- Προηγούμενη
- 142 Δημοσιεύσεις
- Σελίδα 6 από 10
- 1
- ...
- 3 ,
- 4 ,
- 5 ,
- 6 ,
- 7 ,
- 8 ,
- 9 ,
- 10
- Επόμενο
Συνέκρινα με ΕP3 εκ παραδρομής . Το fn2 είναι μεγαλύτερο και άλλης κατηγορίας , σωστά λέτε
tsilis έγραψε:Έχεις δίκιο.Ακόμη και έτσι είναι εντυπωσιακό αν το civic μιας γενιάς πίσω έχει μικρότερο μεταξονιο από clio mk3
Συνέκρινα με ΕP3 εκ παραδρομής . Το fn2 είναι μεγαλύτερο και άλλης κατηγορίας , σωστά λέτε
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Θυμαμαι οταν ειχα το 306 ειχε μεγαλυτερο μεταξονιο απο ιμπρεζα wrx πχ
Dimsabas έγραψε:Μωρέ μαζί σου για το τετρακίνητο μετά από πισωκίνητο.
Εγώ πάλι όχι.
Panos έγραψε:περα απο το στρωσιμο βεβαια που θελει 10χιλ χλμ νομζιω
Ορίστε;
Panos έγραψε:περα απο το στρωσιμο βεβαια που θελει 10χιλ χλμ νομζιω
Ορίστε;[/quote]
Στην επισκευή κινητήρα στο ροχι θέλει στρώσιμο ο κινητήρας ; και μέχρι να αποκτήσει σωστή συμπίεση πρέπει να κάνεις 10χιλ χλμ...
Panos έγραψε:Ειδα και το Rs σημερα!εξαιρετικη περιπτωση και ορισμος του sunday car που θελω!μου αρεσε παρα πολυ το στησιμο του και ο τροπος που στριβει!!και τα αλογα του δε φαινονται ουτε ειναι λιγα...ελαχιστη διαφορα εχει απο το ep3 που εχω δει..Απλα ειναι πιο γραμμικο χωρις τη σφαλιαρα του vtec!Δυστυχως ομως στο μπατζετ μου δεν νομιζω να βρω κατι αξιλογο..Ηδη το συγκεκριμενο εχει θεμα με πεταλουδα γκαζιου(τουλαχιστον) και μπαινει σε safe mode...+το ιστορικο του αγνοειται...Αρα η θα συμβιβαστω και θα παρω διαλυμενο rs/ep3/rx8 τα οποια βρισκω εξαιρετικα το καθενα για τους λογους του η θα συμβιβαστω σε δυναμη και θα βρω ενα περιποιημενο nbfl...
Ένα 18άρι νβφλ με κοντό μόνο συμβιβασμός δεν είναι κι ας είναι λίγο πιο αργό στην ευθεία απο EP3 kai RS
Το 18αρι nbfl 6ταχυτο που ήταν το πρώτο μου πισωκίνητο παιχνίδι , το θεοποίησα όπως κ άλλοι .
Το δεύτερο που ήταν 5ταχυτο κ κοντό ... με απογοήτευσε πολύ , κ ο μόνος λόγος ήταν οτι ενδιάμεσα ειχα κ άλλες εμπειρίες .
Το θεωρώ πλέον πολύ παλιό .
Ίσως με αρκετά παζάρια ενα 18αρι nc ειναι πολύ καλύτερη επικογη. Οι τιμές των καμπριο οσο θα φτιάχνει ο καιρός θα ανεβαίνουν ... Νοέμβρη , Δεκέμβρη έχουν πιο χαμηλές τιμές .
Το rx8 ειναι πιο καλό αυτοκινητο , κ απο θέμα ασφαλείας κ φιλικό κλπ , αλλα για τα προβλήματα του μοτέρ δεν έχω άποψη κόστους - χρόνου επισκευής . Ειναι απο αυτά που θα ήθελα να δοκιμάσω αλλα δεν ταίριαξε .
Τα Honda , Renault , ειναι άλλη κατηγορία , πιο πολεμική ίσως , που θα τα τρέξεις για να τα χαρεις αλλα θα τα χαρεις κ αυτά σίγουρα .
Απο τα προσθιοκινητα μάλλον θα επέλεγα rs , λόγω μύθου κ εμφάνισης .
Δε θυμάμαι αν ανάφερες ηλικία , προσοχή με οτι επιλέξεις , κ σιγά σιγά θα το μάθεις οτι παρεις . Επίσης κάνε σήμερα μια επιλογή κ καλα να ειςαι στο μέλλον ανταλλασεις με καποιο άλλο απο τη λίστα σου .
vagmag έγραψε:
Δε θυμάμαι αν ανάφερες ηλικία , προσοχή με οτι επιλέξεις , κ σιγά σιγά θα το μάθεις οτι παρεις . Επίσης κάνε σήμερα μια επιλογή κ καλα να ειςαι στο μέλλον ανταλλασεις με καποιο άλλο απο τη λίστα σου .
30 ειμαι φιλε vagmag
Τα δεδομενα μεχρι στιγμης εχουν ως εξης...
*αγορα ρχ8 cosmo σε τιμη ευκαιριας που αγγιζει τα 2.5 χιλ και με επλιδα να πιασω το τζοκερ και να μην τριπλασιαστει η τιμη του σε λιγο καιρο λογω επισκευων...
*mx5 nbfl μαμα απο 3-4 χιλ η ενναλλακτικα και nb με torsen και δεσιματα σε ακομα χαμηλωτερη τιμη...
*clio rs με υπερβαση στο αρχικο μπατζετ για να φτασουμε στα 6 στοχευοντας σε αμαξια μαμα ανω των 100χιλ ομως...
*ταπερ σε αυτη την τιμη που να μην βρωμαει κατι ασχημο ακομα απο πισω δεν εχω βρει...
Ψηφιστε...
Panos έγραψε:*αγορα ρχ8 cosmo σε τιμη ευκαιριας που αγγιζει τα 2.5 χιλ και με επλιδα να πιασω το τζοκερ και να μην τριπλασιαστει η τιμη του σε λιγο καιρο λογω επισκευων...
Aυτό είναι που έλεγες ότι θέλει επισκευή ή άλλο; Γιατί εμένα μου φαίνεται μονόδρομος (εκτός από προσωπικό γούστο). Δώσε περισσότερες πληροφορίες.