- 15 Μάιος 2018, 10:34
#509031
Ο κινητήρας είναι ο T-Jet, αρκετά διαδεδομένος στο Groupo, οπότε σίγουρα είναι γνωστός στα μαστόρια. Επίσης, το 2010 (νομίζω) έκαναν ένα facelift στο αυτοκίνητο (άλλαξαν λίγο την γρίλια, τα φώτα και κάτι άλλα) και επιπλέον πρόσθεσαν την τεχνολογία Multiair στον κινητήρα. Είχε 15% περισσότερη ροπή, 10 λιγότερα άλογα (140 από 150) και 15-20% λιγότερους ρύπους (δεν θυμάμαι για κατανάλωση).
Εγώ έχω το 150ps Sport από το 2008 (100.000χλμ) και μέχρι τώρα, μηχανικά δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα και είναι και σε πρώτο στάδιο από το 2010 (180PS). Έχουν όμως πρόβλημα με τον κλιματισμό (το οποίο με ταλαιπωρεί καιρό τώρα), όπου συνήθως σταματάει να δουλεύει η μία πλευρά. Δυστυχώς, ενώ το ανταλλακτικό είναι φτηνό, είναι ακριβά τα εργατικά γιατί πρέπει να βγει ταμπλό. Οπότε, σίγουρα πρέπει να ελέγξει τον κλιματισμό, ο φίλος σου.
Όσον αφορά το Overboost, η Sport έκδοση έχει μία λειτουργία "Sport", ένα κουμπάκι πάνω στο ταμπλό, η οποία αλλάζει την απόκριση του γκαζιού (γίνεται πολύ πιο άμεση), του τιμονιού (γίνεται πιο σκληρό) και του κινητήρα (γίνεται πιο νευρικός και η ροπή ανεβαίνει από τα 20kg στα 25kg, για τα νούμερα δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος).
Σαν αγορά, έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος, μου στοίχισε 20.000€ και έχει μέσα πολύ καλό εξοπλισμό από το εργοστάσιο (ενδεικτικά, διζωνικό κλιματισμό, ηλ. παράθυρα μπρος-πίσω, hill holder, armrest για τους πίσω με ποτηροθήκες, ηλεκ-θερμ καθρέπτες κ.α) και το έχω ευχαριστηθεί (και από χώρους).
Δεν ξέρω αν ήταν μετριότητα, πάντως σίγουρα ήταν καλύτερη επιλογή από το Golf 5 140PS που, τότε, μου το έδιναν γυμνό στα ίδια λεφτά (ούτε ESP, ούτε καν armrest δεν είχε, θα μου έκαναν δώρο όμως
).