Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#553460
kyr80 έγραψε:Την προηγούμενη εβδομάδα κάναμε ένα td το καινούριο focus... Για να το πάρεις χωρίς του λείπει κάτι, φτάνεις το 30ρι. Εννοώ με τα σύγχρονα αξεσουάρ(navi, κάμερες, αισθητήρες, αυτόματο κλπ). Όταν το έπαιρνες με 18;; Άντε 20 το πολύ.

Δε νομίζω να το έπαιρνες ούτε με τον ίδιο εξοπλισμό ούτε με τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο, ούτε και με τον ίδιο εξοπλισμό ασφαλείας.

Δεκαοχτω χιλιάρικα έκανε το Focus με 1600αρι ατμοσφαιρικό μοτέρ και 16αρες ζάντες με CD και 6 αερόσακους.

Ποιο focus κάνει τώρα 30?

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#553461
kyr80 έγραψε:Για να το πάρεις χωρίς του λείπει κάτι, φτάνεις το 30ρι.


Σε βρίσκω υπερβολικά... υπερβολικό!


kyr80 έγραψε:Όταν το έπαιρνες με 18;; Άντε 20 το πολύ.


€15.500 είχα πάρει το Μκ1 1600 (Τrend - sport suspension με τα κόκκινα Sachs) το 2003. ABS,υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικοί-θερμαινόμενοι καθρέπτες και AC. Ειλικρινά δεν μου λείπε κάτι.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#553473 Το οποίο επίσης ειναι και μεγαλύτερο αυτοκινητο...όπως και κάθε κατηγορία πλησιάζει την επόμενη της προηγούμενης δεκαετίας-δεκαπενταετίας..

15.5Κ του 2003 ειναι (με τιμές 2012 σύμφωνα με το προγραμμα πληθωρισμού στο ergatika.gr) 20700...φαντάζομαι ότι σε αυτά τα χρήματα αγοράζει κάποιος φοκους 1.0Τ με καλύτερο εξοπλισμό απο το 2003. Αντίστοιχα 5εκατ δρχ του 1999 ειναι 22300...σήμερα με αυτά τα λεφτά παίρνεις πολλα και πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#553476 Εννοείται, απορώ που το συζητάμε κιόλας.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#553479
Zeus έγραψε:Το οποίο επίσης ειναι και μεγαλύτερο αυτοκινητο...όπως και κάθε κατηγορία πλησιάζει την επόμενη της προηγούμενης δεκαετίας-δεκαπενταετίας..

15.5Κ του 2003 ειναι (με τιμές 2012 σύμφωνα με το προγραμμα πληθωρισμού στο ergatika.gr) 20700...φαντάζομαι ότι σε αυτά τα χρήματα αγοράζει κάποιος φοκους 1.0Τ με καλύτερο εξοπλισμό απο το 2003. Αντίστοιχα 5εκατ δρχ του 1999 ειναι 22300...σήμερα με αυτά τα λεφτά παίρνεις πολλα και πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα.


Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις συν-Δία! Πρώτα από όλα από το 2012 ως τώρα έχουμε αποπληθωρισμό. Δεύτερον από το 2003 ως τώρα έχουμε χάσει το 30% του ΑΕΠ μας και ενώ δεν σημαίνει ότι όλοι μας χάσαμε το 30% του εισοδήματός μας, κάτι λέει αυτό για την αγοραστική μας δύναμη.

Τόυτο λεχθέντος, συμφωνώ απόλυτα στο ότι σήμερα αγοράζεις ανώτερα αυτοκίνητα με τα ίδια (μετά πληθωριστικής αναπροσαρμογής) χρήματα. Η διαφωνία μου είναι στην ανάγκη ύπαρξης των διάφορων μπιμλπικίων. :s_gamer
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#553497
elteo έγραψε:Και του Leon SportUp τα μπακετοειδη σκληρά καθίσματα του είναι ότι πρέπει για ταξίδια. Βγαίνεις "σιδερωμένος". :s_crazy Άσε που φροντίζουν για την σιλουέτα σου. Αν παχύνεις απλά δεν την παλεύεις. :s_biggrin Είναι στενά και εφαρμοστά.
Και στα ημιμπακετ του Ford όταν έκατσα την πρώτη μέρα είπα, αμάν πρέπει να χάσω κιλά.
Τελικά προσαρμόστηκαν αυτά κι όχι εγώ. Ανοίξανε!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#553522
kyr80 έγραψε:Βασικά εργοστασιακή αξία έχουν την ίδια. Να μη σου πω και περισσότερη το διπλοκαμπινο. Γιατί σου φαίνεται περίεργο;
Τα ίδια κάνουν στο δρόμο; Το διπλοκαμπινο είναι ΦΙΧ, όχι ΕΙΧ. Θα βάζεις καθημερινά 1 τόνο φορτίο και θα το πηγαίνεις όπου θες.
Βάλε 1 τόνο φορτίο στο volvo, και έλα να δούμε πότε θα σκορπισει.
Είναι για άλλη δουλειά το ένα και για διαφορετική το άλλο.

< Note >


1200kg ωφέλιμο :omg:
Άβαταρ μέλους
By theo13
#555758
dimik έγραψε:Like στο Lexus και τα ρέστα γαριδάκια, πολλαααααααα γαριδάκια...

< >


+1