Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By theo13
#487908 Θέλω γνώμες για άμεση αγορά καινούριου mini από συγγενικό πρόσωπο.

Οδηγός 60 ετών, αστική χρήση κατά 90% , 10.000 χλμ το χρόνο περίπου, μόνο βενζίνη, δεν μας ενδιαφέρει καθόλου η fun to drive πλευρά ούτε τα πολλά μπλιπμπλίκια σε θέματα connectivity κλπ. Είναι πολύ basic οδηγός.

Ιδανικά το budget θα είναι μέχρι 13.000 ίσως πολύ λίγο παραπάνω. Αξίζει εδώ να σημειώσω ότι μάλλον θα αγοραστεί η βασική έκδοση του όποιου μοντέλου επιλεχτεί χωρίς πολλά - πολλά έξτρα.(Το πολύ καμμιά ζάντα ή χρώμα)

Έχω σκεφτεί:
1) Υaris 1,0 68PS ή 1,5 111 PS (θέλω τη γνώμη σας εδώ για την πραγματική διαφορά στην κατανάλωση)
2) Peugeot 208 1,2 82 PS
3) Citroen C3 1,2 82 PS
Ως τώρα ο οδηγός έχει ένα ibiza του 2003 το οποίο τα έφτυσε πλέον.

Υ.Γ. μην προτείνετε Corsa είχε ένα του 2006 και το πούλησε γιατί έβγαλε ένα σωρό βλάβες
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#487912 Αφού είναι η χρήση αστική, γιατί δεν προτιμάει ένα ακόμη μικρότερο (Picanto, Twingo, Aygo κλπ) και με αυτόματο κιβώτιο;
Δεν θα είναι πολύ καλύτερο γι' αυτόν;
Άβαταρ μέλους
By theo13
#487913
Anonymous Founder έγραψε:Αφού είναι η χρήση αστική, γιατί δεν προτιμάει ένα ακόμη μικρότερο (Picanto, Twingo, Aygo κλπ) και με αυτόματο κιβώτιο;
Δεν θα είναι πολύ καλύτερο γι' αυτόν;


Όχι γιατί κάνει και κάποια ταξίδια (θέμα άνεσης και ασφάλειας) και επιπλέον μένει εκτός αστικού ιστού και κάνει κάπου 15 χλμ για να πάει κάθε μέρα στην δουλειά του και θέλει λίγο "περισσότερο αυτοκίνητο" από τα supermini
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#487915 Μα πάνω σ' αυτό το γράφω. Ένα σημερινό Twingo με καλό εξοπλισμό, θα είναι πολύ καλύτερο για αυτά τα χιλιόμετρα. Επίσης, αυτά τα μικρά, έρχονται πλέον και με κινητήρες 100 ίππων, που μπορούν να κάνουν ταξίδι άνετα.
Μήπως να τα δει κι αυτά πριν τα απορρίψει;

Όσο για τα σουπερμίνι, μιας και μιλάμε για άνθρωπο που τον ενδιαφέρει η ησυχία του, θα κοιτούσα με γνώμονα την μεγάλη εγγύηση και την αξιοπιστία. Μάλλον προς Κορέα μεριά, που βρίσκω πως έχουν πιο όμορφα και καλύτερα αυτοκίνητα από τον ανταγωνισμό, όταν μιλάμε για βασικές εκδόσεις.
Τρέχουν και κάτι προσφορές στο Fabia επειδή αλλάζει μοντέλο, αν θέλει να πάρει τα ρίσκα του και να μπλέξει με VAG Group...
:help:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#487919 Για 208 είναι οριακά τα 13.000€. Ακόμα και η active εχει κάνα 500αρικο πάνω χωρίς έξοδα προετοιμασίας κτλ. Δηλαδή πρέπει να παίξει κοντά 1000ρικο έκπτωση για να φτάσεις τα 13. Απ' την άλλη λόγω του ότι βαίνει προς αντικατάτασταση το μοντέλο, είναι αρκετά καλά εξοπλισμένο και έχει επιπλέον navi, camera και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος που φυσικά μόνο ευπρόσδεκτοι μπορεί να είναι για 60αρη οδηγό.

Γύρω στα 14.5Κ παίζει η Active Plus που μεταμορφώνει το αμάξι. Έχει επιπλέον ζάντες, ηλιοροφή (σταθερή), αυτόματα φώτα/καθαριστήρες, αναδιπλούμενους καθρέφτες, κλιμα. Ενδεικτικά: https://www.car.gr/9358376-peugeot-208-1-2-puretech-82-active-plus

Από έμπορο συστήνω ανεπιφύλακτα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#487921
theo13 έγραψε:Θέλω γνώμες για άμεση αγορά καινούριου mini από συγγενικό πρόσωπο.

Οδηγός 60 ετών, αστική χρήση κατά 90% , 10.000 χλμ το χρόνο περίπου, μόνο βενζίνη, δεν μας ενδιαφέρει καθόλου η fun to drive πλευρά ούτε τα πολλά μπλιπμπλίκια σε θέματα connectivity κλπ. Είναι πολύ basic οδηγός.

Ιδανικά το budget θα είναι μέχρι 13.000 ίσως πολύ λίγο παραπάνω. Αξίζει εδώ να σημειώσω ότι μάλλον θα αγοραστεί η βασική έκδοση του όποιου μοντέλου επιλεχτεί χωρίς πολλά - πολλά έξτρα.(Το πολύ καμμιά ζάντα ή χρώμα)

Έχω σκεφτεί:
1) Υaris 1,0 68PS ή 1,5 111 PS (θέλω τη γνώμη σας εδώ για την πραγματική διαφορά στην κατανάλωση)
2) Peugeot 208 1,2 82 PS
3) Citroen C3 1,2 82 PS
Ως τώρα ο οδηγός έχει ένα ibiza του 2003 το οποίο τα έφτυσε πλέον.

Υ.Γ. μην προτείνετε Corsa είχε ένα του 2006 και το πούλησε γιατί έβγαλε ένα σωρό βλάβες


208 και KIA RIO από μένα.
Το ΚΙΑ με λίγο πάνω από 13k ίσως το παίρνει με τον 1.0Τ.
Επίσης σε αυτά τα λεφτά παίρνει Clio 0.9T.

Του Yaris ο 1.0 είναι ανεπαρκής (και προσωπικά δεν αντέχω να το βλέπω :help: ).
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#487928 Τα μοντέλα που κοιτάει έχουν κόστος κίνησης τουλάχιστον 10 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Αν ο κύριος μένει στην Αθήνα και σχετικά κοντά σε πρατήριο φυσικού αερίου (αν και με τα καινούρια πρατήρια που ετοιμάζονται, θα έχει πλέον σε πολλά σημεία και θα βολεύουν πολύ κόσμο), μήπως να του προτείνεις κάποιο τέτοιο μοντέλο;
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#487931 Yaris χιλιαρι εχει η μανα μιας φιλης μου. Ταφος..... Μακρια.... Καλυτερα με τον 1.500αρη.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#487934 Και εγώ Kia Rio θα κοίταζα, φρέσκο μοντέλο, 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#487948 Καλή περίπτωση φαίνεται όντως. Θα διπλοκοιτούσα τα θέματα θορύβου και ηχομόνωσης, κάθε φορά που μπαίνω σε Suzuki, έχω αυτό το θέμα...
:lipsealed: :hmmm: :help:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#487957
Tsardas έγραψε:Το swift το σκεφτηκατε; Νομιζω οτι ειναι καλη λυση σαν καινουργιο που ειναι στην αγορα.
Αυτό όντως είναι καλή ιδέα, 5 χρόνια εγγύηση και παναλαφρο. Ίσως και το Baleno να αξίζει μια ματιά

< >
Άβαταρ μέλους
By theo13
#487960
Tsardas έγραψε:Το swift το σκεφτηκατε; Νομιζω οτι ειναι καλη λυση σαν καινουργιο που ειναι στην αγορα.


belgarion έγραψε:Και εγώ Kia Rio θα κοίταζα, φρέσκο μοντέλο, 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.


Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Το Rio και το Swift δεν τα είχα σκεφτεί. Σκέφτηκα να του κάνω πιο "παραδοσιακές" προτάσεις για να μην μπαίνω στην διαδικασία να εξηγήσω για πιο λόγο τα ΚΙΑ είναι μια χαρά αυτοκίνητα κλπ. Toyota, Peugeot κλπ ξέρουμε και εμπιστευόμαστε.

Focusman91 έγραψε:Yaris χιλιαρι εχει η μανα μιας φιλης μου. Ταφος..... Μακρια.... Καλυτερα με τον 1.500αρη.


Μιλάς για το τελευταίο μοντέλο;;

Dimsabas έγραψε:Τα μοντέλα που κοιτάει έχουν κόστος κίνησης τουλάχιστον 10 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Αν ο κύριος μένει στην Αθήνα και σχετικά κοντά σε πρατήριο φυσικού αερίου (αν και με τα καινούρια πρατήρια που ετοιμάζονται, θα έχει πλέον σε πολλά σημεία και θα βολεύουν πολύ κόσμο), μήπως να του προτείνεις κάποιο τέτοιο μοντέλο;


Όχι είμαστε επαρχιώτες δεν έχουμε φυσικά αέρια και τέτοια επιστημονικά! :s_shout

Deleted User 1 έγραψε:Για 208 είναι οριακά τα 13.000€. Ακόμα και η active εχει κάνα 500αρικο πάνω χωρίς έξοδα προετοιμασίας κτλ. Δηλαδή πρέπει να παίξει κοντά 1000ρικο έκπτωση για να φτάσεις τα 13. Απ' την άλλη λόγω του ότι βαίνει προς αντικατάτασταση το μοντέλο, είναι αρκετά καλά εξοπλισμένο και έχει επιπλέον navi, camera και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος που φυσικά μόνο ευπρόσδεκτοι μπορεί να είναι για 60αρη οδηγό.

Γύρω στα 14.5Κ παίζει η Active Plus που μεταμορφώνει το αμάξι. Έχει επιπλέον ζάντες, ηλιοροφή (σταθερή), αυτόματα φώτα/καθαριστήρες, αναδιπλούμενους καθρέφτες, κλιμα. Ενδεικτικά: https://www.car.gr/9358376-peugeot-208-1-2-puretech-82-active-plus

Από έμπορο συστήνω ανεπιφύλακτα

Εικόνα


Η αλήθεια είναι ότι το 208 μου αρέσει και εμένα περισσότερο απ όλα αλλά δεν ξέρω αν θα ανέβει τόσο. Μπορεί και να ανέβει αν του αρέσει πολύ (Δε τίθεται οικονομικό θέμα περισσότερο με βάση το πόσο είχε πάρει το Ibiza μπήκε το όριο).

Φυσικά συμφωνώ με ΓΚΑΛΛΟ. Γενικά στηρίζω εταιρείες - αντιπρόσωπους που έχουν παρουσία στο motorsport :s_thumbsup

Anonymous Founder έγραψε:Μα πάνω σ' αυτό το γράφω. Ένα σημερινό Twingo με καλό εξοπλισμό, θα είναι πολύ καλύτερο για αυτά τα χιλιόμετρα. Επίσης, αυτά τα μικρά, έρχονται πλέον και με κινητήρες 100 ίππων, που μπορούν να κάνουν ταξίδι άνετα.
Μήπως να τα δει κι αυτά πριν τα απορρίψει;

Όσο για τα σουπερμίνι, μιας και μιλάμε για άνθρωπο που τον ενδιαφέρει η ησυχία του, θα κοιτούσα με γνώμονα την μεγάλη εγγύηση και την αξιοπιστία. Μάλλον προς Κορέα μεριά, που βρίσκω πως έχουν πιο όμορφα και καλύτερα αυτοκίνητα από τον ανταγωνισμό, όταν μιλάμε για βασικές εκδόσεις.
Τρέχουν και κάτι προσφορές στο Fabia επειδή αλλάζει μοντέλο, αν θέλει να πάρει τα ρίσκα του και να μπλέξει με VAG Group...
:help:


Όχι δεν θα του προτείνω VAG. Θέλω να μου μιλάει και αύριο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#487963
theo13 έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι το 208 μου αρέσει και εμένα περισσότερο απ όλα αλλά δεν ξέρω αν θα ανέβει τόσο. Μπορεί και να ανέβει αν του αρέσει πολύ (Δε τίθεται οικονομικό θέμα περισσότερο με βάση το πόσο είχε πάρει το Ibiza μπήκε το όριο).

Φυσικά συμφωνώ με ΓΚΑΛΛΟ. Γενικά στηρίζω εταιρείες - αντιπρόσωπους που έχουν παρουσία στο motorsport :s_thumbsup


Επίσης δεν ξέρω αν τρέχει ακόμα η προσφορά με τα 4 χρόνια εγγύηση-service-οδ. βοήθεια. Αν λέει κάτι πάντως αυτό εκτός από το δικό μου, άλλα 60 που έχουμε στη δουλειά και χτυπάνε κάνα 30Κ χλμ το χρόνο, δεν έχουν κάνει κιχ.

edit: βλέπω 5ετής εγγύηση που είναι τεράστιο συν.