Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By nass
#519266 Ανοίγω αυτό το θέμα για χάρη της αδελφής μου και του γαμπρού μου, οι οποίοι σκέφτονται να αλλάξουν το πιστό, αξιόπιστο εδώ και 10 χρόνια Ford Focus Mk2 1.6 με κάτι σύγχρονο με αυστηρά καθορισμένο budget στα €17500 (προσπαθώ, μέχρι στιγμής ανεπιτυχώς, να τους ψήσω να ανέβουν στα €20000, όπου σίγουρα υπάρχουν πιο ενδιαφέρουσες επιλογές και μεγαλύτερα από άποψη χώρων αυτοκίνητα).

Μιλάμε για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, με χώρους για 2 ενήλικες και 2 10χρονα παιδιά και τις αποσκευές τους για τις διακοπές, με προοπτική να το κρατήσουν για αρκετά (10 πάλι ? μπορεί...) χρόνια, με πρωταρχικό κριτήριο την αξιοπιστία και την οικονομία (σε όρους TCO)

Πλήρης αδιαφορία για την οδική συμπεριφορά (οπότε ας περιμένουμε 3-4 σελίδες πριν προτείνουμε ΜΧ5 :lol: ) και εν γένει αντιμετώπιση του αυτοκινήτου ως ...μεταφορικού μέσου :rtfm: . Από εκεί και πέρα, ένα ωραίο εσωτερικό και ένα καλό infotainment δεν χαλάνε κανέναν :s_yes

Βενζίνη ή diesel αδιάφορο, αρκεί να βγαίνει φτηνότερο (βλ. παραπάνω). Νομίζω στον βαρετό :s_bored οδηγικό τους προσανατολισμό ταιριάζει ταμάμ το diesel αλλά για τις 12000 χλμ. που κάνουν ετησίως, πρωτίστως εντός πόλης (school runs και σπίτι-γραφείο), θα βγαίνει τελικά ακριβότερο (χώρια τυχόν θέματα με DPF κτλ. που σίγουρα θα τους χαλούσαν πολύ, πριν το Focus είχαν επίσης υπεραξιόπιστο Corolla AE111).

Ορίζοντας αγοράς μέχρι τέλος 2018 και η αναζήτηση είναι σε πολύ αρχικό στάδιο. Φαίνονται να τους αρέσουν crossovers σαν το Ford Ecosport και το Hyundai Kona αλλά γενικά δεν υπάρχουν προτιμήσεις σε μάρκες (ΟΚ ευχαριστημένοι από Toyota-Ford).

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη συνδρομή σας.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#519277 Συμφωνώ με τον Γιάννη για το Leon φυσικού αερίου. Εκεί θα κάνουν πραγματική οικονομία. Το θέμα είναι πού μένουν, αν τους βολεύουν τα πρατήρια.
Επίσης, μέχρι το τέλος της χρονιάς αναμένεται το Arona με φυσικό αέριο. Ίσως όμως βγει λίγο πάνω από το όριο που έχουν θέσει.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#519281 Όταν υπάρχει το πετρέλαιο πρέπει να έχεις κάποιου είδους παραξενιά (για να το θέσω κομψά) για να προτιμήσεις το αέριο
Άβαταρ μέλους
By nass
#519285 To Focus έχει 120Κ χλμ.

nass έγραψε:ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ


:rtfm: :rtfm:

Θα πάνε να δοκιμάσουν τους χώρους (τους πρότεινα να πάρουν μαζί παιδιά και μπαγκάζια τυπικής εκδρομής :lol: ), αν τους καλύπτουν τα B-segment crossovers, που συζητάνε και μόνο αν ΔΕΝ τους καλύπτουν θα σκεφτούν κάτι άλλο πχ. μεταχειρισμένο στο ίδιο budget με περισσότερους χώρους. Μέχρι τότε ας μείνουμε στην υπόθεση του καινούργιου, δεν έχουν λόγο να ρισκάρουν με μεταχειρισμένο.

Στο μεταξύ σαφώς προτιμούν crossover-άκι σαν το Kona δηλ. να αλλάξουν στυλ από το κλασσικό οικογενειακό που είχαν τόσα χρόνια (Corolla --> Focus).

Για φυσικό αέριο ας το ξεχάσουμε λόγω δικτύου διανομής (πάνε και διακοπές στη Β. Ελλάδα πχ.)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#519291 H ψήφος μου πάει σε κάτι από Κορέα μεριά. Είτε σε S-tonic / Kona είτε σε Ceed, i30. Νομίζω βγαίνει αξιοπρεπής έκδοση σε αυτά τα λεφτά (λογικά βέβαια βενζίνη με τον 1,0Τ με 100 ή 120 άτια). Εξαιρετικά αξιόπιστα (βγαίνουν σταθερά στην κορυφή τα τελευταία χρόνια), θεωρώ αξιοπρεπείς χώροι και γενικά παρουσία στο δρόμο και σε περίπτωση δοκιμής αερόσακου (φτου κακά) και φθηνή συντήρηση. Φυσικά και η μεγάλη εγγύηση είναι σημαντικό ατού.

Εναλλακτικά θα κοιτούσα και κάτι σε Pulsar μάλλον... :hmmm:

















Και φυσικά ΜΧ-5 για δεύτερο! :rtfm: :twisted: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By DAP
#519292 Tι γνωμη εχουν για Scoda; Το Οctavia 1.0 TSI Active 116hp το βλεπω με τιμη 16900 .......
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#519293
red_monster έγραψε:Όταν υπάρχει το πετρέλαιο πρέπει να έχεις κάποιου είδους παραξενιά (για να το θέσω κομψά) για να προτιμήσεις το αέριο
Πολύ σωστά. Βλέπε:
*μισό κόστος κίνησης για ίδια μοντέλα
*αδιαφορείς για μελλοντικές απαγορεύσεις
*αποφεύγεις τον ελεεινό ήχο των ντίζελ και τα κόκκινα στις 4Κ σαλ
*το χρησιμοποιείς μέσα στην πόλη χωρίς να φοβάσαι τις ακριβές βλάβες του πετρελαίου

Μοναδική προϋπόθεση να σε βολεύουν τα πρατήρια.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#519297 Μην το κανουμε vs , αλλα dimsaba θεωρεις σοβαρη επιλογη αγορας κατι που απευθυνεται στο 1% (ακομα ) των οδηγων; :dizzy:

Η ψηφος μου ειναι σε Kona/Stonic.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#519299 Citroen Cactus
Έχει τους χώρους που θέλουν, είναι SUVλοειδές, έχει καλή τιμή, έχει ωραία μοτέρ και σε βενζίνη και σε diesel (μακριά από μας...).
Ο ξάδερφος πήρε το 1.2 auto full extra και λέει για 8-9 λίτρα κατανάλωση σε αστική μετακίνηση (και μιλάμε για αυτόματο με μετατροπέα ροπής). Το χειροκίνητο θα είναι εύκολα 1-2 λίτρα κάτω στις ίδιες συνθήκες.
Αν επίσης μιλάμε για αστική χρήση, το diesel δεν είναι η καλύτερη ιδέα: και θα κουράσει και πιθανώς θα βγάλει προβλήματα.

Τα νέα μικρά τουρμπομοτέρ είναι ό,τι καλύτερο.