markvag έγραψε:cosneo έγραψε:Απλως το αναφέρω, έχοντας οδηγήσει πρόσφατα τα νέα Golf καιTiguan παρατήρησα και στα δυο μια μικρή λεπτομέρεια που μου έκανε όμως εντύπωση γιατί δεν έτυχε να το δω σε άλλα αυτοκίνητα. Έχουν παρα πολύ σκληρά καθίσματα. Του οδηγού βέβαια είχαν πολύ καλή στήριξη για το σώμα αλλά τα πισω καθίσματα τους έφεραν δυσφορια. Σκληρή βάση και πλάτη και αβολα και κουραστικά.
Ανέκαθεν οι Γερμανοί είχαν απαράδεκτα καθίσματα... Πρέπει να πληρώσεις έξτρα για κάποιο πιο σοβαρό κάθισμα (συνήθως το λένε σπορ, αλλά είναι και πολύ πιο άνετο)...
Στα πολυ φθηνα/βασικα μοντελλα. Στα 2 που αγορασα ειχαν φοβερα καθισματα. Και τα 2 στανταρ. Απλα πρεπει να αγορασεις ενα καλυτερο σπεκ. Βεβαια τα ποιο αθλια καθισματα τα ειχα στο πρωτο Κλειω. Ενω φθηνα ιταλικα ειχαν πολυ καλυτερα καθισματα.
Γενικά θεωρώ λάθος να μην δίνουν οι εταιρείες σημασία σε αυτά. Και το ανατομικό - εργονομικό κάθισμα θα έπρεπε να είναι στάνταρ. Όχι σε συγκεκριμένες εκδόσεις.
< Note >
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Βέβαια, για να τα λεμε όλα, μέχρι το 2008-2009 δεν είχαν σε όλα τα μοντέλα/εκδόσεις καλή πλευρική στήριξη.
kyr80 έγραψε:Νομίζω τα νούμερα έχουν ξεφύγει στην κατηγορία αυτή. Δηλαδή 70 χιλιάδες € για να πάρεις ένα μικρομεσαίο σε χώρους αυτοκίνητο, είναι τραγικά πολλά. Όσο ποιοτικό ή πολυτελές να είναι. Και δε μιλάμε για τίποτα macan. Μιλάμε για volvo, audi, x3 κλπ
< Note >
Κυριακο, σου φαίνονται υπερβολικά τα 70Κ για premium D-Seg SUV, κι όχι τα 55Κ για premium διπλοκαμπινο;
Τα ίδια κάνουν στο δρόμο; Το διπλοκαμπινο είναι ΦΙΧ, όχι ΕΙΧ. Θα βάζεις καθημερινά 1 τόνο φορτίο και θα το πηγαίνεις όπου θες.
Βάλε 1 τόνο φορτίο στο volvo, και έλα να δούμε πότε θα σκορπισει.
Είναι για άλλη δουλειά το ένα και για διαφορετική το άλλο.
< Note >
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
kyr80 έγραψε:Βασικά εργοστασιακή αξία έχουν την ίδια. Να μη σου πω και περισσότερη το διπλοκαμπινο. Γιατί σου φαίνεται περίεργο;
Τα ίδια κάνουν στο δρόμο; Το διπλοκαμπινο είναι ΦΙΧ, όχι ΕΙΧ. Θα βάζεις καθημερινά 1 τόνο φορτίο και θα το πηγαίνεις όπου θες.
Βάλε 1 τόνο φορτίο στο volvo, και έλα να δούμε πότε θα σκορπισει.
Είναι για άλλη δουλειά το ένα και για διαφορετική το άλλο.
< Note >
Ναι αλλά εσύ δε θα το χρησιμοποιείς κατ'αυτόν τον τρόπο.
Χάνω κάτι?
Δικαιολογώ την τιμή του.
Άσε που θα μου κοστίσει πρακτικά από την τσέπη μου, λιγότερο από yaris
< Note >
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Εντωμεταξύ το λογικό ειναι να ειναι φθηνότερο αφου ειναι και φθηνότερη κατασκευή. Για να σηκώνουν τα φορτία όλα τα αγροτικά εχουν πλαίσιο σκάλας σε σχέση με όλα τα επιβατικά που έχουν monocoque...δεν υπάρχει επαφή σε τίποτα όταν μιλάμε για αυτοκίνητα δρόμου...Αν λοιπόν αυτό κοστίζει 55+ τα αλλα στα 70 ειναι ευκαιρία!
Ξαναλέω συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Φορτηγό με επιβατικό
< Note >
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Nikos! έγραψε:Επίσης το jeep έχει φύγει. Οπότε οι εκτός δρόμου περιπέτειες θα γίνουν με αυτόkyr80 έγραψε:Βασικά εργοστασιακή αξία έχουν την ίδια. Να μη σου πω και περισσότερη το διπλοκαμπινο. Γιατί σου φαίνεται περίεργο;
Τα ίδια κάνουν στο δρόμο; Το διπλοκαμπινο είναι ΦΙΧ, όχι ΕΙΧ. Θα βάζεις καθημερινά 1 τόνο φορτίο και θα το πηγαίνεις όπου θες.
Βάλε 1 τόνο φορτίο στο volvo, και έλα να δούμε πότε θα σκορπισει.
Είναι για άλλη δουλειά το ένα και για διαφορετική το άλλο.
< Note >
Ναι αλλά εσύ δε θα το χρησιμοποιείς κατ'αυτόν τον τρόπο.
Χάνω κάτι?
< Note >
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Πριν 15 χρόνια φουλ έξτρα σήμαινε ABS, δερμάτινα καθίσματα κ ηλεκτρικά παράθυρα. Τώρα έχει κ ηλεκτρικούς καθρέπτες, φωτοχρωμικό καθρέπτη, ηλεκτρικά καθίσματα κτλ.
< >
When the going gets tough, the tough get going
Που μόνο από τη διαφορά του ΦΠΑ είμαστε στο +5%.
PeterPan έγραψε:Κυριάκο είναι κ θέμα πληθωρισμού μετά από 10 χρόνια αλλά κ νέων αναγκών. Τώρα βάζουν έξτρα lane Assistant, Speed Control, gps κτλ.Συμφωνώ ΚΑΙ διαφωνώ παράλληλα... Σχεδόν 5εκ δραχμές είχε πληρώσει η μάνα μου για το Lancia Y 1.4 . Εξτρά οι αερόσακοι, εξτρά το air condition, εξτρά η alcadara. Εξτρά οι καθρέπτες ηλεκτρικοί κλπ. Σχεδόν 10 χρόνια αργότερα πήρα το CZT με 18.000€= περίπου 6 εκατομμύρια δραχμές όταν το CZ3 δεν έφτανε τα 15 με πλήρη εξοπλισμό. Δηλαδή πάνω κάτω στα ίδια λεφτά.
Πριν 15 χρόνια φουλ έξτρα σήμαινε ABS, δερμάτινα καθίσματα κ ηλεκτρικά παράθυρα. Τώρα έχει κ ηλεκτρικούς καθρέπτες, φωτοχρωμικό καθρέπτη, ηλεκτρικά καθίσματα κτλ.
< >
Και μιλάμε ότι είχαμε και αλλαγή νομίσματος. Από δραχμή σε €, και την όποια υποτίμηση έγινε πριν μπούμε. Ο εξοπλισμός κάθε εποχής είναι διαφορετικός. Σήμερα και να θες, δεν υπάρχει αμάξι χωρίς abs και αερόσακους.
Ε όχι, δεν δικαιολογείται την τελευταία 10ετία ένα 30%-40% πάνω στις τιμές. Και γιατί δεν πήραν όλα τα αυτοκίνητα την ίδια αύξηση. Δηλαδή το mx5 που πήρα σχεδόν 35κ€ το 2007, έχει πάνω κάτω την ίδια τιμή.
Asimov έγραψε:Πάντως το αντίστοιχο με 18 του 2018 έχει ΠΟΛΥ περισσότερα πράγματα από αυτό που έπαιρνες με 18 το 2008.
Που μόνο από τη διαφορά του ΦΠΑ είμαστε στο +5%.
Και αυτό του 1918 δεν είχε πάνω τίποτα και πιθανόν να κόστιζε όσο μια πολυκατοικία της εποχής. Άλλο το κόστος της τεχνολογίας αιχμής που τοποθετείται σε ναυαρχίδες των εταιριών, και άλλο το κόστος της τεχνολογίας που έχει κάνει την απόσβεση της ερευνάς της.
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας