Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#554066 Αν παραγγείλεις καινούργιο με χειροκίνητο κιβώτιο πόσο βγαίνει;; Είναι απλώς μείον η αξία του αυτόματου η λόγω κλίμακας πέφτει ακόμα πιο κάτω η τιμή;
Άβαταρ μέλους
By alexm
#554068
Deleted User 1 έγραψε:
alexm έγραψε:Στέφαν είδα στο car δύο εκθεσειακα Leon 1800αρια στα 21000.
https://www.car.gr/14395104-seat-leon-1-8-tsi-fr-plus

Με κάτι τέτοιο δεν θα έμενες ευχαριστημένος;

.

Εξαιρετικό για τα χρήματά του, το οδήγησα το ΣΚ και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος, αλλά εφόσον με λίγο ζόρι μπορώ το Cupra γιατί να αρκεστώ στο FR?
Μιλάμε για 15000 διαφορά. Εσύ αποφασίζεις αλλά σε καμία περίπτωση δε με πείθει ότι αξίζει 15000 παραπάνω το FR.

Εκτός και αν κάνεις κάνα deal και πάρεις το δημοσιογραφικο σε καλή τιμή.

.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#554069 Ένα hot hatch πολύ δύσκολα να δικαιολογήσει την τιμή του ουτε μπορει να αποτελεί 100/100 ορθολογική επιλογή αυτό νομίζω είναι δεδομένο. Αλλά νομίζω όλοι θα θέλαμε η καταλαβαίνουμε για ποιο λόγο κάποιος θέλει την κορυφαία έκδοση. Οπότε αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα γιατί όχι; Τουλάχιστον στο μικρομεσαίο έχεις και μια α πρακτικότητα σε σχέση με ένα κουπέ η roadsterπχ
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#554070
NiTse έγραψε:Αν παραγγείλεις καινούργιο με χειροκίνητο κιβώτιο πόσο βγαίνει;; Είναι απλώς μείον η αξία του αυτόματου η λόγω κλίμακας πέφτει ακόμα πιο κάτω η τιμή;

31.500 είναι το μανουαλ σε παραγγελία και αν βάλεις ηλιοροφή, μπρος-πίσω αισθητήρες, μεταλλικό, πρόσθεσε άλλα 1920€. Άρα απλά αφαιρείται η αξία του DSG.

alexm έγραψε:Μιλάμε για 15000 διαφορά. Εσύ αποφασίζεις αλλά σε καμία περίπτωση δε με πείθει ότι αξίζει 15000 παραπάνω το FR.

Εκτός και αν κάνεις κάνα deal και πάρεις το δημοσιογραφικο σε καλή τιμή.

.

To δημοσιογραφικό δεν το ακουμπάω και 20Κ να μου το δίνανε.

Κατά τα άλλα με αυτά τα επιπλέον 15Κ μεταξύ FR και Cupra παίρνεις: +120hp, +13nm, DSG, μεγαλύτερα φρένα, ηλεκτρονική ανάρτηση, 19αρες, μπλοκέ/στήσιμο για 300hp και κάποια επιπλέον bits εξοπλισμού. Εκτός αυτού παίρνεις upgrades στα σημεία από θέμα υλικών στην καμπίνα και ίσως λίγο καλύτερα καθίσματα.

Χάνεις στη φορολογία και στην κατανάλωση που κλάιν. Από αυτά που δίνω τώρα κερδισμένος θα είμαι.

Οπότε το αν αξίζει ή όχι νομίζω είναι σχετικά υποκειμενικό.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#554071
Deleted User 1 έγραψε:
NiTse έγραψε:Αν παραγγείλεις καινούργιο με χειροκίνητο κιβώτιο πόσο βγαίνει;; Είναι απλώς μείον η αξία του αυτόματου η λόγω κλίμακας πέφτει ακόμα πιο κάτω η τιμή;

31.500 είναι το μανουαλ σε παραγγελία και αν βάλεις ηλιοροφή, μπρος-πίσω αισθητήρες, μεταλλικό, πρόσθεσε άλλα 1920€. Άρα απλά αφαιρείται η αξία του DSG.

alexm έγραψε:Μιλάμε για 15000 διαφορά. Εσύ αποφασίζεις αλλά σε καμία περίπτωση δε με πείθει ότι αξίζει 15000 παραπάνω το FR.

Εκτός και αν κάνεις κάνα deal και πάρεις το δημοσιογραφικο σε καλή τιμή.

.

To δημοσιογραφικό δεν το ακουμπάω και 20Κ να μου το δίνανε.

Κατά τα άλλα με αυτά τα επιπλέον 15Κ μεταξύ FR και Cupra παίρνεις: +120hp, +13nm, DSG, μεγαλύτερα φρένα, ηλεκτρονική ανάρτηση, 19αρες, μπλοκέ/στήσιμο για 300hp και κάποια επιπλέον bits εξοπλισμού. Εκτός αυτού παίρνεις upgrades στα σημεία από θέμα υλικών στην καμπίνα και ίσως λίγο καλύτερα καθίσματα.

Χάνεις στη φορολογία και στην κατανάλωση που κλάιν. Από αυτά που δίνω τώρα κερδισμένος θα είμαι.

Οπότε το αν αξίζει ή όχι νομίζω είναι σχετικά υποκειμενικό.
Εφόσον είσαι τόσο ψημένος go for it. Αν φυσικά πουληθεί το audi...

Πάντως υπάρχουν και κάνα δυο μεταχειρισμένα cupra αλλά 3θυρα.

Υγ. https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/12519148/
Πόσο να βγαίνει αυτό ρε γμτ;

.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#554074
alexm έγραψε:
Υγ. https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/12519148/
Πόσο να βγαίνει αυτό ρε γμτ;

.

Αρχική 55βαλε. Έχει κάμποσα πάνω. Είπαμε εντελώς άλλα μεγέθη. Πχ το μεταλλικό στο Leon έχει 570€, στη Giulia 1300€.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#554075 ωραία η Giulia. Αλλά σε Q2 λείπουν κάποια άλογα για να τη χαρακτηρίσεις hot.
Την οδήγησα στην Τσεχία πέρσι τον Ιούνιο και ναι ήταν γρήγορη, ειδικά με το αυτόματο κιβώτιο, αλλά δεν ήταν "hot".
Και για να πας στη "hot" θέλεις εξαψήφιο ποσό στην Ελλάδα.... και όχι μόνο.

Εγώ δεν θα την συνέκρινα με τα άλλα που έχει βάλει στο τραπέζι.
Θύμισέ μου, έχουμε αποκλείσει άλλες, μεταχειρισμένες επιλογές; (i.e. Porsche?)
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#554080 Ξεφεύγουν πολύ οι Porsche στο θέμα της συντήρησης. Γνωστός με Cayman έπρεπε να πληρώσει γύρω στα 5.000 για ένα μεγάλο σέρβις. Που δεν είναι και πολύ αραιά στις Porsche εδώ που τα λέμε.

Γι' αυτό αγαπάμε hot hatch, παίρνεις πολλά άλογα με κόστος συντήρησης όχι πολύ μακριά από τα ταπεινά μοντέλα (εξαιρούνται ειδικές κατασκευές τύπου Focus RS και λοιπά).

Δικιά μου πρόταση Leon FR με πρόγραμμα και τα ρέστα βενζίνες ελαστικά και αναρτήσεις, αλλά ακόμα και μαμά η πραγματική τους διαφορά δεν πρέπει να είναι 120 άλογα με καμία Παναγία.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#554081 5.000 service;
Είσαι σίγουρος ότι ήταν τακτική συντήρηση και όχι αλλαγή συμπλέκτη ή κάποια βλάβη;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#554083 Το FR έχει τρομερό μοτέρ αλλά το "χαντακώνει" το θεόμακρο κιβώτιο (100αριζει με 2α) και χάνει σε αίσθηση ταχύτητας. Σίγουρα με πρόγραμμα που πάει 30+ η ροπή θα αλλάζει άρδην η κατάσταση, εις βάρος βέβαια της εγγύησης που θα πάει περίπατο. Και πάλι όμως το Cupra σου δίνει διάφορα που απλά δεν τα ισοφαρίζεις με ένα πρόγραμμα και 2 προσθήκες.

Καλά, Porsche κτλ δεν παίζουν. Είπαμε αυτό θα είναι το ένα και μοναδικό αμάξι. Πρέπει να έχει και εγγύηση και σχετική πρακτικότητα και νορμάλ κόστη συντήρησης.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#554087 Η καρδιά σου τότε έχει αποφασίσει φίλε μου :) και ναι, όντως δικαιολογείται σε μεγάλο βαθμό η διαφορά τιμής των 2 εκδόσεων. Δεν είναι μόνο φρου φρου και αρώματα όπως σε τόσες άλλες μάρκες. Καλύτερα όμως να βιαστείς γιατί με την επικείμενη ανεξαρτητοποίηση της Cupra και της επικείμενης πορείας της ως αυτόνομης μάρκας βλέπω τις τιμές να παίρνουν την ανιούσα, ακόμα και για τα υπάρχοντα τεμάχια :lol: . Αλλά όχι μόνο για αυτό. Διάβαζα συγκριτικά του βρετανικού τύπου και όλοι συμφωνούν, όλοι οι ανταγωνιστές χάνουν από το cupra σε entertainment, involvement και πολλά ακόμη. Και όχι μόνο τα ομόσταβλα αλλά και οι Α45 και οι Μ140 και ας έχουν τετρακινήσεις και άψογες κατανομές και άλλα. Τα εύσημα εκεί που πρέπει, το Leon πουλάει φοβερά όχι μόνο επειδή είναι ευκαιρία, αλλά επειδή είναι ΚΑΙ γαμάτο αυτοκίνητο με απόλυτα κριτήρια. Η Seat με λίγα λόγια έγινε από μάρκα ανάγκης μία μάρκα ουσίας, οπότε ναι λοιπόν θα την προτιμήσουν και οι φραγκάτοι που δεν τους νοιάζει το budget, γι' αυτό και μόνο της αξίζουν συγχαρητήρια.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#554096 Out of the box επιλογές

Α) Leasing την Alfa, αξίζει;
B) Εισαγωγή ελαφρώς μτχ την Alfa από τη Γερμανία; Υπάρχουν ένα τσουβάλι Κάτω από 35 χιλιάδες Ευρώ , από το 16 και μετά και κάτω από 30Κ χλμ.

Μήπως να κοίταζες να πουλήσεις και το Audi απάνω; Δεν ξέρω τι χαρτούρα χρειάζεται, ίσως καταφέρεις να το κάνεις 2σε1 και εκεί.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#554110 Αν κατάλαβα καλά ψιλοκαίγεσαι, γιατί είναι διαθέσιμο πρακτικά μόνο ένα(;)..
Ξεκίνα να ρίχνεις την τιμή στο audi, μέχρι να χτυπήσει τηλέφωνο.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#554126 Stefan, αν διάβασα καλά το ποστ του kyr80, είναι με το f5 στην αγγελία και το κινητό ανά χείρας*. :lol:

*όχι, drdino, η Ελλάδα δεν χρειάζεται γύψο και δεν κάνω body building.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#554144
EDDIE_147 έγραψε:5.000 service;
Είσαι σίγουρος ότι ήταν τακτική συντήρηση και όχι αλλαγή συμπλέκτη ή κάποια βλάβη;


Σε εξουσιοδοτημένο μπορεί να παίζουν ότι τιμές να'ναι.
Υπάρχουν εξειδικευμένα που είναι πολύ πιο λογικά. Σίγουρα θα είναι πιο ακριβή η συντήρηση από το Leon, αλλά όχι κάτι τραγικό.
Αν ο μόνος αποτρεπτικός παράγοντας είναι το σέρβις, θα έλεγα να το ξαναδούμε.