Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#485025 Μωρέ μαζί σου για το τετρακίνητο μετά από πισωκίνητο. Αλλά σε αντίστοιχων επιδόσεων καρύδας καρότσες, δε θα προτιμούσα ποτέ ένα προσθιοκίνητο (και μάλιστα χωρίς μπλοκέ) από ένα πολύ σωστό πισωκίνητο με μπλοκέ.

Όσο για τα 8άρια, είναι άπειρα προς πώληση. Δε νομίζω ότι θα δυσκολευτεί να βρει ένα σωστό. Ίσως μάλιστα συμφέρει να πάρει πολύ φθηνά κάποιο, να επισκευάσει το μοτέρ και να έχει καινούριο μοτέρ εντός 5Κ.
Για παράδειγμα:

https://www.car.gr/12565815-mazda-rx-8-challenge-192hp
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#485028 9/10 φορες ενα ετοιμο αψογο θα βγει φθηνοτερο, και θα ειναι αμεσα οδηγησιμο.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By Panos
#485064 Παιδια να ξεκαθαρισω...Για το rx8 ...Δεν ειμαι τοσο πορωμενος να το παρω...Απλα το συγκεκριμενο μ αρεσε αρκετα...Ειμαι ανοικτος σε ολα...Να ξεκαθαρισω οτι το παλικαρι ηταν πολυ ενταξει και μ ειπε να πληρωσει ο ιδιος ολo το rebuilt και να παρω το αμαξι στην αρχικη τιμη...Κι ο ιδιος επαθε πλακα γτ δεν ειχε κανει μετρηση...Οποτε μηπως ειναι ευκαιρια να παρω επισκευασμενο με 0χλμ...;(περα απο το στρωσιμο βεβαια που θελει 10χιλ χλμ νομζιω...πολυ για τα δεδομενα μου...)Η θα θελω να το πουλαω κι εγω μετα; για αυτο ρωταω αν εχετε ιδεα απο επισκευες σε ροτορες...το clio θα το δω αποψε και θα σας εντυπωσεις!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#485066 Καλα μην τρελενεσαι. Rebuild δεν σημαινει καινουργιο αυτοκινητο.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By Panos
#485085 Καλά ναι το ξέρω... Λύση ανάγκης η καλύτερα λαχείο... Δεν είναι Κ σίγουρο ότι θα είναι κομπλέ μετά... Ανυπομονώ να δω το rs μήπως αλλάξω γνώμη...
Άβαταρ μέλους
By Panos
#485092
Dimsabas έγραψε:Αν σου πληρώσει το rebuild μέσα στην αρχική τιμή, προφανώς και αξίζει τρέλα!


λες;εχω ακουσει διαφορα...αλλοι λενε μεταχειρισμενο ετοιμο....αλλα ναι το παιδι διατεθηκε να δωσει 3χιλ απ την τσεπη του...χωρις να μ ζητησει ευρω παραπανω
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#485142 Ζητα να σου κόψει τα 3κ και κάνε την επισκευή σε συνεργείο της επιλογής σου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485146 Panos σε βλεπω σφαιρα για κλιο.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#485156
dimviii έγραψε:Panos σε βλεπω σφαιρα για κλιο.
Το προτιμας απ το typeR FN2? (Ασε απ εξω τη διαφορετικη κατηγορια)

Sent >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485160
rocsta έγραψε:
dimviii έγραψε:Panos σε βλεπω σφαιρα για κλιο.
Το προτιμας απ το typeR FN2? (Ασε απ εξω τη διαφορετικη κατηγορια)

Sent >


ευκολα.Τα εχω οδηγησει και τα 2,και σε πιστα.Το κλιο ειναι πολυ πιο ισορροπημενο,το ελεγχεις ευκολα στο οριο,συγχωρει,δεν κανει τιποτα ατσαλα και απροειδοποιητα..Στα μειον το οχι δυνατο μοτερ,ψαχνεις να βρεις τα 200 αλογα.
Επειδη ειναι γαλλικο,και εχω τις αμφιβολιες μου σε αυτοκινητα με 80-100κ χλμ ,θα εψαχνα να βρω αυτοκινητο απο μερακλη,που να εχει χωσει χρημα σε συντηρηση και αλλαγες σε οτι ειχε ζητησει το αυτοκινητο.

edit γιατι διαφορετικη κατηγορια?
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#485168
dimviii έγραψε:
rocsta έγραψε:
dimviii έγραψε:Panos σε βλεπω σφαιρα για κλιο.
Το προτιμας απ το typeR FN2? (Ασε απ εξω τη διαφορετικη κατηγορια)

Sent >


ευκολα.Τα εχω οδηγησει και τα 2,και σε πιστα.Το κλιο ειναι πολυ πιο ισορροπημενο,το ελεγχεις ευκολα στο οριο,συγχωρει,δεν κανει τιποτα ατσαλα και απροειδοποιητα..Στα μειον το οχι δυνατο μοτερ,ψαχνεις να βρεις τα 200 αλογα.
Επειδη ειναι γαλλικο,και εχω τις αμφιβολιες μου σε αυτοκινητα με 80-100κ χλμ ,θα εψαχνα να βρω αυτοκινητο απο μερακλη,που να εχει χωσει χρημα σε συντηρηση και αλλαγες σε οτι ειχε ζητησει το αυτοκινητο.

edit γιατι διαφορετικη κατηγορια?
Αφού το Clio είναι σουπερ μίνι και το civic μικρομεσαίο

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485169 ναι σαν μεγεθος εχουν σημαντικη διαφορα,το μυαλο μου πηγε σαν χαρακτηρα χρησης.my bad. :oops:
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#485177 Έχουν σχεδόν ίδιο μεταξόνιο και μάλιστα νομίζω το Clio μεγαλύτερο , όποτε μαζί βάλε τα.
Δίκιο ο dim.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#485181 tsilis εχουν 1,8 ιντσες διαφορα(102,2 vs 104''),περιπου 4 εκατοστα υπερ του σιβικ