red_monster έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:
Για να θυμηθω, εχω οδηγησει 156αρι RCZ στα περιξ των Αφιδνων, το 200αρι καλου συνφορουμιτη στην Παλαια Πεντελη και
το 1.8/160 προσθιοκινητο και 2λιτρο ΤΤ Quattro, τα ΜΚΙΙ στο Δυτικο αεροδρομιο, σε μια αυτοσχεδια πιστα της εισαγωγικης.
Θελει ο ενδιαφερομενος την γνωμη μου?
Ναι
Το 156αρι RCZ σε επιπεδο δυναμης-επιδοσεων δεν ξεχωριζει σε σχεση με την 155αρα Mito σου, (την οποια επισης εχω οδηγησει οποτε εχω μια καλη εικονα σε αυτο το κομματι...) αλλα ουτε εχει σε οδηγικη αισθηση συνολικα αυτο που θα περιμενες, παροτι η εξωτικη κουπε εμφανιση του, σε προδιαθετει πως θα ισχυει κατι τετοιο.
Οι αναρτησεις του ειναι ετσι ρυθμισμενες ωστε να του δινουν πολυ περισσοτερο ενα χαρακτηρα GT-ανετου κουπε για ταξιδια, παρα ενος σπορ κουπε για στριψιμο. Το τιμονι επισης, δεν γνωριζω λεπτομερειες για τυχον διαφορετικη ρυθμιση στο μηχανολογικο-ηλεκτρονικο τμημα, αλλα αν θυμαμαι καλα ειναι λιγο μεγαλυτερη η διαμετρος του, στο 156αρι.
Ο ηχος επισης απο κινητηρα-εξατμιση δεν ειναι αυτο που θα περιμενες απο ενα τοσο εντυπωσιακο σε εμφανιση συνολο.
Ολα αυτα, τουλαχιστον κατα την δικη μου εκτιμηση, μου εδωσαν την αισθηση οτι εχουν γινει επιτηδευμενα απο το εργοστασιο, για να δωσουν ενα περισσοτερο ανετο υφος στο χαρακτηρα του αυτοκινητου, ως entry level βενζινοκινητο κουπε, ενδεχομενως για να ειναι και ευρυτερα αποδεκτο, απο υποψηφιους αγοραστες που θελουν κυριως την φοβερη εμφανιση, αλλα χωρις τα τονισμενα δυναμικα χαρακτηριστικα, σε ενα οικονομικοτερο(?) πακετο.
Οδηγωντας το 200αρι, εγιναν ακομα πιο ξεκαθαρα τα παραπανω, καθοτι ΟΛΑ εκεινα τα σημεια στο οδηγικο κομματι που
αναζητουσα ματαια στο 156αρι, υπηρχαν ως δια μαγειας(?) στην πιο γρηγορη εκδοση. Απο τον τονισμενο-σπορ ηχο (νομιζω με καποιο σχεδιασμενο ειδικο σωληνα απο τον χωρο του κινητηρα να καταληγει στο...ντουλαπακι του συνοδηγου. Παντως η ενισχυση του ηχου ηταν με φυσικο τροπο και ετσι ακουγοταν) , στις πιο καλορυθμισμενες αναρτησεις για σπορ αισθηση, -χωρις παραλληλα να κοπανανε ξερα, πλην εντονων ανωμαλιων-, μεχρι και το λιγο πιο μικρο σε διαμετρο τιμονι.
Μικρες θα μου πεις οι διαφορες, περα απο το αρκετα πιο ψυχωμενο μοτερ, ειδικα στο ανω ευρος στροφων, μαζι ομως με τις διαφορετικες ρυθμισεις σε αναρτησεις-τιμονι, συν τον ενισχυμενο σπορ ηχο, ειναι σαν να οδηγεις εντελως αλλο αυτοκινητο, οχι απλα πιο δυνατο.
Αντιλαμβανομαι οτι στην αγορα αυτη την στιγμη, υπαρχουν κυριως 156αρια, ισως και λιγα 200αρια, αλλα σε τιμη εκτος Budget, αν εχω καταλαβει σωστα.
Οποτε στην θεση σου, εαν κατεληγα στο 156αρι, θα κοιταγα να δω εαν μπορω να μαθω ακριβως τις διαφορετικες ρυθμισεις ή και τυχον τους διαφορετικους κωδικους σε αμορτισερ-ελατηρια-αντιστρεπτικες, μαζι και με την διαφορετικη χαρτογραφηση, εαν ισχυει κατι τετοιο (αν και νομιζω οτι εχει λιγο μεγαλυτερη τουρμπινα το 200αρι... )
Ο drdino εδω ισως μπορει να σε βοηθησει λεπτομερως σε αυτα τα ζητηματα...
Καπως ετσι θα μπορεις να εχεις την σωστη εκδοση RCZ, με βαση και το τωρινο σου αυτοκινητο, δηλαδη να αξιζει και την αλλαγη σε οδηγικο επιπεδο, περα απο την διαφορετικη εμφανιση.
Το ΤΤ , ειτε το 2λιτρο, ειτε το 1.8/160 θεωρω οτι ειναι μια λιγοτερο σπορ κατασκευη σε οδηγικη αισθηση, ΜΟΝΟ ομως απο το 200αρι RCZ. Εκει που ξεχωριζει καπως, ειναι σε ακομα πιο αναλαφρη αισθηση και ευελιξια,(το προσθιοκινητο ΤΤειδικα) κατι που μπορει να οφειλεται και σε λιγο χαμηλοτερο βαρος συγκριτικα με το 200αρι RCZ.
Εχει πιο ελαφρυ τιμονι απο το RCZ, λιγοτερο πληροφοριακο, αρκετα γρηγορο ομως και ακριβες, στοιχεια που το κανουν τελικα να μην υστερει ξεκαθαρα, απλως θελει λιγο συνηθεια η εντονοτερη υποβοηθηση.
Το αμαξωμα δινει την αισθηση οτι ειναι πιο μασιφ / ενα κομματι, με την εικονα εσωτερικου επισης σε επιπεδο συναρμογης να παραπεμπει σε κατι που μαλλον θα εχει καλυτερη αντοχη στο χρονο. Οχι οτι το RCZ δεν ειχε στιβαρη αισθηση και προσεγμενο εσωτερικο, απλως το ΤΤ δειχνει ενα κλικ πιο πανω συνολικα, ασχετως εαν εχει πχ δερματινα ή υφασματινα καθισματα.
Οι αναρτησεις του εδειχναν να διαχειριζονται λιγο καλυτερα τις κακοτεχνιες (ειδικα η πισω σε τυχον κακοτεχνιες πανω σε καποια στροφη) η λιγο καλυτερη ηχομονωση επισης "στρογγυλευε" τον παραγομενο ηχο απο την λειτουργια τους.
Σε οτι αφορα τις επιδοσεις, παραδοξως το "μικρο" 160αρι ΤΤ, εδειχνε -τουλαχιστον οπως το ενιωθα- να βρισκεται πιο κοντα με το 200αρι RCZ , αν και τελικα φανηκε ελαφρως υποδεεστερο.
Το 2λιτρο ΤΤ λογω βαρους 4κινησης και S-tronic δεν εδειχνε την ιδια ευελιξια, ειχε πιο μονοκομματη αισθηση στην ανησυχη οδηγηση. Πιο ασφαλες σε αποτομες αντιδρασεις, λιγοτερο εως καθολου παιχνιδιαρικο, με υψηλες μεν ταχυτητες, στο τελος ομως ενιωθα να βαριεμαι, αφου σχεδον ολες τις διορθωσεις και την αυξημενη προσφυση του, τις εκανε η φορτωμενη τεχνολογια του.
Το 160αρι ΤΤ -και ακομα περισσοτερο φανταζομαι το 2λιτρο, παντα σε προσθιοκινητο!- θεωρω οτι ειναι καλυτερη επιλογη, για την μεγιστη οδηγικη ευχαριστηση. Ακομα και ετσι βεβαια, και παλι ειναι λιγοτερο παιχνιδιαρικο απο το 200 RCZ και με καπως πιο φιλτραρισμενη η συνολικη αισθηση απο τα χειριστηρια του μεν, απο την αλλη βεβαια δειχνει λιγο πιο αναλαφρο και με πιο ακριβες το μπροστινο του συστημα. Σε συνδυασμο με το ακομα πιο στιβαρο αμαξωμα και τις λιγο πιο καλορυθμισμενες αναρτησεις, δινει μια εξτρα αυτοπεποιθηση στο να πας ισως λιγο πιο γρηγορα απο το RCZ.
Τιμολογιακα παλι, νομιζω τα 160αρια ΤΤ λογω του οτι βγηκαν μεταγενεστερα απο το 2λιτρο, αλλα και λογω φορολογικου ατου, ειναι "τσιμπημενα", αλλα και δυσευρετα. Στην θεση σου εαν κατεληγα σε ΤΤ, θα κοιταζα για τι χρονικη περιοδο σκοπευω να το εχω και αναλογως θα επελεγα, ειτε το 1,800αρι , ειτε το 2λιτρο, σε σχεση και με τα διαφορετικα παγια κοστη τους.
Aυτα σε γενικες γραμμες...Ελπιζω να ημουν κατατοπιστικος