Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#553359
Zeus έγραψε:Δεν έχει δίκιο ομως...το 60αρι σε βαλίτσες παίρνει περισσότερες απο τον περισσότερο ανταγωνισμό σε διάφορες σχετικές δοκιμές. Και το εσωτερικό του παίζει να ειναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία.

Το Tiguan ειναι προφανώς εξαιρετικό γι αυτό που ειναι, αλλα ειναι μια κατηγορία κατω, και δεν μπορει να συγκριθεί με τα SUV του D-Seg...


Τo allspace το ειχα ψάξει αρκετά καθώς κάποια στιγμή το σκέφτηκα ( για λίγο, μετά συνήλθα :-))
Εναι παντού μεγαλύτερο στο εσωτερικό:

https://www.asburyauto.com/compare/2018 ... c60/142165
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#553367
Asimov έγραψε:Νομίζω επίσης ότι κάτι γίνεται με τον τρόπο που μετράνε το πορτ - μπαγκαζ στο Tiguan με συνέπεια να ακούγεται πολύ μεγαλύτερο

Και γενικά, ναι, το xc60 είναι απλά άλλο επίπεδο....

Η διαφορά στο πορτ παγκάζ έγκειται στο πάτωμα. Στο tiguan μπορείς να τοποθετήσεις το πάτωμα στο ύψος της πόρτας ώστε να βάζεις τις βαλίτσες χωρίς να κουράζεσαι ή κάτω-κάτω δημιουργώντας ένα σκαλοπάτι 15 εκ. Εκεί κερδίζει τα 100 λίτρα κ γι’ αυτό είναι μεγαλύτερο. Στο xc60 το πάτωμα είναι σύριζα με την πόρτα κ ανοίγει ένα καπάκι που πάλι δίνει χώρο, αλλά δε βολεύει πχ για βαλίτσες.

Zeus σαφώς κ το xc60 είναι ποιοτικά ανώτερο. Δεν τίθεται θέμα. Απλώς το tiguan έχει μεγαλύτερο πορτ-παγκάζ κ βολεύει περισσότερο χωροταξικά για γυναίκα μες την πόλη μιας κ είναι μικρότερο σε μήκος. Εμένα με βολεύει κ οικονομικά, μιας κ είναι σαφώς οικονομικότερο.
Το tiguan allspace δίνει αν θυμάμαι 745 λίτρα χώρο, αλλά ως επταθέσιο είναι πολύ στενό μέσα. Εγώ πχ χώρεσα στο xc90 πίσω-πίσω, έστω κ με ζόρι, στο allspace δεν έκλεινε καν το κάθισμα μπροστά.

Δεν ξέρω τί θα γίνει με το πετρέλαιο εδώ. Οι βενζινοκινητήρες είναι μικροί για το όχημα.


< >
Τελευταία επεξεργασία από PeterPan και 02 Δεκ 2018, 12:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#553368 Πετρο, δες και το νέο Χ5. Απλα εκπληκτικο σε ποιοτητα εσωτερικου. Λογικα σε λιγο καιρο θα εχουν και μεταχειρισμένα με χαμηλότερες τιμες. Είναι πολύ αναβαθμισμένα τα νεα μοντελλα της εταιρειας.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#553369
Zeus έγραψε:Δεν έχει δίκιο ομως...το 60αρι σε βαλίτσες παίρνει περισσότερες απο τον περισσότερο ανταγωνισμό σε διάφορες σχετικές δοκιμές. Και το εσωτερικό του παίζει να ειναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία.

Το Tiguan ειναι προφανώς εξαιρετικό γι αυτό που ειναι, αλλα ειναι μια κατηγορία κατω, και δεν μπορει να συγκριθεί με τα SUV του D-Seg...

Zeus εδώ θα διαφωνήσω με τον χώρο.
Το xc 60 δίνει 505 λίτρα χώρο, η x3 και Glc 550, tiguan 615, rav4 547, Macan 500 λίτρα.

https://de.automobiledimension.com/mittlere-suv.php

Θα συμφωνήσω ότι το tiguan είναι ποιοτικώς κλάση κατώτερο του xc60

< >
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#553383 Πέτρο μην το κουράζεις πολύ, θα έρθω πάνω να σε κυνηγίσω :lol:
GLC 250d να είσαι άρχοντας ή το κουκλί :inlove: Tiguan αλλά στον BiTurbo TDI :inlove: , τσέκαρε και Q5..., θυμάσαι το τοπικό που άνοιξα? Ξέχασα να γράψω αγοράστηκε Q5 από τον φίλο και με μεγάλη έκπτωση κιόλας από αντιπροσωπία... και είναι και Jahreswagen
Edit: Τι περιμένεις με τα ντίζελ :shifty: , άστα να πάνε στο καλό και τα Euro 5 :shifty: τους έπιασε η ευαισθησία εδώ πάνω... , εδώ ψάχνουν τρόπους πως θα μαζέψουν λεφτά αν το έχεις προσέξει... και κοιτάνε για κάμερες σα τα μπλιτζερακια που θα κοιτάνε τις πινακίδες και την ίδια στιγμή θα ξέρουν τι Euro είναι το αμάξι...., παρακολουθησε λίγο τις ειδήσεις :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#553384 Πέτρο, θα βόλευε κάποια έκδοση plug-in; Μπορείτε να φορτίζετε κάθε βράδυ ώστε να βγάζετε τα καθημερινά χιλιόμετρα με ρεύμα;
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#553385 Τα νούμερα ειναι κατευθείαν απο τα spec των κατασκευαστών..δεν ξέρω τι παίζει, ίσως, χωρίς να ειναι επιβεβαιωμένο, κάποιοι μετράνε wet και κάποιοι dry. Ξαναλέω, μεταξύ των Q5/X3/GLC/XC60 σε βαλίτσες χωράει όσες και το Q5 (6 αν θυμάμαι καλά) ενώ σιγουρα το GLC και ίσως και το Χ3 (δεν θυμάμαι) 5. Και μιλάμε και για το Τ8 που έχει και λίγο πιο ψηλό πάτωμα!
Underfloor storage χωρίς ρεζέρβα η βολβο δίνει αλλα 50 λίτρα..

Και για να μην λέμε μόνο για τους Γερμανούς, βλέπω και το outlander λέει 550 λίτρα..επειδή το εχω τώρα νοικιαρικο κι έβαλα μεσα πράγματα που βάζω και στο δικό μου, δεν ειναι σε καμία περίπτωση μεγαλύτερο απο του XC60!
Εικόνα

Σε χώρο για τους πίσω, ειμαι 1.92 και πίσω απο μένα είχα περισσότερο χώρο στα γόνατα στο XC60 σε σχέση με όλα τα αλλα. Χ3/Q5 ήταν ίδια και GLC είχε τον μικρότερο.

Για το Tiguan δεν ειναι το ποιοτικό μόνο το ζήτημα. Η επόμενη κατηγορία ειναι σαφώς πιο μελετημένη και με καλύτερο τεχνολογικό υπόβαθρο, πέραν απο οθόνες και μπλιμπλικια :iconcool:

Οσο για το μέγεθος, συνηθίζεται εύκολα. Η γυναικα μου που έβλεπε το S40 μαούνα κυκλοφορεί πλέον άνετα με το XC60, και στην Αθηνα! Εγώ οποίο της κατηγορίας οδήγησα βρήκα ότι είχε καλή ορατότητα, ευελιξία και συνήθισα τον όγκο του πολύ γρήγορα..στην αρχή βοηθανε και οι κάμερες πολύ σε ιδιαίτερα στενά περάσματα.

Τα παραπάνω βέβαια χωρίς να υπολογίσουμε το χρηματικό...αν δεν θες να ανεβεις ψηλά, μια χαρά θα ειναι το τιγκουαν.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#553389 Απλως το αναφέρω, έχοντας οδηγήσει πρόσφατα τα νέα Golf καιTiguan παρατήρησα και στα δυο μια μικρή λεπτομέρεια που μου έκανε όμως εντύπωση γιατί δεν έτυχε να το δω σε άλλα αυτοκίνητα. Έχουν παρα πολύ σκληρά καθίσματα. Του οδηγού βέβαια είχαν πολύ καλή στήριξη για το σώμα αλλά τα πισω καθίσματα τους έφεραν δυσφορια. Σκληρή βάση και πλάτη και αβολα και κουραστικά.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#553392 Νομίζω τα νούμερα έχουν ξεφύγει στην κατηγορία αυτή. Δηλαδή 70 χιλιάδες € για να πάρεις ένα μικρομεσαίο σε χώρους αυτοκίνητο, είναι τραγικά πολλά. Όσο ποιοτικό ή πολυτελές να είναι. Και δε μιλάμε για τίποτα macan. Μιλάμε για volvo, audi, x3 κλπ

< Note >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#553397 GTS ναι η bmw έχουν πολύ όμορφο εσωτερικό. Θα το κοιτάξω.

Dimsabas υβριδικό δε θα το απέκλεια, έχω πρίζα στο γκαράζ από του χρόνου. Βολεύει.

Θα αργήσουν απ´ ότι βλέπω δυστυχώς στην κατηγορία suv να βγουν στην αγορά μεταχ. καλά υβριδικά/ηλεκτροκίνητα.

Κυριάκο ας τα να πάνε. Ένα X3 , xc60 βγαίνει στο χαλαρό 70.000€. Εδώ το XC90 βγαίνει άνετα 85.000-95.000€ κ σε 1-2 χρόνια πάει 40-45.000€ :help: Δίνεις 40.000€ κ μετά έρχεται ο άλλος της χ-ψ greenpeace και σου λέει, "vielen Dank, πουλήστε το κ αγοράστε άλλο".

Zeus πάλι καλά να λέω που η :inlove: αρέσκεται με VW :lol:

Θωμά για πες λίγο με Q5, τιμή κ έτος, χλμ. Αναμένεται το καινούριο σε λίγους μήνες. Αυτό που κυκλοφορεί μέχρι τώρα δε μου αρέσει. Το βαρέθηκα τόοοοσα χρόνια σχεδόν το ίδιο σχήμα.

< >
Τελευταία επεξεργασία από PeterPan και 02 Δεκ 2018, 14:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#553399 Audi Q7 e-Tron 3.0TDI*Pano*Sportsitz*Garantie 2022 - Final price: € 66,800.-
https://www.autoscout24.com/offers/audi ... 6a9b31fe62

Volvo XC90 T8 Twin Engine Aut. Momentum , R21 Leder Panorama - Final price: € 74,980.-
https://www.autoscout24.com/offers/volv ... e3a1aafd9c

Lexus NX 300h NX 300 h E-FOUR F Sport,LED,PANO,LEDER,MARKLEVINS - Final price: € 40,460.-
https://www.autoscout24.com/offers/lexu ... cefe411898

Mercedes-Benz GLC 350 e 4M Sportpak ILS LED Kamera Totwinkel PTS - Final price: € 50,500.-
https://www.autoscout24.com/offers/merc ... 655057be3f

Volvo XC60 R-Design T8 Twin Engine AWD, 223 kW (303PS) + 6... - Final price: € 53,980.-
https://www.autoscout24.com/offers/volv ... 2e80e50fa2

BMW X5 xDrive40e - Final price: € 56,000.-
https://www.autoscout24.com/offers/bmw- ... 50040a1e27

Επειδή δεν παρακολουθώ την κατηγορία, δε γνωρίζω ποια είναι απλά υβριδικά και ποια φορτίζουν στην πρίζα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#553407 Like στο Lexus και τα ρέστα γαριδάκια, πολλαααααααα γαριδάκια...

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#553410
cosneo έγραψε:Απλως το αναφέρω, έχοντας οδηγήσει πρόσφατα τα νέα Golf καιTiguan παρατήρησα και στα δυο μια μικρή λεπτομέρεια που μου έκανε όμως εντύπωση γιατί δεν έτυχε να το δω σε άλλα αυτοκίνητα. Έχουν παρα πολύ σκληρά καθίσματα. Του οδηγού βέβαια είχαν πολύ καλή στήριξη για το σώμα αλλά τα πισω καθίσματα τους έφεραν δυσφορια. Σκληρή βάση και πλάτη και αβολα και κουραστικά.


Ανέκαθεν οι Γερμανοί είχαν απαράδεκτα καθίσματα... :thumbsdown: Πρέπει να πληρώσεις έξτρα για κάποιο πιο σοβαρό κάθισμα (συνήθως το λένε σπορ, αλλά είναι και πολύ πιο άνετο)...
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#553414 Βασικα ακόμα και με του group τους αυτοκίνητα διέφεραν.
Από πέρσι το πρόσεξα που σε Macan, Q3, Q2 και Leon ήταν πολύ άνετα. Πολύ σκληρά επίσης της 4gc, ενώ σε Arona και 500Χ... βουλιαξα. Στο δε Fiat νόμιζα ότι κάθομαι σε σκέτο αφρολεξ. Και δεν είμαι και τόσο βαρύς για να βουλιάζω!
Στα δυο VW όμως χωρίς να είμαι υπερβολικός... καθόμουν σε τούβλα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#553427 Καθίσματα, μεγάλη ιστορία!

Αν καθίσετε σε Peugeot 309 θα νομίσετε ότι σας κατάπιε η Χάρυβδις!!! Βουλιάζεις μέσα και ενώ δεν έχουν καμία πλευρική στήριξη, δεν κουνιέσαι, μιας και είσαι καθηλωμένος!