Αν έχουν τίποτα πλαστικές βίδες και καπάκια μιας χρήσης τότε χεσε μέσα, θες άλλα. Το να μην εφαρμόζουν μετά ταπετσαρίες και ταμπλο δε το συζητώ αλλά δυστυχώς πολλές φορές γίνεται.
< Note >
red_monster έγραψε:dimviii έγραψε:red_monster έγραψε:Μιας και έπιασα Σιγά σιγά το tear down του audi να σου πω ότι μάλλον είσαι λιγουλάκι άδικος με το ΤΤ.
Καπό, πόρτες, μπροστά φτερά και οροφή από αλουμίνιο. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά ελαφρύ
Πουθενά μονόκλωνα καλώδια και όπου έχω άρθρωση έχει προβλεφθεί σε μήκος και σπιράλ.
Ο τρόπος που πιάνουν όλα κομμάτια στο φέρον τμήμα του πλαισίου είναι αναμενόμενος και απλός
Μονώσεις βλέπω παντού, επενδύσεις ομοίως.
Ο εγκέφαλος είναι εύκολος σε προσπέλαση και έλεγχο και οι αισθητήρες ελέγχου μπόλικοι
οπτικως τι περιμενες να δεις δλδ?
Επειδή έκανες αναγωγή σε κτίριο σου λέω ότι ο πρώτος οπτικός έλεγχος (οι διερευνητικές μη καταστροφικές δοκιμές στην αναγωγή ) δείχνει ότι το αυτοκίνητο είναι παραπάνω από μαλακά πλαστικά. Δεν έκανα ακτινογραφία στις συγκολλήσεις αλουμινίου, αλλά μπορώ να θεωρήσω ότι ήσουν λίγο απόλυτος και άδικος.
dimviii έγραψε:red_monster έγραψε:dimviii έγραψε:red_monster έγραψε:Μιας και έπιασα Σιγά σιγά το tear down του audi να σου πω ότι μάλλον είσαι λιγουλάκι άδικος με το ΤΤ.
Καπό, πόρτες, μπροστά φτερά και οροφή από αλουμίνιο. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά ελαφρύ
Πουθενά μονόκλωνα καλώδια και όπου έχω άρθρωση έχει προβλεφθεί σε μήκος και σπιράλ.
Ο τρόπος που πιάνουν όλα κομμάτια στο φέρον τμήμα του πλαισίου είναι αναμενόμενος και απλός
Μονώσεις βλέπω παντού, επενδύσεις ομοίως.
Ο εγκέφαλος είναι εύκολος σε προσπέλαση και έλεγχο και οι αισθητήρες ελέγχου μπόλικοι
οπτικως τι περιμενες να δεις δλδ?
Επειδή έκανες αναγωγή σε κτίριο σου λέω ότι ο πρώτος οπτικός έλεγχος (οι διερευνητικές μη καταστροφικές δοκιμές στην αναγωγή ) δείχνει ότι το αυτοκίνητο είναι παραπάνω από μαλακά πλαστικά. Δεν έκανα ακτινογραφία στις συγκολλήσεις αλουμινίου, αλλά μπορώ να θεωρήσω ότι ήσουν λίγο απόλυτος και άδικος.
οι ζημιες που πιθανον να βγουν σε ενα αυτοκινητο δεν φαινονται με οπτικο ελεγχο.
red_monster έγραψε:dimviii έγραψε:red_monster έγραψε:dimviii έγραψε:red_monster έγραψε:Μιας και έπιασα Σιγά σιγά το tear down του audi να σου πω ότι μάλλον είσαι λιγουλάκι άδικος με το ΤΤ.
Καπό, πόρτες, μπροστά φτερά και οροφή από αλουμίνιο. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά ελαφρύ
Πουθενά μονόκλωνα καλώδια και όπου έχω άρθρωση έχει προβλεφθεί σε μήκος και σπιράλ.
Ο τρόπος που πιάνουν όλα κομμάτια στο φέρον τμήμα του πλαισίου είναι αναμενόμενος και απλός
Μονώσεις βλέπω παντού, επενδύσεις ομοίως.
Ο εγκέφαλος είναι εύκολος σε προσπέλαση και έλεγχο και οι αισθητήρες ελέγχου μπόλικοι
οπτικως τι περιμενες να δεις δλδ?
Επειδή έκανες αναγωγή σε κτίριο σου λέω ότι ο πρώτος οπτικός έλεγχος (οι διερευνητικές μη καταστροφικές δοκιμές στην αναγωγή ) δείχνει ότι το αυτοκίνητο είναι παραπάνω από μαλακά πλαστικά. Δεν έκανα ακτινογραφία στις συγκολλήσεις αλουμινίου, αλλά μπορώ να θεωρήσω ότι ήσουν λίγο απόλυτος και άδικος.
οι ζημιες που πιθανον να βγουν σε ενα αυτοκινητο δεν φαινονται με οπτικο ελεγχο.
Η παράθεση πάει στην παρομοίωση με τους κρεμασμένους σοφάδες και καλώδια
red_monster έγραψε:REALZEUS έγραψε:red_monster έγραψε:Μιας και έπιασα Σιγά σιγά το tear down του audi
Τα ίδια διαπίστωσα κι εγώ στην BMW, που δυστυχώς χρειάστηκε να ξηλωθεί. Τρομερή προσοχή στην λεπτομέρεια! Η αξιοπιστία είναι άλλο θέμα (εμένα δεν μου έβγαλε τίποτα, αλλά τα προβλήματα είναι γνωστά), όμως η ποιότητα της κατασκευής είναι πολύ υψηλή, αν και ορισμένες λύσεις μου φάνηκαν αχρείαστα πολύπλοκες.
Μην σε τρομάζει το γδύσιμο, το θέμα πάντα είναι τα ρεύματα, οι βίδες ξέρουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους.
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]