Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#486716 Και εγώ για το cosmo θα πήγαινα σε αυτή την τιμή

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#486720 Μόνο εμένα μου ακούγεται παγίδα το cosmo σε αυτή τη τιμή?

< >
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#486726 πάρε rx, να καις τα κέρατα σου σε βενζίνες, λάδια και rebuilds... έτσι όπως σε βλέπω με στενό budget δεν είναι για σένα.
rs ή ταπεR... μονόδρομος για σοβαρά αυτοκίνητα σε τέτοια τιμή...
mx-5 για τη Γκαυλα σου ότι είναι ανοιχτό... σοβαρό δεν το λες...
Άβαταρ μέλους
By Panos
#486735
xenos έγραψε:
Panos έγραψε:*αγορα ρχ8 cosmo σε τιμη ευκαιριας που αγγιζει τα 2.5 χιλ και με επλιδα να πιασω το τζοκερ και να μην τριπλασιαστει η τιμη του σε λιγο καιρο λογω επισκευων...


Aυτό είναι που έλεγες ότι θέλει επισκευή ή άλλο; Γιατί εμένα μου φαίνεται μονόδρομος (εκτός από προσωπικό γούστο). Δώσε περισσότερες πληροφορίες. :hmmm:


ναι αυτο ειναι...ειναι βεβαια απολυτως λειτουργικο αυτη τη στιγμη κι απο μηχανικους που ρωτησα μπορει να κανει 10 μπορει και 7-8χιλ χλμ μεχρι να τα φτυσει ο κινητηρας...δεν υπαρχει αλγοριθμος που βρισκεις πως πεφτει η συμπιεση του μοτερ...!
βεβαια!
να τονισω οτι το συγκεκριμενο αμαξι χρειαζεται οπωσδηποτε
*λαστιχα->600ε
*πολ/στες->700 ευρω
*αν χρειατει και ψυγειο παμε απο 200-700...
τελος το ραβασακι της επισκευης παιζει απο 2-3χιλ...

ολα αυτα πανω κατω φτανουν την τιμη αντιστοιχων κοσμο...ετοιμων με το πρωτο μοτερ,λαστιχα,περιποιημενα κτλ...απλα στη δικη μου περιπτωση ειναι τζοκερ!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#486738 Το να παρεις ενα της προκοπης με 7κ ειναι σφιχτο για το μπατζετ ε;
Ο,τι και να παρεις παντως φαινεται σφιχτο.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By Panos
#486754 ετσι το εθεσα εγω...μπορω να δωσω και 10...απλα απ τη στιγμη που κατα καιρους εχω δει ευκαιριες σ αυτα τα λεφτα με αυτο το σκεπτικο το υπολογισα...επισης για ροχι δε θα εκανα την υπερβαση γιατι ειναι ενα υποτιμημενο αμαξι...θα προτιμουσα να δωσω 10 ας πουμε και να ανεβω στην κατηγορια του s2000...συν του οτι ειναι ενα αμξι που θελω να δω νεες εμπειριες..δεν σκοπευω να το κρατησω για πολυ για να επενδυσω πιο πολυ σ αυτο...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#486818 Το παρακάτω σκεπτικό επιλογής/αποκλεισμού προκύπτει από καθαρά προσωπικές προτιμήσεις/εμπειρίες. Άλλος μπορεί να τα βλέπει τελείως διαφορετικά.
Βασικά όσο υπάρχει η δυνατότητα για ΜΧ5 δε βλέπω λόγο να κοιτάει κάτι άλλο. Φυσικά καλύτερα την τρίτη γενιά γιατί η πρώτη είναι πολύ παλιά και η δεύτερη δεν βλέπεται (με τα δικά μου μάτια).
Ελαφρύ (καλό και για πίστα, οικονομία), εύκολο (και στο οδήγημα και σε συντήρηση-επισκευές-βελτιώσεις), ανοιχτό (επιπλέον διάσταση, για μένα το ανοιχτό είναι σούπερ ατού από μόνο του), και αξιόπιστο σκυλί. Δεν είναι χαζό παιχνίδι είναι καλό παιχνίδι και σχολείο και μπορεί μαμά να είναι πιο αργό αλλά δεν το θεωρώ υποδεέστερο άλλων όπως μερικοί.

Τυχόν RX8 θέλει μεγαλύτερα κονδύλια γενικά και είναι κανονικό αυτοκίνητο και όχι Sunday car. Κουβαλάς επιπλέον βάρος και θα πρέπει να παίξεις σε μεγαλύτερες ταχύτητες = κατανάλωση, ρίσκα.
Honda S2000 ακριβό, το Civic είναι προσθιοκίνητο αλλά και τα δύο είναι αξιόπιστα και έχουν το εξαιρετικό στροφάρισμα που όπως και να το κάνουμε μετράει. Και το RX8 στροφάρει αλλά δεν είναι το ίδιο.
Το MR2 πολύ ειδικό και για πιο προχωρημένα μαθήματα. Για μένα υστερεί σε πρακτικότητα, ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία σε σχέση με το MX5.
Focus-Clio και άλλα διάφορα μη ιαπωνικά θα υστερούν σε αξιοπιστία αλλά μπορούν να παίξουν μεγαλύτερο ρόλο (παραπάνω από Sunday car αφού έχουν θέσεις, χώρο κλπ) αλλά πέραν αυτού θα τα κοιτάξεις μόνο αν θέλεις προσθιοκίνητο. Που γιατί να θέλεις προσθιοκίνητο αν μπορείς να πάρεις πισωκίνητο... :innocent: :whistlink: :twisted:
Άβαταρ μέλους
By Panos
#486833 σε αυτο που λες φιλε sknipper θα συμφωνησω...ειχα μπει προσφατα σε πιστα με νεα fwd και μετα με ενα rwd...Στην πρωτη περιπτωση ολο μουτρα..εχανα καποιες γραμμεςκαι γενικα ενιωθα οτι εχανα σε ταχυτητα και δεν πηγαινα οπως ηθελα...με το που αλλαξα και πηγ η κινηση πισω...ενιωθα οτι μπορουσα να πιεσω,να διορθωσω τα λαθη να παρω σωστες γραμμες....και μου ταιριαζει και μου αρεσει η πισω κινηση!απλα ηθελα να δω και κανω hot hatch γιατι πιστευω πως αν ξεκινησω με τα πισωκινητα δυσκολα θα αλλαξω κατηγορια μετα!!!!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#486837 δεν ειναι ολα τα προσθιοκινητα ιδια,ουτε ολα τα πισωκινητα.
Στις σωστες εκτελεσεις τους,εχουν και οι δυο σχολες αριστα αυτοκινητα.
Άβαταρ μέλους
By Panos
#486842 σωστος!τα τσουβαλοποιησα λιγο αλλα η διαφορα ειναι εκει...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#486866 Μετράει η προηγούμενη εμπειρία και συνήθεια. Φυσικά αν πάρεις πχ Opel τι περιμένεις....μούτρα θα βγάζει, αν όμως πάρεις πχ κάτι γαλλικό θα δεις ότι μια χαρά πάει χωρίς μούτρα, με καλό έλεγχο και ρυθμίσιμη συμπεριφορά κλπ.
Αλλά, και για μένα αυτό κάνει μεγάλη διαφορά, αλλιώς οδηγείται σωστά ένα προσθιοκίνητο και αλλιώς ένα πισωκίνητο. Θέλει αρκετή εξάσκηση μέχρι να κάνεις τα σωστά αν δεν είσαι εξοικειωμένος. Εγώ όταν είχα αποκτήσει το μοναδικό μου προσθιοκίνητο πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να νιώσω άνετα και να καταλάβω πως πρέπει να του φέρομαι. Το να θάβουμε το ένα ή το άλλο μετά από απλή δοκιμή δεν είναι πολύ σωστό.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#487114 πες ότι δεν σοβαρολογείς...
Άβαταρ μέλους
By Panos
#487149 Φιλε tsardas ακομη και να συμφερει...τον μαστρο γιωργη εδω πιο κατω που ξερει μια καλη μοντα και βρηκε ενα καλο μοτερ απο εναν αλλο κτλ δεν τον εμπιστευομαι που και να ναι σφραγισμενο απο κουτα ιαπωνια το μοτερ!οποτε τετοιου ειδους λυσεις προσωπικα δεν με αγγιζουν ...
Άβαταρ μέλους
By Panos
#487353 λιγο ασχετο με τα προηγουμενα...επειδη εχω συνηθισει οταν ψαχνω για μτχ να βρισκω παντα πεντακαθαρο ειτε για τον αδερφο μου ειτε για την κοπελα μου...αν εχει τα σερβις του βιβλια κτλ....τωρα βλεπω πως ειδικα σε σπορ αμαξια και με χαμληλη τιμη τα παραπανω δεν πολυπαιζουν...Λετε να συμβιβαστω και να ξεπερασω αυτους τους ενδοιασμους και να περασω απλα ενα αμαξι που μ αρεσει;η να συνεχισω το ψαξιμο για καθαρο ακομα και με κοστος προς τα πανω...τονιζω πως το αμαξι το θελω για κανα 2χρονια..οχι να το παντρευτω...