Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By mirage
#545277
sknipper έγραψε:
mirage έγραψε:Πάντως ουτε το ΤΤ ούτε το RCZ ειναι 2+2 εκτος και αν οι 2 πίσω ειναι 2 από τους 7 νάνους της Χιονάτης.
Μα αυτό είναι το 2+2, 2 ενήλικοι και 2 παιδάκια/νάνοι αλλιώς το λέμε 4 θέσιο.

Κι εγώ θα απέφευγα προσθιοκίνητο στην κατηγορία οπότε για μέχρι 2-2,2 λτ είτε σε κουπέ 4 ή 2+2 είτε σε ανοιχτό 4 ή 2+2 είτε σε roadster παίζουν οι ίδιοι, αν πισωκίνητα BMW, Mercedes, Mazda αν τετρακίνητο Audi (μπορεί για κάποιους αυτό να το κάνει και πρώτη επιλογή).


Η 911 ειναι 2+2 το ΤΤ οχι και το RCZ καθολου.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#545284
xenos έγραψε:Νομιζω στο φορουμ εκτοσ απο το κουλαδι με την 156, δεν πρεπει να εχει ψωνισει αλλοσ αλφα. Ουτε καν μτχ.
Είναι και η 156 του rocsta.

< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#545286 Δεν υπάρχει μάρκα Alfa Romeo αυτή τη στιγμή.
Giulietta μτχ μόνο έχει νόημα να ψάξει κάποιος.
Mito --> καταργείται
159 --> εκτός εποχής κινητήρες
Brera --> αυστηρά για συλλέκτες (<20 αγγελίες; )
Spider (μοντ. 06-10) --> 2 αγγελίες;

Το λέω επειδή έχουμε διαβάσει 1.260 φορές τις γνωστές βλακείες και δεν έχει νόημα να τις κάνουμε 1.261.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#545307
Deleted User 1 έγραψε:Δεν εξυπηρετεί απολύτως το σκοπό, κυρίως επειδή είναι ίδια μάρκα με το προηγούμενο και είναι και ψιλοτάφος, αλλά η τιμή είναι σκάνδαλο και ο Γκάλλο γενικά είναι εμπιστοσύνης. Δε μαζεύει σαβούρα.

https://www.car.gr/15784718-alfa-romeo-brera-sky-view

:hmmm:



Τη βλέπω κάθε πρωί όταν πηγαίνω γραφείο. Πανέμορφο αλλά εξαιρετικά ράθυμο.
όχι άλλη κόκκινη αρ :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#545369
red_monster έγραψε:Το βασικό ερώτημα είναι άλλο, από που ψωνίζω vagcom? :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Θα σε κατατοπισουν οι ετεροι Αλφιστι :shifty:



Εγω εχω μια παλια εκδοση στο λαπτοπ :ninja:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#545541
elteo έγραψε:Μετά τον βαμμένο αλφακια Μπουσο ήρθε η σειρά αλλού αλφακια να γίνει βαγκιτης. Καλά πάμε. :twisted:


Το πρόβλημα είναι ότι για να πάρεις σοβαρή Alfa (π.χ. Brera V6 ή TBi, GT GTA) θέλεις πολλά λεφτά ή/και είναι πολλά τα τεκμήρια.

Μια σκέψη είναι η δίλιτρη GT. Δεν είναι πολύ γρήγορη (ταχύτερη πάντως από την Brera 2.2), αλλά έχει αξιοπρεπές γκάζι - κοντά στα 8.5'' για τα 100 - τιμόνι για σεμινάριο, πολύ ωραία-ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά και είναι ένα ποίημα εμφανισιακά μέσα κι έξω. Αλλά τα 200 άλογα του ΤΤ θα ήταν και για μένα δέλεαρ...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#545571 Απο μουσειο;
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#545597
dimviii έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Έλα ποστάκια επιπέδου Κίκιζα. :thumbsdown: Το ιντερνετ εκεί είναι, μπες δες πως ορίζεται η ποιότητα και πόση σχέση έχει αυτό λες. Λες κι εγώ έχω αποκρύψει πουθενά πόσο μπουρδέλα είναι τα Audi και πανηγυρίζω για την ποιότητά τους. :lol:


Deleted User 1 έγραψε:Αρκεί να δούμε τη διαφορά στις αρχικές τιμές. Το ένα ξεκίναγε στα 30Κ το άλλο στα 50Κ και αυτό συνέβαινε όχι μόνο λόγο σήματος.


Κικιζια ποστακια κανεις εσυ,που μια τα 50κ δεν ειναι μονο σηματος,και στον επομενο τονο ειναι μπουρδελα.




Πολυ βοηθατε στην κουβεντα...

Για να θυμηθω, εχω οδηγησει 156αρι RCZ στα περιξ των Αφιδνων, το 200αρι καλου συνφορουμιτη στην Παλαια Πεντελη και
το 1.8/160 προσθιοκινητο και 2λιτρο ΤΤ Quattro, τα ΜΚΙΙ στο Δυτικο αεροδρομιο, σε μια αυτοσχεδια πιστα της εισαγωγικης.

Θελει ο ενδιαφερομενος την γνωμη μου?
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#545705
mirage έγραψε:
sknipper έγραψε:
mirage έγραψε:Πάντως ουτε το ΤΤ ούτε το RCZ ειναι 2+2 εκτος και αν οι 2 πίσω ειναι 2 από τους 7 νάνους της Χιονάτης.
Μα αυτό είναι το 2+2, 2 ενήλικοι και 2 παιδάκια/νάνοι αλλιώς το λέμε 4 θέσιο.

Κι εγώ θα απέφευγα προσθιοκίνητο στην κατηγορία οπότε για μέχρι 2-2,2 λτ είτε σε κουπέ 4 ή 2+2 είτε σε ανοιχτό 4 ή 2+2 είτε σε roadster παίζουν οι ίδιοι, αν πισωκίνητα BMW, Mercedes, Mazda αν τετρακίνητο Audi (μπορεί για κάποιους αυτό να το κάνει και πρώτη επιλογή).


Η 911 ειναι 2+2 το ΤΤ οχι και το RCZ καθολου.



Μαλλον δεν ξέρεις να κάθεσαι σωστά

Εικόνα


:shifty:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#545706
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Έλα ποστάκια επιπέδου Κίκιζα. :thumbsdown: Το ιντερνετ εκεί είναι, μπες δες πως ορίζεται η ποιότητα και πόση σχέση έχει αυτό λες. Λες κι εγώ έχω αποκρύψει πουθενά πόσο μπουρδέλα είναι τα Audi και πανηγυρίζω για την ποιότητά τους. :lol:


Deleted User 1 έγραψε:Αρκεί να δούμε τη διαφορά στις αρχικές τιμές. Το ένα ξεκίναγε στα 30Κ το άλλο στα 50Κ και αυτό συνέβαινε όχι μόνο λόγο σήματος.


Κικιζια ποστακια κανεις εσυ,που μια τα 50κ δεν ειναι μονο σηματος,και στον επομενο τονο ειναι μπουρδελα.




Πολυ βοηθατε στην κουβεντα...

Για να θυμηθω, εχω οδηγησει 156αρι RCZ στα περιξ των Αφιδνων, το 200αρι καλου συνφορουμιτη στην Παλαια Πεντελη και
το 1.8/160 προσθιοκινητο και 2λιτρο ΤΤ Quattro, τα ΜΚΙΙ στο Δυτικο αεροδρομιο, σε μια αυτοσχεδια πιστα της εισαγωγικης.

Θελει ο ενδιαφερομενος την γνωμη μου?



Ναι :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#545716
mirage έγραψε:Η 911 ειναι 2+2 το ΤΤ οχι και το RCZ καθολου.


Τι εννοείς Θανάση?
Και τα τρία έχουν πίσω ένα υποτυπωδες κάθισμα για 2 ανθρώπινα σώματα (ίσως χωρίς πόδια...)