Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#485407 Βασικά παίζουν οι διαστάσεις σε αυτή την κατηγορία. Έχει standard wheelbase, long, έχει έξτρα ύψος στην οροφή, παίζει πολύ configuration... Οπότε παίζει το doblo LWB να είναι μεγαλύτερο από NV200 SWB...
Άβαταρ μέλους
By edmond
#485409 Μιας και αναφέρθηκε, το Evalia (έτσι λέγεται το επιβατικό NV200) θα το προτιμούσα. Έχω την αίσθηση οτι είναι πιο μεγάλο απο το φιατ μπόνους τον αθάνατο 1,5dci.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#485433
edmond έγραψε:Μιας και αναφέρθηκε, το Evalia (έτσι λέγεται το επιβατικό NV200) θα το προτιμούσα. Έχω την αίσθηση οτι είναι πιο μεγάλο απο το φιατ μπόνους τον αθάνατο 1,5dci.

...δεν το βρίσκεις όμως με 6.500 :roll:
Άβαταρ μέλους
By theo13
#485614 Νομίζω πως η σωστή επιλογή είναι η αγορά μτχ και η μετέπειτα πώλησή του (αν χρειαστεί).
Εμπειρία έχω από Doblo (diesel) και Berlingo (βενζίνη). Και τα δυο με πολύ σκληρή χρήση δεν έβγαλαν σοβαρή ζημιά. Θεματάκια είχαν αλλά νορμάλ σε σχέση με το πήδημα που έτρωγαν. Ιδιαίτερα το Berlingo ήταν 1,4 αγοράστηκε καινούριο και μέσα σε 5 χρόνια έκανε περίπου 250.000 χλμ. Τίμιο αλλά όχι τόσο ανθεκτικό όσο το Fiat. Το doblo μου έδινε την αίσθηση ότι φτιάχτηκε για να είναι πιο πολύ επαγγελματικό παρά επιβατικό.

https://www.car.gr/8840007-citroen-berlingo-diesel-1-6-hdi
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#485960 Εχω βρει 4 doblo, 1 citroen, 1 opel combo. Κοιτάζω στην αρχή μόνο κρήτη, για να μπορώ να το δω από κοντά και αν δεν τα καταφέρω, θα κοιτάξω και Αθήνα. Τα Fiat είναι όλα νιοκιάρικα με 120Κ χιλ μαξ από 6500-8000€ όλα, τα άλλα είναι από ιδιώτες. Μόλις δω σε τι κατάσταση είναι το καθένα θα αποφασίσω.
Πάντως και ο αντίλογος να νοικιάσω ένα με 900€ (είναι η καλύτερη τιμή που μου δίνουν) το μήνα, αφού μετά δεν θα είναι πια εργαλείο δουλειάς, δεν είναι κακή. Έχουν μπει τα νούμερα σε ένα excel και θα τα μελετήσω μόλις δω τι παραπάνω χρειάζεται το κάθένα. .
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#486001 ακριβα παντως μου φαινονται τα 900 ευρω το μηνα. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#486051 Mercedes Citan :rtfm: :rtfm: ή το γνήσιο Renault Kangoo. Eξαιρετικό αμάξι. :shifty:
Partner είχαμε στο CERN..., τελικά με τα προσωπικά μας αυτοκίνητα μείναμε γιατί τα υπηρεσιακά όλο βγάζανε προβλήματα :thumbsdown: :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By theo13
#486080
Thomas_C200K έγραψε:Mercedes Citan :rtfm: :rtfm: ή το γνήσιο Renault Kangoo. Eξαιρετικό αμάξι. :shifty:
Partner είχαμε στο CERN..., τελικά με τα προσωπικά μας αυτοκίνητα μείναμε γιατί τα υπηρεσιακά όλο βγάζανε προβλήματα :thumbsdown: :thumbsdown:


Citan με 6500;;
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#486397
dimviii έγραψε:ακριβα παντως μου φαινονται τα 900 ευρω το μηνα. :hmmm:

Τσάμπα είναι, οι rent πολυεθνικές μου έδωσαν Χ2 (1500-1800€ το μήνα) ενώ μία για το high season (ιούλ-αυγ) μου έδωσε 3000 :omg: . Σου λέει εγώ θα το νοικιάσω έτσι κι αλλιώς και τότε και η τιμή καταλόγου είναι 100€ τη μέρα. Αν θες...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#486411
cmarin έγραψε:
dimviii έγραψε:ακριβα παντως μου φαινονται τα 900 ευρω το μηνα. :hmmm:

Τσάμπα είναι, οι rent πολυεθνικές μου έδωσαν Χ2 (1500-1800€ το μήνα) ενώ μία για το high season (ιούλ-αυγ) μου έδωσε 3000 :omg: . Σου λέει εγώ θα το νοικιάσω έτσι κι αλλιώς και τότε και η τιμή καταλόγου είναι 100€ τη μέρα. Αν θες...


cmarin εαν θελεις παρε και μια τιμη απο την sixt στο αεροδρομιο του Ηρακλειου.Απο εκει νοικιαζω εγω και εχω πολυ καλες τιμες,και παντα πολυ καλα αυτοκινητα.Στελνω πμ.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#486412
dimviii έγραψε:
cmarin εαν θελεις παρε και μια τιμη απο την sixt στο αεροδρομιο του Ηρακλειου.Απο εκει νοικιαζω εγω και εχω πολυ καλες τιμες,και παντα πολυ καλα αυτοκινητα.Στελνω πμ.

οκ ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
By Tsardas
#486819 Κωστα ειχα κανει ταξιδι με doblo 5 ατομα μεγαλοι για τριημερο καμια 600 χλμ και ειμασταν ολοι πολυ ανετα. Δες κανα 1.6 θα χεις μπολικο βαρος.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#486861 Συγγενής μόλις πήρε στη δουλειά του ένα Peugeot Partner βενζίνης. Το σχόλιό του είναι ότι "πολύ καίει". Η σύγκριση είναι σε σχέση με ένα Hyundai i20 αυτόματο που είχε πριν.
Το είδα από κοντά όντως εντυπωσιακό σε χώρους. Κάθονται κανονικά 3 σε ξεχωριστά καθίσματα με μπόλικο χώρο για τα πόδια τους και από πίσω έχει τεράστιο τετραγωνισμένο χώρο αποσκευών. Βέβαια είναι αστείο να βλέπεις τα κεφάλια των επιβατών και μισό μέτρο χώρο πάνω από το κεφάλι τους και αυτό βέβαια είνα ο βασικό φταίχτης για την υψηλή κατανάλωση. Πάντως έχει εσωτερικά να κρέμονται από τον ουρανό δύο μπάρες που μάλλον είναι για να τοποθετείς σκι.... :dizzy:

Το μεγάλο μειονέκτημα όσων έχουν 2 πόρτες είναι ότι θέλεις περισσότερο χώρο πίσω από το αυτοκίνητο, δεν έχεις την προστασία απ΄πο βροχή, θέλεις 2 χέρια και το πιο ενοχλητικό θα πρέπει να κάνεις 2-3 βήματα πίσω για να πας γύρω γύρω από την πόρτα....
Με τέτοιο σκεπτικό νομίζω η βρετανική αστυνομία είχε "φωτογραφήσει" την Mercedes M-class για τα περιπολικά εθνικών οδών. Ότι μπορείς να πηδήξεις εύκολα δεξιά ή αριστερά αν ενώ φορτώνεις/ξεφορτώνεις κώνους στη βοηθητική λωρίδα δεις να έρχεται κάποιος καταπάνω σου! :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By markvag
#486907 Όταν είχα το πικάσσο, είχα μπει από περιέργεια σε ένα partner και μετά το πικάσσο μου φάνηκε κλειστοφοβικό. :lol:
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#491715 Είχα ένα νοικιασμένο doblo την προηγούμενη εβδομάδα για της ανάγκες μιας παραγωγής. Έψαξα και βρήκα το παλιό για να μπορώ να το τεστάρω. Μόνο θετικά είχε μετά από 6 μέρες, με τη μόνη διαφορά ότι ήταν το.....9d.
Το αμάξι φορτωμένο δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ, με ικανοποιητικές ροπές. Δεν έκανε κιχ παρόλο τα 85.000 χιλ.
Δυστυχώς πιστεύω ότι το 1.3mjet θα είναι τάφος.
Από χώρους ιδανικό. Ήταν πάντα φορτωμένο μέχρι την κορυφή.

Εικόνα