη. Πχ το μεταλλικό στο Leon έχει 570€, στη Giulia 1300€.
Την οδήγησα στην Τσεχία πέρσι τον Ιούνιο και ναι ήταν γρήγορη, ειδικά με το αυτόματο κιβώτιο, αλλά δεν ήταν "hot".
Και για να πας στη "hot" θέλεις εξαψήφιο ποσό στην Ελλάδα.... και όχι μόνο.
Εγώ δεν θα την συνέκρινα με τα άλλα που έχει βάλει στο τραπέζι.
Θύμισέ μου, έχουμε αποκλείσει άλλες, μεταχειρισμένες επιλογές; (i.e. Porsche?)
Γι' αυτό αγαπάμε hot hatch, παίρνεις πολλά άλογα με κόστος συντήρησης όχι πολύ μακριά από τα ταπεινά μοντέλα (εξαιρούνται ειδικές κατασκευές τύπου Focus RS και λοιπά).
Δικιά μου πρόταση Leon FR με πρόγραμμα και τα ρέστα βενζίνες ελαστικά και αναρτήσεις, αλλά ακόμα και μαμά η πραγματική τους διαφορά δεν πρέπει να είναι 120 άλογα με καμία Παναγία.
Είσαι σίγουρος ότι ήταν τακτική συντήρηση και όχι αλλαγή συμπλέκτη ή κάποια βλάβη;
Καλά, Porsche κτλ δεν παίζουν. Είπαμε αυτό θα είναι το ένα και μοναδικό αμάξι. Πρέπει να έχει και εγγύηση και σχετική πρακτικότητα και νορμάλ κόστη συντήρησης.
Α) Leasing την Alfa, αξίζει;
B) Εισαγωγή ελαφρώς μτχ την Alfa από τη Γερμανία; Υπάρχουν ένα τσουβάλι Κάτω από 35 χιλιάδες Ευρώ , από το 16 και μετά και κάτω από 30Κ χλμ.
Μήπως να κοίταζες να πουλήσεις και το Audi απάνω; Δεν ξέρω τι χαρτούρα χρειάζεται, ίσως καταφέρεις να το κάνεις 2σε1 και εκεί.
Ξεκίνα να ρίχνεις την τιμή στο audi, μέχρι να χτυπήσει τηλέφωνο.
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
*όχι, drdino, η Ελλάδα δεν χρειάζεται γύψο και δεν κάνω body building.
EDDIE_147 έγραψε:5.000 service;
Είσαι σίγουρος ότι ήταν τακτική συντήρηση και όχι αλλαγή συμπλέκτη ή κάποια βλάβη;
Σε εξουσιοδοτημένο μπορεί να παίζουν ότι τιμές να'ναι.
Υπάρχουν εξειδικευμένα που είναι πολύ πιο λογικά. Σίγουρα θα είναι πιο ακριβή η συντήρηση από το Leon, αλλά όχι κάτι τραγικό.
Αν ο μόνος αποτρεπτικός παράγοντας είναι το σέρβις, θα έλεγα να το ξαναδούμε.