Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#483798 Γεια χαρα και απο εμενα. :)
Νομιζω οτι με το συγκεκριμενο Budget και παρουσα αγορα μτχ αυτοκινητου, η πλεον διασκεδαστικη και οδηγικα ενδιαφερουσα περιπτωση, ειναι ξεκαθαρα το RX-8...
Παρα πολλα παραδειγματα εκει εξω, χρειαζεται λιγο παραπανω ενημερωση, ενας σωστος μηχανικος που να ξερει καλα τα RX-8 και μπορεις να βρεις ενα πολυ αξιολογο να το ευχαριστηθεις.
Μοναδικο ερωτηματικο -για εμενα- το επιπεδο υποστηριξης σε αναλωσιμα-ανταλακτικα καθοτι αν δεν κανω λαθος μεχρι στιγμης, εδω και για μερικα χρονια, επισημη εισαγωγικη της Mazda δεν υφισταται.
Το ιντερνετ εχει βοηθησει τα μεγιστα στην ευρεση ανταλλακτικων απο την αλλη, απλως ισως κατι που μπορει να χρειαστει αμεσα, να μην ειναι διαθεσιμο... :hmmm:

Κατα τα αλλα, υπαρχουν και αλλες ενδιαφερουσες περιπτωσεις -σε πισωκινητα ομως οχι τοσο, πχ το ΜΧ-5 ειναι κατωτερο απο το RX-8 σε συγκινησεις εκτος εαν τουρμπιστει, με κοστος ομως πλεον που θα ξεφευγει σημαντικα πιστευω- , παροτι προσθιοκινητες οι περισσοτερες και προσωπικα για μεγιστη ευχαριστηση θα κοιταζα σε ατμοσφαιρικο κατι τετοιο:
https://www.car.gr/10380152-renault-clio-rs
ή εναλλακτικα σε λιγο πιο γρηγορο ατμοσφαιρικο:
https://www.car.gr/12221985-honda-civic-type-r
αλλιως σε κατι τετοιο:
https://www.car.gr/11961239-mini-cooper-s
https://www.car.gr/12081530-mini-cooper-s-works

Tα τελευταια εαν βρεθουν σε σωστη κατασταση, χρειαζονται μονο ενα μηχανικο μπλοκε (στανταρ ειχαν τα fl αν θυμαμαι καλα , MY2004 με 170ps, ξεχωριζουν απο τα πισω φωτιστικα με τα λαμπακια της οπισθεν να ειναι ενσωματωμενα και οχι ξεχωριστα ) και ειναι μαλλον οτι πιο καθαροαιμο σε προσθιοκινητο μαζι με το Type -r με πολυ καλη -στανταρ- δυναμη μπορεις να βρεις σε προσθιοκινητο imo...
Άβαταρ μέλους
By Panos
#483827 Είναι μια από τις επιλογές... Απλά έχω θέσει διαφορετικές επιλογές... Παντιλικια vs οδήγηση στις κοφτες.. Δεν έχω κατασταλαξει Σ αυτό... Βασικά ότι βρω πιο καθαρο απ τα τρία... Γιατί Σ αυτα τα χρήματα παίζει Κ πολύ σαβούρα... Το mr2 το οδήγησα.. Πιο καλό στήσιμο απ το mx5 Κ Μ έδωσε την αίσθηση πιο πολύ ότι είναι για γρήγορη οδήγηση πάρα για παιχνίδι με την ουρά... Επίσης αν ξέρει κάποιος επειδή μπορεί να δω ένα ροχι μεθαύριο τι πίεση Κ πάνω πρέπει να έχει; θα το δω το τουρμπατο μια τα αν όπως λέτε έχει τόση διαφορά.. Γύρω στα 200αλογα υπάρχουν κάποια.. Επειδή θα είναι η πρώτη Μ πισωκουνα παραμένει ακόμη Κ τουρμπισμενο το μια τα καλό για entry στην πίσω κίνηση;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#483830 Το MR2 είχε σοβαρό θέμα με ραγισμένες κεφαλές! :rtfm: Σοβαρή και ακριβή βλάβη. Όλα τα Toyota με αυτό το μοτέρ είχαν θέμα. :rtfm:


Τα ΜΙΝΙ επίσης τα φοβάμαι από αξιοπιστία.


Από αυτά που προταθηκαν προσωπικά θα κοιτούσα είτε ένα ΜΧ-5, είτε ένα Clio RS, οποιαδήποτε γενιά, το ιδιο μου κάνει. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Panos
#483844 Γρήγορη δηλαδή θα απεριπτες την επιλογή του stock miata; τα Clio rs δε ξέρω πόσο αντέχουν την "κακομεταχειριση" αλλιώς το χω σκεφτεί...
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#483860 To πλέον "σοβαρό " αυτοκίνητο από τις επιλογές που έβαλες είναι το RX8.
Καλόν είναι να έχει συμπίεση πανω από 6,8 , ακόμη καλύτερα πάνω από 7. Κοίταξε να το μετρησεις σε συνεργείο που ξέρει και να γίνει αναγωγή στις 250 σ.α.λ
Το μοτέρ είναι για 100-120χιλ χλμ , καλά τα λέει ο Μαρκοβάγγος. Όσα κρατούν καλή συμπίεση από εκεί και πάνω , χωρίς rebuild, είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Δεν είναι ότι δεν πάνε, και με 5,5 συμπίεση θα "πηγαίνουν" , αλλά υγιή μοτέρ δεν τα λες.
Δεν προκειται να σε αφήσει, δηλαδή.

Τελικά για Sunday Car, μάλλον κάποιο καλό mx5 θα έπαιρνα. Φθηνό, αξιόπιστο, διασκεδαστικό , εύκολο και εξελίξιμο.

Από τα προσθιοκίνητα ,καθαρά υποκειμενικά, Clio RS. Eίναι έρωτας.
Απλά, εγώ στο νου μου έχω ότι για να χαρείς hot hatch, πρέπει να του πίνεις το αίμα, να πηγαίνεις με πολλά, οπότε πού, πότε και πώς...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#483861
Panos έγραψε:Γρήγορη δηλαδή θα απεριπτες την επιλογή του stock miata; τα Clio rs δε ξέρω πόσο αντέχουν την "κακομεταχειριση" αλλιώς το χω σκεφτεί...


Αμα βρεις στοκ, καλο μιατα, εγω θα κατσω...... να μου το πουλησεις.
Δεν παιζει εκτος αν βρεις κανεναν ασχετο ιδιοκτητη που πει οτι το δινει σε γνωστο.
Μκ2 τουρμπατο = ονειρο = καραξεσκισμενο μεχρι να του βγουν τα αντερα απο ολη την πιτσιρικαρια της ελλαδας.
Άβαταρ μέλους
By Panos
#483863 Tsilis mx5 ατμόσφαιρα ; γιατί οι φίλοι παραπάνω επιμένουν για χαοτικη διαφορά με ένα τουρμπισμενο... Απλά εκεί με φοβίζει η αξιοπιστία Κ η μετά πώληση...
Άβαταρ μέλους
By Panos
#483865 Βρήκα ένα μιατακι που το είχε γκομενα Κ το έδωσε στο αγόρι της.. Βέβαια όταν ζήτησα βιβλίο σερβις αυτό δεν ήταν ενημερωμένο.... Γενικά άμα το χει κάνας 40αρης κάτι γίνεται... Τα υπόλοιπα που είδα διάλυμενα εσωτερικά Κ Μ τα πλασαραν για 130χιλ χλμ..
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#483883 Αν πεις ότι θα πάρεις MX5 τουρμπίσιο ή θα το τουρμπίσεις καλύτερα να πας σε RX8 απευθείας. Έχεις 200 άλογα, πίσω κίνηση, εργοστασιακό μπλοκέ με σωστό ζύγισμα, δε του λείπει κάτι. Από κει και πέρα ξέρεις ότι η κατανάλωση φτάνει στο Θεό και έχεις τα έξοδα του rebuilt αλλά από τη στιγμή που θα το βγάζεις μόνο ΣΚ δε θα γράφεις πολλά χιλιόμετρα οπότε μια φορά θα το κάνεις και τέλος.

Από κει και πέρα θα πρέπει να αναφέρεις και που θα πηγαίνεις. Θα μπαίνεις πίστα δηλαδή ή απλά σε μια ορεινή στροφοδιαδρομή; Γιατί αν ισχύει το 2ο ένα στοκ MX5 θα σε καλύψει δεόντως. H ξεσκέσπαστη σβέλτη βόλτα με ένα ΜΧ5 δε θέλει ούτε άλογα ούτε παντιλίκια ούτε κυνήγι με το χρονόμετρο. Επίσης λες ότι δεν γνωρίζεις από πίσω κίνηση οπότε το RX8 ίσως σε δυσκολέψει ή τουλάχιστον δε θα μπορείς να το χαρείς αρκετά ενώ ένα αυτοκίνητο χαμηλών επιδόσεων μπορείς να το πας σχεδόν στο όριο του και να σου συγχωρέσει λάθη.

Panos έγραψε:Tsilis mx5 ατμόσφαιρα ; γιατί οι φίλοι παραπάνω επιμένουν για χαοτικη διαφορά με ένα τουρμπισμενο... Απλά εκεί με φοβίζει η αξιοπιστία Κ η μετά πώληση...


Σε οποιοιδήποτε αυτοκίνητο βάλεις +50-60 άλογα η διαφορά είναι χαοτική.

Επίσης μια χαρά καλοσυντηρημένα μαμα MX5 βρίσκεις...

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/12358672/
Άβαταρ μέλους
By Panos
#484011 Κυρίως ορεινό στροφιλικι θέλω... Πίστα μπορεί να μπω μια δυο φορές.. Μέχρι εκεί...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#484018 Ακόμα και το 1.8 Miata, είναι λίγο τάφος στο βουνό. Εν τω μεταξύ, αν δε γλιστράει του κέρατα, δεν μπορεί να σπάσει την πρόσφυση πίσω για να οδηγηθεί όπως θέλει και μπορεί (ΣΧ).

Αφού θα το έχεις μόνο για γούστα κι όχι για καθημερινή χρήση, γιατί πρέπει να είναι άψογο; Ας είναι "ρημάδι" και βελτιωμένο εκεί που πρέπει.
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#484024 Θυμάμαι έναν Παπαφανκι να με κάνει βόλτα με μουχου 5 σε βουνό.
Έλεγε ότι ήταν 1.8.
Λέτε να το είχε σκαλισμένο;
Να βγει στο τηλέφωνο να μας πει
Άβαταρ μέλους
By Panos
#484035 Δε με νοιαζει να ναι ρημαδι!ας εχει 100 γραντζουνιες και βαθουλωματα απ εξω...που λεει ο λογος...θελω 1)να μη γινω κολληταρι με τον μαστορα μου εδω διπλα και 2) να μπορω να το πουλησω σε καμποσο καιρο... ενα υπερβολικα στημενο-βελτιωμενο αυτοκινητο μειωνει πολυ τις πιθανοτητες στο 2ο...και στο κατω θα ειναι το πρωτο μου πιο... σμπορ αμαξι...οποτε δεν ειναι οτι βαθεθηκα κιολας και θελω το σουπερ μονταρισμα...
Άβαταρ μέλους
By Panos
#484042 με βλεπω να κλινω πιο πολυ προς rx8 vs ep3...δηλαδη 600αρι τελη ή αλλα τοσα σε βενζινα;πλακα πλακα ψαχνοντας βλεπω οτι οταν vtecιαζει το ep3 βγαζει τα ιδια χιλιομετρα με το rx8...οποτε σκεπτομενος οτι δε θα τα πηγαινω χαλαρα...η καταναλωση (οχι οτι με απασχολει σ αυτα τα οχηματα) ειναι σχεδον εφαμιλλη...αρα συκρινοντας αυτα τα 2 το ροχι καιει λιγα παραπανω...τα υπολοιπα πανω κατω ιδια τα βρισκω ...λαστιχα σερβις κτλ...αντε το ροχι να θελει κανα πολλαπλασιαστη παραπανω...αυριο θα δω ενα ep3 και μεθαυριο θα παμε για μετρηση σε ενα cosmo στο οποιο εχει βαλει απλα μια ελευθερη πισω...και τα δυο λιγο πανω απο 5χιλ θα παιξουν...