Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#508976 Πολύ καλός φίλος με ρώτησε για το παραπάνω αυτοκίνητο. Του είπα ότι δεν ξέρω σχεδόν τίποτα και θα ρωτήσω στο φόρουμ. Μπήκα λίγο στην wikipedia είδα δύο T-jet 14άρηδες (1368 cc) με 120 και 150 άλογα (μάλλον ίδιοι κινητήρες με διαφορετικό τούρμπισμα θα είναι). Αν κατάλαβα καλά η Φίατ το έβγαζε παλιά, το νεκρανάστησε το 2007 και το πέθανε οριστικά το 2014. Δεν θυμάμαι ποτέ να έκανε νούμερα πωλήσεων, αλλά αυτό δεν σημαίνει κατ΄ανάγκη ότι ήταν κακό αυτοκίνητο.
Ο φίλος ψάχνει κάτι αξιόπιστο, που να κρατήσει χρόνια. Έχει ένα "μάγκωμα" με τα ιταλικά, αλλά δεν τα απορρίπτει αν βρει κάτι καλό. Αυτό που βλέπει φαίνεται σε καλή κατάσταση (ΜΥ 2011) και με πολύ λίγα χιλιόμετρα.

Αρχίζουν οι ερωτήσεις..... :twisted:
Αυτοί οι T-Jet τι λένε από αξιοπιστία; Ειδικά ο 150 μήπως είναι πιο επικίνδυνος από τον 120; Φορέθηκε σε άλλα μοντέλα του γκρούπο; (άρα τον ξέρουν τα ελληνικά μαστόρια;). Σήμερα υφίσταται;
Από ανταλλακτικά, κ.λ.π. φαντάζομαι τα πράγματα θα είναι εύκολα, τα ιταλικά φημίζονται γι αυτό, βλέπω σαν related model και την Lancia Delta, λογικά θα έχουν πολλά κοινά. Ισχύει ο παραπάνω συλλογισμός;
Ξέρουμε ευπάθειες κ.λ.π, τι να προσέξουμε σε πιθανό έλεγχο;
Και τέλος κέσκε σε turbo overboost στα 180 άλογα με το πάτημα ενός κουμπιού;
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#509017 Ο κινητήρας είναι αρκετά αξιόπιστος όντας χρόνια στην αγορά και μην έχοντας καμία ιδιαίτερη καινοτομία. Εκτός από το bravo έμπαινε σε lancia, punto, abarth και alfa romeo

Ανταλλακτικά για τα πάντα και ως γνήσιο τέκνο της φιατ, πάμφθηνα


Το bravo σαν αυτοκίνητο ήταν μια μετριότητα από την ημέρα που βγήκε από το εργοστάσιο, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να προτιμηθεί
Άβαταρ μέλους
By antonis78
#509031 Ο κινητήρας είναι ο T-Jet, αρκετά διαδεδομένος στο Groupo, οπότε σίγουρα είναι γνωστός στα μαστόρια. Επίσης, το 2010 (νομίζω) έκαναν ένα facelift στο αυτοκίνητο (άλλαξαν λίγο την γρίλια, τα φώτα και κάτι άλλα) και επιπλέον πρόσθεσαν την τεχνολογία Multiair στον κινητήρα. Είχε 15% περισσότερη ροπή, 10 λιγότερα άλογα (140 από 150) και 15-20% λιγότερους ρύπους (δεν θυμάμαι για κατανάλωση).

Εγώ έχω το 150ps Sport από το 2008 (100.000χλμ) και μέχρι τώρα, μηχανικά δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα θέμα και είναι και σε πρώτο στάδιο από το 2010 (180PS). Έχουν όμως πρόβλημα με τον κλιματισμό (το οποίο με ταλαιπωρεί καιρό τώρα), όπου συνήθως σταματάει να δουλεύει η μία πλευρά. Δυστυχώς, ενώ το ανταλλακτικό είναι φτηνό, είναι ακριβά τα εργατικά γιατί πρέπει να βγει ταμπλό. Οπότε, σίγουρα πρέπει να ελέγξει τον κλιματισμό, ο φίλος σου.

Όσον αφορά το Overboost, η Sport έκδοση έχει μία λειτουργία "Sport", ένα κουμπάκι πάνω στο ταμπλό, η οποία αλλάζει την απόκριση του γκαζιού (γίνεται πολύ πιο άμεση), του τιμονιού (γίνεται πιο σκληρό) και του κινητήρα (γίνεται πιο νευρικός και η ροπή ανεβαίνει από τα 20kg στα 25kg, για τα νούμερα δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος).

Σαν αγορά, έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος, μου στοίχισε 20.000€ και έχει μέσα πολύ καλό εξοπλισμό από το εργοστάσιο (ενδεικτικά, διζωνικό κλιματισμό, ηλ. παράθυρα μπρος-πίσω, hill holder, armrest για τους πίσω με ποτηροθήκες, ηλεκ-θερμ καθρέπτες κ.α) και το έχω ευχαριστηθεί (και από χώρους).

Δεν ξέρω αν ήταν μετριότητα, πάντως σίγουρα ήταν καλύτερη επιλογή από το Golf 5 140PS που, τότε, μου το έδιναν γυμνό στα ίδια λεφτά (ούτε ESP, ούτε καν armrest δεν είχε, θα μου έκαναν δώρο όμως :lol: ).
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#509033 Νομίζω είναι κλασικό το θέμα με το κλαπετάκι του κλιματισμού. Κατά τα άλλα το συγκεκριμένο μοτόρι είναι σκυλί κι ας καίει 1-2λτ παραπάνω από το αντίστοιχο tsi. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει μόνο σε απλή έκδοση με το 120αρι μοτέρ και μου είχε φανεί απλά ΟΚ. Νομίζω το sport είχε κάποιες μικροδιαφοροποιήσεις στην ανάρτηση και ίσως να είναι κάπως πιο ενδιαφέρον.
Άβαταρ μέλους
By antonis78
#509035 Ναι, ξέχασα να αναφέρω για την ανάρτηση, είναι διαφορετικά στημένη από το 120PS (το οποίο το έχει ο κολλητός του αδελφού μου και το έχω συγκρίνει πάρα πολλές φορές), πιο σκληρή μεν (αλλά δεν ενοχλεί) με καλύτερα κρατήματα δε.

Για την κατανάλωση θα επιβεβαιώσω ότι είναι πιο τσιμπημένη από το TSI και δεν το βοηθάει και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Ενώ είναι 6τάχυτο, η 6 είναι κοντή (σε σχέση με άλλα) και δεν βοηθάει στο ταξίδι. Από την άλλη, δεν χρειάζεται να κάνεις κατέβασμα σε προσπέραση, συνήθως σε ταξίδια ζήτημα να κάνω 3-4 κατεβάσματα.

Δυστυχώς δεν μπορώ να σου δώσω ακριβή νούμερα γιατί το δικό μου είναι πειραγμένο οπότε η κατανάλωση δεν είναι κανονική.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#509048
deep purple έγραψε:Πολύ καλός φίλος με ρώτησε για το παραπάνω αυτοκίνητο.


5 χρόνια στην κατοχή μου το 120αρι. Ωραιο all around αμάξι. Ποτέ δεν ειχα παράπανω εκτός απο ενα σημείο*. Για το 120αρι, η ανάρτηση ειναι ποιο ενδοτική και κατ επεκταση ποιο καταλληλη για τους ελληνικους δρόμους. Την πλειοψηφια των γκαπα γκουπα την στρογγυλευε ικανοποιητικά. Καλη ηχομονωση. Ποιοτητα εσωτερικού... not the greatest σαν απτη αισθηση, αλλα δεν θα προβληματίσει και γενικά ειναι σχετικά one piece συναρμολογηση.

Για κινητηρα δεν ειχα ποτε θεμα ουτε ειχα ακουσει ποτε κάτι. Ενα ζητημα με μια μπροστά αντιστρεπτική δοκο (η κατι τετοιο) υπήρχε (εκανε θορυβο) αλλα σε μένα δεν το εβγαλε (ή δεν πρόλαβε). Γενικά ουδέν βλάβη, τυπικο σερβις λαδια-ξυδια ολα μαμα, τα οποια ειναι φτηνα (ακομα και για το μεγαλο σερβις με ιμαντες και ρεστα). Απο λάδια ζητάει κάπως περιεργα... 5-40 ACEA C3.
Απο κατανάλωση σε cruising περιμένεις 7lt/100km. Μικτή κατανάλωση 8lt/100km. Εντός πόλης 9-10lt/100km. Το 120αρι αυτα.

Εχω οδηγησει και το 150αρι, το οποιο γενικά έχει ενα "μπαμ" στον κινητηρα. Κάνει μια μικρή εκρηξη το turbo, πράγμα που δεν το βλεπεις στον 120αρι το οποιο λειτουργεί σαν ατμοσφαιρικό, στρωτά σε ολο το φάσμα στροφών.

Λοιπες παρατηρησεις:
- Τα Bravo θα θελανε μια μακρύτερη εκτη για cruising.
- Η φουσκα του χειρόφρενου (πλαστικη φλούδα) σε κάποια φάση σπάει. Η το αγνοεις ή λυνεις το κεντρικο τμημα αναμεσα στα καθισματα για να το αλλαξεις. Καθαρα αισθητικο ζήτημα γενικα.
- τα φώτα ειναι μέτρια. Διορθώνεται κάπως με σοβαρότερες λάμπες.
- κρατάει εξαιρετικα στις στροφες αμα εχεις σοβαρά λάστιχα (μαρτυς μου ο drdino :innocent: )
- το ESP επεμβαινει οταν χρειάζεται πραγματικά. Λιγοτερο παρεμβατικό απο αυτο της Mercedes μου.

* Το δικο μου ηταν εξοπλισμενο με Blue&Me... δλδ bluetooth για συνομιλιες. Αυτο επαιζε πολυ ωραια, με πολυ καλα μικροφωνα και ηχο γενικά. Δεν ειχα παραπανο ως εδώ. Το παραπανω ηρθε οταν ανακάλυψα οτι δεν υποστηριζε a2dp προφιλ για μεταφορα multimedia ηχου. Δεν μπορουσα να κάνω stream μουσικη απο το κινητο στο αμαξι.... και το ακομα χειρότερο... δεν ειχε auxiliary. Λυνόταν το θέμα με κάτι πατέντες... αμα ειχες όρεξη και ηλεκτρολογικές ανυσηχίες.

Καποια χτυπητη αδυναμία γενικά δεν υπήρχε απλά προσοχή στα ακρομπαρα-φουσκες (μην εχει κοψει καμια και ελοχευει ζημια). Ριξτε εναν ελεγχο σε εξουσιοδοτημένο, τεστάρετε τα παντα, ριξτε μια γενικοτερη ματιά ποσο προσεγμένο το εχει... και αν σας γεμίσει το μάτι ορμήξτε.

Αυτά απο μένα.
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#509440 Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους για τον κόπο που κάνατε και ασχοληθήκατε. Ο φίλος μου διάβασε όλα τα ποστ και αποφάσισε να προχωρήσει στην αγορά.
Σας ευχαριστώ και πάλι.......
Άβαταρ μέλους
By Nikon
#621768 Γειά σας και από εμένα. ...κάτοχος Fiat bravo tjet 120....όμορφο αμάξι και κάλό στο δρόμο,στη 10 έτίά μου έχει βγάλει τα εξής:
Φούσκες
Ραγισμένη πολλαπλή
Σασμάν, λειτουργεί άκόμη αλλά στη 2 ακούγεται σαν κάτι να γρατζουνάει και στην 5 και 6 βγάζει μια στρίγγλίά , κατά τα άλλα οι ταχύτητες κουμπώνουν καλά.
Το τιμόνι δεν στρίβέί άνετα, κάνει κάτι ψιλοσκαλωματα (μάλλον το μότέράκι με αφήνει )
Αυτά λοιπόν και καλή συνέχεια