- 19 Φεβ 2018, 22:19
#486818
Το παρακάτω σκεπτικό επιλογής/αποκλεισμού προκύπτει από καθαρά προσωπικές προτιμήσεις/εμπειρίες. Άλλος μπορεί να τα βλέπει τελείως διαφορετικά.
Βασικά όσο υπάρχει η δυνατότητα για ΜΧ5 δε βλέπω λόγο να κοιτάει κάτι άλλο. Φυσικά καλύτερα την τρίτη γενιά γιατί η πρώτη είναι πολύ παλιά και η δεύτερη δεν βλέπεται (με τα δικά μου μάτια).
Ελαφρύ (καλό και για πίστα, οικονομία), εύκολο (και στο οδήγημα και σε συντήρηση-επισκευές-βελτιώσεις), ανοιχτό (επιπλέον διάσταση, για μένα το ανοιχτό είναι σούπερ ατού από μόνο του), και αξιόπιστο σκυλί. Δεν είναι χαζό παιχνίδι είναι καλό παιχνίδι και σχολείο και μπορεί μαμά να είναι πιο αργό αλλά δεν το θεωρώ υποδεέστερο άλλων όπως μερικοί.
Τυχόν RX8 θέλει μεγαλύτερα κονδύλια γενικά και είναι κανονικό αυτοκίνητο και όχι Sunday car. Κουβαλάς επιπλέον βάρος και θα πρέπει να παίξεις σε μεγαλύτερες ταχύτητες = κατανάλωση, ρίσκα.
Honda S2000 ακριβό, το Civic είναι προσθιοκίνητο αλλά και τα δύο είναι αξιόπιστα και έχουν το εξαιρετικό στροφάρισμα που όπως και να το κάνουμε μετράει. Και το RX8 στροφάρει αλλά δεν είναι το ίδιο.
Το MR2 πολύ ειδικό και για πιο προχωρημένα μαθήματα. Για μένα υστερεί σε πρακτικότητα, ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία σε σχέση με το MX5.
Focus-Clio και άλλα διάφορα μη ιαπωνικά θα υστερούν σε αξιοπιστία αλλά μπορούν να παίξουν μεγαλύτερο ρόλο (παραπάνω από Sunday car αφού έχουν θέσεις, χώρο κλπ) αλλά πέραν αυτού θα τα κοιτάξεις μόνο αν θέλεις προσθιοκίνητο. Που γιατί να θέλεις προσθιοκίνητο αν μπορείς να πάρεις πισωκίνητο...
aka onyx !