Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By 224v
#484886 Που να παθει και κατι σοβαρο το μοτερ η τα παρελκομενα και να πρεπει να "κατεβασεις" - "βγαλεις" το μοτερ απο εκει που το εχουν χωσει!!!!! κατω σχεδον απο τον οδηγο.....
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#484891 Τι καλύτερο δηλαδή έχει η Α class από την Musa; :hmmm:
Ακόμη και σε πολυτέλεια καλύτερη είναι η ιταλίδα, κι ας είναι το πάτωμα Fiat (κάτι που συγκρινόμενο με την A, δεν είναι κακό).
Εγώ θα ξαναπώ, η Musa είναι ιδανική περίπτωση, γιατί είναι ένα αυτοκίνητο που λίγοι το ξέρουν και η τιμή μπορεί να πέσει σε παζάρι. Επιπλέον, ανταλλακτικά θα υπάρχουν, υποστήριξη επίσης (το δίκτυο της Fiat θα φέρνει τα πάντα), άρα καλό είναι να το σκεφτείτε λίγο.
Διαφορετικά, ίσως κάποιo Note;
https://www.car.gr/9694251-nissan-note-f-l

Αλλιώς, αν σουπερμίνι, τότε Fiesta με τον 1.0 turbo, ό,τι καλύτερο στην κατηγορία. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#484900
Anonymous Founder έγραψε:υποστήριξη επίσης (το δίκτυο της Fiat θα φέρνει τα πάντα)

Xωρίς να διαφωνώ με την επιλογή της musa, αυτή η φράση δεν ισχύει επ' ουδενί. Το δίκτυο της Fiat είναι ΓΤΠΚ. Για αυτοκίνητα παλιότερα της 10ετίας με πολλαπλάσιες πωλήσεις από τη musa, δεν υπάρχει ούτε στοκ σε πολλά ανταλλακτικά. Τα περισσότερα δε, είναι εκτός παραγωγής. :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#484910 Καλά μην τρελαθούμε τώρα ότι δε θα βρίσκεις ανταλλακτικά. Και το δίκτυο να μην έχει θα έχει το onparts, το ricambi, το antallaktikaonline κτλ κτλ. Και πολύ φθηνότερα φυσικά. Λες κι αν πάρει κανείς Musa 8ετίας θα το πηγαίνει στην αντιπροσωπεία.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#484912 Δεν αναφερόμουν σε ανταλλακτικά συντήρησης. Νόμιζα ότι ήταν προφανές μιας και ο HF έγραψε για "υποστήριξη". Υποστήριξη δεν είναι το φίλτρο λαδιού, αλλά το παγούρι διαστολής και το εμπρός σήμα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#484913
Anonymous Founder έγραψε:Τι καλύτερο δηλαδή έχει η Α class από την Musa; :hmmm:

Δεν ξέρω για τη Musa, αλλά η Β τουλάχιστον που ξέρω, έχει εξαιρετικούς χώρους για το μέγεθός της. Π.χ. εδώ, μπορεί η ρύθμιση του μπροστινού καθίσματος να είναι για ανάστημα 1,95. Και ταυτόχρονα 550 λίτρα πορτ-μπαγκάζ (η Α πρέπει να έχει μικρότερο).
Για τα δεδομένα που θέτει ο Serf, νομίζω είναι εξαιρετική επιλογή (αποφεύγει ηλιοροφή και cvt... και ίσως τη sport έκδοση για να είναι πιο μαλακό για το παιδί).
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#484915 Ούτε εγώ μιλάω για λάδια ξύδια. Και ψαλίδια θα βρεις και αισθητήρες Λ θα βρεις και κομπρεσσέρ για το a/c θα βρεις και ψυγεία/αντλίες και φανάρια ή άλλα είδη φανοποιίας θα βρεις. Έτσι τουλάχιστον βλέπω με μια σύντομη αναζήτηση στα σχετικά sites. Τώρα οκ αν σου χαλάσει πχ ο ουρανός και θες να βάλεις καινούριο εργοστασιακό, εκεί μπορεί να αντιμετωπίσεις θέμα.

Βασικά αν σου χαλάσει κάτι πέρα από αυτά το πετάς το αμάξι. Το κόστος θα είναι όσο η μισή αξία του.
Άβαταρ μέλους
By stavrosg
#484924
popolaros έγραψε:
Thomas_C200K έγραψε:
Scotch έγραψε:Εικόνα :shifty:

< >
Μακράν η καλύτερη λύση


< >



στο top 5 των χειρωτερων αυτοκινητων που εχω οδηγησει.


+1. Πήρα του πεθερού μια φορά που ήταν για σερβις το Πούντο και μετρούσα τα λεπτά ανάποδα για να επιστρέψω στο FIAT :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#484926
stavrosg έγραψε:
popolaros έγραψε:στο top 5 των χειρωτερων αυτοκινητων που εχω οδηγησει.

+1. Πήρα του πεθερού μια φορά που ήταν για σερβις το Πούντο και μετρούσα τα λεπτά ανάποδα για να επιστρέψω στο FIAT :s_whiteflag

Μην κρίνετε με τα δικά μας αμιγώς αγωνιστικά κριτήρια :lol: , δείτε το από την πλευρά της οδηγού.
Προσωπικά δεν έχω γνωρίσει ακόμη τη γυναίκα που θα μου πει δεν μου αρέσει η Β (τουναντίον).
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#485017
Serf έγραψε:Λόγω αλλαγής εργασίας της συζύγου* πρέπει το συντομότερο (ιδανικά μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες) να αγοραστεί 2ο μικρό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για την οικογένεια. Ταβάνι έχουν μπει τα €8000 με ζητούμενα τα εξής:
- Κατηγορία μεγέθους Yaris/Polo/Fiesta
- Καλή εκμετάλλευση του χώρου στην καμπίνα. Να χωράω στη θέση του συνοδηγού με δεδομένο ότι είμαι 1,95μ και πίσω μου θα υπάρχει παιδικό κάθισμα. Π.χ. στο 308 ΔΕΝ χωράω ανθρώπινα.
- Βενζίνη για τα σχετικά λίγα χιλιόμετρα που θα κάνει και το αυξανόμενα αρνητικό κλίμα για το diesel. Το 308 θα αναλαμβάνει τις μεγαλύτερες διαδρομές
- Μια κάποια αξιοπιστία. Δηλαδή να αποφύγουμε όσο γίνεται μοντέλα με γνωστά προβλήματα.
- Ανάρτηση που να είναι "άνετη/ποιοτική". Π.χ. με το 308 ο μπέμπης (15 μηνών τώρα) δεν έχει διαμαρτυρηθεί/ ζαλιστεί ποτέ. Μία φορά μπήκε στο εταιρικό Yaris της συζύγου και έκανε τρεις φορές εμετό!!!
- Χιλιόμετρα και ηλικία όσο λιγότερα γίνεται. Σίγουρα μετά το 2010 και με λιγότερα από 80000χλμ.

Τι προτείνουν οι "ειδικοί";;;


*: τέλος το εταιρικό leasing

Καλησπέρα,στο δικό μου ibiza (4η γενιά) η seat έχει δώσει έμφαση στο χώρο αποσκευών και όχι στον χώρο για τους πίσω επιβάτες
Νομίζω ότι εάν προτιμάς τους χώρους των πίσω επιβατών δεν σε καλύπτει το ibiza
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#485079
Anonymous Founder έγραψε:Τι καλύτερο δηλαδή έχει η Α class από την Musa; :hmmm:
Ακόμη και σε πολυτέλεια καλύτερη είναι η ιταλίδα, κι ας είναι το πάτωμα Fiat (κάτι που συγκρινόμενο με την A, δεν είναι κακό).
Εγώ θα ξαναπώ, η Musa είναι ιδανική περίπτωση, γιατί είναι ένα αυτοκίνητο που λίγοι το ξέρουν και η τιμή μπορεί να πέσει σε παζάρι. Επιπλέον, ανταλλακτικά θα υπάρχουν, υποστήριξη επίσης (το δίκτυο της Fiat θα φέρνει τα πάντα), άρα καλό είναι να το σκεφτείτε λίγο.
:metalo:


Ας το ξαναπώ :
Ανταλλακτικά ΔΕΝ θα υπάρξουν !
Έχεις ψάξει καθόλου φανάρια για δ του 98 ή διακόπτες για Lybra;
Και όχι τώρα που είναι είδη προς εξαφάνιση (γιατί άραγε ?) , προ 3-5 χρόνων λέω...Ότι είναι ειδικό για Musa , δεν θα το βρίσκει όταν χτυπήσει τη 10ετια...τουλάχιστον όχι απλά και όχι εύκολα .

Για ρώτησε το συνεργείο που πήγαινες το Υ. Πιστεύω θα σου πουν
Άβαταρ μέλους
By dstou
#485118 Φορντ Φούζιον.
Το ξέρω είναι αντιγκλάμ, αλλά έχει καλούς χώρους στην καμπίνα, δεν είναι ακριβό, το βρίσκεις εύκολα και έχει καλή υποστήριξη.