Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#484957 Ναι, είμαι στη σωστή θεματική :) , απλά χρησιμοποιώ τον όρο "περίπτερο" γιατί έτσι το χαρακτήρισε ο γιος μου όταν είπα ότι θέλω να αγοράσω ένα Doblo :innocent:
Για να τα πάρω από την αρχή. Έχει εμφανιστεί μία επαγγελματική δραστηριότητα (κινηματογραφική παραγωγή) από τον Μάιο, που θα κρατήσει 6-8 μήνες και έχει ανάγκη από καθημερινή μεταφορά 4-5 ατόμων (συνεργείο) με τα πράγματά τους που είναι πολλά (κάμερες, τρίποδα, φώτα κλπ).
Αυτό θα μετακινείται καθημερινά με έναν μ.ο 1000 χιλ τη βδομάδα και ίσως κάποια δυσκολα (χωματόδρομοι κλπ).
Έτσι πιστεύω ότι η αγορά ενός Fiat Doblo (ή τέτοιου τύπου van με καθίσματα, Partner κλπ), θα ήταν συμφέρουσα. Βρίσκω 2ης γενιάς με 100-120Κ χιλ. στα 6-8Κ€.
Παίζει ρόλο το diesel γιατί τα χιλιόμετρα θα είναι πολλά, η ευκολία ανταλλακτικών αλλά και οι γρήγορες επισκευές του σε περίπτωση βλαβών.
Εναλλακτική υπάρχει το ίδιο καινούργιο σαν ενοικίαση με το ίδιο κόστος. Όλα πληρωμένα και επιστροφή στο τέλος της δουλειάς. Στην πρώτη περίπτωση μένει το βανάκι για άλλες μελλοντικές εργασίες, πώληση αλλά και...διακοπές :)

H βασική ερώτηση είναι: Θ'αντέξει?
Είμαι ανοικτός σε προτάσεις.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#484975
popolaros έγραψε:και ενα πολυμορφικο θα σου κανει... Scenic?

δεν έχει με τίποτα τον ίδιο χώρο. Άλλωστε μπορεί να μπορεί και σχάρα στην οροφή για ακόμη περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#484983 Εργαλείο δουλειάς είναι. Αν βγάζει τα λεφτά του, πήγαινε στο leasing. Θα εκπίπτουν και τα έξοδα και θα έχεις πάντα καινούριο αυτοκίνητο, που δεν θα χαλάσει όταν το θέλεις για δουλειά.
Και θα έχεις και αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Αν πάλι είσαι σίγουρος πως η δουλειά θα υπάρχει για κάμποσα χρόνια και δεδομένων αυτών που γράφεις, ίσως να σκεφτείς το leasing με δικαίωμα εξαγοράς, ή ακόμη και την απλή αγορά.
Υπάρχει εταιρία πίσω, ή θα το έχεις σαν απλό IX;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#484997 Αν βολεύουν τα υπάρχοντα πρατήρια, δες και το φυσικό αέριο. Μισό κόστος κίνησης σε σχέση με το πετρέλαιο.
Δεν υπάρχει όμως κάποιο μεταχειρισμένο, οπότε μόνο σε leasing.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#485003 Έχει πάρει ένα παρόμοιο, κοντινό μου πρόσωπο εδώ στα Χανιά, doblo 1,3mjet με κόκκινη γραμματοσειρά, δλδ το πιο δυνατό μτχ. λογικά με γυρισμένα χλμ.
Το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο και έχει πολύ δύναμη για αυτό που είναι, αρκετά καλή οδική συμπεριφορά, τεράστιους χώρους.
Το τιμόνι του τώρα είναι λίγο νευρικό στη θέση της ευθείας, ενώ δεν θα το έλεγα και το πιο άνετο στις ανωμαλίες, αν και ο πίσω άξονας όταν πέφτει σε εγκάρσιες δεν είναι ενοχλητικός όπως ο ημιάκαμπτος. Διαθέτει bilink αν δεν κάνω λάθος.

Καίει όμως αρκετά αν και νομίζω το οδηγάει με πατημένο γκάζι συνέχεια. Αν θυμάμαι γύρω στα 7lt μέση, τα οποία μου φάνηκαν υπερβολικά, ενώ όσες φορές το έχω πάρει η στιγμιαία που αντίκριζα μου έκανε πολύ αρνητική εντύπωση για πετρέλαιο. Για σύγκριση εγώ έχω clio 1,2TCe και η μέση μου είναι στο 6,1/100km και κινούμαι κυρίως περιμετρικά της πόλης αλλά και μέσα.
Από προβλήματα είχε 2 χαζά, έχανε βενζίνη από κάπου, δε θυμάμαι ακριβώς που και νομίζω κάτι με το φίλτρο πετρελαίου, κανένα 300-400άρι σύνολο.
Το εσωτερικό του σε άψογη κατάσταση, ευχάριστο, με σκληρά πλαστικά πολύ χαμηλής απτής ποιότητας αλλά με αντοχήσ το χρόνο.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#485005
rafi έγραψε:Από προβλήματα είχε 2 χαζά, έχανε βενζίνη από κάπου, δε θυμάμαι ακριβώς που και νομίζω κάτι με το φίλτρο πετρελαίου, κανένα 300-400άρι σύνολο.
.

Υβριδικό δηλαδή το Fiat :shifty:

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#485027 Το αυτοκίνητο θα αγοραστεί ή θα νοικιαστεί από εταιρεία.
Μιλάμε για ενοικίαση και όχι leasing. Για leasing θέλουν μιν 3 χρόνια. Απλή ενοικίαση με 1000€ περίπου το μήνα.
Για την αγορά φοβάμαι μην βγάλει προβλήματα από την έντονη χρήση και μας έρθουν τα διπλά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#485030 H ενοικίαση κοστίζει πιο ακριβά νομίζω... Τότε, μάλλον αρχίζει να γίνεται αρκετά δελεαστικό το σενάριο της αγοράς. Αρκεί να βρεθεί κάτι καλό...
Άβαταρ μέλους
By rafi
#485031
koubeast έγραψε:
rafi έγραψε:Από προβλήματα είχε 2 χαζά, έχανε βενζίνη από κάπου, δε θυμάμαι ακριβώς που και νομίζω κάτι με το φίλτρο πετρελαίου, κανένα 300-400άρι σύνολο.
.

Υβριδικό δηλαδή το Fiat :shifty:

:lol: :lol: :lol:


:lol: είναι όπως το "πάω για σουβλάκια", ενώ τελικά τρως κεμπαπ
Άβαταρ μέλους
By rafi
#485035 Πάντως θεωρώ ότι η αγορά είναι η πιο συμφέρουσα οικονομικά λύση.
'Eχουμε και λέμε:

8μήνες Χ 4000km = 32K km

στην ενοικίαση δίνεις 8 Χ 1000€ = 8000€ σταθερά και ακατέβατα

ενώ αν αγοράσεις δίνεις ένα ποσό το οποίο με δεδομένη την πολύ καλή μεταπωλητική αξία που κρατάνε ειδικά τα doblo εδώ κάτω, θα μειωθεί μόνο απο τις τυχόν βλάβες που θα προκύψουν. Αν τώρα βάλουμε πιθανές βλάβες 1000-1500€ που τα θεωρώ και υπερβολικά, στο τέλος της περιόδου θα έχεις ένα κόστος από 0-2500€ συμπεριλαμβάνοντας και χασούρα 1000€ στη μεταπώληση.
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#485051 Τα ηλεκτρικα τους ειναι για τον π@@@ , στανταρ ζημιες body computer, μοναδα abs .

Εχω το 1.9 diesel με τα 105hp οποτε δεν μπορω να σου πω για καταναλωση, οδικη συμπεριφορα μια χαρα ειναι για φορτηγακι
Άβαταρ μέλους
By markvag
#485053
cmarin έγραψε:Ναι, είμαι στη σωστή θεματική :) , απλά χρησιμοποιώ τον όρο "περίπτερο" γιατί έτσι το χαρακτήρισε ο γιος μου όταν είπα ότι θέλω να αγοράσω ένα Doblo :innocent:
Για να τα πάρω από την αρχή. Έχει εμφανιστεί μία επαγγελματική δραστηριότητα (κινηματογραφική παραγωγή) από τον Μάιο, που θα κρατήσει 6-8 μήνες και έχει ανάγκη από καθημερινή μεταφορά 4-5 ατόμων (συνεργείο) με τα πράγματά τους που είναι πολλά (κάμερες, τρίποδα, φώτα κλπ).
Αυτό θα μετακινείται καθημερινά με έναν μ.ο 1000 χιλ τη βδομάδα και ίσως κάποια δυσκολα (χωματόδρομοι κλπ).
Έτσι πιστεύω ότι η αγορά ενός Fiat Doblo (ή τέτοιου τύπου van με καθίσματα, Partner κλπ), θα ήταν συμφέρουσα. Βρίσκω 2ης γενιάς με 100-120Κ χιλ. στα 6-8Κ€.
Παίζει ρόλο το diesel γιατί τα χιλιόμετρα θα είναι πολλά, η ευκολία ανταλλακτικών αλλά και οι γρήγορες επισκευές του σε περίπτωση βλαβών.
Εναλλακτική υπάρχει το ίδιο καινούργιο σαν ενοικίαση με το ίδιο κόστος. Όλα πληρωμένα και επιστροφή στο τέλος της δουλειάς. Στην πρώτη περίπτωση μένει το βανάκι για άλλες μελλοντικές εργασίες, πώληση αλλά και...διακοπές :)

H βασική ερώτηση είναι: Θ'αντέξει?
Είμαι ανοικτός σε προτάσεις.



Θεωρητικά, αυτά τα οχήματα είναι ανθεκτικά. Πχ, η Dhl δίπλα μας έχει doblo (αγορασμένα, όχι leasing, ρώτησα) για τα μικρά της. Θεωρώ πως κάτι ξέρουν... :hmmm:

Σε χώρους αυτού του είδους τα οχήματα είναι απλά τεράστια, εύκολα πολύ μεγαλύτερα από οποιοδήποτε πολυμορφικό του ίδιου μεγέθους. Το doblo 1.3d που πήραμε στη δουλειά με leasing μπορώ να πω πως είναι απελπιστικά αργό άδειο και με μοτέρ αρκετά φασαριόζικο. Από την άλλη, παίζει να καίει και αρκετά κάτω από 6... χωρίς καμία προσπάθεια για οικονομία.

Αντίστοιχα είναι τα citroen berlingo, peugeot partner, ford tourneo, renault kangoo... Κατ' εμέ ότι βρεις στην καλύτερη κατάσταση.

Οδηγικά δεν πιστεύω να πρέπει να το συζητήσουμε;;; :lol: Πάνε από το Α στο Β, βάζεις καπ' καπ' λίγο καύσιμο, αυτά... :lol: :lol: όλα πάνω κάτω ίδια είναι... :lol: